* ArTiC pakt zijn jachtgeweer en schiet ze afquote:Op dinsdag 8 december 2009 00:08 schreef Juup© het volgende:
SPAMkonijnen
Dan was ik er al...quote:
Waar moet je naartoe dan?quote:Op dinsdag 8 december 2009 09:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dan was ik er al...
Liever naar friesland dan de randstad
Woerden...daar werk ikquote:
Ruilen?quote:
Stil...5m rijden...stilquote:
Culemborg...quote:
Das toch niks.quote:Op dinsdag 8 december 2009 09:28 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Culemborg...
Ik ga er 3,5 uur over doen.
Waarom krijgen ze geen cijfers? Mijn neefje en nichtje kregen op de basisschool ook alleen maar v-tje en g-tjes e.d. en dat vond ik heel vreemd, omdat ik wel cijfers kreeg...quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:05 schreef FUFR het volgende:
Sam haalt dr B diploma met zwemmen (heel raar, weet je tegenwoordig vóór ze afzwemmen) en heeft een rapport met alleen maar "ruim voldoende" en "goed" er op!![]()
FUFR, arme ziel. Griepje?quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:04 schreef FUFR het volgende:
Goedemorgen
ik ben niet naar D'land gegaan. was/ben ziek
darmproblemen + overgeefselen om onduidelijke redenen, denk soort van griepje dus.quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:13 schreef -moppie- het volgende:
[..]
FUFR, arme ziel. Griepje?
Ben blij dat je weer boven water bent![]()
Sam is goed
of course I do!quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:11 schreef Stormqueen het volgende:
Da's mooi FUFR!
En goed dat je nog leeft!
Vrouwlief alleen naar de kerstmarkt geweest?quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:23 schreef FUFR het volgende:
[..]
darmproblemen + overgeefselen om onduidelijke redenen, denk soort van griepje dus.
Voel me erg slapjes maar ben vandaag toch maar gaan werken.
wij kregen ook cijfers, maar vanaf groep 5 pas. Sam is nog niet zo ver...quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:12 schreef Inu het volgende:
[..]
Waarom krijgen ze geen cijfers? Mijn neefje en nichtje kregen op de basisschool ook alleen maar v-tje en g-tjes e.d. en dat vond ik heel vreemd, omdat ik wel cijfers kreeg...
Wel goed daarentegen natuurlijk
Nee, nietquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:27 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Vrouwlief alleen naar de kerstmarkt geweest?
Ja, het gaat goed, gisteravond nog wel even 38.3 maar ik voel me een stuk meer alivequote:
quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:35 schreef Stormqueen het volgende:
ohja, en dan als je je wat beter voelt meteen mega ongesteld worden = fail
Dat is idd wel idiootquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wij kregen ook cijfers, maar vanaf groep 5 pas. Sam is nog niet zo ver...
Wij kregen op ons rapport trouwens nooit hoger dan een 8, en dat vond ik kei oneerlijk, want ik stond voor sommige vakken een 10- en dan kreeg ik op mijn rapport hetzelfde als mensen die wel een 8 stonden
Gaat echt lekker he SQquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:35 schreef Stormqueen het volgende:
ohja, en dan als je je wat beter voelt meteen mega ongesteld worden = fail
het niet geven van cijfers komt denk ik vooral voort uit het feit dat kinderen elkaar er behoorlijk mee kunnen gaan pesten. "Oh, jij hebt maar een 6, wat ben JIJ dom zeg"quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:36 schreef Inu het volgende:
[..]
Dat is idd wel idioot![]()
Wij kregen wel bolletjes voor ons gedrag en hoe we waren in de omgang enzo, hoe meer bolletjes, hoe beter...
Ach, ik wor de laatste tijd iig weer om de 5-6 weken ongesteld, dus ik neem het maar voor liefquote:
quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:42 schreef bleiblei het volgende:
Jeuy! Ik heb zowaar wat zinnigs bereikt op deze klote dag.
ben je wezen poepen?quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:42 schreef bleiblei het volgende:
Jeuy! Ik heb zowaar wat zinnigs bereikt op deze klote dag.
En Escoff bellen!quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:31 schreef Stormqueen het volgende:
ik ga mijn 50 openstaande mails van de bewonersorganisatie maar eens afhandelen. Zo leuk om elke dag mails te krijgen met IS DIT AL GEDAAN???? terwijl je al zes keer hebt aangegeven zo ziek als een hond te zijn
Ja, begin jij ook ffquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:48 schreef bleiblei het volgende:
[..]
En Escoff bellen!![]()
Doe ik Contempo mailen.
Ze gaan mij (lees werkgever IT) meer betrekken bij nieuwe projecten bij de financiele afdeling.quote:
Is wel het schilderwerk klaar?quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:55 schreef -moppie- het volgende:
Colt is morgen vrij en hoeft helemaal niks van mij.![]()
Moet nog wel wat gebeuren maar dat mag hij doen als hij zin heeft.
Overigens zou ik zaterdag het huis een hele grote beurt geven en aangezien ik nog niet helemaal lekker was is het niet gebeurd en Colt zegt er helemaal niks van.
en daar heb jij voor gelobby'd?quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:56 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ze gaan mij (lees werkgever IT) meer betrekken bij nieuwe projecten bij de financiele afdeling.
Zo kan ik eerder beoordelen of wij aan moeten haken en er indien nodig (mijn) business analisten op af sturen.
uiteraard niet, ziek = ziekquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:55 schreef -moppie- het volgende:
Colt is morgen vrij en hoeft helemaal niks van mij.![]()
Moet nog wel wat gebeuren maar dat mag hij doen als hij zin heeft.
Overigens zou ik zaterdag het huis een hele grote beurt geven en aangezien ik nog niet helemaal lekker was is het niet gebeurd en Colt zegt er helemaal niks van.
Dat is natuurlijk helemaal waar maar ook al was ik niet ziek, dan had ie nog niet gezeurdquote:
Ik heb dat geregeld iddquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en daar heb jij voor gelobby'd?
Nee, zit alweer thuisquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:24 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk helemaal waar maar ook al was ik niet ziek, dan had ie nog niet gezeurd![]()
Hou je het allemaal weer een beetje binnen?
Nee, jullie doen nooit aan naggingquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:24 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk helemaal waar maar ook al was ik niet ziek, dan had ie nog niet gezeurd![]()
Hou je het allemaal weer een beetje binnen?
hey bitch, je nieuwe winkelkarretje is klaar. Sorry voor de spelvaud in je naamquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:34 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nee, jullie doen nooit aan nagging.
En natuurlijk gaat bij jullie alles perfect in jullie relatie, is er nooit onenigheid en doen jullie allebei precies wat er van de ander verwacht wordt (of stoort het de ander niet als er een bepaald klusje lange tijd blijft liggen). Is het bij jullie spik en span schoon, wordt schone was direct opgevouwen, is de administratie helemaal bij etc. etc. etc.
Maar goed, dingen die ik hier post vallen niet zozeer onder zeuren maar onder "herinneren".
Dat jij dat anders interpreteerd ken ik nie helpen.
zeg, zijn we met de verkeerde bal uit bed gestapt?quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:34 schreef bleiblei het volgende:
[..]
En natuurlijk gaat bij jullie alles perfect in jullie relatie, is er nooit onenigheid en doen jullie allebei precies wat er van de ander verwacht wordt (of stoort het de ander niet als er een bepaald klusje lange tijd blijft liggen). Is het bij jullie spik en span schoon, wordt schone was direct opgevouwen, is de administratie helemaal bij etc. etc. etc.
Maar goed, dingen die ik hier post vallen niet zozeer onder zeuren maar onder "herinneren".
gruwelijkquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:36 schreef FUFR het volgende:
[..]
hey bitch, je nieuwe winkelkarretje is klaar. Sorry voor de spelvaud in je naam
[ afbeelding ]
Shopping with bling-bling market carts. You can find these golden carts at a grocery market, called Okko, in Istanbul.
Tuurlijk niet (alhoewel we niet vaak onenigheid hebben), maar we mieren daarover niet op Fok.quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:34 schreef bleiblei het volgende:
[..]
euro er in en meenemen dat dingquote:
same here, ik roep mijn woeman zowieso niet online ter verantwoording.quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:45 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Tuurlijk niet (alhoewel we niet vaak onenigheid hebben), maar we mieren daarover niet op Fok.
En ik verwacht toch niet zo heel veel van Colt mbt klusjes, dat klinkt misschien raar maar hij weet dat hij degene is die sommige dingen 'moet' doen omdat ik het niet kan en hij wil ook dat het gebeurd. Ik ga dan niet ook nog es in zn nek hijgen om hem precies te vertellen wanneer hij het moet gaan doen.
schmeltzen!quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:46 schreef -moppie- het volgende:
[..]
En dan? In de voortuin zetten met plantjes erin?
je mag mijn voortuin ruilen tegen 40m2 meer tuin achterquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:46 schreef -moppie- het volgende:
[..]
En dan? In de voortuin zetten met plantjes erin?
jamaar die zitten al helemaal vol met Turkenquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:47 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Gaan genoeg bussies op en neer hoor.
ja daar gaat het fout..quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jamaar die zitten al helemaal vol met Turken
En wat houdt dat precies in? Wellicht breng je me nog op ideeenquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:47 schreef FUFR het volgende:
[..]
same here, ik roep mijn woeman zowieso niet online ter verantwoording.
Wel doe ik aan erotische strafoplegging.Verder ook hier weinig woorden, tenzij over kerstmarkt.
nu is het nog speciaal, als ik het hier neer plemp gaan jullie het allemaal doen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:49 schreef -moppie- het volgende:
[..]
En wat houdt dat precies in? Wellicht breng je me nog op ideeen
Slaapkamergeheimenquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:51 schreef FUFR het volgende:
[..]
nu is het nog speciaal, als ik het hier neer plemp gaan jullie het allemaal doen.
Use your fantasy
quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:09 schreef FUFR het volgende:
o ja, godverdegodver. vrouw bediende mijn Nikon camera.
Doet m trug in tas, doet vrouwachtige bewegings en voila daar stuiterde mijn body en objectief over ze ground.
Conclusie: ze kunnen er niet mee omgaan en ik heb nu geen 18-55 lens meer
Iemand nog tips voor haar aankomende straf?
Zonde zeg. Ach dan weet je meteen wat je van de kerstman moet vragen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:09 schreef FUFR het volgende:
Doet m trug in tas, doet vrouwachtige bewegings en voila daar stuiterde mijn body en objectief over ze ground.
die had ze al 2.quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:19 schreef -moppie- het volgende:
FUFR waar ben je nou?
J. heeft toch geen blauw oog nou he?!
ik was aan het vechten met de verzekeringsmaatschappij.quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:19 schreef -moppie- het volgende:
FUFR waar ben je nou?
J. heeft toch geen blauw oog nou he?!
Zie je wel, toch gevochtenquote:Op dinsdag 8 december 2009 12:47 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik was aan het vechten met de verzekeringsmaatschappij.
PB zou mijn inboedel over hebben moeten nemen 2 jaar geleden.
Guess....
Niet dus. nu ruzie met ING en een nieuwe verzekering afgesloten.
Postbank. "ja maar als u schade zou hebben geleden hadden we wel betaald hoor'quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:49 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Zie je wel, toch gevochten![]()
Maar wie is PB en waarom zouden ze je inboedel hebben moeten overnemen?
Ik snap het nog niet helemaal maar ja, ik ben dan ook blont.quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:50 schreef FUFR het volgende:
[..]
Postbank. "ja maar als u schade zou hebben geleden hadden we wel betaald hoor'
huh huh
(wegens overstap van London naar alles bij PB/ING)
FUFR, als je iets van mensen wilt dan moet je slijmenquote:Op dinsdag 8 december 2009 12:53 schreef FUFR het volgende:
als ik de lens nu vergoedt wil hebben willen ze wel 2 jaar premie ontvangen.
Ik heb gezegd dat ze die maar in hun reet moesten stoppen.
Daar was meneer niet blij mee.
in simpele woorden, het ging om de inboedel verzekering waar ook het kapot laten vallen van de camera onder zou vallen, blijken die kutten me niet verzekerd te hebben. was 2 jaar geleden ook al zo met mijn glasverzekering, 'oh dat zijn we vergeten over te nemen.. "quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:53 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik snap het nog niet helemaal maar ja, ik ben dan ook blont.
Inboedel vergoeden, huis leeggehaald of afgebrand???
J. heeft geen SOA?quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:57 schreef Inu het volgende:
Ik heb echt nul motivatie vandaagMn keel is weer dubbel zo dik en pijnlijk, waardoor ik bijna niet kan praten en ik heb vanavond een 'open deur'-avond, waarbij alle buren bij elkaar binnen gaan lopen, en daar heb ik ook al helemaal geen zin in
morgen krijgen ze een brief van mijn advo, ga m nu bellen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:54 schreef -moppie- het volgende:
[..]
FUFR, als je iets van mensen wilt dan moet je slijmen
zeg dat dan meteenquote:Op dinsdag 8 december 2009 12:54 schreef FUFR het volgende:
[..]
in simpele woorden, het ging om de inboedel verzekering waar ook het kapot laten vallen van de camera onder zou vallen, blijken die kutten me niet verzekerd te hebben. was 2 jaar geleden ook al zo met mijn glasverzekering, 'oh dat zijn we vergeten over te nemen.. "
Van haar eigen geld laten betalen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:09 schreef FUFR het volgende:
En waarom heb je ze toen niet alle verzekeringen na laten kijken?...quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:54 schreef FUFR het volgende:
[..]
in simpele woorden, het ging om de inboedel verzekering waar ook het kapot laten vallen van de camera onder zou vallen, blijken die kutten me niet verzekerd te hebben. was 2 jaar geleden ook al zo met mijn glasverzekering, 'oh dat zijn we vergeten over te nemen.. "
dassut m nou, ze zouden alles overnemen...quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:57 schreef Inu het volgende:
[..]
En waarom heb je ze toen niet alle verzekeringen na laten kijken?...
200 euro nieuw ongeveerquote:Op dinsdag 8 december 2009 12:56 schreef bleiblei het volgende:
2 jaar inboedel is 300 euro ofzo? dan is die lens goedkoper denk ik. 18-55 is een redelijk standaard maat toch?
Ja, maar je wist al wel dat ze het niet hadden gedaan bij je glasverzekering...quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:00 schreef FUFR het volgende:
[..]
dassut m nou, ze zouden alles overnemen...
Euw... nee hoor, als er iemand trouw is is hij het welquote:
Jij weet niet wat hij allemaal uitgespookt heeft in jullie tijdelijke scheidingquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:02 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, maar je wist al wel dat ze het niet hadden gedaan bij je glasverzekering...
[..]
Euw... nee hoor, als er iemand trouw is is hij het wel
ja, toen ik 300 af mocht tikken voor een ruitje van 6-60-60quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:02 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, maar je wist al wel dat ze het niet hadden gedaan bij je glasverzekering...
[..]
Euw... nee hoor, als er iemand trouw is is hij het wel
BS.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:02 schreef Juup© het volgende:
[..]
Voor een rijke man als jij een peulenschil
Toen wassie nog steeds trouwquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:03 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jij weet niet wat hij allemaal uitgespookt heeft in jullie tijdelijke scheiding
Oké.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:05 schreef Inu het volgende:
[..]
Toen wassie nog steeds trouwHij doet en wil echt niks met een ander meisje hoor
Ja, dus is het dan toch logisch om ze ff na te laten kijken of het wel goed is gegaan met alle andere verzekeringen?...quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:04 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja, toen ik 300 af mocht tikken voor een ruitje van 6-60-60
Koop je toch een nieuwe, peuleschilletje voor een WAO'erquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:05 schreef Juup© het volgende:
GVD.
Vanmorgen met de kachelradiateur terug naar ERF, persen ze dat kreng af blijkt hij volgens hun niet lek te zijn. Ik heb toch echt koelvloeistof uit de verwarming zien komen en die radiateur is de enige mogelijkheid daartoe. Alles maar weer ingebouwd, nu maar testen en kijken of het echt niets anders is (heb ik al gecontroleerd, maar goed)
echt, meisje verf je haar!quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:06 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, dus is het dan toch logisch om ze ff na te laten kijken of het wel goed is gegaan met alle andere verzekeringen?...
Tja had ik kunnen doen, zo duur zijn die dingen niet, maar als dat ding op 1,5bar afgeperst is en niet lekt dan mag ik er wel vanuit gaan dat hij echt niet lek is. Zoals ik al aangaf test ik nu eerst van alles en als er dan nog lekkage is dan koop ik idd een nieuwe. Geld zat (nodig).quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:06 schreef FUFR het volgende:
[..]
Koop je toch een nieuwe, peuleschilletje voor een WAO'er
Dus hebben ze het toen ook niet gedaan en had jij erachteraan moeten zittenquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:07 schreef FUFR het volgende:
[..]
echt, meisje verf je haar!
Dat hebben ze dus gedaan en naar nu blijkt toch ook weer niet.
nu de kattebak schoonmaken dus.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:12 schreef Stormqueen het volgende:
ruftpoes is gelukkig leeg
Toen bleek dat ze zijn glasverzekering niet mee hadden genomen, hebben ze blijkbaar alles gecheckt maar alsnog verzuimt om de inboedelverzekering mee te nemen. Als je niet elk jaar braaf je polis 4 dubbel checkt kom je daar dus voor de 2de keer pas achter als je weer wat hebt.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:12 schreef Inu het volgende:
[..]
Dus hebben ze het toen ook niet gedaan en had jij erachteraan moeten zitten
Ik vertrouw geen enkel dienstenbedrijf meerKPN sluit me ws pas aan in 2010, terwijl het eerst op 23 oktober gepland stond...
dat dus. nu krijgen ze toch gewoon een claim aan de broek omdat ze wel beloofden maar niet deden.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:18 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Toen bleek dat ze zijn glasverzekering niet mee hadden genomen, hebben ze blijkbaar alles gecheckt maar alsnog verzuimt om de inboedelverzekering mee te nemen. Als je niet elk jaar braaf je polis 4 dubbel checkt kom je daar dus voor de 2de keer pas achter als je weer wat hebt.
omdat die drol dan daar ligt te ruiken.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:18 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Waarom zou je een kattebak schoonmaken als een kat uitgeruft is.
ik voel me aangesprokenquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:19 schreef bleiblei het volgende:
Heb je Secoff nog gebeld?Anders bel ik zelf wel ff, voor je het weet is miss Perfect weer aan het mekkeren
![]()
Ben wel benieuwd wat ze er mee doen.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:20 schreef Levitation het volgende:
Een of andere eikel heeft afgelopen nacht het raam van onze keuken (nieuwe huis) ingeslagen en heeft het hele huis doorzocht op kostbaarheden. Helaas heeft 'ie er ook een paar gevonden.
Mijn pa is anderhalf jaar na dato nog aan het ruzieen met de Raboquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:19 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat dus. nu krijgen ze toch gewoon een claim aan de broek omdat ze wel beloofden maar niet deden.
Alles wat er lag van enige waarde.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:22 schreef -moppie- het volgende:
[..]
shit zeg.
Heeft eikel veel meegenomen?
Als je aan het ruften bent komt er in het algemeen alleen naar ruikende lucht naar buitenquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:21 schreef -moppie- het volgende:
[..]
omdat die drol dan daar ligt te ruiken.
Zijn jullie in het nieuwe huis al verzekerd?quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:24 schreef Levitation het volgende:
[..]
Alles wat er lag van enige waarde.Laptop (lag er pas sinds gisteravond), fototoestel en een videocamera. Misschien nog meer, maar we mogen van de plisie nog nergens aanzitten. Sporenonderzoek kunnen ze pas morgen doen.
Hoe zijn jullie erachter gekomen? Wat een shitzooi zeg. Hoezo heeft plisie morgen pas tijd?quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:24 schreef Levitation het volgende:
[..]
Alles wat er lag van enige waarde. ;Misschien nog meer, maar we mogen van de plisie nog nergens aanzitten. Sporenonderzoek kunnen ze pas morgen doen.
Kut zeg! Welkom in je nieuwe buurtquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:24 schreef Levitation het volgende:
[..]
(ik haal dit zo trouwens weer weg, lijkt me verstandig.)
jij zegt dus dat die drol die poes zojuist heeft neergelegd niet ruikt?quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:25 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Als je aan het ruften bent komt er in het algemeen alleen naar ruikende lucht naar buiten.
Dat is wel fijn iddquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:27 schreef Levitation het volgende:
Plisie is wel geweest, maar ze willen echt sporenonderzoek doen en daar hebben ze morgen pas tijd voor.
Ze waren wel heel vriendelijk en snel ter plaatse en ze namen er ook echt de tijd voor.
arme leviquote:
Mijn schoonvader ging vanmorgen klussen en hij ontdekte het.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:26 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Hoe zijn jullie erachter gekomen? Wat een shitzooi zeg. Hoezo heeft plisie morgen pas tijd?
quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:20 schreef Levitation het volgende:
Een of andere eikel heeft afgelopen nacht het raam van onze keuken (nieuwe huis) ingeslagen en heeft het hele huis doorzocht op kostbaarheden. Helaas heeft 'ie er ook een paar gevonden.
JA DIE HEB IK NET GEBELDquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:19 schreef bleiblei het volgende:
Heb je Secoff nog gebeld?Anders bel ik zelf wel ff, voor je het weet is miss Perfect weer aan het mekkeren
![]()
Ben wel benieuwd wat ze er mee doen.
ruft = gasquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:27 schreef -moppie- het volgende:
[..]
jij zegt dus dat die drol die poes zojuist heeft neergelegd niet ruikt?
quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:32 schreef Levitation het volgende:
Ik ga mijn bed weer in, ik was namelijk eigenlijk ziek thuis.
Ik ben nu vooral zo ontzettend boos. Snap niet dat iemand het in z'n harses haalt om aan andermans spullen te zitten.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]Levi toch!
Da's schrikken!
*knuffelt*
Weg..quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:34 schreef Levitation het volgende:
Kunnen jullie ff de quotes wijzigen waar ik zeg wat er weg is? Liever toch maar niet al te expliciet op inet zetten.![]()
quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:27 schreef Levitation het volgende:
Plisie is wel geweest, maar ze willen echt sporenonderzoek doen en daar hebben ze morgen pas tijd voor.
Ze waren wel heel vriendelijk en snel ter plaatse en ze namen er ook echt de tijd voor.
![]()
Van uitzieken komt weinig terecht zo.quote:
Probeer toch maar Leviquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:36 schreef Levitation het volgende:
[..]
Van uitzieken komt weinig terecht zo.Weet niet eens of ik nog hoofdpijn heb, ben veel te boos.
en terecht, ze moeten gewoon met hun gore poten van je spullen blijven en al helemaal niet in je huis komenquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:36 schreef Levitation het volgende:
[..]
Van uitzieken komt weinig terecht zo.Weet niet eens of ik nog hoofdpijn heb, ben veel te boos.
correctiequote:Op dinsdag 8 december 2009 13:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en terecht, ze moeten gewoon met hun gore poten van je spullen blijven en al helemaal niet in je huizen komen
quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:45 schreef Stormqueen het volgende:
bb, ik heb je ook een bcc gestuurd van de mail als bewijs
blont hequote:Op dinsdag 8 december 2009 13:47 schreef Levitation het volgende:
moppie, kijk nog ff naar je posts. Quote is wat anders dan edit!
quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:55 schreef -moppie- het volgende:
Jeetje ik was er ook 1 vergeten.
Zijn overigens nog meer mensen die het even moeten aanpassen.
Een ruftende kat laat winden.quote:
Thanks.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:55 schreef -moppie- het volgende:
Jeetje ik was er ook 1 vergeten.
Zijn overigens nog meer mensen die het even moeten aanpassen.
Ooit gezegd dat dat niet zo is eikel. SQ was blij dat poes leeg is.. ik maak dan alleen de opmerking dat ze de kattebak moet verschonen. Kat leeg = kat heeft lopen schijten. Drol ligt (mag ik hopen) in kattebak te stinken.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:56 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Een ruftende kat laat winden doos.
Een schijtende kat laat drollen achter in de kattenbak.
Jeez.
ik zei dat m'n poes allemaal windjes aan het laten was en iets later dat ze eindelijk leeg was, dus ik had het daar wel over eigenlijk zeg maarquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:59 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ooit gezegd dat dat niet zo is eikel. SQ was blij dat poes leeg is.. ik maak dan alleen de opmerking dat ze de kattebak moet verschonen. Kat leeg = kat heeft lopen schijten. Drol ligt (mag ik hopen) in kattebak te stinken.
Jeez.....
quote:
SQ zegt dat dat beest aan het ruften is en na een tijdje dat ie leeg is.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:59 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ooit gezegd dat dat niet zo is eikel. SQ was blij dat poes leeg is.. ik maak dan alleen de opmerking dat ze de kattebak moet verschonen. Kat leeg = kat heeft lopen schijten. Drol ligt (mag ik hopen) in kattebak te stinken.
Jeez.....
ik had dat filmpje eigenlijk nog nooit gezien maarquote:
quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb beter thuis kunnen werken....schiet voor geen meter op hier.
De meeting waar ik perse bij moest zijn is niet eens doorgegaan
Ik ben sjagrijnig en moet me ergens af kunnen reageren.quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:01 schreef Stormqueen het volgende:
bb houdt toch es op met dat eeuwige rellen hier, ga gewoon weer onzin posten net als vroeger
dat hoeft niet hier!quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:04 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik ben sjagrijnig en moet me ergens af kunnen reageren.
Voor onzin ben ik te wijs ende volwassen geworden.
Heb je trouwens al gestofzuigd, overhemden gestreken en de ramen gelapt?.
nu doe je het expresquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:04 schreef bleiblei het volgende:
[..]
dat snap ik...je moet 24/7 bb's sloofje uithangen...je hebt geen tijd voor dat soort onzinquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik had dat filmpje eigenlijk nog nooit gezien maar!!
wel 2 saucijzenbroodjes gehadquote:
ik kan heul niet stofzuigenquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:04 schreef bleiblei het volgende:
[..]
eh ja, hij is dus al geselecteerd als kandidaat. Zo moeilijk is het nietquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:08 schreef Inu het volgende:
SQ, je neus geeft licht
Een bekende had op dezelfde functie gesolliciteerd als ik, hij mag op gesprek komen, ik niet. Krijg ik net de afwijzing met daarin de mededeling dat de kandidaten al zijn geselecteerd (waren meerdere plaatsen), maar die bekende moet komende maandag pas op gesprek
Nee, hij moet nog op gesprek komen. De plaatsen zelf zijn dus al vervuld volgens de mail...quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
eh ja, hij is dus al geselecteerd als kandidaat. Zo moeilijk is het niet
kijk BB zie de kans voor een leuk en zinnig kerstkado!quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:09 schreef Stormqueen het volgende:
ow, en een strijkbout hebben we ook niet trouwens
als we allebei weer beter zijn, hopelijk is dat deze week nogquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:12 schreef -moppie- het volgende:
FUFR, wanneer gaan we nou weer es aan de dropwodka?
zijn gullie allebei ziek? of bedoel je mij? ik ben weer beterquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:12 schreef FUFR het volgende:
[..]
als we allebei weer beter zijn, hopelijk is dat deze week nog
ow, zo schrijf je het anders nietquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:11 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, hij moet nog op gesprek komen. De plaatsen zelf zijn dus al vervuld volgens de mail...
Beter zoquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:12 schreef FUFR het volgende:
[..]
kijk BBSQ zie de kans voor een leuk en zinnig kerstkado!
wij dus niet...quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:13 schreef -moppie- het volgende:
[..]
zijn gullie allebei ziek? of bedoel je mij? ik ben weer beter![]()
Nee, las het net idd ook ff terugquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ow, zo schrijf je het anders niet
hou nou eens op met dikkevriendjesdingen hier, ik word er echt jaloers vanquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:13 schreef FUFR het volgende:
er ligt al een liter klaar!
btw, dan moet het wel hier want Sam gaat niet naar bed bij voor haar niet al te bekende mensen. Dat weigert ze
hoezo? je mag ook komen hoor!quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hou nou eens op met dikkevriendjesdingen hier, ik word er echt jaloers van
ik ook niet, zullen we samen iets doen?quote:
Nou SQ, wanneer kom je een keer op de borrel?quote:
ow sorry hoor.quote:
Why, ik zwem niet met Mopsie heur ...quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hou nou eens op met dikkevriendjesdingen hier, ik word er echt jaloers van
Ik heb je laatst nog gevraagdquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ook niet, zullen we samen iets doen?
wij zwemmen in de dopwodkaquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:23 schreef FUFR het volgende:
[..]
Why, ik zwem niet met Mopsie heur ...
uhuhquote:
hell yeah!quote:
misschien heeft ze iets beters te doenquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:33 schreef -moppie- het volgende:
Ama hier nog niet geweest vandaag, zou ze aan het baren zijn?
Uhuh... ze zit thuis te wachten op de eerste weequote:Op dinsdag 8 december 2009 14:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
misschien heeft ze iets beters te doen
quote:
Die heeft ze een paar jaar geleden als gehad met Evaquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:35 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Uhuh... ze zit thuis te wachten op de eerste wee
Je moet ook naar hem toe gaan, dat helptquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:37 schreef -moppie- het volgende:
[..]
is het de grap dat je nooit komt?
ja loikquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ook niet, zullen we samen iets doen?
ik wil wel, mag m'n vriend ook mee? In het echt issie een stuk leuker dan onlinequote:Op dinsdag 8 december 2009 14:22 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Nou SQ, wanneer kom je een keer op de borrel?
Artic, ik zou je graag nog een keer uitnodigen maar je komt toch niet.
Is dit weer een grap over seks?quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:37 schreef -moppie- het volgende:
[..]
is het de grap dat je nooit komt?
sure?quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja loik
[..]
ik wil wel, mag m'n vriend ook mee? In het echt issie een stuk leuker dan online
en me niet vragen voor feestjes met allemaal vreemden waar ik in mijn eentje naartoe moet...werkt niet goed bij een contactgestoorde halve autistquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:38 schreef Inu het volgende:
[..]
Je moet ook naar hem toe gaan, dat helpt
quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:45 schreef -moppie- het volgende:
[..]
dat moet je dan wel echt afbeloven SQ
quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en me niet vragen voor feestjes met allemaal vreemden waar ik in mijn eentje naartoe moet...werkt niet goed bij een contactgestoorde halve autist
zullen we samen bb's todo list afwerken?quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja loik
[..]
ik wil wel, mag m'n vriend ook mee? In het echt issie een stuk leuker dan online
ja..was veel te moeilijk allemaal enzo..toen had ik geen zin meerquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]je mag altijd met ons mee maar dan bel je ook af
ja ik zeg wel eens wat tegen bb over z'n imago hier enzo maar volgens mij hept ie er gewoon schijt aanquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zullen we samen bb's todo list afwerken?![]()
zo...de garp toch nog kunnen maken..al valt ie nu wel tegen
net of je hier van een imago af kunt komen....ik heb dat alweer opgegevenquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja ik zeg wel eens wat tegen bb over z'n imago hier enzo maar volgens mij hept ie er gewoon schijt aan
Doe ik ook met r8al, in het echt issie een stuk minder lomp, maar daar geeft ie ook geen ruk omquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja ik zeg wel eens wat tegen bb over z'n imago hier enzo maar volgens mij hept ie er gewoon schijt aan
Volgens mij is het mij wel geluktquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
net of je hier van een imago af kunt komen....ik heb dat alweer opgegeven
van preuts meisje naar natte batssloerie...ja dat wil welquote:
quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
van preuts meisje naar natte batssloerie...ja dat wil wel
dat weet ik, IRL issie best cutequote:Op dinsdag 8 december 2009 14:50 schreef Inu het volgende:
[..]
Doe ik ook met r8al, in het echt issie een stuk minder lomp, maar daar geeft ie ook geen ruk om
zo bedoel ik het helemaal niej!quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:56 schreef amaranta het volgende:
Ik heb inderdaad wel beters te doen dan hier te gaan melden of er weeen zijn. Die er nog niet zijn, en die, volgens de verloskundige, ook voorlopig niet gaan komen. Dik overtijd dus..... tegen kerst aan zelfs.
Dus.
Daarnaast, post ik hier inderdaad vrij weinig meer, maar zoals het er nu staat doet SQ voorkomen dat ik me te goed zou voelen voor jullie ofzo. Maar dat is niet zo en dat is ook niet de reden dat ik hier niet post.
Levi, balen van de inbraak, hopelijk levert het sporenonderzoek iets op.
Furf, de koffie staat al sinds 1611 op het aanrecht, er zwemmen nu groene beesten in.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
van preuts meisje naar natte batssloerie...ja dat wil wel
Dat zeggen al die universitaire batssloerie'squote:Op dinsdag 8 december 2009 14:57 schreef Inu het volgende:
[..]Sloerie neukt rond, ik heb gewoon mijn seksualiteit ontwikkeld
mijn hormonen icm sommige usersquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:57 schreef Stormqueen het volgende:
maareh amaranta, wats dan wel de reden?
Ik ken een meisje die dusdanig rondneukt en zichzelf gewoon een postmodernistische feminist noemtquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat zeggen al die universitaire batssloerie's
Geweldig, moet boek schrijven.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:04 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik ken een meisje die dusdanig rondneukt en zichzelf gewoon een postmodernistische feminist noemtKind is wel een klein wondertje, daar is in een jaar meer drugs ingegaan dan bij een apotheek en ze is ook een halfjaar dakloos geweest en nog is ze cum laude afgestudeerd van een Engelse top-10 universiteit
Denk dat de zoveelste zuip en neukscene dan wel saai wordt... Of je krijgt Komt een vrouw bij de dokter zonder de zieke vrouwquote:
ik ben er..dat is al reden genoegquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En bb heeft vast een vergadering
Nou ja het zal vast wel op Fok komen ja. Juup heeft gisteren al aangobeden om het hier neer te zetten, dus die krijgt sowieso een sms.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:13 schreef -moppie- het volgende:
Nou we horen wel een keer wanneer Sjors geboren is.
klopt..zo voelt het iig welquote:
Prima, vooral houden zo dan. Ik had je wel hoger ingeschat dan dit. Ik heb nooit woorden met jou of niks.quote:
ik wil ook een SMS! Bor heeft mij met Eva goed op de hoogte gehoudtquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:14 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nou ja het zal vast wel op Fok komen ja. Juup heeft gisteren al aangobeden om het hier neer te zetten, dus die krijgt sowieso een sms.
Ik hoor het vanzelf wel!quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:21 schreef amaranta het volgende:
En moppie, ik wil je ook wel smsen als Sjors er is hoor, maar ook jij kan dat gewoon vragen. Heb ik bij Juup toen ook gedaan
Ik ga niet heel fok smsen ofzo...
ow, ik ben scheelquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:22 schreef amaranta het volgende:
Meggootje, dat stond er al he, dat jij er eentje zou krijgen.
toch als je er 10k in had zitten maak je best nog winstquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:37 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Zooooo.
Het aandeel is 1 cent gestegen
Oh das waar ook! Mogen we dat een koppelen aan een kraambezoekje tzt?quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:56 schreef amaranta het volgende:
btw moppie, er staat hier nog een kattenvervoerkooi voor jullie. Mtis je hem niet meer hoeft, dan gooien we hem weg.
Nee gek. Een perzisch tapijtquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:59 schreef amaranta het volgende:
SQ, jij zei toch laatst dat je zo graag een perzisch tapijt wilde voro jullie woonkamer?
Klaassen Daniel aan de keizersgracht (tegenover eurocinema) gaat sluiten en doet alles met HOGE korting weg!
Ik heb net nog even die verpakkingen van de wax en olie bestudeerd en op die van de wax staat dat je 12 tot 24 uur na de olielaag de wax erop mag smeren. Ik vind dat dus officieel 2 tegen 1quote:
ik zou er lekker mee bij de rituals winkel gaan shoppen als ik jou wasquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:02 schreef amaranta het volgende:
Heeft er iemand hier interesse in een blauwe pluim twv 47,60
Voor 40 euro mag je hem overnemem.
het is inderdaad een van de belevenissen die me het meest aanspreekt, maar uiteindelijk gebruik ik dat spul nooit. HEb ook al een arsenaal aan lichaamsauzen in de kast staan omdat de moeder vna Rob altijd wel wat meeneemt als ze langskomt.quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zou er lekker mee bij de rituals winkel gaan shoppen als ik jou was
Je kan ook gewoon douchegel, badschuim of thee halen hequote:Op dinsdag 8 december 2009 16:08 schreef amaranta het volgende:
[..]
het is inderdaad een van de belevenissen die me het meest aanspreekt, maar uiteindelijk gebruik ik dat spul nooit. HEb ook al een arsenaal aan lichaamsauzen in de kast staan omdat de moeder vna Rob altijd wel wat meeneemt als ze langskomt.
Had je hem liever zelf op gegeten?quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:07 schreef Stormqueen het volgende:
stomme buik. stomme kat die mijn kerstboeket opvreet.
uiteraardquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:10 schreef amaranta het volgende:
[..]
Had je hem liever zelf op gegeten?
Erg he.. vorige week heb ik een prachtig boeket bloemen gekregen. Ze staan alleen in de eetkamer waarvan de deur dicht is. Fleur en Lola zaten al te azen toen ik ze in de vaas aan het zetten was. Stelletje slopers zijn het.quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:07 schreef Stormqueen het volgende:
stomme buik. stomme kat die mijn kerstboeket opvreet.
Doen we.quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:06 schreef amaranta het volgende:
Tuurlijk moppie, graag zelfs. Ik wil onze spruit aan iedereen showen uiteraard.
Wel een mondkapje meenemen ivm mexicaanse griep enzo.
en jij hebt ook nog 2 kittensquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:12 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Erg he.. vorige week heb ik een prachtig boeket bloemen gekregen. Ze staan alleen in de eetkamer waarvan de deur dicht is. Fleur en Lola zaten al te azen toen ik ze in de vaas aan het zetten was. Stelletje slopers zijn het.
Ja dus? Omdat ze kitten zijn is het toegestaan en begrijpelijk?quote:
Eh, waar zeg ik dat precies?quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:16 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ja dus? Omdat ze kitten zijn is het toegestaan en begrijpelijk?![]()
Nope. Het blijven katten.quote:Ik krijg ze overigens ECHT NIET afgeleerd dat ze niet op het aanrecht mogen komen. Nou ja, ze weten dondersgoed dat het niet mag maar ze doen het toch. Iemand nog tips?
geen grote boom dit jaar?quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:19 schreef amaranta het volgende:
Ik zag gisteren een heel schattig kerstboompje van ongeveer 30 cm bij de praxis.
Ik heb ook zo'n kant en klare op het dressoir staan. De lampjes zitten er alin. Heb er wat balletjes ingehangen, 1 slilngertje en klaar.
En Eva blijft er vooralsnog vanaf.
En bij opa en oma heeft ze een little people kerststalletje, die is echt ubercute!!
quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:16 schreef amaranta het volgende:
En Meggooo ook dus die kan het hier ook posten.
Er komt binnenkort een plekje vrijquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
geen grote boom dit jaar?
Hoewel, waar moet je die nog kwijt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |