quote:Op maandag 7 december 2009 20:53 schreef m@x het volgende:
Ik heb er niks van gezien Vicky. Het is echt vlak om de hoek dus ik krijg alleen de knallen mee omdat de flat hiernaast tussen mijn huis en het vuurwerk in staat.
Dat lijkt me leuk MvD, Denk alleen dat Kai dat niet zo snel zal hebben, Hij is tenslotten een heule stoere grote jongen
oh ik ben vorig jaar nog een keer opgeveerd uit mn bioscoopstoelquote:Op maandag 7 december 2009 21:01 schreef trui het volgende:
bij films leven ze sowieso altijd zo erg mee dat de een op een gegeven moment gillend naar de gang vlucht en de ander er 's nachts wakker van wordt...en dat hoeven echt nog niet hele enge films te zijn hoor. pippi langkous can do the trick.
Allemaal hangmatten op een rij, ik zie het al voor mequote:Op maandag 7 december 2009 20:27 schreef Lois het volgende:
M@xKD
![]()
MvD
TF
en Snoops
Allemaal heel veel sterkte en ik gun jullie dit:
[ afbeelding ]
Cocktails drinken en boekjes lezen en af en toe wat koelte toegewuifd krijgen door een man in een lendedoekje met zo'n groot palmblad in zijn hand. Ja, daar word ik blij van denk ikquote:Op maandag 7 december 2009 22:45 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Allemaal hangmatten op een rij, ik zie het al voor me
ditquote:Op maandag 7 december 2009 22:54 schreef k_i_m het volgende:
Ik zou het niet willen weten, want dan zou ik hem daarna van de aardbol moeten laten verdwijnen.
echt wel!quote:Op dinsdag 8 december 2009 08:36 schreef Vicky het volgende:
Wat een goede service van de Bart Smit, Lady!
zeker handig!!quote:Op dinsdag 8 december 2009 08:39 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
echt wel!
normaal let ik altijd heel goed op dat soort dingen, maar met een dikke 50 mensen achter me in de rij en een kind dat me bijna naar huis sleurt omdat hij zijn nieuwe spel wil proberen, ging dat even mis.
toch wel handig dat cameragedoe!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |