Niet al te, thans hoe ik het merk. Ze maken leuke muziek en dat delen ze met het publiek, en dan gaan ze best uit hun dak, ook met alle pyro etc.quote:Op maandag 7 december 2009 23:59 schreef Maisnon het volgende:
Maar ik weet niet hoe serieus die band zichzelf neemt
Nerd alert.quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:02 schreef Devvie het volgende:
Ik heb in nog geen 2weken fucking 60uur COD gespeeld..
Waarom mijn mooie fee Paultjuh paintquote:Op dinsdag 8 december 2009 00:05 schreef remlof het volgende:
Paar posts verwijderd. Jullie weten wel waarom.
GASTquote:Op dinsdag 8 december 2009 00:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waarom mijn mooie fee Paultjuh paint
Ik doe jou pijn,quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:07 schreef Broekpaling het volgende:
Jij bent het schip, ik de kapitein
Waar zal dan de reis heengaan
Ik zie jou gezicht in de spiegel
Jij houd van mij maar ik hou niet van jou
Ik doe jou pijn
Doe mij geen leed
Dat doet jou goed
Hoor hoe het huilt
que?quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:07 schreef Devvie het volgende:
[..]
GAST
ALS JE NIET NORMAAL KUNT DOEN
GA DAN LEKKER NAAR JE BED OFZO
Begon wel te vervelen op t laatstquote:Op dinsdag 8 december 2009 00:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hakkuhbar gedaan op Comichrist.
Vette shit hèquote:
Naja ik zapte net in toen het al afgelopen wasquote:Op dinsdag 8 december 2009 00:09 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Begon wel te vervelen op t laatst
[..]
Vette shit hè![]()
Hoef je niet meteen hatelijk te doenquote:Op dinsdag 8 december 2009 00:10 schreef Devvie het volgende:
[..]
Omdat je het randje aan het opzoeken bent
[ afbeelding ]
Ik deed een copy paste. Hence de:quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:08 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik doe jou pijn,
Doe mij geen leed?
Dat is toch niet goed vertaald?
Moet toch zijn:
Ik doe je pijn,
Het spijt me niet
quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:10 schreef Devvie het volgende:
[..]
Omdat je het randje aan het opzoeken bent
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:11 schreef Maisnon het volgende:
Ik ben verliefd op het meisje van de oliebollenkraam
quote:
O zoquote:Op dinsdag 8 december 2009 00:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik deed een copy paste. Hence de:
Ben jij lesbischquote:Op dinsdag 8 december 2009 00:11 schreef Maisnon het volgende:
Dat klinkt meer als een chanson van Ramses Shaffyquote:Op dinsdag 8 december 2009 00:11 schreef Maisnon het volgende:
ramses vergelijken met rinusquote:Op dinsdag 8 december 2009 00:14 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat klinkt meer als een chanson van Ramses Shaffy![]()
Maisnon met haar chanson
Dat is niks vergeleken met mijn wow-carriérequote:Op dinsdag 8 december 2009 00:02 schreef Devvie het volgende:
Ik heb in nog geen 2weken fucking 60uur COD gespeeld..
WOWquote:Op dinsdag 8 december 2009 00:18 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dat is niks vergeleken met mijn wow-carriére
inclussief mijn what te fuck is dit, jij had toch een permban opmerkingquote:Op dinsdag 8 december 2009 00:17 schreef Devvie het volgende:
Dat was een snelle mod post verwijdering
Dit is een big brother is watching topic gewordenquote:Op dinsdag 8 december 2009 00:17 schreef Devvie het volgende:
Dat was een snelle mod post verwijdering
Siniti, ik heb zojuist de bazigste drummer alive gezien!quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:20 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dit is een big brother is watching topic geworden
en tubgirl?quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:23 schreef Maisnon het volgende:
Het is niet zo moeilijk. Geen gebash meer en zeker vanavond niet. Geen bans bespreken. Voor de rest mag alles.
Zelfs een foto van een naakte sugar lee hooper
Jaki Liebezeit???quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:22 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Siniti, ik heb zojuist de bazigste drummer alive gezien!
quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:20 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dit is een big brother is watching topic geworden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
quote:Op maandag 7 december 2009 23:10 schreef Biogarde het volgende:
En we zijn even klaar voor vanavond altijd. Mijn god, wat een gevloek, gezeik en irritatie in één topic. Net wanneer het weer normaal lijkt te lopen, moet de ander weer kankermongool roepen. En je dan maar afvragen waar die bans vandaan komen.
Voor vanavond altijd zijn we er klaar mee. Tot later. En nee, we gaan niet in KLB FB zitten zeiken, en ik hoef ook niet gewezen te worden op wie er allemaal fout zit. Als ik het zo teruglees heeft iedereen schuld, want je kan ook je mond houden en er niet op reageren. (waar 2 vechten hebben er 2 schuld, maar verlamde vingers krijgen..ho maar .... ) + dus niet reageren op een getypte reactie ) maar nee, men gaat eerst reageren, en dan mogen wij het rechttrekken. (laat ze in hun eigen sop gaar koken of verwijs ze meteen naar onz.... )
Ik googledequote:Op dinsdag 8 december 2009 00:30 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik zou daar verder niet te veel mee zitten dat je het niet kent.
Ignorance is bliss
Wat kom jij hier als buitenstaander je ineens bemoeien met de SC? Tevens haal je weer een onderwerp aan waar we toch duidelijk mee zijn gestopt...quote:
hurr duurrr hurrrrr derp derpquote:
Ik luister net wel naar een drumsolo van hem die ik niet uitzetquote:
Ja maar niemand heeft ze meerquote:Op dinsdag 8 december 2009 00:34 schreef Maisnon het volgende:
Siniti, zelfs van de moeder hen van FOK! zijn naaktfoto's
Ja dit dusquote:Op dinsdag 8 december 2009 00:32 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik googlede
Ik zag een fokprofiel
Ik klikte op het fotoboek
Ik heb spijt
Ik vervloek u, maisnon
Voor het leiden van mij tot deze nachtmerrie
Trauma's zal ik eraan overhouden
Ik had ze, toen met die .rar die verspreid werd als een ziektequote:
Sorry maar als er geen buitenstaanders zouden zijn ...krijg je ook geen vriendenquote:Op dinsdag 8 december 2009 00:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wat kom jij hier als buitenstaander je ineens bemoeien met de SC? Tevens haal je weer een onderwerp aan waar we toch duidelijk mee zijn gestopt...
Natuurlijk mogen er van mij buitenstaanders zijn maar wat the hell weet jij nou weer van de situatie binnen de SC? En waarom zou jij daar verder enig recht hebben om over te oordelen?quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:36 schreef prupke het volgende:
[..]
Sorry maar als er geen buitenstaanders zouden zijn ...krijg je ook geen vrienden(niet persoonlijk bedoeld hoor )
EN ik hoef je niet uit te leggen dat Fok! een openbaar en toegankelijk forum is ..toch?
Iedereen mag zeggen wat hij of zij denkt vind of voelt.....
Dat je er niet mee eens bent ....dat is niet mijn sores.....
post maar een live drum solo van die jaki dan, ik durf te wedden dat Bruner of niet beter is / of op gelijke hoogte staat met die man.quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:30 schreef Siniti het volgende:
Dat is dus geen Jaki Liebezeit en geen bazigste drummer ooit
quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:37 schreef Siniti het volgende:
Is er eindelijk rust in dit topic, komt een buitenstaander het weer verstoren
Jaki Liebezeit heeft een hele tijd freejazz gedrumdquote:Op dinsdag 8 december 2009 00:38 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
post maar een live drum solo van die jaki dan, ik durf te wedden dat hij of niet beter is / of op gelijke hoogte staat met die man.
het is namelijk ook een jazz-drummer
Je hebt 24 uur meer gespeeld.quote:
Ik vind je uitnodiging voor mij als buitenstaander in de sc zeer warm.....quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:37 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Natuurlijk mogen er van mij buitenstaanders zijn maar wat the hell weet jij nou weer van de situatie binnen de SC? En waarom zou jij daar verder enig recht hebben om over te oordelen?
Ja dit nummer ken ik wel hoor, ik kan je rustig zeggen dat die man waar ik het over had dit makkelijk haaltquote:Op dinsdag 8 december 2009 00:41 schreef Siniti het volgende:
[..]
Jaki Liebezeit heeft een hele tijd freejazz gedrumd
Echte drumsolos heeft ie niet, alleen drumsolos in liedjes. Hier ongeveer op de helft tot het einde
Nogmaals, weet jij uberhaupt wel wat er allemaal speelt in deze SC? Zo ja, waarom moet hij dan voor altijd dichtblijven?quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:44 schreef prupke het volgende:
[..]
Ik vind je uitnodiging voor mij als buitenstaander in de sc zeer warm.....
Waarvoor dank
indien je hulp nodig hebt bij het begrijpen van mijn bovenstaande post kan ik je hulp bieden indien gewenst
Maar voor mij gaat beste drummer niet om drumsolos maar om de grooves die ze in liedjes krijgen. En daarin is Jaki een regelrecht beest.quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:46 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Ja dit nummer ken ik wel hoor, ik kan je rustig zeggen dat die man waar ik het over had dit makkelijk haald![]()
Hij zat fucking hard te freaken man, en die trompetist na een minuut of 2 met zo een flesje water zwaaien. die gast echt zo heel rustig wat drinken, en daarna onverminderd fucking hard doorrammen.
nog nooit zon beest gezien, ongeloofelijk
Vrijdag, eindhoven.quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:44 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je hebt 24 uur meer gespeeld.
De volgende keer neem ik mijn PS3 mee naar Eindhoven.![]()
quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:44 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je hebt 24 uur meer gespeeld.
De volgende keer neem ik mijn PS3 mee naar Eindhoven.![]()
ehmr, in principe doen ze dus precies hetzelfde he, anders zou ik ze natuurlijk niet vergelijken.quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:47 schreef Siniti het volgende:
[..]
Maar voor mij gaat beste drummer niet om drumsolos maar om de grooves die ze in liedjes krijgen. En daarin is Jaki een regelrecht beest.
Nee, ze komt donderdag naar Den Haag.quote:
JOAH!quote:
oh is ze daarvanquote:Op dinsdag 8 december 2009 00:50 schreef iszinloos het volgende:
Prupke ik wist dat ik die user name ergens van kende.![]()
nog bedankt voor de naakt pics.
Ik wil graag een discussie voeren met Syb ja!quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:48 schreef Adolecens het volgende:
Negeren is het beste Siniti. Geen voer geven voor verdere discussie's.
Ik snap deze nietquote:Op dinsdag 8 december 2009 00:49 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ehmr, in principe doen ze dus precies hetzelfde he, anders zou ik ze natuurlijk niet vergelijken.
die jaki doet toch ook gewoon rustig mee met de band naast zijn drumsolo's
grooves maken en als een bezetene drummenquote:Op dinsdag 8 december 2009 00:53 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik wil graag een discussie voeren met Syb ja!
[..]
Ik snap deze nietJe bedoelt dat Jaki en Ronald precies hetzelfde doen als wat?
quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:53 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik wil graag een discussie voeren met Syb ja!
[..]
Heb jij die rar nog steeds?quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:50 schreef iszinloos het volgende:
Prupke ik wist dat ik die user name ergens van kende.![]()
nog bedankt voor de naakt pics.
We zitten vast bij elkaar in het team.quote:
Aha. Daarvoor moet ik meer van Ronald Bruner horenquote:Op dinsdag 8 december 2009 00:53 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
grooves maken en als een bezetene drummen
Kenker, ik ga MW2 voor kerst vragen. Ik wil jullie beaten.quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:54 schreef Zotheid het volgende:
[..]
We zitten vast bij elkaar in het team.
Ik denk dat je me verkeerd begrepen hebtquote:Op dinsdag 8 december 2009 00:47 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nogmaals, weet jij uberhaupt wel wat er allemaal speelt in deze SC? Zo ja, waarom moet hij dan voor altijd dichtblijven?
Ja ik kan helemaal niks van die gast vinden, dat is meer het probleemquote:Op dinsdag 8 december 2009 00:55 schreef Siniti het volgende:
[..]
Aha. Daarvoor moet ik meer van Ronald Bruner horen
Zover heb ik nog niemand gehoord die betere grooves heeft dan JakiHalleluhwah is echt het toppunt qua drummen wat mij betreft.
Ik heb maar 3 picsquote:
Ja, maar wat is de klacht ?quote:
Siniti, dudequote:Op dinsdag 8 december 2009 00:56 schreef Siniti het volgende:
Maar ik ga nu eens BTTF II kijken, wat ik eigenlijk al om 21:00 wilde doen
Nee, jij neemt een quote van biogarde die zegt dat de SC voor de rest van de avond maar gesloten moet blijven, jij maakt er van dat hij voor altijd gesloten moet blijven. Mijn vraag was dan ook, waarom zou hij nooit meer open mogen volgens jou.quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:56 schreef prupke het volgende:
[..]
Ik denk dat je me verkeerd begrepen hebt
Ik heb een quote genomen van Biogarde...die was het beu wat er vandaag gaande was...
het over en weer gezeik en getroll en gescheld op elkaar ...daarom sloot hij ws het topic..
Wat ik bedoelde te zeggen is dat ik het eens ben met biogarde dat het gekaffer op en tegen elkaar maar eens afgelopen moet zijn
Het heeft geen nut om iemand in schrijfstijl af te zeiken ....je word dan toch niet serieus genomen met je woorden......
Mijn mening is dat elke sc open moet blijven en dat die sc ook voor iedereen toegankelijk is.....
indien je het goed vind?
Is dat online spelen een beetje leuk? Ik heb alleen het spel zelf (uit) gespeeldquote:Op dinsdag 8 december 2009 00:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Kenker, ik ga MW2 voor kerst vragen. Ik wil jullie beaten.
psst?quote:
Die opmerking van Biogarde las ik (begreep/snapte ) ik heel anders dan jij....quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:59 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, jij neemt een quote van biogarde die zegt dat de SC voor de rest van de avond maar gesloten moet blijven, jij maakt er van dat hij voor altijd gesloten moet blijven. Mijn vraag was dan ook, waarom zou hij nooit meer open mogen volgens jou.
Je hebt nog niet online gespeeld met mw2??quote:Op dinsdag 8 december 2009 01:01 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Is dat online spelen een beetje leuk? Ik heb alleen het spel zelf (uit) gespeeld![]()
[..]
psst?
Er stond: voor vanavond. Deze avond dus.quote:Op dinsdag 8 december 2009 01:01 schreef prupke het volgende:
[..]
Die opmerking van Biogarde las ik (begreep/snapte ) ik heel anders dan jij....
en nu?
Maak jij een punt of heb ik er een?
quote:Op dinsdag 8 december 2009 01:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je hebt nog niet online gespeeld met mw2??
ik vind het mp leuker dan de single player, maar goed dat is mijn meningquote:Op dinsdag 8 december 2009 01:06 schreef Adolecens het volgende:
[..]
![]()
Alleen gewoon het spel zelf dus.
klopt helemaal....quote:Op dinsdag 8 december 2009 01:05 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Er stond: voor vanavond. Deze avond dus.
Volgens mij kan dat niet met een uuh... "gedownloade" versiequote:Op dinsdag 8 december 2009 01:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ik vind het mp leuker dan de single player, maar goed dat is mijn mening
Prupke hou nou op. Je komt nooit in deze SC, dan moet je nu niet benzine op het net gedoofde vuur gaan gieten als buitenstaander. Je komt over als een pyromaan zo.quote:Op dinsdag 8 december 2009 01:09 schreef prupke het volgende:
[..]
klopt helemaal....
maar wat was het probleem???
iets met gezeik , getroll enz...
En dat is niet alleen vanavond... (ik lees vaker tussen de regels)
Maar dat weet jij en de rest ook
Jawel ze zijn ermee bezig, over een tijdje kunnen ook wij onlinequote:Op dinsdag 8 december 2009 01:11 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat niet met een uuh... "gedownloade" versie
[..]
Prupke hou nou op. Je komt nooit in deze SC, dan moet je nu niet benzine op het net gedoofde vuur gaan gieten als buitenstaander. Je komt over als een pyromaan zo.
Als je een issue hebt treed met je met een MOD van het betreffende forum in discussie.
Ja oke, wist niet dat je een illegale versie had hahaquote:Op dinsdag 8 december 2009 01:11 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
Prupke hou nou op. Je komt nooit in deze SC, dan moet je nu niet benzine op het net gedoofde vuur gaan gieten als buitenstaander. Je komt over als een pyromaan zo.
Als je een issue hebt treed met je met een MOD van het betreffende forum in discussie.
Pardon???quote:Op dinsdag 8 december 2009 01:11 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
Haal die link ff wegquote:Op dinsdag 8 december 2009 01:12 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jawel ze zijn ermee bezig, over een tijdje kunnen ook wij online
Ik wil spelletjes vaak eerst uitproberen en diegene waar ik aan blijf hangen koop ik netjes. Tot nu toe is dat alleen gebeurt met SimCityquote:Op dinsdag 8 december 2009 01:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja oke, wist niet dat je een illegale versie had haha
Maar goed je mist nu wel wat
ik vind ook prupke een geslaagde kloon, alleen moet diegene die erachter zit wel even snel een leven gaan zoeken.quote:
Sim cityquote:Op dinsdag 8 december 2009 01:16 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Haal die link ff weg![]()
[..]
Ik wil spelletjes vaak eerst uitproberen en diegene waar ik aan blijf hangen koop ik netjes. Tot nu toe is dat alleen gebeurt met SimCity
Ik ben vaak na een week alweer klaar met een spel
Renegade kon je in third person spelen en daar was je goed in, hoaxquote:
Deel 1, 2000, en nu dus 4 jaquote:Op dinsdag 8 december 2009 01:18 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Sim city![]()
het 4de deel of een oudere ?
Ja in renegade was ik slecht in 1st personquote:Op dinsdag 8 december 2009 01:20 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Renegade kon je in third person spelen en daar was je goed in, hoax
Zulks een goafheid.quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Kenker, ik ga MW2 voor kerst vragen. Ik wil jullie beaten.
Online is juist het leukste!quote:Op dinsdag 8 december 2009 01:01 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Is dat online spelen een beetje leuk? Ik heb alleen het spel zelf (uit) gespeeld![]()
[..]
psst?
Je kan 2000 ook op Windows Mobile spelen, had de saved games map geshared met mijn PDA, zodat ik daar verder op kon spelenquote:
Trackmania doe ik altijd op schoolquote:Op dinsdag 8 december 2009 01:22 schreef Maisnon het volgende:
Trackmania, Warcraft III en Bioshock vind ik op de PC het leukst
same!quote:Op dinsdag 8 december 2009 01:20 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Deel 1, 2000, en nu dus 4 ja![]()
Dat spel speel ik echt al jaren en dan een paar keer per jaar begin ik en speel ik een aantal weken heel fanatiek en intensief en ben ik er weer even mee klaar, maar terugkomen doet het zeker
online is het enige waarvoor je het spel zou kunnen halen, die singleplayer deed me wenen van binnenquote:Op dinsdag 8 december 2009 01:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Zulks een goafheid.
[..]
Online is juist het leukste!
Zotheid doet wow, siniti zal in zijn nopjes zijn als hij dit leestquote:
het leek best leuk toen het werd aangekondigd, maar ik heb al een tijd niet meer opgelet.quote:Op dinsdag 8 december 2009 01:25 schreef Maisnon het volgende:
Cities scheen best kut te zijn
Oh en Rollercoaster Tycoon blijft ook leuk
Niet van gehoord nee, is ie wel van EA, of net zo slecht als SimCity 5, of hoe heette dat baggerspel ook alweer?quote:Op dinsdag 8 december 2009 01:23 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
same!
wel jammer dat je in deel 4 heel lelijk kan bouwen, en dat je per se mods moet gaan halen om het een beetje mooi uit te laten zien.
voor de rest is het een topper![]()
Cities XL, moet ook nog ergens uitkomen, en zover ik het weet is het ook zoiets als simcity maar dan kun je er nog veel meer mee, ooit van gehoord?
Ik pak altijd een trainer en wandel door het spel heen, gewoon om te zien hoe tof ze dat in elkaar zetten tegenwoordig. Ik kom nog uit de tijd van Space Invaders en Tetris enzo hequote:Op dinsdag 8 december 2009 01:24 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
online is het enige waarvoor je het spel zou kunnen halen, die singleplayer deed me wenen van binnen
Klopt. Singleplayer was inderdaad niet echt de moeite waard, wel leuke stukjes hoor maar niet bijzonder.quote:Op dinsdag 8 december 2009 01:24 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
online is het enige waarvoor je het spel zou kunnen halen, die singleplayer deed me wenen van binnen
Niet, bij MW2!quote:Op dinsdag 8 december 2009 01:25 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Zotheid doet wow, siniti zal in zijn nopjes zijn als hij dit leest
geen excuus!quote:Op dinsdag 8 december 2009 01:29 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik pak altijd een trainer en wandel door het spel heen, gewoon om te zien hoe tof ze dat in elkaar zetten tegenwoordig. Ik kom nog uit de tijd van Space Invaders en Tetris enzo he![]()
Het idee is opzich wel leuk, maar eh ja.. ik weet niet.quote:Op dinsdag 8 december 2009 01:28 schreef Maisnon het volgende:
Geen idee, het scheen tegen te vallen, meer weet ik niet... het was een soort MMO Sim city toch?
overigens, grootste tegenvaller ooit: Spore
Welk spel heb je op de wii gespeeld?quote:Op dinsdag 8 december 2009 01:29 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik pak altijd een trainer en wandel door het spel heen, gewoon om te zien hoe tof ze dat in elkaar zetten tegenwoordig. Ik kom nog uit de tijd van Space Invaders en Tetris enzo he![]()
idd, en dan triomfantelijk door levels heenbanjeren waar je als klein mormel altijd vast bleef zittenquote:Op dinsdag 8 december 2009 01:31 schreef Maisnon het volgende:
[..]
geen excuus!
Juist nu ik ouder ben wil ik niks met trainers en cheats te maken hebben
Ik werd frustie op dat vliegveld op het laatst ofzo. Er kwamen honderden bad guys aan die me kapot wilde schieten en ik rende er als enige rond had ik het idee. Toen heb ik een trainer gepaktquote:Op dinsdag 8 december 2009 01:31 schreef Maisnon het volgende:
[..]
geen excuus!
Juist nu ik ouder ben wil ik niks met trainers en cheats te maken hebben
Even gekeken, filmpje ziet er wel veelbelovend uit!quote:Op dinsdag 8 december 2009 01:32 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Het idee is opzich wel leuk, maar eh ja.. ik weet niet.
gevalletje teveel willen doen tegelijkertijd, maar de poging zelf is opzich wel te waarderen
MMO? Mass mulitplayer online?
wat is daar mis mee dan, je kunt toch nog steeds bouwen enzo
Bowlen, boksen en tennisquote:Op dinsdag 8 december 2009 01:33 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Welk spel heb je op de wii gespeeld?
Wii sports dus. Ik wil eigenlijk de nieuwe Mario spelen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 01:36 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Bowlen, boksen en tennis![]()
MW2 op de pc
nu moet ik eerlijk zeggen dat ik het gebeuren ervoor niet heb gevolgd, maar ik was erg nieuwsgierig en heb toen wat youtube filmpjes gekeken waar iemand dan erdoorheen speelt.quote:Op dinsdag 8 december 2009 01:36 schreef Maisnon het volgende:
heb je het over Spore Syb?
Dat was juist een gevalletje te weinig willen doen tegelijkertijd.
Als je kijkt wat belooft werd vantevoren, qua oneindig verkenbare dingen, de uitgebreide gameplay als net op het land beest, onderwaterwerelden.
En uiteindelijk krijg je een paar minigames waarvan de gameplay zo hersenloos is als zanger rinus die lady gaga covered.
Ja doe een dansje, loop hier naartoe, pak dit, ja je bent in de ruimte! veel plezier voorderest!
Die ruimte die lag me totaal nietals beestje vond ik het veel leuker
Mensen die als ze eenmaal flappen zien de makkelijkste weg bevaren, walgelijkquote:Op dinsdag 8 december 2009 01:44 schreef Maisnon het volgende:
Ze hebben het allemaal versimpelt en in duidelijke stukken gehad om meer geld te verdienen.
Dat heeft Will Wright, die maker / bedenker ook letterlijk gezegd.
Ja sorry, we gaan commercieel doen, dikke doei
Heeft JB er wat over gezegd ofzo?quote:Op dinsdag 8 december 2009 01:40 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wii sports dus. Ik wil eigenlijk de nieuwe Mario spelen.
+ een instant laadtijd trouwensquote:Op dinsdag 8 december 2009 01:49 schreef Syb-rund. het volgende:
Hey mais, ik weet niet of dystopia, puzzelen en een best aardig spel voor 5 euro (of nog goedkoper) je ligt, maar dan heb je hier wel een goede aan.
Al is het schieten niet bepaald geweldig, maar het is zo leuk voor dat geld wat je ervoor neerlegt
zodra ik die stem hoorde waande ik me terug in Dragon Ball zquote:Op dinsdag 8 december 2009 01:57 schreef Maisnon het volgende:
Ik moest om een of andere reden denken aan Oni
En die speelt nog wel iets directer daar hou ik ook wel van
Of het moet helemaal all the way puzzelen en strategisch zijn met dat mannetje wisselen, zoals bij Lost Vikings
dus wat ik eerst zei, elk figuur heeft daar een eigen functie, de ene die praat goed met lui, de ander rapareert, de dikke robot is goed voor vijanden, en de laatste is dus de whizkid die deuren, guns en meer kan bedienen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 02:00 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
zodra ik die stem hoorde waande ik me terug in Dragon Ball z![]()
*verder kijkt*
elk poppetje heeft idd een speciale functie dus dat zit er ook in
Oni![]()
Ziet er leuker uit dan hitman![]()
wacht hoe kan ik dat zeggen, ik ken lost vikings niet![]()
je ziet zo wie er niet zo goed waren in begrijpend lezen bij leestoetsenquote:
ben dyslectisch en autistischquote:Op dinsdag 8 december 2009 02:17 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
je ziet zo wie er niet zo goed waren in begrijpend lezen bij leestoetsen
nounou, je doet alsof het iets erg negatiefs is hoor!quote:
Ik zie het als een gave en niet iets negatiefsquote:Op dinsdag 8 december 2009 02:22 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
nounou, je doet alsof het iets erg negatiefs is hoor!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
maar ik nietquote:Op dinsdag 8 december 2009 02:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zie het als een gave en niet iets negatiefs
ik leef toch in mijn eigen wereldje dus zie je opmerking gewoon nietquote:
Zie je het nu wel?quote:Op dinsdag 8 december 2009 02:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ik leef toch in mijn eigen wereldje dus zie je opmerking gewoon niet
maar ik nietquote:Op dinsdag 8 december 2009 02:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zie het als een gave en niet iets negatiefs
oehh ja, hoe deed je dat?quote:Op dinsdag 8 december 2009 02:37 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Zie je het nu wel?
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Die eerste 3 hebben alledrie eeuwigheidwaardes doordat er ontelbare mogelijkheden zijn met custom mapsquote:Op dinsdag 8 december 2009 01:22 schreef Maisnon het volgende:
Trackmania, Starcraft, Warcraft III en Bioshock vind ik op de PC het leukstdaar blijf ik naar terug gaan
ik gebruikte wat inlevingsvermogen, ik voel me nu vies !quote:
Ik voel me eindelijk een keertje begrepenquote:Op dinsdag 8 december 2009 02:44 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik gebruikte wat inlevingsvermogen, ik voel me nu vies !
Die ruimte was echt verschrikkelijk. Werkelijk waar v-e-r-s-c-h-r-i-k-k-e-l-i-j-k. Het enige leuke was eigen beestjes maken eigenlijk, al het andere waren gemiste kansen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 01:36 schreef Maisnon het volgende:
heb je het over Spore Syb?
Dat was juist een gevalletje te weinig willen doen tegelijkertijd.
Als je kijkt wat belooft werd vantevoren, qua oneindig verkenbare dingen, de uitgebreide gameplay als net op het land beest, onderwaterwerelden.
En uiteindelijk krijg je een paar minigames waarvan de gameplay zo hersenloos is als zanger rinus die lady gaga covered.
Ja doe een dansje, loop hier naartoe, pak dit, ja je bent in de ruimte! veel plezier voorderest!
Die ruimte die lag me totaal nietals beestje vond ik het veel leuker
die post had ik nog niet eens gezien, starcraft is trouwens te moeilijk manquote:Op dinsdag 8 december 2009 02:42 schreef Siniti het volgende:
[..]
Die eerste 3 hebben alledrie eeuwigheidwaardes doordat er ontelbare mogelijkheden zijn met custom maps
YOU REQUIRE ADDITIONAL PYLONSquote:Op dinsdag 8 december 2009 02:46 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
die post had ik nog niet eens gezien, starcraft is trouwens te moeilijk man
dat is goed om te horen, wij moeten echt eens gaan kleuren en met stoelen gooienquote:Op dinsdag 8 december 2009 02:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik voel me eindelijk een keertje begrepen
YOU REQUIRE MORE MINERALSquote:
2 van mijn favoriete bezigheden!!quote:Op dinsdag 8 december 2009 02:47 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
dat is goed om te horen, wij moeten echt eens gaan kleuren en met stoelen gooien
Starcraft online was ik me toch een partij kut inquote:Op dinsdag 8 december 2009 02:52 schreef Syb-rund. het volgende:
Starcraft online, waar je anaal wordt vernederd door die dekselse koreanen die er veels te goed in zijn, of andere mensen die de hotkeys uit hun hoofd kennen.
Dan liever C&C
Bij lamons voordeurquote:Op dinsdag 8 december 2009 02:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
2 van mijn favoriete bezigheden!!
Name the place and time en ik ben erbij
Foktv erbij en we hebben een leuk item.quote:Op dinsdag 8 december 2009 02:55 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Bij lamons voordeur, als we geluk hebben raken we of japsnars (die dan een fikkie wil stoken) of lamon nog met een stoel
![]()
Tijd is nog bespreekbaar
Spore 1? is er een vervolgd dan?quote:Op dinsdag 8 december 2009 02:54 schreef Siniti het volgende:
En ik ben het trouwens eens met Maisnon dat Spore 1 van de meest teleurstellende spellen ooit is.
met die pad van een sunchaserquote:Op dinsdag 8 december 2009 02:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Foktv erbij en we hebben een leuk item.
Klb autisten gooien met stoelen naar andere mongolen
1 van de, of een van dequote:Op dinsdag 8 december 2009 02:58 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Spore 1? is er een vervolgd dan?![]()
Je mist een boelquote:PompeiiRomeinen
![]()
Pink floyd heb ik nog steeds lekker niet geluisterd harhar
hm, ik kan me niet zo een twee drie bedenken wat de verschillen tussen al die drie delen waren eigenlijk, te lang geledenquote:Op dinsdag 8 december 2009 03:04 schreef Siniti het volgende:
Ook dat begin met dat skateboard in 1985, 1955 en 2015 elke keer![]()
ohja!quote:Op dinsdag 8 december 2009 03:11 schreef Siniti het volgende:
In alle 3 de jaren hebben ze dezelfde skateboardscene alleen dan is de ene met een futuristisch skateboard in futuristische omgeving, de andere met een skateboard uit 1985 met omgeving uit 1985 en de andere weer oud. De scenes zijn echter exact hetzelfde qua opbouw
dagdagquote:Op dinsdag 8 december 2009 09:10 schreef dagdag het volgende:
OLE OLE OLE OLE JITZZZE JAAAP JITZEEE JAAAAAAAP
Doe je aan anaal?quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[KLB SC #1903] Davy vs. Job & anaal vs. mastruberen.
Over welke Davy ging dit trouwens?
kurkdroog zat in bus 32 of 33quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:54 schreef kurk_droog het volgende:
ik vorige week feesten en dronken omdat ik kaartje utrecht ajax had.. Nee stuurt die kk politie ons terug naar mokum
Kut streekquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:54 schreef kurk_droog het volgende:
ik vorige week feesten en dronken omdat ik kaartje utrecht ajax had.. Nee stuurt die kk politie ons terug naar mokum
mokumquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:54 schreef kurk_droog het volgende:
ACAB !!!2111quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:59 schreef kurk_droog het volgende:
Doot wat dingen bij arena echt uren wachten. half 12 gingen we rijden... Dus toen dacht iedereen dat we naar de wedstrijd gingen. We gingen godver alleen even wat me busjes ophalen om daarna te keren
En die me mannetjes hele tijd kijken en kk glimlach op die smoelen.. stokken poetsen en alles![]()
:R
quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zitten jullie in de bus ook allemaal met capuchons op?
En sjaal voor hun mondquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zitten jullie in de bus ook allemaal met capuchons op?
Hoi gersquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:48 schreef gers het volgende:
GEWOON GAAN RELLEN ALLES NAAR DE KLOTEE!!!!
Dat zijn de leuke dingen. 501?quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:44 schreef kurk_droog het volgende:
ik bestelde gisteren levi broek die eigenlijk 119 eu kost maar ik betaalde maar 50 eu
remlof als je mij een jaar niet bant krijg je een gratis gesigneerde cdquote:
quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:52 schreef gers het volgende:
[..]
remlof als je mij een jaar niet bant krijg je een gratis gesigneerde cd
Dat heb jij in de hand, niet ikquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:52 schreef gers het volgende:
[..]
remlof als je mij een jaar niet bant krijg je een gratis gesigneerde cd
Nee jullie zijn het die ons dwarsbomen en bannenquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat heb jij in de hand, niet ik
En cd's zijn zóóó jaren 90
ja maar ik kan toch geen mp3 ondertekenenquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat heb jij in de hand, niet ik
En cd's zijn zóóó jaren 90
Mooie broekquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:53 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nee 504 volgens mij.. [ afbeelding ]
nietusquote:
waarom zou ik naar zwollywood gaanquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:25 schreef kurk_droog het volgende:
ik zou 2 heineken nemen![]()
Gers.. ga je 23december ook in zwolle kerst aankopen doen?
Voor de kerstaankopen? In Zwolle? Nou, nou.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:29 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Iedereen komt naar zwolle1 grote meet
jaquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:31 schreef Adelante het volgende:
[..]
Voor de kerstaankopen? In Zwolle? Nou, nou.
combi'squote:Op dinsdag 8 december 2009 15:35 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
jaen toevallig ajax die avond..geen combi en vakantie
Davy als in Lamon.quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[KLB SC #1903] Davy vs. Job & anaal vs. mastruberen.
Over welke Davy ging dit trouwens?
Serieus, dat album heb ik 10 minuten geleden opgezet.quote:
quote:
Goede smaak.quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:55 schreef Maisnon het volgende:
en dan hou ik weer opdie laatste is het mooiste overzicht
Die eerste ken je toch wel?quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:04 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Goede smaak.Vanavond na mijn huiswerk ga ik het allemaal eens goed beluisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |