Ga jij maar eens een halve liter fristi drinken..en dan kijken of je t op kan houdenquote:Op maandag 7 december 2009 23:27 schreef Rookert het volgende:
[..]
Deze nomineer neer ik voor de afknapper van het jaar!!!!
Fristi is niet te drinken, zoete kleffe troepquote:Op maandag 7 december 2009 23:29 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ga jij maar eens een halve liter fristi drinken..en dan kijken of je t op kan houden![]()
Ik mag toch zeker wel pissen ( onee ik zeg pissen oe boee..)
quote:Op maandag 7 december 2009 23:29 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ga jij maar eens een halve liter fristi drinken..en dan kijken of je t op kan houden![]()
Ik mag toch zeker wel pissen ( onee ik zeg pissen oe boee..)
Het is zaligquote:Op maandag 7 december 2009 23:31 schreef Rookert het volgende:
[..]
Fristi is niet te drinken, zoete kleffe troep![]()
OH MEID WAAR ZIJN HAAR MANIIEEEEEEEEEEEREN![]()
![]()
Moet jij ook zo nodig pissen?quote:
grote kans dat ik dit zou zeggen of dat ik juist niet droog zou reagerenquote:Op maandag 7 december 2009 23:33 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Moet jij ook zo nodig pissen?![]()
Haha jij bent echt zo iemand die dan heel droog ''uhm..nee'' zegt.
En dan of beledigd wegloopt of gaat kotsenquote:Op maandag 7 december 2009 23:33 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Moet jij ook zo nodig pissen?![]()
Haha jij bent echt zo iemand die dan heel droog ''uhm..nee'' zegt.
Ik kan mensen redelijk goed inschatten..quote:Op maandag 7 december 2009 23:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
grote kans dat ik dit zou zeggen of dat ik juist niet droog zou reageren
wtf, ken je me in het echt ofzo
beledigd?quote:Op maandag 7 december 2009 23:35 schreef Rookert het volgende:
[..]
En dan of beledigd wegloopt of gaat kotsen![]()
!11!
Nee, maar fristi is niet lekker...
Vifit uit zo'n pak, het perfecte uitbrakdrankje
moet ik doodquote:Op maandag 7 december 2009 23:35 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik kan mensen redelijk goed inschatten..![]()
HAHAHA mensen die dat zeggen zijn echt zo $%^#%^##, die moeten gewoon dood ofzo![]()
Ik natuurlijk niet.
Omdat jij er gisteren een half uur over praattequote:Op maandag 7 december 2009 23:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
beledigd?
en waarom praat jij steeds over kotsen tegen mij?
ojaquote:Op maandag 7 december 2009 23:38 schreef Rookert het volgende:
[..]
Omdat jij er gisteren een half uur over praatteMaar ik kap er wel mee
Neinnnn ! Ik had het over mezelf ..''mensen die hele tijd zeggen dat ze mensenkennis hebben enzo..'' die moeten dood. Natuurlijk niet echt..maar je snapt mequote:
ik heb mensenkennisquote:Op maandag 7 december 2009 23:40 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Neinnnn ! Ik had het over mezelf ..''mensen die hele tijd zeggen dat ze mensenkennis hebben enzo..'' die moeten dood. Natuurlijk niet echt..maar je snapt me( I hope?)
Ik! Oh wachtquote:Op maandag 7 december 2009 23:42 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Oh bedoelde je 't zo ! hahaha.
Ja welk meisje heeft er geen mensenkennis..
Neee... ik zei het later pas met opzet, toen ik erachter kwam dat jij vindt dat mensen dood moeten als ze zoiets zeggen. Ik dacht eerst dat mensen die zeggen "uhmmm oke" (droog reageren) dood moeten.quote:Op maandag 7 december 2009 23:42 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Oh bedoelde je 't zo ! hahaha.
Ja welk meisje heeft er geen mensenkennis..
Oh oke ! HAHA.quote:Op maandag 7 december 2009 23:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Neee... ik zei het later pas met opzet, toen ik erachter kwam dat jij vindt dat mensen dood moeten als ze zoiets zeggen. Ik dacht eerst dat mensen die zeggen "uhmmm oke" (droog reageren) dood moeten.
Ik vind nu alles grappig omdat ik dat betoog af hebquote:Op maandag 7 december 2009 23:43 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik wou net eigenlijk posten dat het helemaal niet grappig was
rarequote:Op maandag 7 december 2009 23:44 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Oh oke ! HAHA.
Oke ik moet nu echt lachen
ik wilde een slechte reactie plaatsen...quote:Op maandag 7 december 2009 23:45 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik vind nu alles grappig omdat ik dat betoog af heb
quote:Op maandag 7 december 2009 23:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik wilde een slechte reactie plaatsen...
Ja nu word ik alleen maar nóg nieuwsgierigerquote:Op maandag 7 december 2009 23:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
nee het was echt flauw (wat een woord)
dat je kanker zou hebben ofzo, echt flauwquote:Op maandag 7 december 2009 23:47 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja nu word ik alleen maar nóg nieuwsgieriger
Je veter zit losquote:Op maandag 7 december 2009 23:45 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik vind nu alles grappig omdat ik dat betoog af heb
Hahaha flauwquote:Op maandag 7 december 2009 23:48 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
dat je kanker zou hebben ofzo, echt flauwmaar omdat je zei dat je nu alles grappig vond
Ik wou bovenstaande eerder posten, maar invoerknop deed het nietquote:Op maandag 7 december 2009 23:48 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
dat je kanker zou hebben ofzo, echt flauwmaar omdat je zei dat je nu alles grappig vond
Nein, bist du krank?quote:Op maandag 7 december 2009 23:50 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik wou bovenstaande eerder posten, maar invoerknop deed het niet![]()
Marokkaanse18 (ik wil je eigenlijk steeds Marokkaanse noemen, die 18 is irritant. Bovendien ben je 19!), mag ik je betoog lezen?
Van een goede bron?quote:Op maandag 7 december 2009 23:49 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je veter zit los
En Hermitage schijnt goed te zijn Bilmi
gewoon mijn opmerking jattenquote:Op maandag 7 december 2009 23:50 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik wou bovenstaande eerder posten, maar invoerknop deed het niet![]()
Marokkaanse18 (ik wil je eigenlijk steeds Marokkaanse noemen, die 18 is irritant. Bovendien ben je 19!), mag ik je betoog lezen?
En ik? Omdat ik een meisje ben...quote:Op maandag 7 december 2009 23:52 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nein, bist du krank?
![]()
Mijn ''meesterwerk'' mag niet gelezen worden.
Aah kom op, dat valt heus wel meequote:Op maandag 7 december 2009 23:52 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nein, bist du krank?
![]()
Mijn ''meesterwerk'' mag niet gelezen worden.
Mijn tantequote:
Dat eeuwige seksismequote:Op maandag 7 december 2009 23:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
En ik? Omdat ik een meisje ben...
Vind je je tante betrouwbaar?quote:Op maandag 7 december 2009 23:54 schreef Rookert het volgende:
[..]
Aah kom op, dat valt heus wel meeIk ga hem echt niet afkraken ofzo
![]()
[..]
Mijn tante
Ook nietquote:Op maandag 7 december 2009 23:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
En ik? Omdat ik een meisje ben...
Waarom schamen voor mij, je kent me niet.quote:Op maandag 7 december 2009 23:55 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ook niet. Ik schaam me hehe.
Als ik een keertje mn best op iets doe mogen jullie t lezen
Ik wil niet drammen... graag of niet hoorquote:Op maandag 7 december 2009 23:55 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ook niet. Ik schaam me hehe.
Als ik een keertje mn best op iets doe mogen jullie t lezen
Dat doe ik dus altijd in het weekend.quote:Op maandag 7 december 2009 23:58 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ik ben f mn bed verschonen
Dat kan ik trouwens serieus niet goed..![]()
Ik lijk wel een debiel. Nou oke fijn deze overbodige informatie weer.
Wat ben jij nou weer voor een vrouwquote:Op maandag 7 december 2009 23:58 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ik ben f mn bed verschonen
Dat kan ik trouwens serieus niet goed..![]()
Ik lijk wel een debiel. Nou oke fijn deze overbodige informatie weer.
Wij moesten voor Art & Culture (CKV in het Engels, want ik deed TTO, applaus!) altijd een verslag van 750 woorden schrijven (in het Engels dus) met foto's als het gratis was en anders met je kaartje of als je pro was en hoopte dat ie de minder woorden niet zo opmerken deed je het allebeiquote:Op maandag 7 december 2009 23:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ok, ik ga er misschien ook heen.![]()
Post ik hier een uitgebreid verslag.
Dit is ook voor CKV haha.quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:03 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wij moesten voor Art & Culture (CKV in het Engels, want ik deed TTO, applaus!) altijd een verslag van 750 woorden schrijven (in het Engels dus) met foto's als het gratis was en anders met je kaartje of als je pro was en hoopte dat ie de minder woorden niet zo opmerken deed je het allebei
Kan toch best leuk zijn, ga met vriendin ofzo, maak er een leuk dagje van waar dat museum maar klein onderdeel van is. Deed ik ook altijd, na 1 uur heb je genoeg stof om over te lullenquote:Op dinsdag 8 december 2009 00:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dit is ook voor CKV haha.Heb zin om dit weekend thuis te blijven, maar kan dus niet, moest verslag eigenlijk vandaag al inleveren.
Ja, ik ga ook met een vriendin (uit andere klas, voor er een opmerking komt hoe ik een vriendin in m'n eigen klas kan hebben, terwijl ik altijd klaag over m'n klasquote:Op dinsdag 8 december 2009 00:12 schreef Rookert het volgende:
[..]
Kan toch best leuk zijn, ga met vriendin ofzo, maak er een leuk dagje van waar dat museum maar klein onderdeel van is. Deed ik ook altijd, na 1 uur heb je genoeg stof om over te lullen
Je haalt me serieus de woorden uit de mond. Je hebt echt mensenkennis!quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, ik ga ook met een vriendin (uit andere klas, voor er een opmerking komt hoe ik een vriendin in m'n eigen klas kan hebben, terwijl ik altijd klaag over m'n klas).
Je laten ophouden door een onbekende.quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:14 schreef Rookert het volgende:
Ok als Marokkaanse mijn bed heeft opgemaakt hier post ben ik weg, ik wou om 23 uur slapen verdomme
Weet ik, weet ik. Ik weet alles.quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:15 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je haalt me serieus de woorden uit de mond. Je hebt echt mensenkennis!![]()
![]()
Ik zou het eerder als autistisch gedrag opvatten, maar ik moet een reden verzinnenquote:Op dinsdag 8 december 2009 00:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Je laten ophouden door een onbekende.Liefde
Autisme had ook gekund ja. Betoverd door iemand op het internet.quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:17 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik zou het eerder als autistisch gedrag opvatten, maar ik moet een reden verzinnen![]()
Dit verandert niets voor mijn adoratie voor haar leuke karakter waarmee ze mij betoverd heeft
Het is dan eerder het laatstequote:Op dinsdag 8 december 2009 00:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Autisme had ook gekund ja. Betoverd door iemand op het internet.Wel lief.
Ren niet wegquote:
Ik noooitquote:Op dinsdag 8 december 2009 00:31 schreef Rookert het volgende:
[..]
Het is dan eerder het laatste![]()
[..]
Ren niet weg
quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:32 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik noooit![]()
Echt kut ik moet morgen om 6 uur op maar ik ben niet moe
Fijn..want het is ook niet mijn schuldquote:Op dinsdag 8 december 2009 00:34 schreef Rookert het volgende:
[..]
![]()
Ik wou dus om 23 uur slapen om meer dan 8 uur slaap in te halen, maar dat is nu weer mislukt... En ik ga je niet de schuld geven hoor
Ik wou zeggenquote:Op dinsdag 8 december 2009 00:36 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Fijn..want het is ook niet mijn schuld
''O''quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:37 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik wou zeggen![]()
Ok, volgens mij heb ik geen redenen meer om wakker te blijven
Maar het mag wel?quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:42 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Je moet niks![]()
( hee..dit heb ik vandaag al een keer gezegd)
quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:46 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dan wil ik zeggen dat je zorgt dat ik niet kan, wil of ga slapen![]()
Trouwen?
Je hebt een ander, wie is het!quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:48 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Yesyesyes
Nee, we zijn te verschillend![]()
(heb ik altijd al eens willen zeggen)
quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:53 schreef Rookert het volgende:
Goed plan, sterkte morgen!![]()
Morgen weer HATEN![]()
![]()
Het is m'n mentrix, dat is het probleem.quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:52 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Nou dat is niet zo erg![]()
Alleen wel vervelend dat die leraar nu zeker extra goed op jou gaat letten..
Info niet bij assen zetten is dodelijk, kost je zo 2 van de 8 punten van een vraag op je eindexamenquote:Op dinsdag 8 december 2009 17:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Het is m'n mentrix, dat is het probleem.Ze deelt iedere week absentenlijsten uit en dan mag je lekker opschrijven waarom je er niet was. Het is zo'n stomme gangster, hij praat ook over m'n vriendin, dat ze niets kan zien (chinees). Dat is echt triest.
![]()
Ik klaag te veel.Had vandaag wiskunde, het ging echt goed, maar toen ging de telefoon (ofzo) van de klas, docent nam op, ging 't over mij. Hij dus hele tijd: als je klaar bent met de toets, moet je onmiddelijk naar de concierge, het is dringend, belangrijk, snel gaan. Er staat een dame op je te wachten. Ik kon niet meer nadenken
. Heb ongeveer een 7,5. Dacht eerst een 8, maar bedenk me net dat ik vergeten ben info bij de assen te zetten.
De Janeiro?quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:05 schreef Mutant01 het volgende:
RIOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mijn zus deed ook alsof ze nog nooit eerder had gereden voor haar examen en de dag erna slaagde ze tochquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:09 schreef wikwakka2 het volgende:
Als mijn rijlessen net een beeld zouden geven van hoe mijn examen morgen zal gaan dan zie ik de toekomst somber in.
En? Hebbie em?quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:09 schreef wikwakka2 het volgende:
Als mijn rijlessen net een beeld zouden geven van hoe mijn examen morgen zal gaan dan zie ik de toekomst somber in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |