quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:10 schreef De_Hertog het volgende:
Xanadu
Dat was Vista, dacht ik.quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:46 schreef Terpentin07 het volgende:
Longhorn
Whistler inderdaad, niet verwacht dat deze zo moeilijk zou zijn. En het schilderij is natuurlijk 'Whistler's Mother'quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:46 schreef PhysicsRules het volgende:
Whistler
Ik ben niet scherp vandaag. En nee, dit was bijna 10 jaar geleden, de smiley was om aan te geven dat ik niet helemaal zeker ben dat ik het me herinner.quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:54 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Whistler inderdaad, niet verwacht dat deze zo moeilijk zou zijn. En het schilderij is natuurlijk 'Whistler's Mother'
AKQ # 1815
1 GimmeGore
1 qonmann
2 AryaMehr
1 lubje25
3 Terpentin07
4 Cobra4
1 Nico_S
1 8108139dpths
3 PhysicsRules
1 Yankee
1 starla
1 De_Hertog
Heb mijn naam maar even aangepast
Wie isquote:(Amsterdam, 14 oktober 1945) is een striptekenaar die onder andere voor Disney heeft gewerkt.
beheerst vele tekenstijlen en is in staat het werk van verschillende tekenaars levendig na te bootsen. Hij is in de eerste plaats beroemd als navolger van Carl Barks, maar ook Floyd Gottfredson, Paul Murry, André Franquin en Albert Uderzo weet hij succesvol te imiteren.
zijn voornaam lijkt hier wel opquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:22 schreef slaveloos het volgende:
dany? wilde gok hoor
quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:46 schreef De_Hertog het volgende:
Daan Jippes?
gecontroleerd en goed volgens mijquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:29 schreef PhysicsRules het volgende:
Value Added Tax
Idd "Thai Sweet Chilli"quote:
Nou ben ik hier normaal ook vrij streng in, maar mijn goedkeuring was ook vrij laat omdat Fok weer wat haperingen had hier. Wellicht bij PR dus ook. In dit geval dus misschien geen puntenaftrek nodigquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:36 schreef Mecreax het volgende:
[..]
PhysicsRules -1 Voor het niet doorgaan met de volgende vraag
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |