Welterusten oh-oh.quote:Op maandag 7 december 2009 23:17 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga de groenbak buiten zetten en wandelen en zo.
Trusten oudjes![]()
Als het goed is krijg ik morgen om half 9 mn pc terug
Zit ik toch niet helemaal alleen tussen mijn dochters en zonen in...hallo medeomaquote:Op maandag 7 december 2009 22:52 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Jeeey, je bent ouder dan ik.![]()
niet dat het zoveel scheelt...
Zal ik dan maar "zus" zeggen?quote:Op maandag 7 december 2009 23:22 schreef trovey het volgende:
[..]
Als jij 5 bent ja...als je 25 bent is het moedermaar je noemt me maar zoals je wilt hoor...iemand anders op het forum noemt me ook oma....ik noem hem kleinzoon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Freestyle
Euj, ik ben heul geen oma hoor.quote:Op maandag 7 december 2009 23:24 schreef trovey het volgende:
[..]
Zit ik toch niet helemaal alleen tussen mijn dochters en zonen in...hallo medeomaen inderdaad dat geboortejaar zegt niet alles
![]()
Helaasquote:Op maandag 7 december 2009 23:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Meid, dat hoort erbij! Na je 35ste zijn er twee vaste richtingen: in de rondte en naar het zuiden.
quote:Op maandag 7 december 2009 23:26 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Zal ik dan maar "zus" zeggen?
P.S. Je bent niet de oudste in dit topic...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
...ik ben van 12 november dus als zij nou in het begin van het jaar is geboren
![]()
![]()
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
Kan je al oma zijnquote:Op maandag 7 december 2009 23:29 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Euj, ik ben heul geen oma hoor.![]()
Ben moeder van een 16-jarige zoon.
Ik ben maatje 36 ook al een paar jaar voorbij hoor. Lekker belangrijk. Wie heeft er nou last van mijn maatquote:Op maandag 7 december 2009 23:29 schreef trovey het volgende:
Helaas...een iedereen maar denken als die 16 is dat ze altijd zo zullen blijven.....daarom erger ik me ook regelmatig aan die topics waar iedereen boven maatje 34/36 afgemaakt wordt
en als je dan regeert wordt je persoonlijk afgemaakt.
Ja dat was een verrassing he...blijk je toch met iemand 's nachts in een topic te zitten die met gemak je moeder zou kunnen zijnquote:
Juist....maar ja tieners en mannen die zich als tieners gedragen qua vrouwen...zucht.quote:Op maandag 7 december 2009 23:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben maatje 36 ook al een paar jaar voorbij hoor. Lekker belangrijk. Wie heeft er nou last van mijn maatBehalve misschien ik zelf (als mijn broek te strak zit) of mijn betere helft als langzaam duidelijk wordt dat ik niet langer de jonge strakke van ons twee ben, maar slechts de jongere
Zolang je je zelf lekker en gezond voelt bij je gewicht, heeft niemand er last van.quote:Op maandag 7 december 2009 23:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben maatje 36 ook al een paar jaar voorbij hoor. Lekker belangrijk. Wie heeft er nou last van mijn maatBehalve misschien ik zelf (als mijn broek te strak zit) of mijn betere helft als langzaam duidelijk wordt dat ik niet langer de jonge strakke van ons twee ben, maar slechts de jongere
Blijft toch een ideale verjonger...de jaren vallen zo van je af....kan geen plastisch chirurg tegenopquote:Op maandag 7 december 2009 23:36 schreef DeZwabber het volgende:
nee, das het mooie van internet, iedereen denkt dat ik twaalf ben en iedereen denkt dat jij 20 bent
Ik kan er niet mee zitten. Ooit had ik minder dan maatje 36, maar dat was vooral omdat ik zo straalongelukkig was. Ik ben inmiddels ruim 20 kilo zwaarder en ik voel me primaquote:Op maandag 7 december 2009 23:36 schreef trovey het volgende:
Juist....maar ja tieners en mannen die zich als tieners gedragen qua vrouwen...zucht.
quote:Op maandag 7 december 2009 23:37 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Zolang je je zelf lekker en gezond voelt bij je gewicht, heeft niemand er last van.
ben ik nou echt de enige "18+er" die het tegenovergestelde "probleem" heeft?
Vet houdt van jouquote:Op maandag 7 december 2009 23:39 schreef trovey het volgende:
Bij mij moet er toch echt wel wat vanaf....maar zie dat maar eens voor elkaar te krijgen....het blijft er echt opgeplakt zitten als je ouder wordt
Nee hoor ik ookquote:Op maandag 7 december 2009 23:37 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Zolang je je zelf lekker en gezond voelt bij je gewicht, heeft niemand er last van.
ben ik nou echt de enige "18+er" die het tegenovergestelde "probleem" heeft?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
Daar heb ik dus juist helemaal geen last van.quote:Op maandag 7 december 2009 23:39 schreef trovey het volgende:
[..]
Bij mij moet er toch echt wel wat vanaf....maar zie dat maar eens voor elkaar te krijgen....het blijft er echt opgeplakt zitten als je ouder wordt
We moesten eens samen in de mixer gaan zitten voor een goed doorgeklutst gemiddeldequote:Op maandag 7 december 2009 23:41 schreef ALTER-EGO het volgende:
Daar heb ik dus juist helemaal geen last van.
Ik moet er écht moeite voor doen om er iets bij te krijgen.
Had je maar vast half zekerheidquote:Op maandag 7 december 2009 23:42 schreef nieslief het volgende:
Maar goed ik denk even bijlezen en dan maffen dan hoef ik morgen niet zoveel te lezen.
Slaap lekkerquote:Mensen ik geef het stokje door aan de nachtploeg.
Welterusten Niesje, lekker slapen.quote:Op maandag 7 december 2009 23:42 schreef nieslief het volgende:
Maar goed ik denk even bijlezen en dan maffen dan hoef ik morgen niet zoveel te lezen.
Mensen ik geef het stokje door aan de nachtploeg.
Ja goed idee!quote:Op maandag 7 december 2009 23:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We moesten eens samen in de mixer gaan zitten voor een goed doorgeklutst gemiddelde
Helaas is vet gek op mijquote:Op maandag 7 december 2009 23:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vet houdt van jou
(van mij ook trouwens; en van mijn wijsheid denk ik... ervan uitgaand dat je wijzer wordt naarmate je ouder wordt)
Ow hell yeah; het beste idee van de dagquote:Op maandag 7 december 2009 23:44 schreef ALTER-EGO het volgende:
Ja goed idee!
Dan kunnen we meteen de boobies delen.
Ik ook niet; ik ben blij dat ik die tijd gehad heb!quote:Op maandag 7 december 2009 23:45 schreef trovey het volgende:
Helaas is vet gek op mij....zodra het mij ziet rent het op me af en blijft gezellig bij me
....en wijsheid komt met het ouder worden zeker.....ik zou mezelf niet meer zo leuk vinden als ik mezelf 25-30 jaar jonger zou treffen....wat een eigenwijze dwarse meid
.
quote:Op maandag 7 december 2009 23:41 schreef nieslief het volgende:
[..]
Nee hoor ik ooken ik lijk op mams en die heeft dat probleem ook dus dat beloofd nog wat.
Als ik in de spiegel kijk na het douchen....zie ik mijn moederSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
Welkom bij de clubquote:
Krijg je in ieder geval niet een mompelende huisarts voor je die je toemompelt dat er wat af moet....alsof ik dat niet weetquote:Op maandag 7 december 2009 23:41 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Daar heb ik dus juist helemaal geen last van.
Ik moet er écht moeite voor doen om er iets bij te krijgen.
Second that (afgezien van het leeftijdsgedeelte, omdat ik geen idee heb hoe oud ze is). Ik ga zoenen in januari. Op het bankje denk ikquote:Op maandag 7 december 2009 23:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Arme Maes![]()
Nou, ik heb Maes nu 3 jaar achter elkaar gemeet bij Asielacties en ik moet eerlijk zeggen dat ze er een stuk jonger uit ziet dan dat ze is en dat ze een heel lief en mooi koppie heeft![]()
Ik heb inderdaad eerder last van ondergewicht.quote:Op maandag 7 december 2009 23:52 schreef trovey het volgende:
[..]
Krijg je in ieder geval niet een mompelende huisarts voor je die je toemompelt dat er wat af moet....alsof ik dat niet weet![]()
Jij behoort tot diegenen die het onder controle kan houden als je ouder wordt of heb je echt ondergewicht want dat lijkt me dan ook weer geen pretje.Iedereen die je aanspreekt dat je meer moet eten terwijl je zo je best doet
Mag ik de "Elisa op het bankje met Mac D clown-foto" er in gooien?quote:Op maandag 7 december 2009 23:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Second that (afgezien van het leeftijdsgedeelte, omdat ik geen idee heb hoe oud ze is). Ik ga zoenen in januari. Op het bankje denk ik
mijn huisarts mompelt niet, die is heel erg straight to the pointquote:Op maandag 7 december 2009 23:52 schreef trovey het volgende:
[..]
Krijg je in ieder geval niet een mompelende huisarts voor je die je toemompelt dat er wat af moet....alsof ik dat niet weet![]()
Zou je dat nou wel doenquote:Op maandag 7 december 2009 23:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Mag ik de "Elisa op het bankje met Mac D clown-foto" er in gooien?
Maes is ook nog een jonge blom.quote:Op maandag 7 december 2009 23:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Arme Maes![]()
Nou, ik heb Maes nu 3 jaar achter elkaar gemeet bij Asielacties en ik moet eerlijk zeggen dat ze er een stuk jonger uit ziet dan dat ze is en dat ze een heel lief en mooi koppie heeft![]()
Mogguh Maes![]()
En nu douchen en slapen
Ik zal het niet doen hoor zussiequote:Op maandag 7 december 2009 23:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zou je dat nou wel doen
Je kon bijna door me heen kijken van de migraine
quote:Op maandag 7 december 2009 23:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mijn huisarts mompelt niet, die is heel erg straight to the point![]()
die zei gewoon wat er of moest (anderhalf keer A-E zo blijkt)
....en ook heel liefquote:Op maandag 7 december 2009 23:56 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Maes is ook nog een jonge blom.
Welterusten Ingetje.
quote:Op maandag 7 december 2009 23:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mijn huisarts mompelt niet, die is heel erg straight to the point![]()
die zei gewoon wat er of moest (anderhalf keer A-E zo blijkt)
quote:Op maandag 7 december 2009 23:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ga goe-oed
En wanneer in dat jaar dan wel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |