Een enorme.quote:Op maandag 7 december 2009 23:34 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Is het zo een bet weter?
STFU en ga naar bed domme graftakquote:Op maandag 7 december 2009 23:35 schreef Dakada het volgende:
Er zit niet voor niets een knop op je tv
Ik merkte het al nadat ze Paul in de reden vielquote:Op maandag 7 december 2009 23:34 schreef deepart het volgende:
[..]
Een enorme.
Met een bord voor der kop en onfatsoenlijk
Pauw en witteman ergeren zich ook dood
quote:Ja, zo is een gesprek niet mogelijk...
Dat denk en hoop ik ook nietquote:Op maandag 7 december 2009 23:36 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ik merkte het al nadat ze Paul in de reden viel
Die zal er niet snel nog een keer zitten
Neequote:
Zie mijn post boven je.quote:Op dinsdag 8 december 2009 01:25 schreef griekjeee het volgende:
Wat was ermee?
Ah.quote:
Naomi van As zou ik zeker doen.quote:
Ze woont een paar huizen verderop van mij, aardige meid.quote:Op dinsdag 8 december 2009 01:33 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Naomi van As zou ik zeker doen.
Heerlijk lichaam met een degelijk hoofd.
Is het goed dat ik een potje van mijn zaad opstuur naar je en jij dat dan in haar slaap implanteert?quote:Op dinsdag 8 december 2009 01:35 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ze woont een paar huizen verderop van mij, aardige meid.
Wie wil me nu aanraken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In het leven gaat er weinig boven de beste Godsdienst ooit. Alcoholisme.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 01:36 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Is het goed dat ik een potje van mijn zaad opstuur naar je en jij dat dan in haar slaap implanteert?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry gaat niet lukken man, ze zit nu op haar knieën onder mijn bureau te bevredigen, maar ik zal vragen of ze je potje mee naar huis neemt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
Vooral Paul Witteman met z'n uitgestreken rooie VARA-smoel.quote:Op dinsdag 8 december 2009 01:45 schreef Slickk het volgende:
Pauw & Witteman heeft er een handje van om van die linkse irritante wijven uit te nodigen. Laatst ook al zo'n achterlijk wijf van GroenLinks.
Het kan toch ook wat minder?quote:Op dinsdag 8 december 2009 03:20 schreef Schenkstroop het volgende:
Net de aflevering gezien was zij irritant dan? Ik vond van niet. Ik vond de rest irritant dat ze het normaal vinden om oude mensen maar gelijk afteschrijven met "ach je bent oud, jij kan met minder"
Wie zie je liever aan die tafel dan, carlo en irene?quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:13 schreef wise het volgende:
ik vind paul en wittenman maar een vreemd duo
Tom Egberts en Robert ten Brinkquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:15 schreef deepart het volgende:
[..]
Wie zie je liever aan die tafel dan, carlo en irene?
Hoor je door het interview de hele tijd; "is dat je definitieve antwoord??? Weet je het zeker??? Dan vullen wij dat nu in"quote:
quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:18 schreef deepart het volgende:
[..]
Hoor je door het interview de hele tijd; "is dat je definitieve antwoord??? Weet je het zeker??? Dan vullen wij dat nu in"
quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:18 schreef deepart het volgende:
[..]
Hoor je door het interview de hele tijd; "is dat je definitieve antwoord??? Weet je het zeker??? Dan vullen wij dat nu in"
Toch doet Paul het beter dan Wittemanquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:13 schreef wise het volgende:
ik vind paul en wittenman maar een vreemd duo
Rick van de ploeg is gewoon een baas. Hij bleef netjes tegen dat wijf terwijl hij in zijn hoofd dacht van "STFU BITCH"quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:21 schreef Stofje het volgende:
[..]!
Rick vd Ploeg en Middas Dekkers was top, dat vrouwke was inderdaad een beetje zozo.
Wanneer je piekt maakt niet uit. Als je piekt op je 40ste wordt die groep gediscrimineerd. Krijg je dat weer. Bovendien, de hoofdprijs betalen voor mensen met kinderen die om 5 voor 5 bij de deur staan te wachten om wat qualitytime te kunnen hebben met hun kinderen of op de standaard momenten vakantie moeten hebben want dan is het schoolvakantie. Verschrikkelijk personeel is hetquote:Op dinsdag 8 december 2009 09:02 schreef deepart het volgende:
[..]
Het kan toch ook wat minder?
Je kan toch gewoon eerder pieken met je salaris als je op de top van je kunnen zit. Vaak worden oudere mensen wat langzamer en laten ze steekjes vallen.
Daarbij als de piek wat eerder ligt en dus ouderen niet zo duur meer zijn, komen ze veel eerder weer aan het werk mochten ze om een of andere reden ontslagen worden. Dat is toch een win-win situatie.
Oudere mensen hebben dan het appeltje voor de dorst al op een eerder moment verdient en kunnen zo nog een eerlijke kans krijgen op de arbeidsmarkt na ontslag na hun 50ste levensjaar.
Jeroen Pauw en Paul Witteman. Toch?quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:22 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Toch doet Paul het beter dan Witteman
Vindt je bureau het lekker?quote:Op dinsdag 8 december 2009 01:42 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Sorry gaat niet lukken man, ze zit nu op haar knieën onder mijn bureau te bevredigen, maar ik zal vragen of ze je potje mee naar huis neemt.
Ja.quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:20 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Jeroen Pauw en Paul Witteman. Toch?
Nee, Jeroen Paul en Pauw Wittemanquote:Op dinsdag 8 december 2009 17:20 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Jeroen Pauw en Paul Witteman. Toch?
quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:39 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Nee, Jeroen Paul en Pauw Witteman
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |