Denk dat ts als een vrouw rijdquote:Op maandag 7 december 2009 22:13 schreef BasEnAad het volgende:
Waarschijnlijk let TS zelf niet erg goed op.
Waarschijnlijk ben jij zo een kneus waar TS het over heeft. Of jij hebt helemaal geen rijbewijs.quote:Op maandag 7 december 2009 22:13 schreef BasEnAad het volgende:
Waarschijnlijk let TS zelf niet erg goed op.
Ik heb een rijbewijs.quote:Op maandag 7 december 2009 22:21 schreef cheqy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben jij zo een kneus waar TS het over heeft. Of jij hebt helemaal geen rijbewijs.
Terechte klacht.
Waarschijnlijk zit je niet vaak genoeg op de weg. TS heeft 100% gelijk namelijk. Nederlanders zijn echt de meest ergelijke automobilisten van Europa.quote:Op maandag 7 december 2009 22:24 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik heb een rijbewijs.
Sorry hoor, maar als je 40 keer op de rem moet dan let je gewoon zelf niet op.
Elke keer naar anderen wijzen..
Idd, als zo'n autotje vlak achter een vrachtwaqen rijdt, hou je toch rekening met imbeciel gedrag? En als je dat na 39 keer nog niet kan, ben je zelf ook vrij imbeciel lijkt me.quote:Op maandag 7 december 2009 22:24 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik heb een rijbewijs.
Sorry hoor, maar als je 40 keer op de rem moet dan let je gewoon zelf niet op.
Elke keer naar anderen wijzen..
Als jij een klein beetje rijervaring zou hebben, had je dus al 500 meter van tevoren zien aankomen dat die auto naar links gaat (moet) komen.quote:Op maandag 7 december 2009 22:09 schreef skattebaut het volgende:
Dan rijden ze met 95 op de rechter baan en als ze een truck naderen rijden ze tot op 3 meter daarachter en net, net op het moment dat je ze gvd in haalt met 120 dan gaat die knipper 1 keer naar links aan en schuiven ze zo voor je met hun onaangepaste snelheid....![]()
Doe ik tegenwoordig ook vaak. Zonde om maar de helft van de weg te gebruiken.quote:Op maandag 7 december 2009 22:38 schreef kikoooooo het volgende:
De nieuwe trend is tegenwoordig om lekker in een treintje op de linkerbaan naar de volgende vrachtwagen te rijden, terwijl er 300/400 meter tussen zit. Ik sluit niet meer aan, maar ga die hele trein rechts voorbij om vooraan weer een plekje te zoeken.
Bij mij kom je er dan zeker niet meer tussen.quote:Op maandag 7 december 2009 22:38 schreef kikoooooo het volgende:
Hop, rechts er voorbij dan. Dat doe ik tegenwoordig tientallen keren per dag, en dat is een stuk beter voor mijn hart dan achter zon mongool te blijven hangen.
De nieuwe trend is tegenwoordig om lekker in een treintje op de linkerbaan naar de volgende vrachtwagen te rijden, terwijl er 300/400 meter tussen zit. Ik sluit niet meer aan, maar ga die hele trein rechts voorbij om vooraan weer een plekje te zoeken.
Of je rijdt zelf erg gehaast en anticipeert niet goed.quote:Op maandag 7 december 2009 22:29 schreef Snakey het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zit je niet vaak genoeg op de weg. TS heeft 100% gelijk namelijk. Nederlanders zijn echt de meest ergelijke automobilisten van Europa.
Nee, je zou je plekje toch eens afstaan aan mensen die wel maximaal gebruik maken van het aanwezige asfalt. Echt nederlands sufkuttengedrag is dat. Ikzelf heb er echt 0 moeite mee als ik rechts gepasseerd word.quote:Op maandag 7 december 2009 22:40 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Bij mij kom je er dan zeker niet meer tussen.
Met hun 20" velgen zonder vering.... Flikker toch op met je kut wielen.quote:Op maandag 7 december 2009 22:41 schreef Juicyhil het volgende:
Waar ik me aan erger is het feit dat sommige mensen voor elk dingetje. Dan in het bijzonder voor drempels, gaan ze remmen tot ze stil staan, die drempel over er dan weer optrekken.
Maar ook op de snelweg, types die zenuwachtig hun remmen constant intrappen. Daardoor schrik ik dan weer en ga ook remmen.
Ah daar hebben we de typische linkerbaan gaatjes dichtrijfiguur.quote:Op maandag 7 december 2009 22:40 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Bij mij kom je er dan zeker niet meer tussen.
Klopt, waardoor het verkeer nog meer stagneert. Ik laat er altijd wel 1 of 2 tussen die willen invoegen. (Behalve dan die lullo's die denken je rechts in te kunnen halen, die moeten zonder uitzondering toch even in de ankers als blijft dat het gat 'toevallig' net niet groot genoeg is.. Ghehehehe)quote:Op maandag 7 december 2009 22:40 schreef maartena het volgende:
Ik erger me vooral aan het "jij komt er niet tussen" gedrag als je netjes volgens de regels probeert in te voegen op een snelweg of bij het ritsen.
Jij zit fout met je rechts inhalen.quote:Op maandag 7 december 2009 22:43 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Nee, je zou je plekje toch eens afstaan aan mensen die wel maximaal gebruik maken van het aanwezige asfalt. Echt nederlands sufkuttengedrag is dat. Ikzelf heb er echt 0 moeite mee als ik rechts gepasseerd word.
Sommige autos moeten nou eenmaal rustig over de drempel. En je tweede klacht is faal, maargoed jij bent ook een wijf. Als je nou iets verder kijkt dan alleen de auto voor je, dan voorkom je dat sooet situaties, sufkut.quote:Op maandag 7 december 2009 22:41 schreef Juicyhil het volgende:
Waar ik me aan erger is het feit dat sommige mensen voor elk dingetje. Dan in het bijzonder voor drempels, gaan ze remmen tot ze stil staan, die drempel over er dan weer optrekken.
Maar ook op de snelweg, types die zenuwachtig hun remmen constant intrappen. Daardoor schrik ik dan weer en ga ook remmen.
Helemaal niet. Ik hou wel afstand dat dan weer wel.quote:Op maandag 7 december 2009 22:43 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ah daar hebben we de typische linkerbaan gaatjes dichtrijfiguur.
Wat is de praktijk wanneer er paar vrachtwagens rijden, meestal op een kluitje?quote:Op maandag 7 december 2009 22:44 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Jij zit fout met je rechts inhalen.
Omdat de eerste fout gemaakt wordt door de linksrijders.quote:Op maandag 7 december 2009 22:44 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik rijd door op de rechterbaan met 120 naar de vrachtwagen en voeg op het laatste moment voor je neus in.quote:Op maandag 7 december 2009 22:45 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Helemaal niet. Ik hou wel afstand dat dan weer wel.
Als iedereen links gaat rijden en jij blijft rechts zonder snelheid te veranderen. Haal je dan in?quote:Op maandag 7 december 2009 22:44 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Het gaat er bij mij in dit geval over dat mensen iets van 95 - 100 rijden op de snelweg waar je 120 mag. Dan kom je dus met zo'n 20 - 25 kilometer harder aanzetten. Als ze dan op het laatste moment een vrachtwagen in gaan halen, vlak voor je, dan moet je toch echt (onnodig) even in de remmen. Dit gebeurt echt aan de lopende band.quote:Op maandag 7 december 2009 22:40 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Of je rijdt zelf erg gehaast en anticipeert niet goed.
Ik sluit het gaatje als ik zie dat iemand mij recht wil inhalen.quote:Op maandag 7 december 2009 22:49 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik rijd door op de rechterbaan met 120 naar de vrachtwagen en voeg op het laatste moment voor je neus in.
Jij moet onnodig in de remmen omdat JIJ door gebrek aan inzicht niet kan inschatten wat er logischerwijze gaat gebeuren....quote:Op maandag 7 december 2009 22:50 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het gaat er bij mij in dit geval over dat mensen iets van 95 - 100 rijden op de snelweg waar je 120 mag. Dan kom je dus met zo'n 20 - 25 kilometer harder aanzetten. Als ze dan op het laatste moment een vrachtwagen in gaan halen, vlak voor je, dan moet je toch echt (onnodig) even in de remmen. Dit gebeurt echt aan de lopende band.
Als je de linker auto voorbij gaat, ja.quote:Op maandag 7 december 2009 22:49 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Als iedereen links gaat rijden en jij blijft rechts met dezelfde snelheid. Haal je dan in?
Ik ga daarvoor niet op de rem.
Ook vrachtwagens mogen soms weleens inhalen en die gaan nu eenmaal niet harder.quote:Op maandag 7 december 2009 22:50 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het gaat er bij mij in dit geval over dat mensen iets van 95 - 100 rijden op de snelweg waar je 120 mag. Dan kom je dus met zo'n 20 - 25 kilometer harder aanzetten. Als ze dan op het laatste moment een vrachtwagen in gaan halen, vlak voor je, dan moet je toch echt (onnodig) even in de remmen. Dit gebeurt echt aan de lopende band.
Als ik jou rechts voorbij kan, dan betekent dat dat er genoeg ruimte voor jou is op de rechterbaan, sufkut. Laat me raden... 100 km per week in de panda van mama?quote:Op maandag 7 december 2009 22:51 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik sluit het gaatje als ik zie dat iemand mij recht wil inhalen.
Dan ben je dus wel bumperklever, het is voor de doorstroming het beste om gehele wegoppervlak te gebruiken en ruimte te houden voor invoegend verkeer.quote:Op maandag 7 december 2009 22:51 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik sluit het gaatje als ik zie dat iemand mij recht wil inhalen.
Ja, volgens de regels wel. Maar als links helemaal vrij is rijd ik ze gewoon voorbij.quote:Op maandag 7 december 2009 22:52 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Als je de linker auto voorbij gaat, ja.
Ik heb de regels niet verzonnen hoor!
Als er voor mij tientallen auto's bij elkaar op de lip zitten die continu aan het remmen zijn hou ik afstand. Wat is dan het nut om mij dan rechts in te halen en op de lip van mijn tientallen voorgangers te gaan hangen? Nee met een Superb 140 pk tdi.quote:Op maandag 7 december 2009 22:53 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Als ik jou rechts voorbij kan, dan betekent dat dat er genoeg ruimte voor jou is op de rechterbaan, sufkut. Laat me raden... 100 km per week in de panda van mama?
Rechts bedoel je tussen paar vrachtwagens?quote:Op maandag 7 december 2009 22:55 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja, volgens de regels wel. Maar als links helemaal vrij is rijd ik ze gewoon voorbij.
Je bent in dat geval geen invoegend verkeer. Je bent een aso die iemand rechts passeert.quote:Op maandag 7 december 2009 22:55 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dan ben je dus wel bumperklever, het is voor de doorstroming het beste om gehele wegoppervlak te gebruiken en ruimte te houden voor invoegend verkeer.
De gehele weg gebruiken misschien?quote:Op maandag 7 december 2009 22:57 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Als er voor mij tientallen auto's bij elkaar op de lip zitten die continu aan het remmen zijn hou ik afstand. Wat is dan het nut om mij dan rechts in te halen
Ja ik bedoel rechtsquote:Op maandag 7 december 2009 22:58 schreef sig000 het volgende:
[..]
Rechts bedoel je tussen paar vrachtwagens?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |