wat een stomme zinsopbouw, maar jaquote:Op maandag 7 december 2009 18:49 schreef Toverheks het volgende:
waarom moet er geld op Laysa gezet worden???
Leven gaat snel hier heks, paar dagen geleden gingen we nog neuken maar 't is nu opeens omgezet in een ouderwets K1 gevechtquote:Op maandag 7 december 2009 18:49 schreef Toverheks het volgende:
Shalala Pietje zieken is fijn, Heja He Heja Ho!quote:Op maandag 7 december 2009 18:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die heeft volgens mij in ieder geval wel goeie akoestiek als je een low kick uit gaat delen.
Nou ja, in de meeste gevallen is het alvast wel de goede volgordequote:Op maandag 7 december 2009 18:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Leven gaat snel hier heks, paar dagen geleden gingen we nog neuken maar 't is nu opeens omgezet in een ouderwets K1 gevecht.
En jij denkt dat wij het verschil niet zien als jullie in de ring liggen?quote:Op maandag 7 december 2009 18:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Leven gaat snel hier heks, paar dagen geleden gingen we nog neuken maar 't is nu opeens omgezet in een ouderwets K1 gevecht.
Huh, daar heeft Laysa mij niks over vertelt!!!quote:Op maandag 7 december 2009 18:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
laysa en pietje stappen op de meet de ring in voor een partijtje kickboksenquote:Op maandag 7 december 2009 18:49 schreef Toverheks het volgende:
Oke, ik vind alles best, wordt ik wel de Mental Coach van Laysa, voor de aanmoedigingen en zulks, lekker kan ik ook mijn eitje kwijt, lekker roepen, schop hem in zijn kruis, raak hem in zijn balle, sla hem met 1 hand knock out, oh heerlijk die agressiequote:Op maandag 7 december 2009 18:51 schreef gomi het volgende:
[..]
laysa en pietje stappen op de meet de ring in voor een partijtje kickboksen
En de mooie verjaardagspaints die hij nu vast al zit te makenquote:Op maandag 7 december 2009 18:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik verheug me zo op het speciale Verjaarstopic dat Gert straks voor me gaat openen![]()
Zit je nu al de hele dag te zeuren, we vergeten je echt niet hoor vanavond 12 uur gaan alle ballen los op jouquote:Op maandag 7 december 2009 18:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik verheug me zo op het speciale Verjaarstopic dat Gert straks voor me gaat openen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |