Ja toen was het ook wel koud, ik heb het nu ook koud maar zo toch naar bed.quote:Op maandag 7 december 2009 21:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb m zaterdag overdag wel aangehad, maar gisteren en vandaag weer niet
'Tuurlijk, jongedame.quote:Op maandag 7 december 2009 21:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat is my middle name, maar ik heb geleerd van voorgaande 'edities' waarin er restaurants werden gereserveerd en waarbij de hele meet uiteindelijk niet doorging en dat er dan weer iemand (vorige keer Cat) de blije taak krijgt om alles weer af te bellen
Vanaf het ja-woord van Dierenthuis gaan jullie maar los, maar laten we nog even niets gaan reserveren of zoals Q zei 'rond gaan bellen voor spullen'. Hoe lief ook bedoeld
/streng
Echt, Kees, die krijst al preventief, ze WEET gewoon wanneer ik dr ga aanpakken en dan begint ze zooooooo hard te gillenquote:Op maandag 7 december 2009 21:35 schreef trovey het volgende:
[..]
Conchita moet ik af en toe ook even in het nekvel pakken....begint ze jammerlijk te piepen en te jammeren...je laat los en ze gaat gewoon verder war ze gebleven was...ondertussen krijg ik allemaal boze blikken van omstanders toegeworpen omdat ze er vanuit gaan dat ik mijn hond zwaar mishandel omdat ze zo jammert
...nee mensen ze jammert altijd als ze gecorrigeert wordt...waarom omdat het een chi is en die wensen niet gecorrigeerd te worden
Chico en Kees liggen wel samen in mn dekbed en Billy in een fleecedekenquote:Op maandag 7 december 2009 21:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja toen was het ook wel koud, ik heb het nu ook koud maar zo toch naar bed.
En als ik zo vriendelijk mag zijn, waarom niet op mij (stemmen dan)?quote:Op maandag 7 december 2009 21:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja mam, ik ben het met je eens mam.
Nou, hup, morgen allemaal ff op mij, greys en oh-oh stemmen
Q bedoelt het goed, die wil dat de winst naar Dierenthuis gaatquote:Op maandag 7 december 2009 21:41 schreef Maes het volgende:
[..]
En als ik zo vriendelijk mag zijn, waarom niet op mij (stemmen dan)?
Dat dusquote:Op maandag 7 december 2009 21:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt, Kees, die krijst al preventief, ze WEET gewoon wanneer ik dr ga aanpakken en dan begint ze zooooooo hard te gillen![]()
Echt een wijf dus.
Ik ook maar met 2 huizen die stroom vreten pak ik wel een deken en twee truien.quote:Op maandag 7 december 2009 21:43 schreef Greys het volgende:
Ik ben een koukleum, ik heb als ik thuis ben echt de verwarming op 20 hoor.
Als het hier 18 graden is heb ik het koud
Leer dat de mijne dan ook even...bijna 9,5 jaar maar braaf worden ho maar. Sasha van ruim 11 is gelukkig iets makkelijker...ze wacht altijd even af voordat ze mee gaat doen met Conchita....maar als ik niet corrigeer....dan begint ze ook....tja roedelgevoel...je moet toch de andere steunen.quote:Op maandag 7 december 2009 21:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hoe bekend...madam hier piept al als ze weet dat ze te ver gaat.
En dan ben ik nog lief, Mr pakt d'r dan echt flink beet.
Gelukkig is ze tegenwoordig braaf (beetje té soms).
Ik ben ook zo'n koukleum hoor, hier gaat ie zelfs hoger dan 20.quote:Op maandag 7 december 2009 21:43 schreef Greys het volgende:
Ik ben een koukleum, ik heb als ik thuis ben echt de verwarming op 20 hoor.
Als het hier 18 graden is heb ik het koud
Ja tuurlijk, maar dan weet je waar het vandaan kwamquote:Op maandag 7 december 2009 21:43 schreef Maes het volgende:
Q weet toch dat ik zelfs mijn laatste geld aan het DHT zou geven
Ze is 13 inmiddelsquote:Op maandag 7 december 2009 21:45 schreef trovey het volgende:
[..]
Leer dat de mijne dan ook even...bijna 9,5 jaar maar braaf worden ho maar.
Jeetje Greys, wat een bikkel die mams van jouquote:Op maandag 7 december 2009 21:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar dan weet je waar het vandaan kwam
Mijn moeder vond de film best goed trouwens, alleen vond zij Carice wél leuk en goed
Ze heeft het op 'dat ene' moment wel ff weg moeten slikken maar verder niet gehuild.
Bikkellllllll![]()
(En uiteraard wat commentaar op de mate waarin het wel of niet realistisch gemaak was, wenkbrauwen die er nog waren en 'alleen maar een gaasje er op' enzo).
Dit weekend ook zware discussie over het acteertalent van Carice. Ik weet het niet hoor. Het lukt me niet voorbij Carice te kijken.quote:Op maandag 7 december 2009 21:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar dan weet je waar het vandaan kwam
Mijn moeder vond de film best goed trouwens, alleen vond zij Carice wél leuk en goed
Ze heeft het op 'dat ene' moment wel ff weg moeten slikken maar verder niet gehuild.
Bikkellllllll![]()
(En uiteraard wat commentaar op de mate waarin het wel of niet realistisch gemaak was, wenkbrauwen die er nog waren en 'alleen maar een gaasje er op' enzo).
Chico is dol op zijn wekelijkse was beurt ( dit weekend vergetenquote:Op maandag 7 december 2009 21:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat dus![]()
Oh en oh-oh vinden ze dat wassen echt fijn?
Doe ik dan iets verkeerd of? Whoopie is er niet voor te porren
oh, daar kon ik ook totaal niet tegen! Ik zat ook tegen mn zusje dat het niet "echt genoeg" was...quote:Op maandag 7 december 2009 21:46 schreef Greys het volgende:
quote:Op maandag 7 december 2009 21:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Chico is dol op zijn wekelijkse was beurt ( dit weekend vergeten) Billy haat het, die hou ik altijd bij een oor beet of zo, zodat ie weet dat als ie springt dat t heeeeeeel veel zeer doet
![]()
Kees vindt wassen ook heerlijk, maar die hoeft alleen maar als ze in de stront heeft liggen rollen![]()
Karel haat het maar die was ik echt maar heeeeeeeel soms, die is zelfreinigend
Nou, als ze los zijn dan hebben die van mij nooit een grote muil tegen andere honden, aan de riem vergist Kees zich dus nog wel esquote:Op maandag 7 december 2009 21:45 schreef trovey het volgende:
[..]
Leer dat de mijne dan ook even...bijna 9,5 jaar maar braaf worden ho maar. Sasha van ruim 11 is gelukkig iets makkelijker...ze wacht altijd even af voordat ze mee gaat doen met Conchita....maar als ik niet corrigeer....dan begint ze ook....tja roedelgevoel...je moet toch de andere steunen.Moet je ze zien als ik ga wandelen met een kennis hier in de buurt. Hij had eerst nog een reu erbij...was helemaal vermakelijk...die reu maar de ZIJN teefjes verdedigen als er een andere reu in de buurt kwam. Hij is helaas van ouderdom overleden en nu zijn de dames (1 van die kennis een kruising fox) en die 2 van mij alleen maar met z''n drieën staan we sterk ook al is die teef van die kennis ook maar 6 kg. Maakt niet uit...achter de grote honden aan als die vervelend zijn (maar ze doen nooit wat hoor
). Die van mij zitten overdag aan de looplijn...moet helaas wel want Conchita steekt zo over als ze aan de andere kant van de straat een hond ziet waarvan ze besloten heeft dat ze hem/haar niet mag maar 's avonds laat....met een kattenbelletje aan de halsband (tja moet ze toch terug kunnen vinden in het donker zeker Conchita) is het dan even lekker los lopen alhoewel ze normaal met die 8 meter looplijn ook niet te klagen hebben .
Je vergeet opgemaakt wakker worden nogquote:Op maandag 7 december 2009 21:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh, daar kon ik ook totaal niet tegen! Ik zat ook tegen mn zusje dat het niet "echt genoeg" was...![]()
enne, ik snap ook wel dat we niet nu al restaurant, hotel en ontbijt voor de volgende dag moeten bestellen, maar ik wilde het alleen even opperen... (mam!)
-edit- en je moeder is inderdaad een bikkel!!!![]()
Panthene, gebruik ik ook voor Bil, daar wordt ie prachtig fluffy vanquote:Op maandag 7 december 2009 21:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
een oor..dat is hier het staartje
voor de kleine neefjes dan.
Ik pak het hele lijfje gewoon
Mja ze heeft verf op haar hoofje en op de zwarte stukken plus nagellak dus voor we verhuizen moet ze gedoucht (nee niet in dat bad, dat kan er dus niet tegen). En dan een speciale shampoo zeker of mag het ook voor die ene keer een milde parfumloze zijn?
quote:Op maandag 7 december 2009 21:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ze is 13 inmiddels
En met ademnood en een stram lijfje ben je wat liever.
Tot er een grotere hond langs wandelt dan
Ze doet nu weer andere gekke dingen (1e keer binnen geplast) en krijgt kwaaltjes (1e keer oorontsteking).
Dat ga ik ook echt niet kopen voor die ene keer.quote:Op maandag 7 december 2009 21:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Panthene, gebruik ik ook voor Bil, daar wordt ie prachtig fluffy van![]()
En Chico doe ik helemaal met Lush, Billy zn lijf ook.
De chi's doe ik die enkele keer ook met panthene of babyshampoo.
Hondenshampoo stinkt
Hier ook wel ene vergroot hartje maar verder (afkloppen) frips en fruitig hoor.quote:Op maandag 7 december 2009 21:58 schreef trovey het volgende:
[..]
13, Sasha is hier het oudste met nu dus ruim 11,5 jaar...merk ik nu ook wel aan dat ze ouder wordt...vergroot hartje waar ze medicijnen voor krijgt en ze begint nu toch wel problemen te krijgen met de voorpootjes met atrose (traplopen)...ik heb net daar een middeltje voor gekocht zodat het hopelijk wat beter gaat met de gewrichtjes en hopelijk blijft de pijn nog wat weg want die pijnstillers daarvoor en haar hartje is ook weer geen goede combinatie...zucht. Enfin tillen van die 3 kg wil ook nog wel
Ik heb 2 flessen panthene staan voor Billy, een met een een zonder conditionerquote:Op maandag 7 december 2009 21:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat ga ik ook echt niet kopen voor die ene keer.
Zal eens zoeken wat ik heb
Maak wel foto's tegen die tijd(rond de 20ste) denk dat het wel leuk kan worden die strijd.
quote:Op maandag 7 december 2009 22:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb 2 flessen panthene staan voor Billy, een met een een zonder conditioner![]()
Ik gebruik dat zelf helemaal niet
Chi's kunnen 16-18 jaar oud worden en daar gaan we dan ook meteen van uitquote:Op maandag 7 december 2009 22:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hier ook wel ene vergroot hartje maar verder (afkloppen) frips en fruitig hoor.
Traplopen was ze toch al geen fan van maar zo nu en dan trekt ze ineens een sprint
Verder is het bij mij niet zeuren maar doorgaan en daar is ze goed in.
Net als in aangeven dat iets zeer doet erg handig!
Heb haar al vanaf mijn 12e en ze moet mee verhuizen en daar nog even lekker genieten van de zon
quote:
quote:Op maandag 7 december 2009 22:05 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga slapen!![]()
Welterusten iedereen!
Oh mijn Frips had een heel nest echte bontmuizen, dat waren zn kinders, die verdedigde hij met zn levenquote:Op maandag 7 december 2009 22:10 schreef trovey het volgende:
[..]
Chi's kunnen 16-18 jaar oud worden en daar gaan we dan ook meteen van uit...oh wacht nu staat Conchita naast me met haar pluchen muis...oh ze heeft weer een "dit is mijn kindje en die moet ik verzorgen en verdedigen" moment
. Heeft Sasha ook met haar pluchen olifant maar dat is meer een ""Ik heb zin in wippen en deze olifant die net zo groot is als mij is door uitstekend geschikt voor" moment
![]()
quote:Op maandag 7 december 2009 22:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh mijn Frips had een heel nest echte bontmuizen, dat waren zn kinders, die verdedigde hij met zn leven![]()
Dat zijn nu weeskinderen, de rest kijkt dr niet naar om nu hun papa dood is
Zou ik ook hebbenquote:Op maandag 7 december 2009 22:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Doei Maes![]()
Allemaal leuke dierenfoto's![]()
Ik heb net heel therapeutisch de ren uitgeveegd en de namen van onze RIP-poessies op de tegel geschreven waar ze onder liggen![]()
![]()
Ik vond het trouwens wel eng om op de tegel van Baloe te staan, want het kistje was van dun triplex
Goed dat je het zegtquote:Op maandag 7 december 2009 22:14 schreef Maes het volgende:
Ik ga nog even project catwalk kijken. Tot morgen![]()
Nah, ze fietsen hier op elkaar als ze willen fietsen, maar dat zijn vooral die hitsige chiwalliesquote:Op maandag 7 december 2009 22:16 schreef trovey het volgende:
[..]
...hebben ze daar ook een "opblaaspop"zoals Sasha heeft...oh ja Conchita spring gewoon op kater Tickel als ze het op de heupen heeft
quote:Op maandag 7 december 2009 22:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nah, ze fietsen hier op elkaar als ze willen fietsen, maar dat zijn vooral die hitsige chiwallies
quote:Op maandag 7 december 2009 22:30 schreef Enfermera het volgende:
Ik ga ook slapen, ben kapot. Trustenn!![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |