wat een stomme zinsopbouw, maar jaquote:Op maandag 7 december 2009 18:49 schreef Toverheks het volgende:
waarom moet er geld op Laysa gezet worden???
Leven gaat snel hier heks, paar dagen geleden gingen we nog neuken maar 't is nu opeens omgezet in een ouderwets K1 gevechtquote:Op maandag 7 december 2009 18:49 schreef Toverheks het volgende:
Shalala Pietje zieken is fijn, Heja He Heja Ho!quote:Op maandag 7 december 2009 18:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die heeft volgens mij in ieder geval wel goeie akoestiek als je een low kick uit gaat delen.
Nou ja, in de meeste gevallen is het alvast wel de goede volgordequote:Op maandag 7 december 2009 18:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Leven gaat snel hier heks, paar dagen geleden gingen we nog neuken maar 't is nu opeens omgezet in een ouderwets K1 gevecht.
En jij denkt dat wij het verschil niet zien als jullie in de ring liggen?quote:Op maandag 7 december 2009 18:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Leven gaat snel hier heks, paar dagen geleden gingen we nog neuken maar 't is nu opeens omgezet in een ouderwets K1 gevecht.
Huh, daar heeft Laysa mij niks over vertelt!!!quote:Op maandag 7 december 2009 18:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
laysa en pietje stappen op de meet de ring in voor een partijtje kickboksenquote:Op maandag 7 december 2009 18:49 schreef Toverheks het volgende:
Oke, ik vind alles best, wordt ik wel de Mental Coach van Laysa, voor de aanmoedigingen en zulks, lekker kan ik ook mijn eitje kwijt, lekker roepen, schop hem in zijn kruis, raak hem in zijn balle, sla hem met 1 hand knock out, oh heerlijk die agressiequote:Op maandag 7 december 2009 18:51 schreef gomi het volgende:
[..]
laysa en pietje stappen op de meet de ring in voor een partijtje kickboksen
En de mooie verjaardagspaints die hij nu vast al zit te makenquote:Op maandag 7 december 2009 18:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik verheug me zo op het speciale Verjaarstopic dat Gert straks voor me gaat openen![]()
Zit je nu al de hele dag te zeuren, we vergeten je echt niet hoor vanavond 12 uur gaan alle ballen los op jouquote:Op maandag 7 december 2009 18:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik verheug me zo op het speciale Verjaarstopic dat Gert straks voor me gaat openen![]()
Misschien moeten van bovenstaande maken "Pietjes hobby is puzzelen, maar stuk gaat ie"quote:Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje
Ik heb al een lekker taartje hier voor je klaar staanquote:Op maandag 7 december 2009 18:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En de mooie verjaardagspaints die hij nu vast al zit te maken![]()
![]()
23 januari 2010 Utrechtquote:Op maandag 7 december 2009 18:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Huh, daar heeft Laysa mij niks over vertelt!!!oke, dus nu wordt het een robbertje elkaar op de bek rammen), gezellig
Ik word 16, da's een heul belangrijke leeftijd.quote:Op maandag 7 december 2009 18:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Zit je nu al de hele dag te zeuren, we vergeten je echt niet hoor vanavond 12 uur gaan alle ballen los op jou
quote:Op maandag 7 december 2009 18:54 schreef Toverheks het volgende:
schop hem in zijn kruis, raak hem in zijn balle, sla hem met 1 hand knock out, oh heerlijk die agressie![]()
Ik kom in smoking dus ik vind eigenlijk dat ik security mag zijnquote:Op maandag 7 december 2009 18:55 schreef gomi het volgende:
[..]
23 januari 2010 Utrecht
the battle of the rls
killerlaysa vs pietje the destroyer
beperkt aantal kaarten nog beschikbaar. viptafels uitverkocht.
laysa wil maar 1 ding horen als ze in de ring staat:quote:Op maandag 7 december 2009 18:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Oke, ik vind alles best, wordt ik wel de Mental Coach van Laysa, voor de aanmoedigingen en zulks, lekker kan ik ook mijn eitje kwijt, lekker roepen, schop hem in zijn kruis, raak hem in zijn balle, sla hem met 1 hand knock out, oh heerlijk die agressie![]()
en als Laysa dan niet wilt luisteren, wordt ik gewoon na de pauze de Mental Coach van Pietje, kan ik tegen hem roepen wat hij allemaal moet doen met Laysa, ook gezellig
dacht bookie, maar security is ook goedquote:Op maandag 7 december 2009 18:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik kom in smoking dus ik vind eigenlijk dat ik security mag zijn
quote:Op maandag 7 december 2009 18:56 schreef gomi het volgende:
[..]
laysa wil maar 1 ding horen als ze in de ring staat:
SLA DANNNNNNNNNNNN!!!!!!!!!!!!!!!!! TRAPPENNNNNNNNNNN!!!!!!
ha ha haquote:Op maandag 7 december 2009 18:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarschijnlijk verstaat ze er toch niets van door alle echo en galm enzo.
Hoi Liesje, alweer bijna dinsdag, ja de week gaat hard hoor, voor je het weet is het alweer weekend.quote:
Whuttttttttttttt gingen wij doen?????????quote:Op maandag 7 december 2009 18:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Pietje, ik las de akoestiek was kutje in het stadion, maar heb je wel genoten van alles erom heen???quote:
dat is bij deze dan part of the deal.quote:Op maandag 7 december 2009 19:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
Whuttttttttttttt gingen wij doen?????????![]()
Nee niet echt, door de akoestiek viel wat mij betreft de rest ook in 't waterquote:Op maandag 7 december 2009 19:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Pietje, ik las de akoestiek was kutje in het stadion, maar heb je wel genoten van alles erom heen???
teruglezenquote:Op maandag 7 december 2009 19:01 schreef liesje1979 het volgende:
Moet ik teruglezen? Of krijg ik een samenvatting?![]()
Ja toverheks en gomi, en ik werk ma, di, wo, dus nog maar 2 dagen
Jammer he, je had je er zo op verheugd, nou als ze hier in amsterdam komen spelen moet je maar hier heen komen, Paradiso heeft een mooie akoestiek hoor ik steeds als er groepen optreden.quote:Op maandag 7 december 2009 19:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee niet echt, door de akoestiek viel wat mij betreft de rest ook in 't water.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 december 2009 19:03 schreef liesje1979 het volgende:
Gaan Pietje en Laysa vechten op de meet?
yeah en we hebben nog een voorpartij nodig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bij deze sta jij dus in de 1e partij. tegenstander moeten we nog ff zoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |