Denk dat ts als een vrouw rijdquote:Op maandag 7 december 2009 22:13 schreef BasEnAad het volgende:
Waarschijnlijk let TS zelf niet erg goed op.
Waarschijnlijk ben jij zo een kneus waar TS het over heeft. Of jij hebt helemaal geen rijbewijs.quote:Op maandag 7 december 2009 22:13 schreef BasEnAad het volgende:
Waarschijnlijk let TS zelf niet erg goed op.
Ik heb een rijbewijs.quote:Op maandag 7 december 2009 22:21 schreef cheqy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben jij zo een kneus waar TS het over heeft. Of jij hebt helemaal geen rijbewijs.
Terechte klacht.
Waarschijnlijk zit je niet vaak genoeg op de weg. TS heeft 100% gelijk namelijk. Nederlanders zijn echt de meest ergelijke automobilisten van Europa.quote:Op maandag 7 december 2009 22:24 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik heb een rijbewijs.
Sorry hoor, maar als je 40 keer op de rem moet dan let je gewoon zelf niet op.
Elke keer naar anderen wijzen..
Idd, als zo'n autotje vlak achter een vrachtwaqen rijdt, hou je toch rekening met imbeciel gedrag? En als je dat na 39 keer nog niet kan, ben je zelf ook vrij imbeciel lijkt me.quote:Op maandag 7 december 2009 22:24 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik heb een rijbewijs.
Sorry hoor, maar als je 40 keer op de rem moet dan let je gewoon zelf niet op.
Elke keer naar anderen wijzen..
Als jij een klein beetje rijervaring zou hebben, had je dus al 500 meter van tevoren zien aankomen dat die auto naar links gaat (moet) komen.quote:Op maandag 7 december 2009 22:09 schreef skattebaut het volgende:
Dan rijden ze met 95 op de rechter baan en als ze een truck naderen rijden ze tot op 3 meter daarachter en net, net op het moment dat je ze gvd in haalt met 120 dan gaat die knipper 1 keer naar links aan en schuiven ze zo voor je met hun onaangepaste snelheid....![]()
Doe ik tegenwoordig ook vaak. Zonde om maar de helft van de weg te gebruiken.quote:Op maandag 7 december 2009 22:38 schreef kikoooooo het volgende:
De nieuwe trend is tegenwoordig om lekker in een treintje op de linkerbaan naar de volgende vrachtwagen te rijden, terwijl er 300/400 meter tussen zit. Ik sluit niet meer aan, maar ga die hele trein rechts voorbij om vooraan weer een plekje te zoeken.
Bij mij kom je er dan zeker niet meer tussen.quote:Op maandag 7 december 2009 22:38 schreef kikoooooo het volgende:
Hop, rechts er voorbij dan. Dat doe ik tegenwoordig tientallen keren per dag, en dat is een stuk beter voor mijn hart dan achter zon mongool te blijven hangen.
De nieuwe trend is tegenwoordig om lekker in een treintje op de linkerbaan naar de volgende vrachtwagen te rijden, terwijl er 300/400 meter tussen zit. Ik sluit niet meer aan, maar ga die hele trein rechts voorbij om vooraan weer een plekje te zoeken.
Of je rijdt zelf erg gehaast en anticipeert niet goed.quote:Op maandag 7 december 2009 22:29 schreef Snakey het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zit je niet vaak genoeg op de weg. TS heeft 100% gelijk namelijk. Nederlanders zijn echt de meest ergelijke automobilisten van Europa.
Nee, je zou je plekje toch eens afstaan aan mensen die wel maximaal gebruik maken van het aanwezige asfalt. Echt nederlands sufkuttengedrag is dat. Ikzelf heb er echt 0 moeite mee als ik rechts gepasseerd word.quote:Op maandag 7 december 2009 22:40 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Bij mij kom je er dan zeker niet meer tussen.
Met hun 20" velgen zonder vering.... Flikker toch op met je kut wielen.quote:Op maandag 7 december 2009 22:41 schreef Juicyhil het volgende:
Waar ik me aan erger is het feit dat sommige mensen voor elk dingetje. Dan in het bijzonder voor drempels, gaan ze remmen tot ze stil staan, die drempel over er dan weer optrekken.
Maar ook op de snelweg, types die zenuwachtig hun remmen constant intrappen. Daardoor schrik ik dan weer en ga ook remmen.
Ah daar hebben we de typische linkerbaan gaatjes dichtrijfiguur.quote:Op maandag 7 december 2009 22:40 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Klopt, waardoor het verkeer nog meer stagneert. Ik laat er altijd wel 1 of 2 tussen die willen invoegen. (Behalve dan die lullo's die denken je rechts in te kunnen halen, die moeten zonder uitzondering toch even in de ankers als blijft dat het gat 'toevallig' net niet groot genoeg is.. Ghehehehe)quote:Op maandag 7 december 2009 22:40 schreef maartena het volgende:
Ik erger me vooral aan het "jij komt er niet tussen" gedrag als je netjes volgens de regels probeert in te voegen op een snelweg of bij het ritsen.
Jij zit fout met je rechts inhalen.quote:Op maandag 7 december 2009 22:43 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Nee, je zou je plekje toch eens afstaan aan mensen die wel maximaal gebruik maken van het aanwezige asfalt. Echt nederlands sufkuttengedrag is dat. Ikzelf heb er echt 0 moeite mee als ik rechts gepasseerd word.
Sommige autos moeten nou eenmaal rustig over de drempel. En je tweede klacht is faal, maargoed jij bent ook een wijf. Als je nou iets verder kijkt dan alleen de auto voor je, dan voorkom je dat sooet situaties, sufkut.quote:Op maandag 7 december 2009 22:41 schreef Juicyhil het volgende:
Waar ik me aan erger is het feit dat sommige mensen voor elk dingetje. Dan in het bijzonder voor drempels, gaan ze remmen tot ze stil staan, die drempel over er dan weer optrekken.
Maar ook op de snelweg, types die zenuwachtig hun remmen constant intrappen. Daardoor schrik ik dan weer en ga ook remmen.
Helemaal niet. Ik hou wel afstand dat dan weer wel.quote:Op maandag 7 december 2009 22:43 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ah daar hebben we de typische linkerbaan gaatjes dichtrijfiguur.
Wat is de praktijk wanneer er paar vrachtwagens rijden, meestal op een kluitje?quote:Op maandag 7 december 2009 22:44 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Jij zit fout met je rechts inhalen.
Omdat de eerste fout gemaakt wordt door de linksrijders.quote:Op maandag 7 december 2009 22:44 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik rijd door op de rechterbaan met 120 naar de vrachtwagen en voeg op het laatste moment voor je neus in.quote:Op maandag 7 december 2009 22:45 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Helemaal niet. Ik hou wel afstand dat dan weer wel.
Als iedereen links gaat rijden en jij blijft rechts zonder snelheid te veranderen. Haal je dan in?quote:Op maandag 7 december 2009 22:44 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Het gaat er bij mij in dit geval over dat mensen iets van 95 - 100 rijden op de snelweg waar je 120 mag. Dan kom je dus met zo'n 20 - 25 kilometer harder aanzetten. Als ze dan op het laatste moment een vrachtwagen in gaan halen, vlak voor je, dan moet je toch echt (onnodig) even in de remmen. Dit gebeurt echt aan de lopende band.quote:Op maandag 7 december 2009 22:40 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Of je rijdt zelf erg gehaast en anticipeert niet goed.
Ik sluit het gaatje als ik zie dat iemand mij recht wil inhalen.quote:Op maandag 7 december 2009 22:49 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik rijd door op de rechterbaan met 120 naar de vrachtwagen en voeg op het laatste moment voor je neus in.
Jij moet onnodig in de remmen omdat JIJ door gebrek aan inzicht niet kan inschatten wat er logischerwijze gaat gebeuren....quote:Op maandag 7 december 2009 22:50 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het gaat er bij mij in dit geval over dat mensen iets van 95 - 100 rijden op de snelweg waar je 120 mag. Dan kom je dus met zo'n 20 - 25 kilometer harder aanzetten. Als ze dan op het laatste moment een vrachtwagen in gaan halen, vlak voor je, dan moet je toch echt (onnodig) even in de remmen. Dit gebeurt echt aan de lopende band.
Als je de linker auto voorbij gaat, ja.quote:Op maandag 7 december 2009 22:49 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Als iedereen links gaat rijden en jij blijft rechts met dezelfde snelheid. Haal je dan in?
Ik ga daarvoor niet op de rem.
Ook vrachtwagens mogen soms weleens inhalen en die gaan nu eenmaal niet harder.quote:Op maandag 7 december 2009 22:50 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het gaat er bij mij in dit geval over dat mensen iets van 95 - 100 rijden op de snelweg waar je 120 mag. Dan kom je dus met zo'n 20 - 25 kilometer harder aanzetten. Als ze dan op het laatste moment een vrachtwagen in gaan halen, vlak voor je, dan moet je toch echt (onnodig) even in de remmen. Dit gebeurt echt aan de lopende band.
Als ik jou rechts voorbij kan, dan betekent dat dat er genoeg ruimte voor jou is op de rechterbaan, sufkut. Laat me raden... 100 km per week in de panda van mama?quote:Op maandag 7 december 2009 22:51 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik sluit het gaatje als ik zie dat iemand mij recht wil inhalen.
Dan ben je dus wel bumperklever, het is voor de doorstroming het beste om gehele wegoppervlak te gebruiken en ruimte te houden voor invoegend verkeer.quote:Op maandag 7 december 2009 22:51 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik sluit het gaatje als ik zie dat iemand mij recht wil inhalen.
Ja, volgens de regels wel. Maar als links helemaal vrij is rijd ik ze gewoon voorbij.quote:Op maandag 7 december 2009 22:52 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Als je de linker auto voorbij gaat, ja.
Ik heb de regels niet verzonnen hoor!
Als er voor mij tientallen auto's bij elkaar op de lip zitten die continu aan het remmen zijn hou ik afstand. Wat is dan het nut om mij dan rechts in te halen en op de lip van mijn tientallen voorgangers te gaan hangen? Nee met een Superb 140 pk tdi.quote:Op maandag 7 december 2009 22:53 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Als ik jou rechts voorbij kan, dan betekent dat dat er genoeg ruimte voor jou is op de rechterbaan, sufkut. Laat me raden... 100 km per week in de panda van mama?
Rechts bedoel je tussen paar vrachtwagens?quote:Op maandag 7 december 2009 22:55 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja, volgens de regels wel. Maar als links helemaal vrij is rijd ik ze gewoon voorbij.
Je bent in dat geval geen invoegend verkeer. Je bent een aso die iemand rechts passeert.quote:Op maandag 7 december 2009 22:55 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dan ben je dus wel bumperklever, het is voor de doorstroming het beste om gehele wegoppervlak te gebruiken en ruimte te houden voor invoegend verkeer.
De gehele weg gebruiken misschien?quote:Op maandag 7 december 2009 22:57 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Als er voor mij tientallen auto's bij elkaar op de lip zitten die continu aan het remmen zijn hou ik afstand. Wat is dan het nut om mij dan rechts in te halen
Ja ik bedoel rechtsquote:Op maandag 7 december 2009 22:58 schreef sig000 het volgende:
[..]
Rechts bedoel je tussen paar vrachtwagens?
Nee hoor ik rijd dan netjes 120 rechts zoals het hoort en links gaan ze net wat sneller, dan stroopt het op daar en ik heb rechts vrij baan, knappe jongen als je het gaatje zo klein weet te houden dat ik er niet tussen kan.quote:Op maandag 7 december 2009 22:59 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Je bent in dat geval geen invoegend verkeer. Je bent een aso die iemand rechts passeert.
Ik vindt het wel apart dat TS klaagt over mensen die niet kunnen rijden en vervolgens iedereen zonder blikken of blozen bevestigd dat ze geen verkeersinzicht hebben, rechts inhalen enz. enz.quote:Op maandag 7 december 2009 23:02 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe jij je papiertje hebt gehaald.
Hier klopt geen fuck van.quote:Op maandag 7 december 2009 23:04 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nee hoor ik rijd dan netjes 120 rechts zoals het hoort en links gaan ze net wat sneller, dan stroopt het op daar en ik heb rechts vrij baan, knappe jongen als je het gaatje zo klein weet te houden dat ik er niet tussen kan.
In die tijd kreeg je 't nog bij pakje boter en aanhanger gratis.quote:Op maandag 7 december 2009 23:02 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe jij je papiertje hebt gehaald.
Jaquote:Op maandag 7 december 2009 23:05 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Ik vindt het wel apart dat TS klaagt over mensen die niet kunnen rijden en vervolgens iedereen zonder blikken of blozen bevestigd dat ze geen verkeersinzicht hebben, rechts inhalen enz. enz.
Dit soort gedrag dus. "Oh noes, iemand schiet een paar auto's voorbij aan de rechterkant..... DAT KAN ik niet toelaten, daar is mijn ego to groot voor!"quote:Op maandag 7 december 2009 22:40 schreef ColtZ40 het volgende:
De mensen die dat doen zijn over het algemeen coninu aan het kutten. Recht inhalen bumperkleven 150 proberen te rijden in de spits. Opgeflikkerd met dat tuig.quote:Op maandag 7 december 2009 23:07 schreef maartena het volgende:
[..]
Dit soort gedrag dus. "Oh noes, iemand schiet een paar auto's voorbij aan de rechterkant..... DAT KAN ik niet toelaten, daar is mijn ego to groot voor!"
Het is niet meer dan normaal besluitvaardig doorrijden, om op die momenten rechts in te halen.quote:Op maandag 7 december 2009 23:09 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
De mensen die dat doen zijn over het algemeen coninu aan het kutten. Recht inhalen bumperkleven 150 proberen te rijden in de spits. Opgeflikkerd met dat tuig.
zolang ik jou rechts voorbij kan, bevindt jij je op de verkeerde baan. Hoe moeilijk is dat om te begrijpen?[/quote]quote:Op maandag 7 december 2009 23:09 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
De mensen die dat doen zijn over het algemeen coninu aan het kutten. Recht inhalen bumperkleven 150 proberen te rijden in de spits. Opgeflikkerd met dat tuig.
Als het links net wat sneller gaat als rechts loopt het links niet vast. Dan haal je mij niet rechts in en dan laat ik ruimte voor iedereen die er tussen wil.quote:Op maandag 7 december 2009 23:08 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wat is er moeilijk te snappen aan het ook gebruiken van de rechterrijbaan?
Neh, meer iets in de trand van: 'Daar heb je weer zo'n mongool die hem er op het laatste moment weer ff tussen wil pleuren en te stom is om te beseffen dat dan degene daarachter moet afremmen en die daarachter net iets harder afremt, en die daarachter nog iets harder afremt enz. enz. enz.quote:Op maandag 7 december 2009 23:07 schreef maartena het volgende:
[..]
Dit soort gedrag dus. "Oh noes, iemand schiet een paar auto's voorbij aan de rechterkant..... DAT KAN ik niet toelaten, daar is mijn ego to groot voor!"
[/quote]quote:Op maandag 7 december 2009 23:11 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
zolang ik jou rechts voorbij kan, bevindt jij je op de verkeerde baan. Hoe moeilijk is dat om te begrijpen?
Dat is inderdaad de beweging die je ziet links, is er ruimte rechts ga je daarheen zo heb ik t geleerd, blijkbaar is dat veranderd?quote:Op maandag 7 december 2009 23:11 schreef DemonRage het volgende:
Vaak is het tijdens de spits zo dat je rechts relaxed kan rijden, al is het met een gangetje van 90 a 100 km/u.
En dan zie je ze links van je rijden: bumper aan bumper met het ritme van een golfslagbad.
Slechts 500km per dag, in de spits.quote:Op maandag 7 december 2009 23:13 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Jij hebt net je rijbewijs en je rijdt nooit in de spits?
5 uur spits per dag?quote:Op maandag 7 december 2009 23:15 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Slechts 500km per dag, in de spits.
Als je dat al langer dan een jaar of 5 doet kun je het net zo goed gewoon opgeven. Ik garandeer je dat in dat geval je verkeersinzicht niet meer zal komen. Je bent blijkbaar een trage leerling.quote:Op maandag 7 december 2009 23:15 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Slechts 500km per dag, in de spits.
Verkeer hier in de VS schiet veel meer op juist doordat rechts inhalen is toegestaan, en tevens omdat vrachtwagens even hard mogen als het overige verkeer.quote:Op maandag 7 december 2009 23:11 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
Die personen zijn domweg te achterlijk om te beseffen dat ZIJ de personen zijn die ervoor zorgen dat de term file bestaat.
Dan zijn we eruit, ik gebruik de lege stukken rechts en voeg in met 120quote:Op maandag 7 december 2009 23:11 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Als het links net wat sneller gaat als rechts loopt het links niet vast. Dan haal je mij niet rechts in en dan laat ik ruimte voor iedereen die er tussen wil.
Ik ben ook voorstander van het legaliseren van rechts inhalen, maar zolang dat niet mag verwacht men je niet via de rechterkant en schrikt en remt men of rijdt het gat dicht (zoals ik) en dan moet de rechtsinhaler remmen. Hoe dan ook veroorzaken juist die rechtsinhalende 'johnnies' door maar wat aan te klooien in het verkeer juist de file's.quote:Op maandag 7 december 2009 23:22 schreef maartena het volgende:
Verkeer hier in de VS schiet veel meer op juist doordat rechts inhalen is toegestaan, en tevens omdat vrachtwagens even hard mogen als het overige verkeer.![]()
Lees ff mee:quote:Op maandag 7 december 2009 23:24 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dan zijn we eruit, ik gebruik de lege stukken rechts en voeg in met 120
Klopt niet he.quote:Op maandag 7 december 2009 23:04 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nee hoor ik rijd dan netjes 120 rechts zoals het hoort en links gaan ze net wat sneller, dan stroopt het op daar en ik heb rechts vrij baan, knappe jongen als je het gaatje zo klein weet te houden dat ik er niet tussen kan.
Precies. Het stroopt links op. (Dus links remt af) En dan komt er nog een loser aan die er via inhalen over de rechterbaan er ook nog even tussen moet. Gevolg links MOET nog harder remmen.quote:Op maandag 7 december 2009 23:32 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Ow, kijk links loopt het vast. Snel naar links.
Ik zal 't nog 1x uitleggen.quote:
Ik snap je wel. Je verhaal van eerder klopt niet, Hoe dan ook, rechts inhalen is verboden. Dus als jij rechts 120 rijdt en links stroopt het op mag je de auto's links niet passeren.quote:Op maandag 7 december 2009 23:37 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik zal 't nog 1x uitleggen.
Gebruik de rechterbaan zoveel mogelijk met gezapig gangetje van 120 . Er rijden daar vrachtwagens die 90 gaan.
Links gaan ze met 130 voorbij maar even later gaat het nog 110 daar omdat het opstroopt, iedereen wil op tijd op die linkerbaan zijn immers. Ik ga gewoon 120 verder en zoek een gaatje wanneer ik de vrachtwagens wil inhale.
Ach gut, ik moet op de rem trappen omdat het links ineens langzamer gaat?quote:Op maandag 7 december 2009 23:41 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik snap je wel. Je verhaal van eerder klopt niet, Hoe dan ook, rechts inhalen is verboden. Dus als jij rechts 120 rijdt en links stroopt het op mag je de auto's links niet passeren.
Volgens de regels? Ja.quote:Op maandag 7 december 2009 23:44 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ach gut, ik moet op de rem trappen omdat het links ineens langzamer gaat?
Dat dus.quote:Op maandag 7 december 2009 23:44 schreef kikoooooo het volgende:
Onnodig links rijden is ook verboden. Plaats op de weg is rechts.
Ja welja, trap nog ff op je rem ook. Wat dacht je van je gas loslaten? Wat je zeker niet moet doen is jezelf tussen een baan gaan prakken die aan het opstropen is. Daar krijg je file's van... (Om dat te kunnen begrijpen hoef je toch geen raketgeleerde te zijn of wel?)quote:Op maandag 7 december 2009 23:44 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ach gut, ik moet op de rem trappen omdat het links ineens langzamer gaat?
Je weet zelf hoe het is in de spits. Als er tientallen auto's links rijden en ik zit er achter en hou als een van de weinige wel afstand, wil niet zeggen dat ik niet harder rij dan rechts. Dan rij ik dus niet onnodig rechts! En natuurlijk ga ik naar rechts als er meer dan 100 meter ruimte is.quote:Op maandag 7 december 2009 23:44 schreef kikoooooo het volgende:
Onnodig links rijden is ook verboden. Plaats op de weg is rechts.
En ik aan mensen die andere in gevaar brengen...quote:Op maandag 7 december 2009 23:47 schreef sig000 het volgende:
[..]
Laat ik nu al mijn hele leven een grote hekel hebben aan regelneukers.
Sterker nog, als je toevallig een agent treft die niet lekker in zijn vel zit kan hij je voor het rechts inhalen aanmelden bij het CBR. Kun je fijn een EMG cursus a ¤ 750,- van 3 dagen gaan doen.quote:Op maandag 7 december 2009 23:51 schreef druppelkut het volgende:
hmmm... wat zou er nou gevaarlijker zijn....
quote:Op maandag 7 december 2009 23:51 schreef skattebaut het volgende:
Verders de altijd in treintjes rijdende trucks waardoor je borden voor afritten geeneens meer kunt zien en je met moeite kunt uitvoegen...
quote:Op maandag 7 december 2009 23:51 schreef druppelkut het volgende:
rechts inhalen ¤ 150,-
Niet rechts houden op de weg ¤ 75,-
hmmm... wat zou er nou gevaarlijker zijn....
bij filerijden ja. dat klopt.quote:Op maandag 7 december 2009 23:54 schreef sig000 het volgende:
[..]
Bij filerijden is rechts inhalen geoorloofd, het verkeer in NL is overdag 1 lange file.
Het rechts inhalen bij file staat hier dan ook geheel niet ter discussie.quote:Op maandag 7 december 2009 23:54 schreef sig000 het volgende:
[..]
Bij filerijden is rechts inhalen geoorloofd, het verkeer in NL is overdag 1 lange file.
Je bedoelt die lutsers die er nog even via de rechterbaan tussen wensen te komen? (Iets anders kan ik me niet voorstellen.)quote:Op maandag 7 december 2009 23:51 schreef skattebaut het volgende:
Dan is er nog het vervelende verschijnsel dat lui altijd, maar dan ook altijd mijn veiligheidsmarge dicht rijden....
Waardoor ik dan weer te dicht op rijd en het gas moet los laten....
Ook zo'n zeeer vermoeiend fenomeen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |