wat een stomme zinsopbouw, maar jaquote:Op maandag 7 december 2009 18:49 schreef Toverheks het volgende:
waarom moet er geld op Laysa gezet worden???
Leven gaat snel hier heks, paar dagen geleden gingen we nog neuken maar 't is nu opeens omgezet in een ouderwets K1 gevechtquote:Op maandag 7 december 2009 18:49 schreef Toverheks het volgende:
Shalala Pietje zieken is fijn, Heja He Heja Ho!quote:Op maandag 7 december 2009 18:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die heeft volgens mij in ieder geval wel goeie akoestiek als je een low kick uit gaat delen.
Nou ja, in de meeste gevallen is het alvast wel de goede volgordequote:Op maandag 7 december 2009 18:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Leven gaat snel hier heks, paar dagen geleden gingen we nog neuken maar 't is nu opeens omgezet in een ouderwets K1 gevecht.
En jij denkt dat wij het verschil niet zien als jullie in de ring liggen?quote:Op maandag 7 december 2009 18:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Leven gaat snel hier heks, paar dagen geleden gingen we nog neuken maar 't is nu opeens omgezet in een ouderwets K1 gevecht.
Huh, daar heeft Laysa mij niks over vertelt!!!quote:Op maandag 7 december 2009 18:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
laysa en pietje stappen op de meet de ring in voor een partijtje kickboksenquote:Op maandag 7 december 2009 18:49 schreef Toverheks het volgende:
Oke, ik vind alles best, wordt ik wel de Mental Coach van Laysa, voor de aanmoedigingen en zulks, lekker kan ik ook mijn eitje kwijt, lekker roepen, schop hem in zijn kruis, raak hem in zijn balle, sla hem met 1 hand knock out, oh heerlijk die agressiequote:Op maandag 7 december 2009 18:51 schreef gomi het volgende:
[..]
laysa en pietje stappen op de meet de ring in voor een partijtje kickboksen
En de mooie verjaardagspaints die hij nu vast al zit te makenquote:Op maandag 7 december 2009 18:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik verheug me zo op het speciale Verjaarstopic dat Gert straks voor me gaat openen![]()
Zit je nu al de hele dag te zeuren, we vergeten je echt niet hoor vanavond 12 uur gaan alle ballen los op jouquote:Op maandag 7 december 2009 18:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik verheug me zo op het speciale Verjaarstopic dat Gert straks voor me gaat openen![]()
Misschien moeten van bovenstaande maken "Pietjes hobby is puzzelen, maar stuk gaat ie"quote:Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje
Ik heb al een lekker taartje hier voor je klaar staanquote:Op maandag 7 december 2009 18:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En de mooie verjaardagspaints die hij nu vast al zit te maken![]()
![]()
23 januari 2010 Utrechtquote:Op maandag 7 december 2009 18:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Huh, daar heeft Laysa mij niks over vertelt!!!oke, dus nu wordt het een robbertje elkaar op de bek rammen), gezellig
Ik word 16, da's een heul belangrijke leeftijd.quote:Op maandag 7 december 2009 18:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Zit je nu al de hele dag te zeuren, we vergeten je echt niet hoor vanavond 12 uur gaan alle ballen los op jou
quote:Op maandag 7 december 2009 18:54 schreef Toverheks het volgende:
schop hem in zijn kruis, raak hem in zijn balle, sla hem met 1 hand knock out, oh heerlijk die agressie![]()
Ik kom in smoking dus ik vind eigenlijk dat ik security mag zijnquote:Op maandag 7 december 2009 18:55 schreef gomi het volgende:
[..]
23 januari 2010 Utrecht
the battle of the rls
killerlaysa vs pietje the destroyer
beperkt aantal kaarten nog beschikbaar. viptafels uitverkocht.
laysa wil maar 1 ding horen als ze in de ring staat:quote:Op maandag 7 december 2009 18:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Oke, ik vind alles best, wordt ik wel de Mental Coach van Laysa, voor de aanmoedigingen en zulks, lekker kan ik ook mijn eitje kwijt, lekker roepen, schop hem in zijn kruis, raak hem in zijn balle, sla hem met 1 hand knock out, oh heerlijk die agressie![]()
en als Laysa dan niet wilt luisteren, wordt ik gewoon na de pauze de Mental Coach van Pietje, kan ik tegen hem roepen wat hij allemaal moet doen met Laysa, ook gezellig
dacht bookie, maar security is ook goedquote:Op maandag 7 december 2009 18:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik kom in smoking dus ik vind eigenlijk dat ik security mag zijn
quote:Op maandag 7 december 2009 18:56 schreef gomi het volgende:
[..]
laysa wil maar 1 ding horen als ze in de ring staat:
SLA DANNNNNNNNNNNN!!!!!!!!!!!!!!!!! TRAPPENNNNNNNNNNN!!!!!!
ha ha haquote:Op maandag 7 december 2009 18:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarschijnlijk verstaat ze er toch niets van door alle echo en galm enzo.
Hoi Liesje, alweer bijna dinsdag, ja de week gaat hard hoor, voor je het weet is het alweer weekend.quote:
Whuttttttttttttt gingen wij doen?????????quote:Op maandag 7 december 2009 18:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Pietje, ik las de akoestiek was kutje in het stadion, maar heb je wel genoten van alles erom heen???quote:
dat is bij deze dan part of the deal.quote:Op maandag 7 december 2009 19:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
Whuttttttttttttt gingen wij doen?????????![]()
Nee niet echt, door de akoestiek viel wat mij betreft de rest ook in 't waterquote:Op maandag 7 december 2009 19:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Pietje, ik las de akoestiek was kutje in het stadion, maar heb je wel genoten van alles erom heen???
teruglezenquote:Op maandag 7 december 2009 19:01 schreef liesje1979 het volgende:
Moet ik teruglezen? Of krijg ik een samenvatting?![]()
Ja toverheks en gomi, en ik werk ma, di, wo, dus nog maar 2 dagen
Jammer he, je had je er zo op verheugd, nou als ze hier in amsterdam komen spelen moet je maar hier heen komen, Paradiso heeft een mooie akoestiek hoor ik steeds als er groepen optreden.quote:Op maandag 7 december 2009 19:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee niet echt, door de akoestiek viel wat mij betreft de rest ook in 't water.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 december 2009 19:03 schreef liesje1979 het volgende:
Gaan Pietje en Laysa vechten op de meet?
yeah en we hebben nog een voorpartij nodig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bij deze sta jij dus in de 1e partij. tegenstander moeten we nog ff zoeken
Wil jij mij voortaan wel ff op de hoogte houden over je plannen het aankomende jaar, moet ik hier vernemen dat je een potje gaat knokken met Pietje, ppfftt heb je wel een leuk sexy bokspakje?? (anders brei ik er wel 1 in felle kleurtjes voor je)quote:Op maandag 7 december 2009 19:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
Whuttttttttttttt gingen wij doen?????????![]()
En waarom ben ik altijd lijdend voorwerp in dit soort actiesquote:
Ik schrijf me wel in voor de drinkwedstrijd danquote:Op maandag 7 december 2009 19:05 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah en we hebben nog een voorpartij nodig.
bij deze sta jij dus in de 1e partij. tegenstander moeten we nog ff zoeken
haha hoe jij dat zegt....quote:Op maandag 7 december 2009 19:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Pietje, ik las de akoestiek was kutje in het stadion, maar heb je wel genoten van alles erom heen???
quote:Op maandag 7 december 2009 19:05 schreef Laysa het volgende:
Ik zou pietje toch nooit echt kunnen slaan.....staat die daar met een trillend lipje en betraande ogen.....![]()
Nee hoor Piet...ik sla je niet
Dan wil ik wel tegen jouquote:Op maandag 7 december 2009 19:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik schrijf me wel in voor de drinkwedstrijd dan
Annieeeee het is toch Akoestiek of gebruik ik weer een verkeerd woordquote:
Sssssssssujjjjjjjjjuuuuuuuuutttttttttt gaat daar ff mn tacktiek verraaienquote:Op maandag 7 december 2009 19:08 schreef gomi het volgende:
[..]
de koude oorlog voorafgaand aan t gevecht is ook begonnen zie ik
Nope, was primaquote:Op maandag 7 december 2009 19:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Annieeeee het is toch Akoestiek of gebruik ik weer een verkeerd woordof schrijf ik het verkeerd. helpppppp
En Laysa echt op laysa hahahaquote:Op maandag 7 december 2009 19:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]!!!!
Pietje lijkt ook gewoon echt op Pietje
dat is de afterpartyquote:Op maandag 7 december 2009 19:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik schrijf me wel in voor de drinkwedstrijd dan
Thanx man, nu herkent iedereen me op straatquote:Op maandag 7 december 2009 19:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]!!!!
Pietje lijkt ook gewoon echt op Pietje
hmmm, ik ken die geschiedenis niet. maar ik ben voorquote:Op maandag 7 december 2009 19:07 schreef Ian_Nick het volgende:
Als voorpartij zou ik Liesje tegen Remlof doen, i.v.m. de persoonlijke voorgeschiedenis
quote:Op maandag 7 december 2009 19:07 schreef Ian_Nick het volgende:
Als voorpartij zou ik Liesje tegen Remlof doen, i.v.m. de persoonlijke voorgeschiedenis
Nee kutje... dat zei je grappigquote:Op maandag 7 december 2009 19:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Annieeeee het is toch Akoestiek of gebruik ik weer een verkeerd woordof schrijf ik het verkeerd. helpppppp
Deden ze toch al: "Hey is dat niet die enige gast die bij Rammstein wegliep?"quote:Op maandag 7 december 2009 19:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Thanx man, nu herkent iedereen me op straat
sorry was ff onder de indruk en kon me niet beheersenquote:Op maandag 7 december 2009 19:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
Sssssssssujjjjjjjjjuuuuuuuuutttttttttt gaat daar ff mn tacktiek verraaien
Toen wist ik nog niet dat het over een drinkwedstrijd ging, in het geval van een drinkwedstrijd bied ik mezelf aan als tegenstanderquote:Op maandag 7 december 2009 19:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Whehehehehe
Die kan ik ook wel aan hoor, in de drinkwedstrijd.
Hoewel ik daarover twijfel
Gomi, er moet NU een apart Topic komen he, waar we ook een wedje kunnen afsluiten, een Poule in elkaar kunnen zetten, misschien Filmpjes van de trainingen van Laysa en Pietjequote:Op maandag 7 december 2009 19:08 schreef gomi het volgende:
[..]
de koude oorlog voorafgaand aan t gevecht is ook begonnen zie ik
Die eer gun ik je.quote:Op maandag 7 december 2009 19:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Thanx man, nu herkent iedereen me op straat
Ik weet niet of ik die uitdaging aandurf, volgens mij kan jij ook flink zuipenquote:Op maandag 7 december 2009 19:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Toen wist ik nog niet dat het over een drinkwedstrijd ging, in het geval van een drinkwedstrijd bied ik mezelf aan als tegenstander
Die had ik dus eerst voor "jou", maar zo om leek mij grappigerquote:Op maandag 7 december 2009 19:12 schreef Laysa het volgende:Hoe Pietje daar met zn handjes in zn zij staat
Oh dat hahhaa ja dat gebruik ik vaker, als echt iets niet na mijn zin is b.v. zeg ik was weer echt kutje ppfftt ja ik weet het klinkt erg ordinair terwijl ik dat absoluut niet benquote:
Neeeeee johquote:Op maandag 7 december 2009 19:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik die uitdaging aandurf, volgens mij kan jij ook flink zuipen
hype het gevecht van de eeuw.quote:Op maandag 7 december 2009 19:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Gomi, er moet NU een apart Topic komen he, waar we ook een wedje kunnen afsluiten, een Poule in elkaar kunnen zetten, misschien Filmpjes van de trainingen van Laysa en Pietje
Wij gaan bakken met geld verdienen.quote:Op maandag 7 december 2009 19:13 schreef gomi het volgende:
[..]
hype het gevecht van de eeuw.
23-10 de dag waarop geschiedenis wordt geschreven
Zit je mij nou uit te dagen?quote:Op maandag 7 december 2009 19:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb gewonnen voordat ik aangeschoten ben, man
yeah, was een goede call van je.quote:Op maandag 7 december 2009 19:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wij gaan bakken met geld verdienen.
Stel je niet zo aan, dit is nog pas het begin, heb je je agenda al bij de hand, kan je noteren, trainings datum`s intervieuws voor Radio en Tv, echt misschien koop ik wel de rechten van de speelfilm die over Jou en Pietje in de toekomst wordt gemaakt.quote:
jaj in het heetst van de strijd vertrekken....latersquote:Op maandag 7 december 2009 19:17 schreef gomi het volgende:
ik ben er weer vandoor.
iemand ff wat aandacht geven. laters
quote:Op maandag 7 december 2009 19:17 schreef gomi het volgende:
ik ben er weer vandoor.
iemand ff wat aandacht geven. laters
Ik gebruik t ook wel eens hoor, en ben ook niet ordinairquote:Op maandag 7 december 2009 19:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Oh dat hahhaa ja dat gebruik ik vaker, als echt iets niet na mijn zin is b.v. zeg ik was weer echt kutje ppfftt ja ik weet het klinkt erg ordinair terwijl ik dat absoluut niet ben
dat betekend wel dat ik ''elke'' ......ja ''elke'' dag met E moet trainen...oeh...wat naar nouquote:Op maandag 7 december 2009 19:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan, dit is nog pas het begin, heb je je agenda al bij de hand, kan je noteren, trainings datum`s intervieuws voor Radio en Tv, echt misschien koop ik wel de rechten van de speelfilm die over Jou en Pietje in de toekomst wordt gemaakt.
quote:Op maandag 7 december 2009 19:19 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik gebruik t ook wel eens hoor, en ben ook niet ordinair, denk ik
![]()
Doorslaan bij K1 is nooit grappig.quote:
Ja, die is al opgenomen in het Contraktquote:Op maandag 7 december 2009 19:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat betekend wel dat ik ''elke'' ......ja ''elke'' dag met E moet trainen...oeh...wat naar nou
quote:Op maandag 7 december 2009 19:19 schreef D. het volgende:
*burp
Het is weer op
Iets gemist (behalve Laysa)?
Doe jij wel zo een sexy boksbroekje aan die je tot onder je oksels naar boven hijst??? ook gezelligquote:Op maandag 7 december 2009 19:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Doorslaan bij K1 is nooit grappig.
Brian praktijkenquote:Op maandag 7 december 2009 19:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Doorslaan bij K1 is nooit grappig.
Liever Brain in zo een boksbroekje dan die hele Huub oh moet er nu aan terug denken, die scheenbeschermers, die spillepootjes wat heb ik toen gelachenquote:
topickillerquote:Op maandag 7 december 2009 19:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Liever Brain in zo een boksbroekje ...
Ik zag 't iddquote:Op maandag 7 december 2009 19:31 schreef Toverheks het volgende:
Pietjeeeeeeeeeeeeeeee, net bij de wereld draaid door, Ramstein komt naar pinkpop.
Yeah als hoofdactquote:Op maandag 7 december 2009 19:31 schreef Toverheks het volgende:
Pietjeeeeeeeeeeeeeeee, net bij de wereld draaid door, Ramstein komt naar pinkpop.
Ach laat er maar een paar in leven, we moeten niet het menselijk ras uitroeienquote:
Met K1 pff ze is een beest met free-fighten hoorquote:
Ze slaat me dood?quote:Op maandag 7 december 2009 19:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Met K1 pff ze is een beest met free-fighten hoor
Tering, die zanger kan echt schreeuwen he, kan hij je Mental Coach niet worden straks met je gevecht tegen Laysaquote:
Ga jij in je eentje het menselijk ras in stand houden danquote:Op maandag 7 december 2009 19:41 schreef D. het volgende:
[..]
nouja, ik merk het wel, als de rest dood is
Gaan wij Laysa mental Coachen danquote:Op maandag 7 december 2009 19:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Tering, die zanger kan echt schreeuwen he, kan hij je Mental Coach niet worden straks met je gevecht tegen Laysa
quote:Op maandag 7 december 2009 19:43 schreef Toverheks het volgende:
Tering, die zanger kan echt schreeuwen he, kan hij je Mental Coach niet worden straks met je gevecht tegen Laysa
Met wijn wel, met bier weet ik nietquote:Op maandag 7 december 2009 19:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Whehehehehe
Die kan ik ook wel aan hoor, in de drinkwedstrijd.
Hoewel ik daarover twijfel
It takes 2 to tangoquote:Op maandag 7 december 2009 19:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Ga jij in je eentje het menselijk ras in stand houden dan
Wel ff bij de les D, ik zei maak alle mannen af (okee alleen Laysa snapte het waarschijnlijk maar ik bedoelde het wel)quote:
Ja ja ff terug lezenquote:
Rammstein is lief, "liebe ist fur alle daquote:
Dan krijg ik het nog drukquote:Op maandag 7 december 2009 19:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Wel ff bij de les D, ik zei maak alle mannen af (okee alleen Laysa snapte het waarschijnlijk maar ik bedoelde het wel)
aha...liefdequote:Op maandag 7 december 2009 19:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Rammstein is lief, "liebe ist fur alle da"
quote:Op maandag 7 december 2009 19:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja ja ff terug lezenen als zij niet wilt luisteren naar ons advies, dan Mental coachen we na de Pauze gewoon Pietje
quote:
zolang hij niet gaat zingen misschien, schrok me helemaal de Kolere, hoorde de naam Ramstein moest gelijk aan jou denken, werd er een filmpje gestart pppffttt nou ja, als jij het maar mooi vind hequote:Op maandag 7 december 2009 19:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het zijn snoepjes, schattige lieve knuffelbeertjesquote:Op maandag 7 december 2009 19:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja wat denk jij nou!!!!!! We hebben Gomi ook nog, die mental coachs met ons mee, en weet je wat ik altijd zeg..........quote:
Au! Au! Au!quote:Op maandag 7 december 2009 19:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja maar....ik niet ik blijf bij Laysaquote:Op maandag 7 december 2009 19:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja wat denk jij nou!!!!!! We hebben Gomi ook nog, die mental coachs met ons mee, en weet je wat ik altijd zeg..........
Kies altijd de Partij die op het punt staat te winnen
das nou dus '' ware'' vriendschapquote:Op maandag 7 december 2009 19:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja wat denk jij nou!!!!!! We hebben Gomi ook nog, die mental coachs met ons mee, en weet je wat ik altijd zeg..........
Kies altijd de Partij die op het punt staat te winnen
He bah wat kan jij slijmen, ik blijf bij Laysa pppffttttquote:Op maandag 7 december 2009 19:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar....ik niet ik blijf bij Laysa(die wint sowieso toch
)
quote:Op maandag 7 december 2009 19:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar....ik niet ik blijf bij Laysa(die wint sowieso toch
)
Moest lachenquote:
quote:Op maandag 7 december 2009 19:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
Welke partij het ook is ik ben bij Pietje! Want Pietje is meer baas dan Obama!
Das niet slijmen das bij de winnaar blijvenquote:Op maandag 7 december 2009 19:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
He bah wat kan jij slijmen, ik blijf bij Laysa pppfftttt
Ik vroeg of jij in je eentje het menselijk ras in stand ging houden, ja dus want je krijgt het nog drukquote:
Ah, gezelligquote:Op maandag 7 december 2009 19:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vroeg of jij in je eentje het menselijk ras in stand ging houden, ja dus want je krijgt het nog druk
quote:
quote:Op maandag 7 december 2009 19:57 schreef D. het volgende:
[..]
Zeg, mij niet uitlachen hoor, voor jou 10 anderen
quote:Op maandag 7 december 2009 19:59 schreef D. het volgende:
[..]
Ik maak ook maar een garpje, 10 anderen is mij teveel
ik las snolquote:Op maandag 7 december 2009 20:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn zoon vraagt net wat is dat voor domme mol
quote:Op maandag 7 december 2009 20:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn zoon vraagt net wat is dat voor domme mol
Tja, hij ziet een plaatje van een mol met kerstmutsquote:
Maar, da's toch niet dom?quote:Op maandag 7 december 2009 20:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Tja, hij ziet een plaatje van een mol met kerstmuts
quote:Op maandag 7 december 2009 20:11 schreef Kally het volgende:
Hier Laysa je prijs (als je Pietje verslaat dan he)
[ afbeelding ]
Voor hem wel, hij is 8 dan is alles dom (lees niet stoer)quote:
en wat krijgt pietje bij een eventuele winst?quote:Op maandag 7 december 2009 20:11 schreef Kally het volgende:
Hier Laysa je prijs (als je Pietje verslaat dan he)
[ afbeelding ]
Later als ie groot is draait ie vast wel bijquote:Op maandag 7 december 2009 20:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Voor hem wel, hij is 8 dan is alles dom (lees niet stoer)
hmmm, ik zie al een hoofdpartij voor gala nr2.quote:Op maandag 7 december 2009 20:15 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, een man, en die waren op mij na toch allemaal doodgeslagen?
Das niet helemaal eerlijk, Johnny is maar een klein ventje volgens mijquote:Op maandag 7 december 2009 20:17 schreef gomi het volgende:
[..]
hmmm, ik zie al een hoofdpartij voor gala nr2.
D. vs johnny
Ja dan ben ik toch echt Johnnyquote:Op maandag 7 december 2009 20:17 schreef gomi het volgende:
[..]
hmmm, ik zie al een hoofdpartij voor gala nr2.
D. vs johnny
Gatver, wasda?quote:Op maandag 7 december 2009 20:19 schreef Kally het volgende:
Voor Pietje (mocht hij winnen)
[ afbeelding ]
we doen niet aan eerlijk. we doen aan spektakelquote:Op maandag 7 december 2009 20:20 schreef D. het volgende:
[..]
Das niet helemaal eerlijk, Johnny is maar een klein ventje volgens mij
quote:Op maandag 7 december 2009 20:20 schreef D. het volgende:
[..]
Okquote:Op maandag 7 december 2009 20:21 schreef gomi het volgende:
[..]
we doen niet aan eerlijk. we doen aan spektakel
klein en fijnquote:Op maandag 7 december 2009 20:20 schreef D. het volgende:
[..]
Das Hayden Panatierrequote:
Bedoelde voorquote:
Heroesquote:Op maandag 7 december 2009 20:23 schreef D. het volgende:
[..]
Dat zegt me helemaal niets
Waarvan moet ik die kennen?
Tja wie vind jij lekkerquote:
Ik heb ook googlequote:Op maandag 7 december 2009 20:27 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kan wel wat namen noemen, maar dat zegt je toch niets
Dan is Laysa dadelijk boos heb mij, aan zo'n prijs heb ik ook weinig hequote:Op maandag 7 december 2009 20:27 schreef gomi het volgende:
[..]
maar die sloop jij toch. dan blijft er weinig johnny over
Kweenie verzinnen jullie het maar, ik ben niet moeilijkquote:Op maandag 7 december 2009 20:29 schreef gomi het volgende:
[..]
we hebben btw nog voorpartijen nodig. tegen wie ga jij de ring in?
wat is er mis met Dottey, een lekkere spontane meid vind ikquote:
kally vs teun lijkt me wel watquote:Op maandag 7 december 2009 20:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Kweenie verzinnen jullie het maar, ik ben niet moeilijk
Ik had het over de fotoquote:Op maandag 7 december 2009 20:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat is er mis met Dottey, een lekkere spontane meid vind ik
Er staan niet alleen bekenden op google hoorquote:
Weet ik, maar tochquote:Op maandag 7 december 2009 20:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Er staan niet alleen bekenden op google hoor
Doe maar teun, ik denk dat we dan vreselijk kunnen lachenquote:Op maandag 7 december 2009 20:31 schreef gomi het volgende:
[..]
kally vs teun lijkt me wel wat
of dottey, jij mag kiezen
Wat hij met lekker zijn weer goed maaktquote:
quote:
Vroeger had ie wel wat, nu is ie zijn charme een beetje kwijt.quote:
Mijn type is het nietquote:Op maandag 7 december 2009 20:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Wat hij met lekker zijn weer goed maakt
dotty it is. we willen niet lachen, we willen spektakelquote:Op maandag 7 december 2009 20:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Doe maar teun, ik denk dat we dan vreselijk kunnen lachen
Ja dat snappen jonge knulletjes ook niet, hoe ouder de man hoe lekkerder hij wordtquote:Op maandag 7 december 2009 20:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vroeger had ie wel wat, nu is ie zijn charme een beetje kwijt.
Lieve schat, de omtrek van mijn polsen is 30,5 cm, dat overleef je nietquote:Op maandag 7 december 2009 20:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Doe maar teun, ik denk dat we dan vreselijk kunnen lachen
quote:Op maandag 7 december 2009 20:36 schreef gomi het volgende:
[..]
dotty it is. we willen niet lachen, we willen spektakel
We gaan ook niet vechten, wij gaan lachenquote:Op maandag 7 december 2009 20:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Lieve schat, de omtrek van mijn polsen is 30,5 cm, dat overleef je niet![]()
En ja, ik heb het zojuist nagemeten
Ik geloof dat ik na 4 liter heel raar begin te doenquote:Op maandag 7 december 2009 19:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zit je mij nou uit te dagen?
Heb je mensen die je op kan geven als referentie? Zodat ik even kan checken wat jij zoal wegkrijgt?
ik moet aan mijn publiek denken he.quote:
quote:Op maandag 7 december 2009 20:39 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah gek plaatje doet t niet![]()
http://media.photobucket.(...)rtis45/treevenge.jpg
Dat lijkt mij een stuk beterquote:Op maandag 7 december 2009 20:38 schreef Kally het volgende:
[..]
We gaan ook niet vechten, wij gaan lachen
Depp, Clooney, Pitt die kunnen het hebben, maar hij dan weer net niet.quote:Op maandag 7 december 2009 20:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat snappen jonge knulletjes ook niet, hoe ouder de man hoe lekkerder hij wordt
Beide bij elkaar of zoquote:Op maandag 7 december 2009 20:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
Lieve schat, de omtrek van mijn polsen is 30,5 cm, dat overleef je niet![]()
En ja, ik heb het zojuist nagemeten
Ja maar Robbie heeft iets wat die andere 3 dan weer niet hebbenquote:Op maandag 7 december 2009 20:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Depp, Clooney, Pitt die kunnen het hebben, maar hij dan weer net niet.
Nopequote:Op maandag 7 december 2009 20:42 schreef gomi het volgende:
[..]
en ineens wil je niet eens meer winnen
Die heren hebben de looks, Robbie heeft uitstralingquote:Op maandag 7 december 2009 20:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Depp, Clooney, Pitt die kunnen het hebben, maar hij dan weer net niet.
Als je daarover kan oordelen dan mag je foto's van alle genoemde mannen wel even doorsturen meis!quote:Op maandag 7 december 2009 20:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar Robbie heeft iets wat die andere 3 dan weer niet hebben
quote:Op maandag 7 december 2009 20:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als je daarover kan oordelen dan mag je foto's van alle genoemde mannen wel even doorsturen meis!![]()
Jammer! Ik had een vergelijkend vleeswaren onderzoek verwachtquote:Op maandag 7 december 2009 20:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik had het over zijn geile tattoo's
Nee dat is voor pubertjesquote:Op maandag 7 december 2009 20:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jammer! Ik had een vergelijkend vleeswaren onderzoek verwacht
'quote:
jij wel. laten we iedereen geld op teun zetten. maar teun, bookie ian en promotor gomi spannen samen en teun takes a dive.quote:Op maandag 7 december 2009 20:45 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Geen handje drukken dus met Teun?/?
jij bent 'van de mannen'?quote:Op maandag 7 december 2009 20:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jammer! Ik had een vergelijkend vleeswaren onderzoek verwacht
Ow ja zou het bijna vergetenquote:
Dat is techniek toch? Dat kun je vast wel winnen van mijquote:Op maandag 7 december 2009 20:45 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Geen handje drukken dus met Teun?/?
Ik denk dat mijn pols nauwelijks de 10 cm. haaltquote:Op maandag 7 december 2009 20:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, mijn enkel heeft denk ik die omtrek, mijn pols is 21 cm.
Precies haha nope ik vind het gewoon mooi dat weet jequote:Op maandag 7 december 2009 20:47 schreef gomi het volgende:
[..]
precies. de volwassen vrouw doet aan inktonderzoek
ik heb geen flauw idee wat de omtrek van mijn enkels en polsen zijn. meet je dat echt?quote:Op maandag 7 december 2009 20:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, mijn enkel heeft denk ik die omtrek, mijn pols is 21 cm.
Jouw borstomvang is vast groter dan de mijnequote:Op maandag 7 december 2009 20:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn pols nauwelijks de 10 cm. haalt
i knowquote:Op maandag 7 december 2009 20:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Precies haha nope ik vind het gewoon mooi dat weet je
Pols weet ik toevallig vanwege horlogebandje. Die moet extreem groot zijn, standaard past nooitquote:Op maandag 7 december 2009 20:48 schreef gomi het volgende:
[..]
ik heb geen flauw idee wat de omtrek van mijn enkels en polsen zijn. meet je dat echt?
quote:Op maandag 7 december 2009 20:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jouw borstomvang is vast groter dan de mijne
Mijn kracht komt van binnenuit, als ik je 5 seconden aankijk, wordt je zo slap als een vaatdoek..quote:Op maandag 7 december 2009 20:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat is techniek toch? Dat kun je vast wel winnen van mij
ah so. ik draag eigenlijk bijna nooit een horloge. heb een hele mooie liggen. maar draag hem nooit.quote:Op maandag 7 december 2009 20:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Pols weet ik toevallig vanwege horlogebandje. Die moet extreem groot zijn, standaard past nooit
Zuip ze en enjoyquote:Op maandag 7 december 2009 20:50 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ben zuipen tot ik 16 ben, fijne avond nog en vecht ze![]()
![]()
![]()
En Gert, als ik geen paint krijg heb je een note te pakken
Veel plezier lieffiequote:Op maandag 7 december 2009 20:50 schreef Ian_Nick het volgende:
![]()
![]()
zuip ze en gefeliciteerd alvastquote:Op maandag 7 december 2009 20:50 schreef Ian_Nick het volgende:
![]()
![]()
quote:Op maandag 7 december 2009 20:50 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Mijn kracht komt van binnenuit, als ik je 5 seconden aankijk, wordt je zo slap als een vaatdoek..
Veel plezier Ian, alvast gefeliciteerdquote:Op maandag 7 december 2009 20:50 schreef Ian_Nick het volgende:
![]()
![]()
quote:Op maandag 7 december 2009 20:50 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Mijn kracht komt van binnenuit, als ik je 5 seconden aankijk, wordt je zo slap als een vaatdoek..
vast veel plezier en vast gefeliquote:Op maandag 7 december 2009 20:50 schreef Ian_Nick het volgende:
![]()
![]()
Of ik nietquote:
Ian, zet m op1!quote:Op maandag 7 december 2009 20:50 schreef Ian_Nick het volgende:
![]()
![]()
hahha Annie, die moet ik onthoudenquote:Op maandag 7 december 2009 20:50 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Bijdehandjequote:Op maandag 7 december 2009 20:50 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Over ganzelever en eendenlever he, dat heb ik volgens mij nog nooit gegetenquote:
Nee ook niet van opzijquote:
dat zijn zulke foute producten. of iig dat ganzenleverquote:Op maandag 7 december 2009 20:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Over ganzelever en eendenlever he, dat heb ik volgens mij nog nooit gegeten
Best lekker, maar wel iets van je lust het of je vindt het niets.quote:Op maandag 7 december 2009 20:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Over ganzelever en eendenlever he, dat heb ik volgens mij nog nooit gegeten
Ach gosh ja hoe die beesten vetgemest wordenquote:Op maandag 7 december 2009 20:54 schreef gomi het volgende:
[..]
dat zijn zulke foute producten. of iig dat ganzenlever
hoe die beesten worden vetgemest wist ik niet eens, wel zielig maar een kip aan het spit is ook eigenlijk zielig, of zo een lief klein biggetjequote:Op maandag 7 december 2009 20:54 schreef gomi het volgende:
[..]
dat zijn zulke foute producten. of iig dat ganzenlever
precies, met een trechter de strot in en volgooien.quote:Op maandag 7 december 2009 20:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Ach gosh ja hoe die beesten vetgemest worden
ik lust alles behalve rode kool, en vraag me niet waarom maar dat vind ik zo smerig maar de rest kan je me altijd voorzettenquote:Op maandag 7 december 2009 20:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Best lekker, maar wel iets van je lust het of je vindt het niets.
ik had t meer over de manier hoe ze die beesten vetmestenquote:Op maandag 7 december 2009 20:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Best lekker, maar wel iets van je lust het of je vindt het niets.
Hoe dat gaat? Snavel open, voedsel erin, met een stok aanstampen en nieuw voedsel erin en weer aanstampen.quote:Op maandag 7 december 2009 20:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hoe die beesten worden vetgemest wist ik niet eens, wel zielig maar een kip aan het spit is ook eigenlijk zielig, of zo een lief klein biggetje
met een slang, of van plastic of zo een ijzeren pijp, echt dat wist ik niet .quote:Op maandag 7 december 2009 20:55 schreef gomi het volgende:
[..]
precies, met een trechter de strot in en volgooien.
Die zijn al dood hè, dat scheelt best veel. Die gans krijgt een soort van omgekeerd anorexia behandeling. Lijkt mij niet echt jofel voor dat beest.quote:Op maandag 7 december 2009 20:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hoe die beesten worden vetgemest wist ik niet eens, wel zielig maar een kip aan het spit is ook eigenlijk zielig, of zo een lief klein biggetje
Waarom lust jij geen rode kool...ow wacht moest niet vragen waaromquote:Op maandag 7 december 2009 20:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik lust alles behalve rode kool, en vraag me niet waarom maar dat vind ik zo smerig maar de rest kan je me altijd voorzetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |