* ArTiC pakt zijn jachtgeweer en schiet ze afquote:Op dinsdag 8 december 2009 00:08 schreef Juup© het volgende:
SPAMkonijnen
Dan was ik er al...quote:
Waar moet je naartoe dan?quote:Op dinsdag 8 december 2009 09:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dan was ik er al...
Liever naar friesland dan de randstad
Woerden...daar werk ikquote:
Ruilen?quote:
Stil...5m rijden...stilquote:
Culemborg...quote:
Das toch niks.quote:Op dinsdag 8 december 2009 09:28 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Culemborg...
Ik ga er 3,5 uur over doen.
Waarom krijgen ze geen cijfers? Mijn neefje en nichtje kregen op de basisschool ook alleen maar v-tje en g-tjes e.d. en dat vond ik heel vreemd, omdat ik wel cijfers kreeg...quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:05 schreef FUFR het volgende:
Sam haalt dr B diploma met zwemmen (heel raar, weet je tegenwoordig vóór ze afzwemmen) en heeft een rapport met alleen maar "ruim voldoende" en "goed" er op!![]()
FUFR, arme ziel. Griepje?quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:04 schreef FUFR het volgende:
Goedemorgen
ik ben niet naar D'land gegaan. was/ben ziek
darmproblemen + overgeefselen om onduidelijke redenen, denk soort van griepje dus.quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:13 schreef -moppie- het volgende:
[..]
FUFR, arme ziel. Griepje?
Ben blij dat je weer boven water bent![]()
Sam is goed
of course I do!quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:11 schreef Stormqueen het volgende:
Da's mooi FUFR!
En goed dat je nog leeft!
Vrouwlief alleen naar de kerstmarkt geweest?quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:23 schreef FUFR het volgende:
[..]
darmproblemen + overgeefselen om onduidelijke redenen, denk soort van griepje dus.
Voel me erg slapjes maar ben vandaag toch maar gaan werken.
wij kregen ook cijfers, maar vanaf groep 5 pas. Sam is nog niet zo ver...quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:12 schreef Inu het volgende:
[..]
Waarom krijgen ze geen cijfers? Mijn neefje en nichtje kregen op de basisschool ook alleen maar v-tje en g-tjes e.d. en dat vond ik heel vreemd, omdat ik wel cijfers kreeg...
Wel goed daarentegen natuurlijk
Nee, nietquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:27 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Vrouwlief alleen naar de kerstmarkt geweest?
Ja, het gaat goed, gisteravond nog wel even 38.3 maar ik voel me een stuk meer alivequote:
quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:35 schreef Stormqueen het volgende:
ohja, en dan als je je wat beter voelt meteen mega ongesteld worden = fail
Dat is idd wel idiootquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wij kregen ook cijfers, maar vanaf groep 5 pas. Sam is nog niet zo ver...
Wij kregen op ons rapport trouwens nooit hoger dan een 8, en dat vond ik kei oneerlijk, want ik stond voor sommige vakken een 10- en dan kreeg ik op mijn rapport hetzelfde als mensen die wel een 8 stonden
Gaat echt lekker he SQquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:35 schreef Stormqueen het volgende:
ohja, en dan als je je wat beter voelt meteen mega ongesteld worden = fail
het niet geven van cijfers komt denk ik vooral voort uit het feit dat kinderen elkaar er behoorlijk mee kunnen gaan pesten. "Oh, jij hebt maar een 6, wat ben JIJ dom zeg"quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:36 schreef Inu het volgende:
[..]
Dat is idd wel idioot![]()
Wij kregen wel bolletjes voor ons gedrag en hoe we waren in de omgang enzo, hoe meer bolletjes, hoe beter...
Ach, ik wor de laatste tijd iig weer om de 5-6 weken ongesteld, dus ik neem het maar voor liefquote:
quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:42 schreef bleiblei het volgende:
Jeuy! Ik heb zowaar wat zinnigs bereikt op deze klote dag.
ben je wezen poepen?quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:42 schreef bleiblei het volgende:
Jeuy! Ik heb zowaar wat zinnigs bereikt op deze klote dag.
En Escoff bellen!quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:31 schreef Stormqueen het volgende:
ik ga mijn 50 openstaande mails van de bewonersorganisatie maar eens afhandelen. Zo leuk om elke dag mails te krijgen met IS DIT AL GEDAAN???? terwijl je al zes keer hebt aangegeven zo ziek als een hond te zijn
Ja, begin jij ook ffquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:48 schreef bleiblei het volgende:
[..]
En Escoff bellen!![]()
Doe ik Contempo mailen.
Ze gaan mij (lees werkgever IT) meer betrekken bij nieuwe projecten bij de financiele afdeling.quote:
Is wel het schilderwerk klaar?quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:55 schreef -moppie- het volgende:
Colt is morgen vrij en hoeft helemaal niks van mij.![]()
Moet nog wel wat gebeuren maar dat mag hij doen als hij zin heeft.
Overigens zou ik zaterdag het huis een hele grote beurt geven en aangezien ik nog niet helemaal lekker was is het niet gebeurd en Colt zegt er helemaal niks van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |