Ga jij maar eens een halve liter fristi drinken..en dan kijken of je t op kan houdenquote:Op maandag 7 december 2009 23:27 schreef Rookert het volgende:
[..]
Deze nomineer neer ik voor de afknapper van het jaar!!!!
Fristi is niet te drinken, zoete kleffe troepquote:Op maandag 7 december 2009 23:29 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ga jij maar eens een halve liter fristi drinken..en dan kijken of je t op kan houden![]()
Ik mag toch zeker wel pissen ( onee ik zeg pissen oe boee..)
quote:Op maandag 7 december 2009 23:29 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ga jij maar eens een halve liter fristi drinken..en dan kijken of je t op kan houden![]()
Ik mag toch zeker wel pissen ( onee ik zeg pissen oe boee..)
Het is zaligquote:Op maandag 7 december 2009 23:31 schreef Rookert het volgende:
[..]
Fristi is niet te drinken, zoete kleffe troep![]()
OH MEID WAAR ZIJN HAAR MANIIEEEEEEEEEEEREN![]()
![]()
Moet jij ook zo nodig pissen?quote:
grote kans dat ik dit zou zeggen of dat ik juist niet droog zou reagerenquote:Op maandag 7 december 2009 23:33 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Moet jij ook zo nodig pissen?![]()
Haha jij bent echt zo iemand die dan heel droog ''uhm..nee'' zegt.
En dan of beledigd wegloopt of gaat kotsenquote:Op maandag 7 december 2009 23:33 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Moet jij ook zo nodig pissen?![]()
Haha jij bent echt zo iemand die dan heel droog ''uhm..nee'' zegt.
Ik kan mensen redelijk goed inschatten..quote:Op maandag 7 december 2009 23:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
grote kans dat ik dit zou zeggen of dat ik juist niet droog zou reageren
wtf, ken je me in het echt ofzo
beledigd?quote:Op maandag 7 december 2009 23:35 schreef Rookert het volgende:
[..]
En dan of beledigd wegloopt of gaat kotsen![]()
!11!
Nee, maar fristi is niet lekker...
Vifit uit zo'n pak, het perfecte uitbrakdrankje
moet ik doodquote:Op maandag 7 december 2009 23:35 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik kan mensen redelijk goed inschatten..![]()
HAHAHA mensen die dat zeggen zijn echt zo $%^#%^##, die moeten gewoon dood ofzo![]()
Ik natuurlijk niet.
Omdat jij er gisteren een half uur over praattequote:Op maandag 7 december 2009 23:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
beledigd?
en waarom praat jij steeds over kotsen tegen mij?
ojaquote:Op maandag 7 december 2009 23:38 schreef Rookert het volgende:
[..]
Omdat jij er gisteren een half uur over praatteMaar ik kap er wel mee
Neinnnn ! Ik had het over mezelf ..''mensen die hele tijd zeggen dat ze mensenkennis hebben enzo..'' die moeten dood. Natuurlijk niet echt..maar je snapt mequote:
ik heb mensenkennisquote:Op maandag 7 december 2009 23:40 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Neinnnn ! Ik had het over mezelf ..''mensen die hele tijd zeggen dat ze mensenkennis hebben enzo..'' die moeten dood. Natuurlijk niet echt..maar je snapt me( I hope?)
Ik! Oh wachtquote:Op maandag 7 december 2009 23:42 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Oh bedoelde je 't zo ! hahaha.
Ja welk meisje heeft er geen mensenkennis..
Neee... ik zei het later pas met opzet, toen ik erachter kwam dat jij vindt dat mensen dood moeten als ze zoiets zeggen. Ik dacht eerst dat mensen die zeggen "uhmmm oke" (droog reageren) dood moeten.quote:Op maandag 7 december 2009 23:42 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Oh bedoelde je 't zo ! hahaha.
Ja welk meisje heeft er geen mensenkennis..
Oh oke ! HAHA.quote:Op maandag 7 december 2009 23:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Neee... ik zei het later pas met opzet, toen ik erachter kwam dat jij vindt dat mensen dood moeten als ze zoiets zeggen. Ik dacht eerst dat mensen die zeggen "uhmmm oke" (droog reageren) dood moeten.
Ik vind nu alles grappig omdat ik dat betoog af hebquote:Op maandag 7 december 2009 23:43 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik wou net eigenlijk posten dat het helemaal niet grappig was
rarequote:Op maandag 7 december 2009 23:44 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Oh oke ! HAHA.
Oke ik moet nu echt lachen
ik wilde een slechte reactie plaatsen...quote:Op maandag 7 december 2009 23:45 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik vind nu alles grappig omdat ik dat betoog af heb
quote:Op maandag 7 december 2009 23:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik wilde een slechte reactie plaatsen...
Ja nu word ik alleen maar nóg nieuwsgierigerquote:Op maandag 7 december 2009 23:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
nee het was echt flauw (wat een woord)
dat je kanker zou hebben ofzo, echt flauwquote:Op maandag 7 december 2009 23:47 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja nu word ik alleen maar nóg nieuwsgieriger
Je veter zit losquote:Op maandag 7 december 2009 23:45 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik vind nu alles grappig omdat ik dat betoog af heb
Hahaha flauwquote:Op maandag 7 december 2009 23:48 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
dat je kanker zou hebben ofzo, echt flauwmaar omdat je zei dat je nu alles grappig vond
Ik wou bovenstaande eerder posten, maar invoerknop deed het nietquote:Op maandag 7 december 2009 23:48 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
dat je kanker zou hebben ofzo, echt flauwmaar omdat je zei dat je nu alles grappig vond
Nein, bist du krank?quote:Op maandag 7 december 2009 23:50 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik wou bovenstaande eerder posten, maar invoerknop deed het niet![]()
Marokkaanse18 (ik wil je eigenlijk steeds Marokkaanse noemen, die 18 is irritant. Bovendien ben je 19!), mag ik je betoog lezen?
Van een goede bron?quote:Op maandag 7 december 2009 23:49 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je veter zit los
En Hermitage schijnt goed te zijn Bilmi
gewoon mijn opmerking jattenquote:Op maandag 7 december 2009 23:50 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik wou bovenstaande eerder posten, maar invoerknop deed het niet![]()
Marokkaanse18 (ik wil je eigenlijk steeds Marokkaanse noemen, die 18 is irritant. Bovendien ben je 19!), mag ik je betoog lezen?
En ik? Omdat ik een meisje ben...quote:Op maandag 7 december 2009 23:52 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nein, bist du krank?
![]()
Mijn ''meesterwerk'' mag niet gelezen worden.
Aah kom op, dat valt heus wel meequote:Op maandag 7 december 2009 23:52 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nein, bist du krank?
![]()
Mijn ''meesterwerk'' mag niet gelezen worden.
Mijn tantequote:
Dat eeuwige seksismequote:Op maandag 7 december 2009 23:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
En ik? Omdat ik een meisje ben...
Vind je je tante betrouwbaar?quote:Op maandag 7 december 2009 23:54 schreef Rookert het volgende:
[..]
Aah kom op, dat valt heus wel meeIk ga hem echt niet afkraken ofzo
![]()
[..]
Mijn tante
Ook nietquote:Op maandag 7 december 2009 23:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
En ik? Omdat ik een meisje ben...
Waarom schamen voor mij, je kent me niet.quote:Op maandag 7 december 2009 23:55 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ook niet. Ik schaam me hehe.
Als ik een keertje mn best op iets doe mogen jullie t lezen
Ik wil niet drammen... graag of niet hoorquote:Op maandag 7 december 2009 23:55 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ook niet. Ik schaam me hehe.
Als ik een keertje mn best op iets doe mogen jullie t lezen
Dat doe ik dus altijd in het weekend.quote:Op maandag 7 december 2009 23:58 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ik ben f mn bed verschonen
Dat kan ik trouwens serieus niet goed..![]()
Ik lijk wel een debiel. Nou oke fijn deze overbodige informatie weer.
Wat ben jij nou weer voor een vrouwquote:Op maandag 7 december 2009 23:58 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ik ben f mn bed verschonen
Dat kan ik trouwens serieus niet goed..![]()
Ik lijk wel een debiel. Nou oke fijn deze overbodige informatie weer.
Wij moesten voor Art & Culture (CKV in het Engels, want ik deed TTO, applaus!) altijd een verslag van 750 woorden schrijven (in het Engels dus) met foto's als het gratis was en anders met je kaartje of als je pro was en hoopte dat ie de minder woorden niet zo opmerken deed je het allebeiquote:Op maandag 7 december 2009 23:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ok, ik ga er misschien ook heen.![]()
Post ik hier een uitgebreid verslag.
Dit is ook voor CKV haha.quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:03 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wij moesten voor Art & Culture (CKV in het Engels, want ik deed TTO, applaus!) altijd een verslag van 750 woorden schrijven (in het Engels dus) met foto's als het gratis was en anders met je kaartje of als je pro was en hoopte dat ie de minder woorden niet zo opmerken deed je het allebei
Kan toch best leuk zijn, ga met vriendin ofzo, maak er een leuk dagje van waar dat museum maar klein onderdeel van is. Deed ik ook altijd, na 1 uur heb je genoeg stof om over te lullenquote:Op dinsdag 8 december 2009 00:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dit is ook voor CKV haha.Heb zin om dit weekend thuis te blijven, maar kan dus niet, moest verslag eigenlijk vandaag al inleveren.
Ja, ik ga ook met een vriendin (uit andere klas, voor er een opmerking komt hoe ik een vriendin in m'n eigen klas kan hebben, terwijl ik altijd klaag over m'n klasquote:Op dinsdag 8 december 2009 00:12 schreef Rookert het volgende:
[..]
Kan toch best leuk zijn, ga met vriendin ofzo, maak er een leuk dagje van waar dat museum maar klein onderdeel van is. Deed ik ook altijd, na 1 uur heb je genoeg stof om over te lullen
Je haalt me serieus de woorden uit de mond. Je hebt echt mensenkennis!quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, ik ga ook met een vriendin (uit andere klas, voor er een opmerking komt hoe ik een vriendin in m'n eigen klas kan hebben, terwijl ik altijd klaag over m'n klas).
Je laten ophouden door een onbekende.quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:14 schreef Rookert het volgende:
Ok als Marokkaanse mijn bed heeft opgemaakt hier post ben ik weg, ik wou om 23 uur slapen verdomme
Weet ik, weet ik. Ik weet alles.quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:15 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je haalt me serieus de woorden uit de mond. Je hebt echt mensenkennis!![]()
![]()
Ik zou het eerder als autistisch gedrag opvatten, maar ik moet een reden verzinnenquote:Op dinsdag 8 december 2009 00:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Je laten ophouden door een onbekende.Liefde
Autisme had ook gekund ja. Betoverd door iemand op het internet.quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:17 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik zou het eerder als autistisch gedrag opvatten, maar ik moet een reden verzinnen![]()
Dit verandert niets voor mijn adoratie voor haar leuke karakter waarmee ze mij betoverd heeft
Het is dan eerder het laatstequote:Op dinsdag 8 december 2009 00:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Autisme had ook gekund ja. Betoverd door iemand op het internet.Wel lief.
Ren niet wegquote:
Ik noooitquote:Op dinsdag 8 december 2009 00:31 schreef Rookert het volgende:
[..]
Het is dan eerder het laatste![]()
[..]
Ren niet weg
quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:32 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik noooit![]()
Echt kut ik moet morgen om 6 uur op maar ik ben niet moe
Fijn..want het is ook niet mijn schuldquote:Op dinsdag 8 december 2009 00:34 schreef Rookert het volgende:
[..]
![]()
Ik wou dus om 23 uur slapen om meer dan 8 uur slaap in te halen, maar dat is nu weer mislukt... En ik ga je niet de schuld geven hoor
Ik wou zeggenquote:Op dinsdag 8 december 2009 00:36 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Fijn..want het is ook niet mijn schuld
''O''quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:37 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik wou zeggen![]()
Ok, volgens mij heb ik geen redenen meer om wakker te blijven
Maar het mag wel?quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:42 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Je moet niks![]()
( hee..dit heb ik vandaag al een keer gezegd)
quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:46 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dan wil ik zeggen dat je zorgt dat ik niet kan, wil of ga slapen![]()
Trouwen?
Je hebt een ander, wie is het!quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:48 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Yesyesyes
Nee, we zijn te verschillend![]()
(heb ik altijd al eens willen zeggen)
quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:53 schreef Rookert het volgende:
Goed plan, sterkte morgen!![]()
Morgen weer HATEN![]()
![]()
Het is m'n mentrix, dat is het probleem.quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:52 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Nou dat is niet zo erg![]()
Alleen wel vervelend dat die leraar nu zeker extra goed op jou gaat letten..
Info niet bij assen zetten is dodelijk, kost je zo 2 van de 8 punten van een vraag op je eindexamenquote:Op dinsdag 8 december 2009 17:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Het is m'n mentrix, dat is het probleem.Ze deelt iedere week absentenlijsten uit en dan mag je lekker opschrijven waarom je er niet was. Het is zo'n stomme gangster, hij praat ook over m'n vriendin, dat ze niets kan zien (chinees). Dat is echt triest.
![]()
Ik klaag te veel.Had vandaag wiskunde, het ging echt goed, maar toen ging de telefoon (ofzo) van de klas, docent nam op, ging 't over mij. Hij dus hele tijd: als je klaar bent met de toets, moet je onmiddelijk naar de concierge, het is dringend, belangrijk, snel gaan. Er staat een dame op je te wachten. Ik kon niet meer nadenken
. Heb ongeveer een 7,5. Dacht eerst een 8, maar bedenk me net dat ik vergeten ben info bij de assen te zetten.
De Janeiro?quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:05 schreef Mutant01 het volgende:
RIOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mijn zus deed ook alsof ze nog nooit eerder had gereden voor haar examen en de dag erna slaagde ze tochquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:09 schreef wikwakka2 het volgende:
Als mijn rijlessen net een beeld zouden geven van hoe mijn examen morgen zal gaan dan zie ik de toekomst somber in.
En? Hebbie em?quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:09 schreef wikwakka2 het volgende:
Als mijn rijlessen net een beeld zouden geven van hoe mijn examen morgen zal gaan dan zie ik de toekomst somber in.
Jwz, de man is 72quote:
Wat kom je hier nou fittie doenquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:25 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Rookert waarom doe je stoer? Doe je nou altijd als anderen meelezen.
Zieke bitch!
Stoerquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:25 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Rookert waarom doe je stoer? Doe je nou altijd als anderen meelezen.
Zieke bitch!
quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:29 schreef Rookert het volgende:
[..]
Stoer
Ik wou slapen en je wist het
*tfoe* beschrijft wel perfect het geluidquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:32 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Doe eens niet zo vies joh ! *tfoe*
quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:31 schreef wikwakka2 het volgende:
Marokkaanse die mijn rijexamen morgen maar gewoon negeert.
Het lukte nietquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:33 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
![]()
Je kan toch ook gewoon gaan slapen
Kleuteeeee is dat hequote:
Ik kan het, maar mezelf kennende maak ik een reeks domme fouten waar de examinator U tegen zegtquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:34 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Je kan het! Ik zal aan je denken
Heel klote, lag vanmorgen met m'n ogen dicht te dromen in de treinquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:36 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Kleuteeeee is dat he.
Ik ga dan altijd naar mn zusje dr kamer..als ik niet kan slapen mag zij OOK niet slapen
Nou..daar moet je niet vanuit gaanquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik kan het, maar mezelf kennende maak ik een reeks domme fouten waar de examinator U tegen zegt.
Ik ben een pessimist.quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:40 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nou..daar moet je niet vanuit gaan![]()
Gewoon denken dat alles goed gaat en dan gaat het hopelijk ook goed
quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik ben een pessimist.
Nu ga ik maar eens vroeg slapen, zodat ik morgen hopelijk goed uitgerust ben.
Oh dacht dat je hem moest voordragen ofzo, uitstel van executie dan hahaquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:47 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Weet ik nog niet? Is nog niet nagekeken.
En houd op over school of school gerelateerde onderwerpen svp..zo niet, dan ben ik pleite hoor
Haha herkenbaaaaaar..oke alleen dat ''dus ik zit hier voor afleiding, zoals te vaak''quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:49 schreef Rookert het volgende:
[..]
Oh dacht dat je hem moest voordragen ofzo, uitstel van executie dan haha
Graag, ben nu bezig met school, dus zit hier voor afleiding, zoals te vaak
Bezig zijn met school is niet herkenbaar hequote:Op dinsdag 8 december 2009 22:55 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Haha herkenbaaaaaar..oke alleen dat ''dus ik zit hier voor afleiding, zoals te vaak''![]()
Oke ik ga filmpje kijken en in slaap vallen![]()
Doeeeeeeeg
KLB is hiernaast, he.quote:Op dinsdag 8 december 2009 23:40 schreef Rookert het volgende:
Klacht: bij je zus slapen die op kamers zit in Leiden en je willen scheren omdat een snorretje pedo is![]()
Nee, het is NIET aantrekkelijk
22 uur?quote:Op woensdag 9 december 2009 10:49 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Wikwakka is nu aan het slagengheghe.
En ik zit tot 10 uur op de uni![]()
![]()
Je had gelijk, ik kon hetquote:Op woensdag 9 december 2009 10:49 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Wikwakka is nu aan het slagengheghe.
Ik zei het ook eigenlijk verkeerd, het was verkeersexamen, niet zozeer fietsenquote:Op woensdag 9 december 2009 13:25 schreef wikwakka2 het volgende:
Praktijkexamen fietsen, daar heb ik nog nooit van gehoord. Morgen even een spoedaanvraag rijbewijs doen en dan... Ehypte
.
Ik hoorde net van mijn moeder dat het nog maar 20-25 graden is overdag, ik had me al op 30+ verheugdquote:Op woensdag 9 december 2009 13:34 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik zei het ook eigenlijk verkeerd, het was verkeersexamen, niet zozeer fietsenGechecked werd dus of je normaal in het verkeer kon doen
![]()
Ik ben serieus fucking jaloers, ik wil ook chillen in een dikke villa met familie die ik maanden niet heb gezien met heel chill weer
Kijk maar uit, wallah! Ik heb geen genade.quote:Op woensdag 9 december 2009 13:38 schreef Mutant01 het volgende:
Kut, wikwakka 2 heeft het gehaald. Tozzzzz, nu durf ik niet meer op straat te lopen.
20-25 gradenquote:Op woensdag 9 december 2009 13:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik hoorde net van mijn moeder dat het nog maar 20-25 graden is overdag, ik had me al op 30+ verheugd. Maar ach, het is beter dan dit grijze weer hier in Nederland
.
Picsquote:Op woensdag 9 december 2009 14:05 schreef wikwakka2 het volgende:
Net voor de eerste keer in jaren zelfs nog redelijke pasfoto's laten maken. Normaal zie ik eruit als een josti, maar nu viel het wel mee.
Heerlijkquote:Op woensdag 9 december 2009 14:35 schreef Rookert het volgende:
[..]
Pics![]()
![]()
35 graden is toch veel te heet johTenzij het van die droge hitte is zonder hoge luchtvochtigheid, dan moet je het nog wel kunnen trekken. Maar je vertrekt hier als het 5 graden buiten is, je stapt luchhaven uit met 25 graden; superchill toch
![]()
Toen ik naar Italie ging met vrienden van de zomer: vliegtuig in met 20 graden, vliegtuig uit met 33 graden, direct op tarmac lopen, bloedjeheet
En ben thuis na tentamen gezien te hebben. De dingen die ze soms wilden horen waren echt te ver gezochtquote:Op woensdag 9 december 2009 16:14 schreef Rookert het volgende:
Ik wacht al 4 uur en een kwartier op inzage tentamen![]()
Ik wil naar huis, pronto.
Wtfquote:Op woensdag 9 december 2009 21:19 schreef wikwakka2 het volgende:
Weet ik niet precies, de Egyptenaren hebben mijn ticketreservering verneukt.
www.google.nlquote:Op woensdag 9 december 2009 22:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
wie kan me helpen? ik heb inspiratie nodig...
DSB affaire, moet een betoog schrijven, maar kan geen inleiding verzinnen, kun je me een beetje helpen?quote:Op woensdag 9 december 2009 22:13 schreef Rookert het volgende:
[..]
www.google.nl
www.wikihow.com
![]()
Waar gaat het serieus over?
Het probleem is eigenlijk al de eerste alinea, het onderwerp kort introduceren en tweede alinea standpunt innemen.quote:
Eerste alinea moet het onderwerp (DSB affaire) introduceren, dus daar hoef je geen standpunt in te nemen. Dat de DSB kut is.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:21 schreef Rookert het volgende:
Ja, leuk, maar wat wil je betogen? Dat de DSB kut is, dat de DSB-klanten fucking dom zijn etc.
Anders kan je geen passend intro schrijven
Klinkt alsof je advies vraagt over een geslachtsziektequote:Op woensdag 9 december 2009 22:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
Moet in ongeveer 40 minuten geschreven worden. Het is trouwens niet voor mij, maar voor een vriendin. Ik probeer iets te bedenken voor haar, maar het lukt niet echt.Bedankt voor je hulp.
Alleen jij denkt aan zoiets.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:54 schreef Rookert het volgende:
[..]
Klinkt alsof je advies vraagt over een geslachtsziekte"Ja, het is niet voor mij, maar voor een kennis van de buurman van de aangetrouwde barman
"
In 40 minuten kan je wel wat weglullen op papier
Welnee, komt best vaak voorquote:Op woensdag 9 december 2009 22:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Alleen jij denkt aan zoiets.![]()
Hoop ook dat het haar lukt, kan niets verzinnen voor haar.
Ik zou er in ieder geval niet zo snel aan denken, misschien begrijp je me dan beter.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:00 schreef Rookert het volgende:
[..]
Welnee, komt best vaak voor![]()
Moet jij dan niet ooit een betoog schrijven?
Wat ben jij nou voor een vriendinquote:Op woensdag 9 december 2009 23:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik zou er in ieder geval niet zo snel aan denken, misschien begrijp je me dan beter.![]()
Ik heb aan het begin van het jaar al een betoog geschreven, maar zij moet nu en wil voorbereiden en omdat het niet zo goed lukt, wil ik haar helpen, maar het lukt me niet.
Ik probeer het tenminste.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:04 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wat ben jij nou voor een vriendin![]()
Ze zit zeker niet in je klas?
En je mislukt...quote:Op woensdag 9 december 2009 23:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik probeer het tenminste.![]()
Hoe raad je het? Ze zit inderdaad niet in m'n klas, anders had zij al eerder een betoog moeten schrijven.
Misschien heb ik morgen toch iets verzonnen, voor zij die toets heeft.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:09 schreef Rookert het volgende:
[..]
En je mislukt...
Alsof jij vriendinnen kan hebben in je klas
Misschien kan ze kotsen?quote:Op woensdag 9 december 2009 23:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Misschien heb ik morgen toch iets verzonnen, voor zij die toets heeft.![]()
tSsssss...
Houd je mond over m'n smoes, jij kan niet zo'n goede verzinnen.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:13 schreef Rookert het volgende:
[..]
Misschien kan ze kotsen?![]()
Je bedoelt: Sssssst...
Meneer, ik was op weg naar school toen mijn moeder belde die voor 2 dagen weg zou gaan. Ze had haar sleutels én haar tas vergeten, waardoor ze niet naar haar afspraak kon. Ze vroeg mij dus even de deur open te doen en toen moest ik weer terug fietsen, waardoor ik dit uur heb gemist. Ja sorry, ik zit er ook niet op te wachtenquote:Op woensdag 9 december 2009 23:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Houd je mond over m'n smoes, jij kan niet zo'n goede verzinnen.
Ik bedoelde echt Tsssssssss zeg maar van die bus.
Ik dacht in het begin dat je iets over jezelf vertelde.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:17 schreef Rookert het volgende:
[..]
Meneer, ik was op weg naar school toen mijn moeder belde die voor 2 dagen weg zou gaan. Ze had haar sleutels én haar tas vergeten, waardoor ze niet naar haar afspraak kon. Ze vroeg mij dus even de deur open te doen en toen moest ik weer terug fietsen, waardoor ik dit uur heb gemist. Ja sorry, ik zit er ook niet op te wachten![]()
Zeg maar hoe? Doe nog eens?
Ja, maar ik zie er dan ook uit als een doorsnee gezonde Hollandse jongen met stijl en jij nietquote:Op woensdag 9 december 2009 23:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik dacht in het begin dat je iets over jezelf vertelde.Mooie smoes, eerlijk, maar het zou niet werken bij mij.
quote:Op woensdag 9 december 2009 23:27 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja, maar ik zie er dan ook uit als een doorsnee gezonde Hollandse jongen met stijl en jij niet
Dat is waar ook.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:32 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je dat ook niet wilt
Iedereen blijquote:
Heyquote:Op woensdag 9 december 2009 23:49 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Heeeeeeee fokkers
Wikwakka2 gefeliciteerd, ik wist het wel !
quote:Op woensdag 9 december 2009 23:53 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hey![]()
Wikwakka2 is zijn waterpijp aan het terugjatten denk ik![]()
Hoe was de hel vandaag
Van een vriend ofzo, stel smokersquote:Op woensdag 9 december 2009 23:56 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Van wie?![]()
Nou..ik leef nog. Maar ben wel kapot![]()
Het ging wel..
Ja, dan kunnen de meeste mensen niet meeluisteren, dat is lekker.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:47 schreef Rookert het volgende:
[..]
Iedereen blij![]()
Ben jij zo'n iemand die (mits je mobieltje werkte) in een telefoongesprek van vloeiend Nederlands naar Turks overgaat? Vind ik altijd zo raar klinken
Ik dacht: je bent geen Hollandse jongen, maar een Turks meisje. Toen kwamen er beelden van Turkse meisjes voorbij. Toen dacht ik aan één van hen die ik in de trein hoorde bellen en steeds overschakelde van ABN naar Turks ofzo (het klinkt echt allemaal hetzelfde voor mij als ik het niet naast elkaar hoor...). En toen kwam de vraag omhoogborrelenquote:Op donderdag 10 december 2009 00:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, dan kunnen de meeste mensen niet meeluisteren, dat is lekker.
Waar dacht je eigenlijk aan, omdat je deze vraag stelde..
Er zijn 9 woorden die ik standaard in het Turks zeg, dus geen Nederlands -> Turks.quote:Op donderdag 10 december 2009 00:19 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik dacht: je bent geen Hollandse jongen, maar een Turks meisje. Toen kwamen er beelden van Turkse meisjes voorbij. Toen dacht ik aan één van hen die ik in de trein hoorde bellen en steeds overschakelde van ABN naar Turks ofzo (het klinkt echt allemaal hetzelfde voor mij als ik het niet naast elkaar hoor...). En toen kwam de vraag omhoogborrelen
Papa, mama etc?quote:Op donderdag 10 december 2009 00:21 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Er zijn 9 woorden die ik standaard in het Turks zeg, dus geen Nederlands -> Turks.
Baba, anne, abla, abi, teyze, dayi, hala, dede, anneanne.
Waarom wil je onbekenden hun gesprekken afluisteren?quote:Op donderdag 10 december 2009 00:23 schreef Rookert het volgende:
[..]
Papa, mama etc?![]()
Lijkt me zo chill als je zo'n dikke telefoonvete kan afluisteren
OMDAT WE IN NEDERLAND WONEN EN JE DUS NEDERLANDS MOET PRATEN!quote:Op donderdag 10 december 2009 00:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Waarom wil je onbekenden hun gesprekken afluisteren?
quote:Op donderdag 10 december 2009 00:28 schreef Rookert het volgende:
[..]
OMDAT WE IN NEDERLAND WONEN EN JE DUS NEDERLANDS MOET PRATEN!![]()
Nee, gewoon pure nieuwsgierigheid. Als jij iets niet verstaat is het toch logisch om te willen weten waar het over gaat? Zeker als de emoties hoog oplopen
Laatste zin. Kom jij meisjes/jongens tegen waarvan de emoties hoog oplopen en wil jij dan weten waar ze het ove rhebben?quote:
Iemand aan de telefoon ging nogal emotioneel praten ja, was wel benieuwdquote:Op donderdag 10 december 2009 00:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Laatste zin. Kom jij meisjes/jongens tegen waarvan de emoties hoog oplopen en wil jij dan weten waar ze het ove rhebben?
Das zacht gezegd; KLOTE.quote:Op donderdag 10 december 2009 13:37 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik kan verdomme geen rijbewijs aanvragen omdat ik nog geen 189 dagen bij een Nederlandse gemeente ingeschreven sta. Nu mag ik lekker nog 6 weken wachten en ondertussen weer een hoop dingen vergeten... En dat toontje van de telefoniste
![]()
![]()
, ik had zin om haar eens fijn te gaan wurgen
.
Wat een fuckersquote:Op donderdag 10 december 2009 13:37 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik kan verdomme geen rijbewijs aanvragen omdat ik nog geen 189 dagen bij een Nederlandse gemeente ingeschreven sta. Nu mag ik lekker nog 6 weken wachten en ondertussen weer een hoop dingen vergeten... En dat toontje van de telefoniste
![]()
![]()
, ik had zin om haar eens fijn te gaan wurgen
.
6 weken niet rijden is lang als je een beginner bent. Ik had gehoopt de hele vakantie te kunnen blijven oefenen.quote:Op donderdag 10 december 2009 13:39 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Das zacht gezegd; KLOTE.
Mja..6 weken gaan zo voorbij
Gewoon wel rijden zonder rijbewijs?quote:Op donderdag 10 december 2009 13:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
6 weken niet rijden is lang als je een beginner bent. Ik had gehoopt de hele vakantie te kunnen blijven oefenen.
In Egypte zou dat nog wel kunnen, als ik in onze eigen wijk blijf. Maar waarschijnlijk denken mijn ouders daar toch anders overquote:Op donderdag 10 december 2009 13:44 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Gewoon wel rijden zonder rijbewijs?
Meisje dat ik ken heeft zo'n microcarquote:Op donderdag 10 december 2009 13:45 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
In Egypte zou dat nog wel kunnen, als ik in onze eigen wijk blijf. Maar waarschijnlijk denken mijn ouders daar toch anders over.
Stomquote:Op donderdag 10 december 2009 13:45 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
In Egypte zou dat nog wel kunnen, als ik in onze eigen wijk blijf. Maar waarschijnlijk denken mijn ouders daar toch anders over.
Een Smart of zo? Ik zou nog liever gaan lopen dan in zo'n kutautootje te rijdenquote:Op donderdag 10 december 2009 13:46 schreef Rookert het volgende:
[..]
Meisje dat ik ken heeft zo'n microcar![]()
13.000 euro hebben rijke paps en mams ervoor neergelegd![]()
![]()
Als je ze wat geld toeschuift kunnen ze best vergeetachtig zijnquote:Op donderdag 10 december 2009 13:46 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Stom![]()
Hoeveel boete krijg je als ze je pakken daar?
Nee, geen echte auto, zo'n ding dat max 45 ofzo mag. Hij haalt alleen de 70, levensgevaarlijk dingquote:Op donderdag 10 december 2009 13:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Een Smart of zo? Ik zou nog liever gaan lopen dan in zo'n kutautootje te rijden.
Waarom zou je in hemelsnaam zoiets kopen als je voor een paar duizend een fatsoenlijke tweedehands kan kopen?quote:Op donderdag 10 december 2009 13:49 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nee, geen echte auto, zo'n ding dat max 45 ofzo mag. Hij haalt alleen de 70, levensgevaarlijk ding
Omdat haar ouders geld teveel hebben en kortzichtig zijn?quote:Op donderdag 10 december 2009 13:51 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Waarom zou je in hemelsnaam zoiets kopen als je voor een paar duizend een fatsoenlijke tweedehands kan kopen?
Ja ja, doe maar gezellig, mijn humeur is voor de komende dag nog even verpestquote:Op donderdag 10 december 2009 13:54 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ik zit nog in mn pyama.Over 5 minuten ga ik écht de badkamer in gheghe.
Echt stom, vandaag hoorcollege+werkgroep gemist... 's Ochtends dacht ik '''schijt'' maar nu denk ik ''stomme, stomme stommerd''.
En nu ben ik heel triest aan het wachten tot mn zusje eindelijk klaar is op die rotschool en dan even winkelen ofzo
Nou, niet zo stom doen !quote:Op donderdag 10 december 2009 13:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja ja, doe maar gezellig, mijn humeur is voor de komende dag nog even verpest.
Het is al weekend voor mij, mijn moeder was zo snugger om voor morgenochtend een vlucht te reserveren, terwijl ik nadrukkelijk had gezegd dat ik morgen nog les hadquote:Op donderdag 10 december 2009 13:57 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nou, niet zo stom doen !![]()
Je stelt je aan, doe es vrolijk ! Het is (bijna) weekend
Je bent luiquote:Op donderdag 10 december 2009 13:54 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ik zit nog in mn pyama.Over 5 minuten ga ik écht de badkamer in gheghe.
Echt stom, vandaag hoorcollege+werkgroep gemist... 's Ochtends dacht ik '''schijt'' maar nu denk ik ''stomme, stomme stommerd''.
En nu ben ik heel triest aan het wachten tot mn zusje eindelijk klaar is op die rotschool en dan even winkelen ofzo
Neem de Fyra naar Schiphol, 100x chiller met koffer en qua rust enzoquote:Op donderdag 10 december 2009 13:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het is al weekend voor mij, mijn moeder was zo snugger om voor morgenochtend een vlucht te reserveren, terwijl ik nadrukkelijk had gezegd dat ik morgen nog les had. Nou ja, dan maar een dagje eerder naar Al Masr
.
Hehe leuk joh! Hopen dat je niet naast één of andere irritante zeur zit in t vliegtuigquote:Op donderdag 10 december 2009 13:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het is al weekend voor mij, mijn moeder was zo snugger om voor morgenochtend een vlucht te reserveren, terwijl ik nadrukkelijk had gezegd dat ik morgen nog les had. Nou ja, dan maar een dagje eerder naar Al Masr
.
Doe ik ook, kan ik daar nou gewoon gratis mee reizen met mijn OV, of moet ik een kaartje met dubbele korting kopenquote:Op donderdag 10 december 2009 13:59 schreef Rookert het volgende:
[..]
Neem de Fyra naar Schiphol, 100x chiller met koffer en qua rust enzo
quote:Op donderdag 10 december 2009 13:59 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je bent lui![]()
Ik ben om 12 uur uit bed gegaan en was tenminste om 13 uur klaar met ontbijt
Ik tref het eigenlijk nooit zo goed qua medepassagiers, altijd wel een of ander dik wijf dat haar baby borstvoeding wil geven, een kerel die zo dik is dat je voer hem heen moet springen om naar de WC te kunnen of een strenge moslima die niet naast een vreemde man durft te zittenquote:Op donderdag 10 december 2009 14:02 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Hehe leuk joh! Hopen dat je niet naast één of andere irritante zeur zit in t vliegtuig![]()
Ik moet nog een weekje naar school
Je moet Fyra toeslag halen bij de automaat, 6 euro ofzo. Scheelt wel heel stuk reistijd en lekker rustigquote:Op donderdag 10 december 2009 14:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Doe ik ook, kan ik daar nou gewoon gratis mee reizen met mijn OV, of moet ik een kaartje met dubbele korting kopen?
Dat gaat leuk wordenquote:Op donderdag 10 december 2009 14:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik tref het eigenlijk nooit zo goed qua medepassagiers, altijd wel een of ander dik wijf dat haar baby borstvoeding wil geven, een kerel die zo dik is dat je voer hem heen moet springen om naar de WC te kunnen of een strenge moslima die niet naast een vreemde man durft te zitten.
Nog steeds moequote:Op donderdag 10 december 2009 14:03 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik ben MOE. Shut up..ik was gisteren meer dan 12 uur van huis.
Enenen ik moet zaterdag én zondag werkenkutkutkutkut
quote:Op donderdag 10 december 2009 14:06 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nog steeds moeIk was gisteren bijna 46 uur van huis
![]()
Welke winkel is er nou op zondag open en WIE wil er nou schoenen halen op zondag
Oeh, ik zie net dat het met de fyra maar 20 minuten duurt, ik dacht 40 of zo. Nice.quote:Op donderdag 10 december 2009 14:05 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je moet Fyra toeslag halen bij de automaat, 6 euro ofzo. Scheelt wel heel stuk reistijd en lekker rustigJe hebt dan alleen je OV nodig
In een of ander dorp buiten de grote stadquote:Op donderdag 10 december 2009 14:07 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Fucking extra koopzondag.
Dan komen er zeker van die getrouwde stellen van 50+ waar de kinderen uit huis zijn en die zich nu dood vervelen. Man kijkt met een verveeld verplicht gezicht en vrouw doet moeite om enthousiast haar man aan te kledenquote:Op donderdag 10 december 2009 14:07 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Fucking extra koopzondag.
Het is een kleine stad, maar goed..quote:Op donderdag 10 december 2009 14:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
In een of ander dorp buiten de grote stad? Veel plezier
.
Alles met minder dan 50,000 inwoners is een dorp (vind ik)quote:Op donderdag 10 december 2009 14:10 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Het is een kleine stad, maar goed..![]()
Plezier? Ik hoop echt dat er weinig mensen komen..maar dat zal wel niet
Zo weet je wat VERVELEND is..als een vrouw/man aan zijn/haar partner vraagt ''en wat vind je ervan?'' en dan hoor je zo ''ja leuk, toch? als jij ze leuk vindt moet je ze nemen''quote:Op donderdag 10 december 2009 14:09 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dan komen er zeker van die getrouwde stellen van 50+ waar de kinderen uit huis zijn en die zich nu dood vervelen. Man kijkt met een verveeld verplicht gezicht en vrouw doet moeite om enthousiast haar man aan te kleden
Hellevoetsluis ofzo zeker? De rest bij het Haringvliet zijn echt shitholesquote:Op donderdag 10 december 2009 14:10 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Het is een kleine stad, maar goed..![]()
Plezier? Ik hoop echt dat er weinig mensen komen..maar dat zal wel niet
Als je zegt dat ze kut zijn is het ook niet goed. Partner wil gewoon zo snel mogelijk weg uit die winkel en dat doe je door degene in het gelijk te stellen.quote:Op donderdag 10 december 2009 14:11 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Zo weet je wat VERVELEND is..als een vrouw/man aan zijn/haar partner vraagt ''en wat vind je ervan?'' en dan hoor je zo ''ja leuk, toch? als jij ze leuk vindt moet je ze nemen''
Wat is dat voor fucking irritante reactie..
Hahha ja klopt!quote:Op donderdag 10 december 2009 14:11 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hellevoetsluis ofzo zeker? De rest bij het Haringvliet zijn echt shitholes
Ben daar nog langs gevaren met onze zeilboot van de zomer, gingen we bij Stellendam de zee op naar IJmuidenquote:
Niks..quote:Op donderdag 10 december 2009 14:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat heb je in hemelsnaam daar te zoeken?
Stellendam haha..daar heb je echt niksquote:Op donderdag 10 december 2009 14:14 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ben daar nog langs gevaren met onze zeilboot van de zomer, gingen we bij Stellendam de zee op naar IJmuiden
Verbreed je horizon en ga in een échte stad wonenquote:Op donderdag 10 december 2009 14:15 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Niks..![]()
Maar ik vind het stiekempjes wel fijn
Zoals R'dam?quote:Op donderdag 10 december 2009 14:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Verbreed je horizon en ga in een échte stad wonen.
en als je eht toch wel fijn vindt moet je niet zo klagen.
Als je in een beetje een normale wijk zoals Kralingen of het centrum gaat wonen valt het wel mee hoorquote:Op donderdag 10 december 2009 14:17 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Zoals R'dam?![]()
Wel een fijne stad..als je de mensen negeert hehe.
De jachthaven is best wel mooi, de douches zijn daar zijn gewoon badkamertjes met marmer en ziek grote douchekoppenquote:Op donderdag 10 december 2009 14:15 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Stellendam haha..daar heb je echt niks![]()
Behalve een zwembad
Wolla, hou die mondjequote:Op donderdag 10 december 2009 14:19 schreef Rookert het volgende:
[..]
Maar Rotterdam is gewoon een schijtstad met die mensen ja
Het is gewoon zoquote:
Nee, zeker niet alle inwoners van R''dam zijn stom.quote:Op donderdag 10 december 2009 14:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als je in een beetje een normale wijk zoals Kralingen of het centrum gaat wonen valt het wel mee hoor. En niet alle rotterdammerts zijn stom hoor, ik ben tof
.
Faalhaas die je bentquote:Op donderdag 10 december 2009 14:21 schreef Rookert het volgende:
[..]
Het is gewoon zoJe loopt het station uit en je kijkt al tegen de chagrijnige mensen aan die ook naar Rotterdam moeten of de
![]()
-gezichten van mensen die mogen vertrekken
Als je met een lul daar rond loopt is het "wat zit je te kijken man, ewa, kijk niet zo met je kankerkopquote:Op donderdag 10 december 2009 14:22 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee, zeker niet alle inwoners van R''dam zijn stom.
Maar voor een dame/vrouw/meisje is Rotterdam gewoon wat minder leuk..echt iedereen met een kut wordt daar lastig gevallen?
MOET JE MAAR NIET ZO UITDAGEND KIJKEN EN KLEDEN!111!!quote:Op donderdag 10 december 2009 14:22 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee, zeker niet alle inwoners van R''dam zijn stom.
Maar voor een dame/vrouw/meisje is Rotterdam gewoon wat minder leuk..echt iedereen met een kut wordt daar lastig gevallen?
VVD'ers?quote:Op donderdag 10 december 2009 14:23 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Leiden is vele malen walgelijker hoor Rookert..met al die VVD'ers
Hhehehe.quote:Op donderdag 10 december 2009 14:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
MOET JE MAAR NIET ZO UITDAGEND KIJKEN EN KLEDEN!111!!
Nee, grapje. Ik denk dat er wel gewoon te veel vervelende straatschoffies en bontkraagjes rondlopen, dat is jammer.
Wel leuk om bekeken te worden?quote:Op donderdag 10 december 2009 14:27 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Hhehehe.
Ja, véééél te veel. Maar je kan er wel lekker winkelen..en op sommige plaatsen is heti nderdaad wél leuk
Je moet gewoon de mooie plekjes leren kennen.quote:Op donderdag 10 december 2009 14:27 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Hhehehe.
Ja, véééél te veel. Maar je kan er wel lekker winkelen..en op sommige plaatsen is heti nderdaad wél leuk
quote:Op donderdag 10 december 2009 14:26 schreef Rookert het volgende:
[..]
VVD'ers?![]()
Leiden is in principe ook een sjonniestad, verder heb ik niks tegen mensen een beetje van niveau die studeren en die kom je in de kleine binnenstad daar vaker tegen. VVD is gewoon lame, Mark Rutte is politicus van het jaar 2009![]()
![]()
En Minerva is een bunker waar je niks van merkt trouwens, wat een spuuglelijk gebouw:
[ afbeelding ]
Je hebt toch ook geen mooi gebouw nodig om te kunnen 'netwerken'quote:Op donderdag 10 december 2009 14:26 schreef Rookert het volgende:
[..]
VVD'ers?![]()
Leiden is in principe ook een sjonniestad, verder heb ik niks tegen mensen een beetje van niveau die studeren en die kom je in de kleine binnenstad daar vaker tegen. VVD is gewoon lame, Mark Rutte is politicus van het jaar 2009![]()
![]()
En Minerva is een bunker waar je niks van merkt trouwens, wat een spuuglelijk gebouw:
[ afbeelding ]
Noem mij geen slet..ook niet als je het niet meent gheghequote:Op donderdag 10 december 2009 14:27 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wel leuk om bekeken te worden?Slet
Ja, maar hij is dus geen VVD'er aldus de achterbanquote:Op donderdag 10 december 2009 14:28 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
![]()
Mark Rutte vind ik stiekem wel oké voor iemand die bij de VVD zit hehe. Eindelijk iemand die een beetje vriendelijkheid uitstraalt.
Trés fugly ja hiehie.
Kralingse bos is ook wel nice..quote:Op donderdag 10 december 2009 14:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je moet gewoon de mooie plekjes leren kennen.
En het uitzicht over de Maas. De wolkenkrabbers
.
Het mag er wel iets uitnodigender uitzien. Als ik daar lid was zou ik nou niet denken "ahh, mooie sociëteit hebben we tochquote:Op donderdag 10 december 2009 14:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je hebt toch ook geen mooi gebouw nodig om te kunnen 'netwerken'![]()
?
Modepopje?quote:Op donderdag 10 december 2009 14:29 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Noem mij geen slet..ook niet als je het niet meent gheghe
Nog nooit geweestquote:Op donderdag 10 december 2009 14:31 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Kralingse bos is ook wel nice..
Hmm...quote:Op donderdag 10 december 2009 14:33 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Nee, ook geen ''modepopje''..dan klink ik echt leeg.
Truttebosje?quote:Op donderdag 10 december 2009 14:33 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Nee, ook geen ''modepopje''..dan klink ik echt leeg.
Ik hoorde net dat de ezel die het vliegtuig naar de gate trekt staakt, het gaat hem niet worden morgenquote:Op donderdag 10 december 2009 14:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nog nooit geweest.
Ik hoorde trouwens net dat Egptair nog niet aan e-tickets doet, en ik kan dus nog niet inchecken. Het papieren ticket ligt in Cairo dus ik hoop dat ik mrogen gewoon op schiphol kan inchecken
.
Dat hoop ik dan ook voor jequote:Op donderdag 10 december 2009 14:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nog nooit geweest.
Ik hoorde trouwens net dat Egptair nog niet aan e-tickets doet, en ik kan dus nog niet inchecken. Het papieren ticket ligt in Cairo dus ik hoop dat ik mrogen gewoon op schiphol kan inchecken
.
Haterrrrrrrrrrrr.quote:Op donderdag 10 december 2009 14:34 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Truttebosje?
Poepiefloepie?
Wannabe-blondje?
Stuudje?
De hamvraag is dan: welk woord is ongepast?quote:Op donderdag 10 december 2009 14:36 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ongepast..maar klinkt niet verkeerd
Ach, ik ga hier om 12:00 weg denk ik, dan kom ik daar tweeëneenhalf uur van tevoren aan.quote:Op donderdag 10 december 2009 14:35 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Dat hoop ik dan ook voor je!
Moet je wel een aantal uren van tevoren aanwezig zijn he..niet vergeten
Vieze fattyquote:Op donderdag 10 december 2009 14:38 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Beide woorden gheghe.
Ik ga douchen en opruimen
Ik begrijp dan ook niet waarom ze die twee verschillende knoppen niet gewoon vervangen met een enkele knop die 'twee' (eerder gewoon een) kop tegelijkertijd zet.quote:Op donderdag 10 december 2009 14:58 schreef Rookert het volgende:
Je hebt trouwens 2 koppen koffie uit een Senseo apparaat nodig om koffie te krijgen die je niet in 2 slokken op hebtKoffie
Dan kan je natuurlijk niet meer tegelijkertijd 'genieten' met je hippe, modieuze partnerquote:Op donderdag 10 december 2009 15:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik begrijp dan ook niet waarom ze die twee verschillende knoppen niet gewoon vervangen met een enkele knop die 'twee' (eerder gewoon een) kop tegelijkertijd zet.
Vrouwenquote:Op donderdag 10 december 2009 15:10 schreef wikwakka2 het volgende:
Welke josti drinkt er trouwens maar 100ml koffie per keer? Ik noem een hele mok vol pas een normale kop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |