Hadden jullie die niet dan?quote:Beste Ingetje79,
Controleer je verlanglijstje en maak het compleet want over 10 dagen is het zover!
Je kan je verlanglijstje nu nog aanpassen. Degene die jouw lootje heeft getrokken krijgt dan automatisch bericht.
verlanglijstje controleren
Veel plezier!
lootjestrekken.nl
Trusten slaperdsquote:Op maandag 7 december 2009 22:38 schreef Greys het volgende:
Trovey, het was Enfermera, ik keek niet goed
Trust Enfermera!
Ing
Ik kan het me voorstellen dat je dat eng vondZou ik ook hebben
quote:
Ik begon al aan mezelf te twijfelenquote:Op maandag 7 december 2009 22:38 schreef Greys het volgende:
Trovey, het was Enfermera, ik keek niet goed
Trust Enfermera!
Ing
Ik kan het me voorstellen dat je dat eng vondZou ik ook hebben
Oh dat is ook echt weg eng ja!quote:Op maandag 7 december 2009 22:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Trusten slaperds![]()
Gelukkig, dan ben ik niet de enige dus.
Meneer I. zei net ook nog dat ik niet al te veel op die tegel moest staan, gadver
quote:Op maandag 7 december 2009 22:43 schreef oh-oh het volgende:
En in zn slaap stokjes kauwen![]()
[ link | afbeelding ]
Bouwjaar?quote:Op maandag 7 december 2009 22:44 schreef trovey het volgende:
Ik begon al aan mezelf te twijfelen....tja volgens mij ben ik de oudste hier dus je weet nooit
Mag ik vragen hoe oud je bent?quote:Op maandag 7 december 2009 22:44 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik begon al aan mezelf te twijfelen....tja volgens mij ben ik de oudste hier dus je weet nooit
Schrik niet...quote:Op maandag 7 december 2009 22:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Bouwjaar?
Ik sta mijn tweede plaats gráág af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tja moet het altijd voorzichtig brengen
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
quote:Op maandag 7 december 2009 22:49 schreef trovey het volgende:
Schrik niet...Je hebt me verslagenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar troost je; vrouwen worden mooier naarmate ze ouder worden
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Volgens mij sta jij helemaal niet op de 2e plaats wat dat betreft.quote:Op maandag 7 december 2009 22:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Bouwjaar?
Ik sta mijn tweede plaats gráág af
Bouwjaar en rugnummer graagquote:Op maandag 7 december 2009 22:50 schreef ALTER-EGO het volgende:
Volgens mij sta jij helemaal niet op de 2e plaats wat dat betreft.
of je moet ouder zijn dan ik in gedachten heb
quote:Op maandag 7 december 2009 22:49 schreef trovey het volgende:
[..]
Schrik niet...Jeeey, je bent ouder dan ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tja moet het altijd voorzichtig brengen![]()
![]()
niet dat het zoveel scheelt...
Freestyle
OK mijn onderschrift volg ik normaal trouw maar nu....quote:Op maandag 7 december 2009 22:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je hebt me verslagen
Maar troost je; vrouwen worden mooier naarmate ze ouder worden
quote:Op maandag 7 december 2009 22:55 schreef trovey het volgende:
[..]
OK mijn onderschrift volg ik normaal trouw maar nu........helaas alles wil richting Zuiden en die pondjes blijven ook langer rondhangen dan je lief is, maar ja....ik heb het gehaald laten we maar zeggen en als ik naar oud-klasgenoten kijk dan mag ik nog niet klagen want soms zie ik hoofden....
....iets teveel zon gehad 20 jaar terug
...dan ben ik blij met mijn bleke koppie....voordeel...nauwelijks rimpeltjes
...maar het is jullie nu dus wel duidelijk dat moeders hier ook in dit topic zit
Volgens mij heb je net zoiets als rammelende eierstokken, maar dan anders.quote:Op maandag 7 december 2009 22:56 schreef oh-oh het volgende:
[ link | afbeelding ]
Goffer, ik ga es kijken wat er aan zit te komen bij fokkers die ik ken geloof ik
Ik wil nog wel zo een Billypupje, het oude model wordt wat saaiquote:Op maandag 7 december 2009 23:01 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Volgens mij heb je net zoiets als rammelende eierstokken, maar dan anders.
Het zijn wel een lekkertjes hoor.
Logisch dat je er mee wil pronken.
oude model inleveren en de slooppremie opstrijken?quote:Op maandag 7 december 2009 23:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik wil nog wel zo een Billypupje, het oude model wordt wat saai
Meid, dat hoort erbij! Na je 35ste zijn er twee vaste richtingen: in de rondte en naar het zuiden.quote:Op maandag 7 december 2009 22:55 schreef trovey het volgende:
OK mijn onderschrift volg ik normaal trouw maar nu........helaas alles wil richting Zuiden en die pondjes blijven ook langer rondhangen dan je lief is, maar ja....ik heb het gehaald laten we maar zeggen en als ik naar oud-klasgenoten kijk dan mag ik nog niet klagen want soms zie ik hoofden....
....iets teveel zon gehad 20 jaar terug
...dan ben ik blij met mijn bleke koppie....voordeel...nauwelijks rimpeltjes
...maar het is jullie nu dus wel duidelijk dat moeders hier ook in dit topic zit
Nee joh, zo een jonger model brengt altijd weer een hoop leven in de brouwerij, dus dat neem je dr fijn bijquote:Op maandag 7 december 2009 23:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oude model inleveren en de slooppremie opstrijken?
Plaats 5 zelfs volgens mij.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Freestyle
quote:Op maandag 7 december 2009 23:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik wil nog wel zo een Billypupje, het oude model wordt wat saai
quote:Op maandag 7 december 2009 23:07 schreef ALTER-EGO het volgende:
Plaats 5 zelfs volgens mij.Ik ga goe-oedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
En bedankt. Moest jij eens niet naar bedquote:
quote:Op maandag 7 december 2009 23:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ga goe-oed
Nog even en je behoort tot de jongeren van hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Freestyle
ALTER-EGO for presidentquote:Op maandag 7 december 2009 23:12 schreef ALTER-EGO het volgende:
Nog even en je behoort tot de jongeren van hier.
quote:
quote:Op maandag 7 december 2009 22:56 schreef oh-oh het volgende:
[ link | afbeelding ]
Goffer, ik ga es kijken wat er aan zit te komen bij fokkers die ik ken geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |