quote:Op maandag 7 december 2009 19:48 schreef Schenkstroop het volgende:
Hoeveel jongens heb je geneukt in het weekend TS. En hoeveel woningen heb je van binnen alle hoeken en meubulair van dichtbij gezien?
oh ja kut, niet echt gelet op de tijd die ik in de klok heb getekend hahaquote:Op maandag 7 december 2009 20:11 schreef Schenkstroop het volgende:
Beginnen de lessen op VMBO tegenwoordig al vóór 8:00 dan. Of sliep ts door tot 20:00?
Tapijt. Ik was de vloerbekleding vergeten dat krijgt een meisje toch ook duidelijk te zien als ze met 5 teglijk gaat in een huurflatje?quote:
jaquote:Op maandag 7 december 2009 20:11 schreef Schenkstroop het volgende:
Beginnen de lessen op VMBO tegenwoordig al vóór 8:00 dan. Of sliep ts door tot 20:00?
neequote:Op maandag 7 december 2009 20:11 schreef Schenkstroop het volgende:
ik heb niet eens een jongen geneukt dit weekend, ben je nu trots op me?quote:Op maandag 7 december 2009 19:48 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik kreeg vroeger de stoffer naar mijn hoofd gesmeten onder de wiskunde les. omdat ik dan sliep. Zware eczeem was dan ook erg vermoeiend.
Hoeveel jongens heb je geneukt in het weekend TS. En hoeveel woningen heb je van binnen alle hoeken en meubulair van dichtbij gezien?
Schenkstroop wil wel een keer ts Ben je wel z'n ontmaagderquote:Op maandag 7 december 2009 20:22 schreef electronique het volgende:
[..]
ik heb niet eens een jongen geneukt dit weekend, ben je nu trots op me?
Niet eens aan anderen denken he.quote:Op maandag 7 december 2009 20:22 schreef electronique het volgende:
[..]
ik heb niet eens een jongen geneukt dit weekend, ben je nu trots op me?
quote:Op maandag 7 december 2009 20:44 schreef Gotrick het volgende:
Pics van jezelf tieten of anders lekker op tijd naar bed gaan en nie zo zeiken!
Waarom blijf je niet gewoon anderhalf uur langer in bed liggen dan?quote:Op maandag 7 december 2009 20:33 schreef GuitarJJ het volgende:
Maandag + van 08.30 tot 10.00 + hoorcollege =
Omdat er nog wel eens handige info verteld wordtquote:Op maandag 7 december 2009 20:57 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Waarom blijf je niet gewoon anderhalf uur langer in bed liggen dan?
Je ligt toch te slapen dan?quote:Op maandag 7 december 2009 20:59 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Omdat er nog wel eens handige info verteld wordt
Nee, maar het is soms wel vermoeiend om wakker te blijvenquote:
Dan kun je toch nog wel het respect opbrengen om gewoon wakker te blijven. Ik weet wel wie de baas van wie wordt hier.quote:Op maandag 7 december 2009 21:03 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Nee, maar het is soms wel vermoeiend om wakker te blijvengewoon omdat het nog vroeg is en je net een weekend achter de rug hebt
niet waar dus.quote:Op maandag 7 december 2009 20:59 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Omdat er nog wel eens handige info verteld wordt
Ik slaap ook niet echtquote:Op maandag 7 december 2009 21:04 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Dan kun je toch nog wel het respect opbrengen om gewoon wakker te blijven. Ik weet wel wie de baas van wie wordt hier.
Ja, of wie hier met een hard werken voor een baas boven je gaat werken zodat je leidinggevend kan zijn en wie liever een eigen bedrijfje start en wat freelance werkt.quote:Op maandag 7 december 2009 21:04 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Dan kun je toch nog wel het respect opbrengen om gewoon wakker te blijven. Ik weet wel wie de baas van wie wordt hier.
dominique?quote:Op maandag 7 december 2009 21:01 schreef Skylark. het volgende:
Wanneer krijg ik mijn date met Dominique, TS?
Ah, de MBO'er die denk dat je ook op de uni alles maar 'even hoeft door te lezen' meldt zich hoor jongens.quote:Op maandag 7 december 2009 21:05 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
niet waar dus.
op een paar goede opleidingen na is de rest eenvoudig te halen met een dag van te voren de sheets + aantekeningen( via via gefixt) te leren![]()
Ik ga er even vanuit dat je niet meer op de middelbare zit en niet gedwarsboomd wordt door die belachelijke aanwezigheidsplicht.
misschien geldt dat alleen voor mensen als ikquote:Op maandag 7 december 2009 21:26 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ah, de MBO'er die denk dat je ook op de uni alles maar 'even hoeft door te lezen' meldt zich hoor jongens.![]()
![]()
Ergens voor werken kan geen kwaad opzich, een goed cijfer na hard werken geeft voldoening. Een gevoel bij jou ontbreekt aan je reacties te zien. Jij moet je voldoening halen uit erkenning op een forum, lijkt het zo. Dat je wil dat iedereen zegt: 'Wat knap dat je niet hoeft te leren omg!!!!!11!einz!1!' terwijl je er natuurlijk niet bij hebt verteld dat je zoiets als vrije tijdswetenschappen of sociologie studeert. En bij ons doen we niet aan studiepunten.quote:Op maandag 7 december 2009 22:07 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
misschien geldt dat alleen voor mensen als ikga jij maar bikkelen voor die 5.5 zodat je studiepuntjes binnen zijn
tijd voor bier!
Ik haal geen voldoening uit een forum hoor, ik zei alleen wat er bij sommige opleidingen voor nodig is om het te halen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:48 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ergens voor werken kan geen kwaad opzich, een goed cijfer na hard werken geeft voldoening. Een gevoel bij jou ontbreekt aan je reacties te zien. Jij moet je voldoening halen uit erkenning op een forum, lijkt het zo. Dat je wil dat iedereen zegt: 'Wat knap dat je niet hoeft te leren omg!!!!!11!einz!1!' terwijl je er natuurlijk niet bij hebt verteld dat je zoiets als vrije tijdswetenschappen of sociologie studeert. En bij ons doen we niet aan studiepunten.
Nogmaals, dat je hier gaat neerzetten dat je geen moeite hoeft te doen voor je studie geeft alleen maar iets aan over je opleidingsniveau, studie, sociale toestand.
Nee wees jij maar blij dat je op maandagavond in je eentje een biertje kan drinken mannetje.
Nee, dat gebeurd alleen in de treinquote:Op dinsdag 8 december 2009 12:06 schreef Salatrel het volgende:
pas maar op. voordat je het weet zit er een fokker naast je die onopvallend een foto van je maakt en op fok post...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |