SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is te regelen!quote:Op donderdag 10 december 2009 12:53 schreef Dribbel_ het volgende:
Owja Tex daar wil ik binnenkort ook nog een keer spelen
wel veel emo'squote:Op donderdag 10 december 2009 12:55 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dan gaan we dat binnenkort maar eens doen![]()
Beetje tof daar ?
quote:Op donderdag 10 december 2009 12:54 schreef DrD00m het volgende:
Heb jij niet toevallig een telefoonnummer van iemand van Twister of Truth?
(om on topic te blijven)nee geen idee waar je het zelfs over hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
is heel makkelijk te regelen hoorquote:Op donderdag 10 december 2009 12:59 schreef Dribbel_ het volgende:
Tof
Dan maar eens wat regelen als de nieuwe demo af is binnenkortHij begint eindelijk vorm te krijgen nu
Ze mogen ook geen tikkertje meer spelen op het binnenpleinquote:Op donderdag 10 december 2009 12:56 schreef genakt het volgende:
[..]
wel veel emo's
mjah is wel altijd gezellig heb niet echt last van ze
als het bandje goed is gaat iedereen altijd wel los
Tegenwoordig niet meer hoor. Maar verwacht ook geen vetpot. Het zal meestal nu zo richting de 75,- zijnquote:Op donderdag 10 december 2009 13:00 schreef genakt het volgende:
[..]
is heel makkelijk te regelen hoor
maar je krijgt er hooguit een paar cosumptie bonnen voor
quote:Op donderdag 10 december 2009 12:56 schreef genakt het volgende:
[..]
wel veel emo's
mjah is wel altijd gezellig heb niet echt last van ze
als het bandje goed is gaat iedereen altijd wel los
dat is de groote zaal wanneer word daar nou nog wat gegevenquote:Op donderdag 10 december 2009 13:02 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Ze mogen ook geen tikkertje meer spelen op het binnenplein![]()
Dan worden ze genakt
Twister :
klinkt nog best goed !quote:Op donderdag 10 december 2009 13:03 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
It's no emo piece of crap tudududu
http://www5.speedyshare.c(...)unkrock%20Ballet.wav
Stukje van nieuw nummer
De Tex in Spijk? Is die zaak niet absurd pauper?quote:Op donderdag 10 december 2009 12:53 schreef Dribbel_ het volgende:
Owja Tex daar wil ik binnenkort ook nog een keer spelen
Geen idee, we spelen ook in kraakpanden dus erger kan het vast niet wordenquote:Op donderdag 10 december 2009 13:20 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
De Tex in Spijk? Is die zaak niet absurd pauper?.
Dankjequote:Op donderdag 10 december 2009 13:10 schreef genakt het volgende:
[..]
klinkt nog best goed !
niet mijn echt mijn smaak
Ken het nummer verder niet maar scheelt al weer een hoop als je met de track meespeelt en die eronder plakt ofzo dan is het al wat fijner te luisteren dan alleen gitaarquote:Op donderdag 10 december 2009 13:06 schreef genakt het volgende:
![]()
genakt op gitaar
als ik hem zo terug hoor is hij echt slecht
We gaan wel eens even zitten om hem strak gespeeld te krijgenquote:Op donderdag 10 december 2009 13:06 schreef genakt het volgende:![]()
genakt op gitaar
Da's al best aardig. Nog wel wat onzeker af en toe inderdaad, maar dat komt allemaal vanzelf wel.quote:Op donderdag 10 december 2009 13:06 schreef genakt het volgende:![]()
genakt op gitaar
quote:Op donderdag 10 december 2009 12:54 schreef DrD00m het volgende:
Heb jij niet toevallig een telefoonnummer van iemand van Twister of Truth?
(om on topic te blijven)Dixie RebelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Het lijkt net of ze daar glasvezelbehang op hebben geplakt.quote:
Je geeft ze toch maar weer een kans?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |