Hadden jullie die niet dan?quote:Beste Ingetje79,
Controleer je verlanglijstje en maak het compleet want over 10 dagen is het zover!
Je kan je verlanglijstje nu nog aanpassen. Degene die jouw lootje heeft getrokken krijgt dan automatisch bericht.
verlanglijstje controleren
Veel plezier!
lootjestrekken.nl
Trusten slaperdsquote:Op maandag 7 december 2009 22:38 schreef Greys het volgende:
Trovey, het was Enfermera, ik keek niet goed
Trust Enfermera!
Ing
Ik kan het me voorstellen dat je dat eng vondZou ik ook hebben
quote:
Ik begon al aan mezelf te twijfelenquote:Op maandag 7 december 2009 22:38 schreef Greys het volgende:
Trovey, het was Enfermera, ik keek niet goed
Trust Enfermera!
Ing
Ik kan het me voorstellen dat je dat eng vondZou ik ook hebben
Oh dat is ook echt weg eng ja!quote:Op maandag 7 december 2009 22:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Trusten slaperds![]()
Gelukkig, dan ben ik niet de enige dus.
Meneer I. zei net ook nog dat ik niet al te veel op die tegel moest staan, gadver
quote:Op maandag 7 december 2009 22:43 schreef oh-oh het volgende:
En in zn slaap stokjes kauwen![]()
[ link | afbeelding ]
Bouwjaar?quote:Op maandag 7 december 2009 22:44 schreef trovey het volgende:
Ik begon al aan mezelf te twijfelen....tja volgens mij ben ik de oudste hier dus je weet nooit
Mag ik vragen hoe oud je bent?quote:Op maandag 7 december 2009 22:44 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik begon al aan mezelf te twijfelen....tja volgens mij ben ik de oudste hier dus je weet nooit
Schrik niet...quote:Op maandag 7 december 2009 22:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Bouwjaar?
Ik sta mijn tweede plaats gráág af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tja moet het altijd voorzichtig brengen
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
quote:Op maandag 7 december 2009 22:49 schreef trovey het volgende:
Schrik niet...Je hebt me verslagenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar troost je; vrouwen worden mooier naarmate ze ouder worden
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Volgens mij sta jij helemaal niet op de 2e plaats wat dat betreft.quote:Op maandag 7 december 2009 22:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Bouwjaar?
Ik sta mijn tweede plaats gráág af
Bouwjaar en rugnummer graagquote:Op maandag 7 december 2009 22:50 schreef ALTER-EGO het volgende:
Volgens mij sta jij helemaal niet op de 2e plaats wat dat betreft.
of je moet ouder zijn dan ik in gedachten heb
quote:Op maandag 7 december 2009 22:49 schreef trovey het volgende:
[..]
Schrik niet...Jeeey, je bent ouder dan ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tja moet het altijd voorzichtig brengen![]()
![]()
niet dat het zoveel scheelt...
Freestyle
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |