quote:Op maandag 7 december 2009 18:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zou het er best op kunnen![]()
!
Het leven kent zijn fases, bij mij was de mamjo-fase van korte duurquote:Op maandag 7 december 2009 18:08 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
wie heeft je uit de klauwen van de antiliaanse loverboys gered toendertijd dan![]()
of was er daar geen plaats voor kaasschaaf- en vaaskapotopmijnfoodtopics?
WIE~!quote:Op maandag 7 december 2009 18:09 schreef Fascination het volgende:
Een meteen al een voorbeeld in dit topic.
quote:Op maandag 7 december 2009 18:09 schreef reetveter het volgende:
http://www.mamjo.com/forum/index.php/topic,236082.15.html
Die discussie over die ashley en cedric van die docu
quote:Precies,kon Saritha niet haar benen sluiten,of pil slikken of condoom gebruiken? Scandee dat ze een kind krijgt van hem,dat is pas sneu. Ash en Cedric zijn veel leuker samen dan Saritha en Cedric. Saritha moet zich bezig houden met haar kind verzorgen en dan de volgende maken. En die ashley is een schat van een meid,zie niks negatiefs in haar. Jaloers omdat zij het goed heeft && Saritha moet leven van het geld dat ze bij de bingo verdient? En die click van hun ---> op een paar na heeft de rest nog niet eens meer dan 3 lullen in hun leven gezien,dus praat niet over vies bij hu
quote:
quote:
so random xDquote:
quote:
Wat jat je mijn ding.quote:
Net als mijn R&R is het ook JAT&JAT = JAT&JAT terugquote:Op maandag 7 december 2009 18:16 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wat jat je mijn ding.Ik mag alleen jatten.
die mensen maken het leven nou zo mooi man, fantastisch dat er iemand zo vies profiteert van een zwakbegaafde zijn kracht en warmte over youtube verspreidtquote:Op maandag 7 december 2009 18:16 schreef Hoogstaande het volgende:
Die kerel is echt zwaar niet goed bij zn hoofd
Ik heb alles gegeven, alless. Zelfs m'n sis.quote:Op maandag 7 december 2009 18:17 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Net als mijn R&R is het ook JAT&JAT = JAT&JAT terug [ afbeelding ]
watquote:Op maandag 7 december 2009 18:18 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb alles gegeven, alless. Zelfs m'n sis.
whehe, en er staat onder '' jump to alkmaar'' hoe mooi is diequote:Op maandag 7 december 2009 18:20 schreef Syb-rund. het volgende:
http://www.mamjo.com/forum/index.php?topic=208032.0
Omg, die tatoeage.quote:
quote:Nancy Dijk-Veldkamp..ik vind haar...........super
« on: 21-11-2009, 22:25:38 - GMT-1 » Quote
--------------------------------------------------------------------------------
Wat weten jullie over Nancy Dijk-Veldkamp...?
quote:is getrouwd met Guillermo Dijk die neukt met lindsay chin kon sung van SAB.....
Hahahaha, ze doelen niet op mijquote:Op maandag 7 december 2009 18:20 schreef Syb-rund. het volgende:
http://www.mamjo.com/forum/index.php?topic=208032.0
ik krijg het gevoel als ik een seconde langer dat forum bekijk spontaan nederlandstalige liederen in oliebollenkramen ga zingen, dus hierbij stop ik als je het niet erg vindquote:Op maandag 7 december 2009 18:31 schreef reetveter het volgende:
Dit moet je gewoon lezen
http://www.mamjo.com/forum/index.php/topic,254879.0.html
Nou, als je het wel bent dan lijk je op een BAFIAN!quote:Op maandag 7 december 2009 18:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahaha, ze doelen niet op mijmag ik hopen. Ik ben helemaal niet cool in die scene
!
Ik heb het ooit geweten maar nu geen idee. Waarom kijk je niet even op 9292ov.nl?quote:Op maandag 7 december 2009 18:36 schreef Syb-rund. het volgende:
Oh en zijn er toevallig localo's uit a'dam hier.
ik moet straks bij paradiso wezen maar weet niet welke bus ik het best kan gaan pakken straks![]()
iemand?
Bus?quote:Op maandag 7 december 2009 18:36 schreef Syb-rund. het volgende:
Oh en zijn er toevallig localo's uit a'dam hier.
ik moet straks bij paradiso wezen maar weet niet welke bus ik het best kan gaan pakken straks![]()
iemand?
quote:
Ik moest heel hard lachen.quote:Op maandag 7 december 2009 18:37 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nou, als je het wel bent dan lijk je op een BAFIAN!
Dat je het weet
Precies, de tram. Weet alleen niet welke halte.quote:Op maandag 7 december 2009 18:37 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Bus?
Sowieso niet met de bus, waar kom je vandaan?
Halte leidsepleinquote:Op maandag 7 december 2009 18:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Precies, de tram. Weet alleen niet welke halte.
Utrecht, dus vanaf a'dam cs moet ik iets zien te pakkenquote:Op maandag 7 december 2009 18:37 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Bus?
Sowieso niet met de bus, waar kom je vandaan?
nou ik heb wel een paar keer gehad dat bepaalde bussen niet reden of op andere tijden, dus ik dacht ik vraag het nog even naquote:Op maandag 7 december 2009 18:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb het ooit geweten maar nu geen idee. Waarom kijk je niet even op 9292ov.nl?
quote:Op maandag 7 december 2009 18:39 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Halte leidseplein
Tram 1,2 of 5
Je wil geeneens weten waarvoor?quote:Op maandag 7 december 2009 18:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oeh leuk dat wil ik ook. Waar, wanneer, hoe?
Nee.quote:Op maandag 7 december 2009 18:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je wil geeneens weten waarvoor?
OMG JE MAAKTE EEN TAALFOUTquote:Op maandag 7 december 2009 18:44 schreef Allure_ het volgende:
My milkshake brings all the boys to the yard, and damn right, it's better then yours.
Waaaaarrooooom nieeeeeet?quote:
Ik dacht het al toen ik het typte, jaquote:
Caught out there is pas leuk.quote:
Oehhhhhh vertel (pm?) en ik twijfelde altijd over a en anquote:Op maandag 7 december 2009 18:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik dacht het al toen ik het typte, ja. Ik geef toe, bij then/than twijfel ik nogal eens. Maar ik ben ook verliefd, dus dan mag het
.
Than is bij een ongelijke vergelijking.quote:Op maandag 7 december 2009 18:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik dacht het al toen ik het typte, ja. Ik geef toe, bij then/than twijfel ik nogal eens. Maar ik ben ook verliefd, dus dan mag het
.
Nee, ik kan niks loslaten helaasquote:Op maandag 7 december 2009 18:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oehhhhhh vertel (pm?) en ik twijfelde altijd over a en anheel stom, maar dat rammen ze er wel uit bij m'n studie.
Ja lieverd, ik ben toch ook geen miss perfectquote:Op maandag 7 december 2009 18:49 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Than is bij een ongelijke vergelijking.![]()
.
Miles davis door marcus millerquote:
An is als het volgende woord met een klinker begint of met een h.quote:Op maandag 7 december 2009 18:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oehhhhhh vertel (pm?) en ik twijfelde altijd over a en anheel stom, maar dat rammen ze er wel uit bij m'n studie.
Hoi Btquote:Op maandag 7 december 2009 18:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hee pkhoe is 't met jou dan
?
Ik huilde om het laatste stuk hoor.quote:Op maandag 7 december 2009 18:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, ik kan niks loslaten helaas.
Beter dan mensen die de eeuwige fout maken bij your en you're.
Ja dat wist ik wel maar ik wist nooit of je het ook daadwerkelijk typte, heel raar.quote:Op maandag 7 december 2009 18:50 schreef Skylark. het volgende:
[..]
An is als het volgende woord met een klinker begint of met een h.
Echt?quote:Op maandag 7 december 2009 18:51 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hoi Bt! Ge-wel-dig enzo! Met jou?
quote:Op maandag 7 december 2009 18:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom niet!quote:Op maandag 7 december 2009 18:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, ik kan niks loslaten helaas.
Beter dan mensen die de eeuwige fout maken bij your en you're.
Kusje eropquote:Op maandag 7 december 2009 18:51 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik huilde om het laatste stuk hoor.
Joah, best wel m'lady.quote:
Grapjes over euthanasie zijn leuk, jaquote:Op maandag 7 december 2009 18:53 schreef phpmystyle het volgende:
Mijn moeder zegt altijd tegen mij dat ze de kwestie euthanasie in een geheel ander perspectief weet te plaatsen nadat zij mij heeft gekregen. Ik snap eigenlijk nog steeds niet wat ze daar me bedoelt
Ik huil nog steeds hoor, ik glimlachte even door m'n tranen heen maar daarna huilde ik weer even hard.quote:
Als ze boos is bedoelt ze dat niet grappig nee.quote:Op maandag 7 december 2009 18:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Grapjes over euthanasie zijn leuk, ja.
Ik kus je tranen wegquote:Op maandag 7 december 2009 18:55 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik huil nog steeds hoor, ik glimlachte even door m'n tranen heen maar daarna huilde ik weer even hard.
Ik heb jou nooit verradenquote:Op maandag 7 december 2009 18:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Fok! is een broeinest van verraders en vieze slangen. Dus helaas peanutbutter.
Zo is het leven.quote:Op maandag 7 december 2009 18:54 schreef Fascination het volgende:
Wel heel vreemd Bt, je haalt voor je eindexamen Engels een belachelijk hoog cijfer, maar je weet een simpel taalregeltje niet toe te passen.
Kunnen jullie geen aparte sc oprichten?quote:
Heb je weer voor het bidden een hapje van het eten genomen? Dikketje.quote:Op maandag 7 december 2009 18:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als ze boos is bedoelt ze dat niet grappig nee.
Ja, na drie maanden mocht ik ineens stoppen...quote:Op maandag 7 december 2009 18:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mooi! Ben je al eens klaar met de middelbare school?
Heb ik ooit geprobeerd in MLN maar dat mag niet. Doe 'ns niet zo zuur, Fas. Is er geen gay-relatieplanet ofzo?quote:Op maandag 7 december 2009 18:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kunnen jullie geen aparte sc oprichten?
Biddenquote:Op maandag 7 december 2009 18:58 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Heb je weer voor het bidden een hapje van het eten genomen? Dikketje.
Ik ook.quote:Op maandag 7 december 2009 18:59 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja, na drie maanden mocht ik ineens stoppen...
Ik mist deals PI.
Nou, je weet het nooit.quote:Op maandag 7 december 2009 18:59 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja, na drie maanden mocht ik ineens stoppen...
Ik mist deals PI.
Mag niet, sorryquote:Op maandag 7 december 2009 18:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kunnen jullie geen aparte sc oprichten?
A ik bid niet. B ik pak eten wanneer ik wil. C ik ben niet dik!quote:Op maandag 7 december 2009 18:58 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Heb je weer voor het bidden een hapje van het eten genomen? Dikketje.
Nou, ik moet toch ook nog de examens doen. Wel allemaal voldoendes deze periode!!!!!!!!1 Ik zou bijna mijn rapport inscannenquote:
Alsof iemand jou als broertje wil.quote:Op maandag 7 december 2009 19:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
A ik bid niet. B ik pak eten wanneer ik wil. C ik ben niet dik!![]()
Ik ben bourgondisch. Maar zoek jij nog een broertje?
Vast welquote:Op maandag 7 december 2009 19:01 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Alsof iemand jou als broertje wil.
Dikkerdje.quote:Op maandag 7 december 2009 19:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ben tevreden met mijn broertje. En hij heeft leuke hobby's. Jij ook?quote:Op maandag 7 december 2009 19:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Een broertje dood misschien.quote:
Niet alleen dik, ook klein.quote:Op maandag 7 december 2009 19:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
1,82 a 85 KG kan je toch niet dik noemen
Niet echt. Maar een hele nieuwe omgeving kan wel inspirerend zijn, je zult zien dat ik een totale metamorfose zal ondergaan. Maar wil je me dan misschien adopteren?quote:Op maandag 7 december 2009 19:03 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik ben tevreden met mijn broertje. En hij heeft leuke hobby's. Jij ook?
Zo schattig hoe je het zelf niet ziet.quote:Op maandag 7 december 2009 19:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Je doet net alsof ik Joey Kindt ben.quote:Op maandag 7 december 2009 19:04 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Zo schattig hoe je het zelf niet ziet.
Sorry, ik ga de meiden niet het huis uitzetten zodat er plek voor je is. Of je moet genoeg nemen met de meterkast.quote:Op maandag 7 december 2009 19:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Niet echt. Maar een hele nieuwe omgeving kan wel inspirerend zijn, je zult zien dat ik een totale metamorfose zal ondergaan. Maar wil je me dan misschien adopteren?
Dat is kankerdik manquote:Op maandag 7 december 2009 19:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Meterkast? Prima, alles beter dan hierquote:Op maandag 7 december 2009 19:06 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Sorry, ik ga de meiden niet het huis uitzetten zodat er plek voor je is. Of je moet genoeg nemen met de meterkast.
Ja, want denk je zelf?quote:Op maandag 7 december 2009 19:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Meterkast? Prima, alles beter dan hierAdres aub.
En hoelang?quote:
Goedzo!quote:Op maandag 7 december 2009 19:01 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nou, ik moet toch ook nog de examens doen. Wel allemaal voldoendes deze periode!!!!!!!!1 Ik zou bijna mijn rapport inscannen.
quote:Op maandag 7 december 2009 19:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En hoelang?
Daarbij moet ik ook wel fors zijn, als je nagaat dat ik me net zo gedraag als in het echt. Je kunt je wel voorstellen dat ik zo nu en dan toch wel die paar extra newtons goed kan gebruiken.
175-180 oid?quote:Op maandag 7 december 2009 19:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En hoelang?
Daarbij moet ik ook wel fors zijn, als je nagaat dat ik me net zo gedraag als in het echt. Je kunt je wel voorstellen dat ik zo nu en dan toch wel die paar extra newtons goed kan gebruiken.
Dat je bij mij wilt wonen, ook prima. Maar je zult het wel moeten doen met een jengelende schoonmoeder en een maffe schoonpa.quote:
quote:Op maandag 7 december 2009 19:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Kleine mannen zijn ZO onaantrekkelijk.
Inderdaad, een man behoort sowieso langer te zijn.quote:Op maandag 7 december 2009 19:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Kleine mannen zijn ZO onaantrekkelijk.
quote:Op maandag 7 december 2009 19:15 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Inderdaad, een man behoort sowieso langer te zijn.
Php zet het maar uit je hoofd.
Weet niet, ik kan het met niks vergelijken.quote:Op maandag 7 december 2009 19:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dan pleeg ik zelfmoord!
Nee ik ben rond de 182a185, was ik klein dan op die foto?
Lange takken knappen het snelst.quote:
Ik vind m'n nek een beetje engquote:Op maandag 7 december 2009 19:21 schreef ynuhh het volgende:
Toffe foto Breathtaking, in dat puber forum.
Je hebt het niet dor he?quote:Op maandag 7 december 2009 19:20 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Weet niet, ik kan het met niks vergelijken.
Ik ben 1.75 trouwens.
Je moet er niet gelijk van uit gaan dat je bij meer lengte ook gelijk een spriet bent.quote:Op maandag 7 december 2009 19:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Lange takken knappen het snelst.
Daarentegen blijf ik als normale en 'robuuste' boom altijd staan.
Ik vond hem ook mooi, maar dat mag je daar niet zeggen dan moet het weer in de SC.quote:Op maandag 7 december 2009 19:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vind m'n nek een beetje engmaar dankje
!
Nee.quote:Op maandag 7 december 2009 19:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Lange takken knappen het snelst.
Daarentegen blijf ik als normale en 'robuuste' boom altijd staan.
Haha het mag wel, maar tot in een beperkte matequote:Op maandag 7 december 2009 19:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vond hem ook mooi, maar dat mag je daar niet zeggen dan moet het weer in de SC.
Je moet er niet gelijk van uitgaan dat je bij minder lengte meteen een Paul De Leeuw bent.quote:Op maandag 7 december 2009 19:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Je moet er niet gelijk van uit gaan dat je bij meer lengte ook gelijk een spriet bent.
Jawel.quote:Op maandag 7 december 2009 19:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je moet er niet gelijk van uitgaan dat je bij minder lengte meteen een Paul De Leeuw bent.
Sommige mensen lokken het ook uit.quote:Op maandag 7 december 2009 19:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha het mag wel, maar tot in een beperkte mateals mensen een pagina lang gaan praten over één foto dan is dat topic niet meer leuk om doorheen te scrollen.
Hoezo, jij begint er over dat je zo robuust bent. Ik heb ook niets gezegd over PdL.quote:Op maandag 7 december 2009 19:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je moet er niet gelijk van uitgaan dat je bij minder lengte meteen een Paul De Leeuw bent.
Ik maar 21cm.quote:
quote:
Voor geld?quote:Op maandag 7 december 2009 19:29 schreef Japsnars het volgende:
Godverdomme, een wijf van 150kg dat cammed
Klopt, dus daarom mag je mij het niet verwijten dat ik wat 'corpulent' ben.quote:Op maandag 7 december 2009 19:30 schreef Mozy het volgende:
[..]_!
Faalhaas. Maar over het algemeen zijn kleinen mensen sneller dik dan dat lange mensen dun zijn.
Pics?quote:Op maandag 7 december 2009 19:29 schreef Japsnars het volgende:
Godverdomme, een wijf van 150kg dat cammed
Je geeft bij deze toe een dikketje te wezen.quote:Op maandag 7 december 2009 19:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt, dus daarom mag je mij het niet verwijten dat ik wat 'corpulent' ben.
quote:
Voor dat woord staat ook ''wat''. Ik zei niet dat ik een papzak was. Maar ik wil wel afvallen hoor. Zeg maar naar welk gewicht.quote:Op maandag 7 december 2009 19:37 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Je geeft bij deze toe een dikketje te wezen.Corpulent houdt gewoon in dat je zwaarlijvig bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Man is de baas, vrouw kent haar plaats.![]()
Er schijnen 7.480.000 resultaten te zijn die dat uitleggen.quote:
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Nee man, jij was veel kleiner dan ik. Dan ben ik 1.85 of jij kleiner.quote:zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken![]()
quote:Op maandag 7 december 2009 19:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Voor dat woord staat ook ''wat''. Ik zei niet dat ik een papzak was. Maar ik wil wel afvallen hoor. Zeg maar naar welk gewicht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Krijg eerst Griekjeee maar zo ver.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.![]()
Waarom wij niet met z'n 3en? Als jij en Griekje niet willen pleeg ik gewoon zelfmoord! Ben ik heel resoluut in.quote:Man is de baas, vrouw kent haar plaats.![]()
Ah, hij is weer aan het e-hosselenquote:
Haha Jap jonge trollgod
Ik ben 1.79 en gespierd.quote:Op maandag 7 december 2009 19:48 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee man, jij was veel kleiner dan ik. Dan ben ik 1.85 of jij kleiner.I never workout![]()
Verander aub je sig.quote:Op maandag 7 december 2009 19:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ah, hij is weer aan het e-hosselen
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.![]()
Doe eens een suggestie dan.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Zelden zo hard gelachen manquote:Op maandag 7 december 2009 19:54 schreef Mozy het volgende:
[..]
php is 1.50, weegt 250 kg, en zit nog op de basisschool.
Wanneer zij toezegt ga ik ook mee, ik ga daar niet met iemand zitten waar ik geen woord van begrijp. Dus ik heb wel een soort van tolk nodig, die alle moeilijke woorden vertaald naar normale mensen praat.quote:Op maandag 7 december 2009 19:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Waarom wij niet met z'n 3en? Als jij en Griekje niet willen pleeg ik gewoon zelfmoord! Ben ik heel resoluut in.
![]()
Ik heb hem veranderd
Haha Jap jonge trollgod
quote:Op maandag 7 december 2009 19:56 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Wanneer zij toezegt ga ik ook mee, ik ga daar niet met iemand zitten waar ik geen woord van begrijp. Dus ik heb wel een soort van tolk nodig, die alle moeilijke woorden vertaald naar normale mensen praat.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Shit, gemist... wat stond er eerst dan?quote:De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Ik praat gewoon normaal, ik zweer het! En anders neem je toch een woordenboek mee?quote:Op maandag 7 december 2009 19:56 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Wanneer zij toezegt ga ik ook mee, ik ga daar niet met iemand zitten waar ik geen woord van begrijp. Dus ik heb wel een soort van tolk nodig, die alle moeilijke woorden vertaald naar normale mensen praat.
AUB AUB AUBMan is de baas, vrouw kent haar plaats.![]()
WiL JUh w3L m3T MiJ D@tUh d@n :$:$:$:$ :$$$$ :$quote:Op maandag 7 december 2009 19:56 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Wanneer zij toezegt ga ik ook mee, ik ga daar niet met iemand zitten waar ik geen woord van begrijp. Dus ik heb wel een soort van tolk nodig, die alle moeilijke woorden vertaald naar normale mensen praat.I never workout![]()
Mag ik vragen waar dit op slaat?quote:Op maandag 7 december 2009 20:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik praat gewoon normaal, ik zweer het! En anders neem je toch een woordenboek mee?
AUB AUB AUBcompact en kleverig.![]()
Jawel.quote:Op maandag 7 december 2009 20:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mag ik vragen waar dit op slaat?
He's tryin' to get sum pusseh.quote:Op maandag 7 december 2009 20:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mag ik vragen waar dit op slaat?![]()
Het blijft jammerlijk genoeg bij proberen.quote:De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Ik wil een filmpje van jou zien waarin jij op je knieën smeekt dat ik de quote uit mijn sig verwijder.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
quote:Op maandag 7 december 2009 20:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het blijft jammerlijk genoeg bij proberen.
Godzijdank blijft het bij proberen, als dat zich gaat voortplanten zijn we gedoemd.![]()
Dikzak, kom eens op MSN.quote:Op maandag 7 december 2009 20:06 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik wil een filmpje van jou zien waarin jij op je knieën smeekt dat ik de quote uit mijn sig verwijder.![]()
Wacht even ik zit op mijn mac.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Ach ja, daar heb je ook een punt. Hoewel ik me ook kan indenken dat ie toch constant mis schiet dan wel al komt bij het aanschouwen van een naakte dame.quote:Op maandag 7 december 2009 20:06 schreef Mozy het volgende:
[..]
Godzijdank blijft het bij proberen, als dat zich gaat voortplanten zijn we gedoemd.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Al heel lang.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Zij is echt tof! Ook gezien op lowlands, dat was echt een goed concert, wat een stem heeft zij zeg.quote:![]()
![]()
zal ik straks gaan zuipen ?[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P![]()
Ja héquote:Op maandag 7 december 2009 20:10 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Zij is echt tof! Ook gezien op lowlands, dat was echt een goed concert, wat een stem heeft zij zeg.
echt zo veel power, ik word er ook altijd helemaal in meegezogen als ik naar d'r luister
dan moet ik bijna meeschreeuwen
Ze zingt alleen niet altijd even zuiver live daardoor![]()
![]()
Ik was erg onder de indruk van Nina Kinert live, wat vind je daar van?quote:Op maandag 7 december 2009 20:11 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja héecht zo veel power, ik word er ook altijd helemaal in meegezogen als ik naar d'r luister
dan moet ik bijna meeschreeuwen
Ze zingt alleen niet altijd even zuiver live daardoor
![]()
ayeOp maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_![]()
Fappen bedoel je? Sorry ik hou daar niet van.quote:Op maandag 7 december 2009 20:09 schreef Chai het volgende:
Jezus php spierpijn in je rechterhand of zo?
Als ik jou was zou ik je toon maar is temperen. Zelf ben jij ook niets.quote:Op maandag 7 december 2009 20:06 schreef Mozy het volgende:
[..]
Godzijdank blijft het bij proberen, als dat zich gaat voortplanten zijn we gedoemd.
Stuur maar een megaupload linkje per PM.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Owja, en waar baseer jij dat op?quote:Op maandag 7 december 2009 20:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik je toon maar is temperen. Zelf ben jij ook niets.![]()
Je houdt meer van een goeie neukbeurt, toch?quote:Op maandag 7 december 2009 20:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Fappen bedoel je? Sorry ik hou daar niet van.Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_![]()
Jappie, doet Hamachi het bij jou? Bij mij kan ie niet connectenquote:Op maandag 7 december 2009 20:18 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Stuur maar een megaupload linkje per PM.
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Ja, Mozy, hoor je het ook eens van een ander.quote:Op maandag 7 december 2009 20:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik je toon maar is temperen. Zelf ben jij ook niets.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Weet je zeker dat je er geen geks mee doet?quote:Op maandag 7 december 2009 20:18 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Stuur maar een megaupload linkje per PM.
Daar houdt ie ook niet zo van.quote:Op maandag 7 december 2009 20:18 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je houdt meer van een goeie neukbeurt, toch?De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Je moet zelf je mond houden, want als je zo door gaat, dan ga ik het aan je moeder vertellen!quote:Op maandag 7 december 2009 20:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, Mozy, hoor je het ook eens van een ander.![]()
Whehe.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Jij snapt het!quote:Op maandag 7 december 2009 20:18 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je houdt meer van een goeie neukbeurt, toch?
Vind dat ze wel goed kan zingen maar ik ben er nooit echt into.. verdiept geraakt.quote:Op maandag 7 december 2009 20:14 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik was erg onder de indruk van Nina Kinert live, wat vind je daar van?
Omdat dat Beast nummer echt te veel begon als Mad Worldik kon nergens anders aan denken
![]()
Oooooh. Dan ga ik zeggen dat jij snoepjes uit de winkel hebt gepikt.quote:Op maandag 7 december 2009 20:20 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je moet zelf je mond houden, want als je zo door gaat, dan ga ik het aan je moeder vertellen!
Ja hij doet ook MBO2 en smeekt meisjes van internet om een date omdat hij het niet langer houdt.quote:Op maandag 7 december 2009 20:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik je toon maar is temperen. Zelf ben jij ook niets.
![]()
![]()
quote:Op maandag 7 december 2009 20:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja hij doet ook MBO2 en smeekt meisjes van internet om een date omdat hij het niet langer houdt.
Ja nou dan, he, nou dan he, dan ga ik zeggen tegen je vader over jou!quote:Op maandag 7 december 2009 20:20 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je moet zelf je mond houden, want als je zo door gaat, dan ga ik het aan je moeder vertellen!
Tis je eigen subjectieve mening die voor de rest aan een anker oxideert.quote:Op maandag 7 december 2009 20:21 schreef Mozy het volgende:
[..]
Aha.
Dus ik mag niet zeggen dat jij je niet mag voortplanten omdat ik zelf "ook niks" ben?
IK HEB HELEMAAL NIKS GESTOLEN, IK HEB ZE IN DE WINKEL OPGEGETEN!quote:Op maandag 7 december 2009 20:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Oooooh. Dan ga ik zeggen dat jij snoepjes uit de winkel hebt gepikt.![]()
Pre-lowlands kende ik het nog niet, maar op het festival vond ik het echt gaaaf. Zij zat achter haar vleugel met achter haar 2 drummers die helemaal los gingen, dat had best wel een indruk op me gemaakt.quote:Op maandag 7 december 2009 20:21 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Vind dat ze wel goed kan zingen maar ik ben er nooit echt into.. verdiept geraakt.
Omdat dat Beast nummer echt te veel begon als Mad Worldik kon nergens anders aan denken
![]()
Klootzak.quote:Op maandag 7 december 2009 20:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja nou dan, he, nou dan he, dan ga ik zeggen tegen je vader over jou!![]()
Hij doet zelf ook MBO en doet er geen ruk voor. Ik doe me best zodat ik volgend jaar wat meer kan. Daarbij heeft hij jouw ook op internet ontmoet.quote:Op maandag 7 december 2009 20:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja hij doet ook MBO2 en smeekt meisjes van internet om een date omdat hij het niet langer houdt.
Dus van jullie verwacht ik al helemaal geen commentaar.
Common sense man!Man is de baas, vrouw kent haar plaats.![]()
Dat zal dan wel, maar ik ben er zeker van dat veel mensen het met me eens zijn.quote:Op maandag 7 december 2009 20:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Tis je eigen subjectieve mening die voor de rest aan een anker oxideert.![]()
Van horen zeggen en schrijven! Maar wil jij mijn oordeel bevestigen?quote:Op maandag 7 december 2009 20:24 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Hoe kan je over iets oordelen dat je nog nooit ervaren hebt?
Gossie.quote:Op maandag 7 december 2009 20:24 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat zal dan wel, maar ik ben er zeker van dat veel mensen het met me eens zijn.
Ik doe weinig voor school, maar ik zet me wel in. De leraren zijn erg tevreden over mij.quote:Op maandag 7 december 2009 20:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hij doet zelf ook MBO en doet er geen ruk voor. Ik doe me best zodat ik volgend jaar wat meer kan. Daarbij heeft hij jouw ook op internet ontmoet.
Common sense man!
En iemand ontmoeten op het internet is niet gelijk aan bedelen voor seks.![]()
quote:Op maandag 7 december 2009 20:24 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Hoe kan je over iets oordelen dat je nog nooit ervaren hebt?
pwnd.
Van mijn topics zeker.quote:Op maandag 7 december 2009 20:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Van horen zeggen en schrijven! Maar wil jij mijn oordeel bevestigen?
Ik vind het niet zo fijn, je gaat er van zweten en valt er van af.quote:Op maandag 7 december 2009 20:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Van horen zeggen en schrijven! Maar wil jij mijn oordeel bevestigen?
![]()
Gast, internet of niet, Mozy kán iig hosselen. Wil ik jou nog wel eens zien doen.quote:Op maandag 7 december 2009 20:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hij doet zelf ook MBO en doet er geen ruk voor. Ik doe me best zodat ik volgend jaar wat meer kan. Daarbij heeft hij jouw ook op internet ontmoet.
Common sense man!
WTF bedel ik om seks? Een quote waar je dat uit opmaakt en dan kom ik nooit meer in de SC. Ik weet zeker dat ik daar nooit om heb gebedeld. Vuige huichelaar!quote:Op maandag 7 december 2009 20:26 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik doe weinig voor school, maar ik zet me wel in. De leraren zijn erg tevreden over mij.
En iemand ontmoeten op het internet is niet gelijk aan bedelen voor seks.
En als je het dan zo goed doet op school, waarom doe jij dan geen HBO?Man is de baas, vrouw kent haar plaats.![]()
Mwa, denk dat dat voor iedereen weer anders is. Voor mij hoeft het bijvoorbeeld niet zo. vind er geen zak aan. Ik ga meestal liever sokjes breien of zo.quote:Op maandag 7 december 2009 20:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Van horen zeggen en schrijven! Maar wil jij mijn oordeel bevestigen?De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
1. Dat klopt, omdat zijn prestaties daar al vrij hoog zijn en hierna gaat hij ook een hogere opleiding doen. Door omstandigheden is hij op dit niveau belandt dat te laag is voor zijn capaciteiten.quote:Op maandag 7 december 2009 20:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Common sense man!
2. Ontmoet ja en ik heb hem gesmeekt ipv hij mij.![]()
Ik smeek jullie jongens, vind dit.quote:Op maandag 7 december 2009 20:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Een quote waar je dat uit opmaakt en dan kom ik nooit meer in de SC.Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Ga studeren ofzo.quote:Op maandag 7 december 2009 20:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Gast, internet of niet, Mozy kán iig hosselen. Wil ik jou nog wel eens zien doen.
Want als je elkaar via internet ontmoet dan...?quote:Op maandag 7 december 2009 20:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Common sense man!compact en kleverig.![]()
Ga zelf studeren. Oh, wachtquote:![]()
BOEM!quote:Op maandag 7 december 2009 20:28 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik smeek jullie jongens, vindt dit.
Je hebt het niet letterlijk gezegd, maar je infantiele geblaat richting ynuhh komt neer op hetzelfde.quote:Op maandag 7 december 2009 20:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
WTF bedel ik om seks? Een quote waar je dat uit opmaakt en dan kom ik nooit meer in de SC. Ik weet zeker dat ik daar nooit om heb gebedeld. Vuige huichelaar!
En als je het dan zo goed doet op school, waarom doe jij dan geen HBO?
En ik doe op het moment geen HBO omdat, toen ik nog op HAVO zat, ik zo lam was als een beschimmelde baksteen.![]()
Dat is niet normaal/menselijk.... denk ik?quote:Op maandag 7 december 2009 20:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Want als je elkaar via internet ontmoet dan...?En het houdt nooit lang stand natuurlijk.
Geen idee, maar zij veroordeelt dat.quote:Op maandag 7 december 2009 20:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Want als je elkaar via internet ontmoet dan...?
De universele smoes van een MBO-er. Voor de rest blaat jij ook maar wat met de meute mee, en dat walgelijke conformistische gedrag. En telkens die demagogie richting mij.quote:Op maandag 7 december 2009 20:29 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je hebt het niet letterlijk gezegd, maar je infantiele geblaat richting ynuhh komt neer op hetzelfde.
En ik doe op het moment geen HBO omdat, toen ik nog op HAVO zat, ik zo lam was als een beschimmelde baksteen.
Man doe toch normaal
Niet mee eens, liefde is namelijk liefde of dat nou ontstaat op het internet of in de kroeg dat maakt niks uit.quote:Op maandag 7 december 2009 20:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is niet normaal/menselijk.... denk ik?En het houdt nooit lang stand natuurlijk.
![]()
Leuk, een universele smoes die alleen in Nederland kan gelden omdat alleen in Nederland het MBO bestaat.![]()
Zal wel, ik zit er niet mee.quote:Op maandag 7 december 2009 20:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De universele smoes van een MBO-er. Voor de rest blaat jij ook maar wat met de meute mee, en dat walgelijke conformistische gedrag. En telkens die demagogie richting mij.
Man doe toch normaal
Ik kom er toch wel als ik het wil.![]()
Gewone kruidnoten ook, van bolletje. Ik zit nu in m'n kamer!!!!!!!!!!quote:Op maandag 7 december 2009 20:31 schreef Siniti het volgende:
Chocolade kruidnoten zijn zo goddelijk lekker. Vooral die witte.
![]()
![]()
Je faalt weerquote:Op maandag 7 december 2009 20:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Tis je eigen subjectieve mening die voor de rest aan een anker oxideert.
Haha Jap jonge trollgod
Zo komt het op mij niet over, maar wat jij doet klinkt wel een beetje wanhopigquote:Op maandag 7 december 2009 20:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Geen idee, maar zij veroordeelt dat.en dat siert niemand.
compact en kleverig.![]()
Daaromquote:Op maandag 7 december 2009 20:32 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Niet mee eens, liefde is namelijk liefde of dat nou ontstaat op het internet of in de kroeg dat maakt niks uit.
![]()
Als ik zo dadelijk die stront vliegen van mij heb afgeslagen kunnen we zo wat leuks doen
Idd het ging mij om dat hielen likken en denken dat dat nut heeft.quote:Op maandag 7 december 2009 20:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zo komt het op mij niet over, maar wat jij doet klinkt wel een beetje wanhopigen dat siert niemand.
![]()
Man ga bij de telegraaf redactie werken. Daar kunnen ze nog wel wat van die taal-puristen gebruiken.quote:Man is de baas, vrouw kent haar plaats.![]()
Na 2 jaar phjp snap je nog steeds niet dat ik soms wat buiten proportioneel overdrijf?quote:Op maandag 7 december 2009 20:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zo komt het op mij niet over, maar wat jij doet klinkt wel een beetje wanhopigen dat siert niemand.
quote:Op maandag 7 december 2009 20:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Man ga bij de telegraaf redactie werken. Daar kunnen ze nog wel wat van die taal-puristen gebruiken.quote:![]()
Die ookquote:Op maandag 7 december 2009 20:32 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Gewone kruidnoten ook, van bolletje. Ik zit nu in m'n kamer!!!!!!!!!!
Met die chocolade kruidnoten eet ik altijd eerst de pure op dan de melk en daarna pas de witte zodat ik mij daar al die tijd op kan verheugen
![]()
![]()
Ja maar het is wel waar.quote:Op maandag 7 december 2009 20:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De universele smoes van een MBO-er. Voor de rest blaat jij ook maar wat met de meute mee, en dat walgelijke conformistische gedrag. En telkens die demagogie richting mij.
Man doe toch normaal
![]()
Maar goed, ik heb je impertinente onzin maar mooi weer weerlegd.quote:Op maandag 7 december 2009 20:32 schreef Mozy het volgende:
[..]
Zal wel, ik zit er niet mee.
Ik kom er toch wel als ik het wil.
Maar php, hoe gaat het bij jou op school eigenlijk? Dringen de leraren al aan dat je naar het HBO gaat? En sleep je de ene naar de andere 10 binnen?![]()
watquote:
Heb jij de dees en de tees al onder de knie. Zo kom je natuurlijk niet verder dan aap/noot/mies.quote:Man is de baas, vrouw kent haar plaats.![]()
Het boeit mij geen fuck als iemand een taalfout maakt, maar als jij expres dure woorden gaat gebruiken en dan niet eens weet wat ze betekenen, dan vind ik je wel een gigantische knuppelquote:Op maandag 7 december 2009 20:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Man ga bij de telegraaf redactie werken. Daar kunnen ze nog wel wat van die taal-puristen gebruiken.
Haha Jap jonge trollgod
Alsof je daar oprecht belangstelling naar heb.quote:Op maandag 7 december 2009 20:36 schreef Mozy het volgende:
Maar php, hoe gaat het bij jou op school eigenlijk? Dringen de leraren al aan dat je naar het HBO gaat? En sleep je de ene naar de andere 10 binnen?
Eigenlijk wel.quote:Op maandag 7 december 2009 20:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Alsof je daar oprecht belangstelling naar heb.
Want de stap van Niveau 2 naar Havo/HBO zal vrij groot zijn, dus ben ik benieuwd of je nu al de beste van de klas bent.![]()
Dat jij niet weet wat het woord 'oxideren' betekent spreekt weer boekdelen dan. Voor de rest ben jij weer ouderwets aan het chargeren wat ongeveer grenst aan Lamon. Zak toch end de grond in.quote:Op maandag 7 december 2009 20:36 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Het boeit mij geen fuck als iemand een taalfout maakt, maar als jij expres dure woorden gaat gebruiken en dan niet eens weet wat ze betekenen, dan vind ik je wel een gigantische knuppel
Witte chocolade is inderdaad ook het lekkerst.quote:Op maandag 7 december 2009 20:35 schreef Siniti het volgende:
[..]
Die ookMet die chocolade kruidnoten eet ik altijd eerst de pure op dan de melk en daarna pas de witte zodat ik mij daar al die tijd op kan verheugen
![]()
![]()
Alsof een meisje dat ooit in jou zal hebben, jij zult sws je hele leven genoegen moeten nemen met fake interesse. [/lullige modus]quote:Op maandag 7 december 2009 20:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Alsof je daar oprecht belangstelling naar heb.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd, want is er geen mogelijkheid om je opleiding in kortere tijd af te ronden als het zo onder je niveau ligt?![]()
MBO is kut en daar gedraag ik me dan ook naar. Vavo (tl niveau) gaat mij prima af. Alleen Engels moet ik wat bijspijkeren. Volgend jaar stroom ik voltijd in.quote:Op maandag 7 december 2009 20:37 schreef Mozy het volgende:
[..]
Eigenlijk wel.
Want de stap van Niveau 2 naar Havo/HBO zal vrij groot zijn, dus ben ik benieuwd of je nu al de beste van de klas bent.
MBO doe ik letterlijk en figuurlijk niets meer aan, ben fysiek aanwezig maar zit alleen maar wat op FOK! te koekeloeren.Man is de baas, vrouw kent haar plaats.![]()
Zo lang heb ik je nog niet meegemaakt hoorquote:Op maandag 7 december 2009 20:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Na 2 jaar phjp snap je nog steeds niet dat ik soms wat buiten proportioneel overdrijf?
Het is soms wat storend.compact en kleverig.![]()
Ik doe hem al in een jaar.quote:Op maandag 7 december 2009 20:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Alsof een meisje dat ooit in jou zal hebben, jij zult sws je hele leven genoegen moeten nemen met fake interesse. [/lullige modus]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd, want is er geen mogelijkheid om je opleiding in kortere tijd af te ronden als het zo onder je niveau ligt?
BLIJF!quote:Op maandag 7 december 2009 20:38 schreef ynuhh het volgende:
Wat een liefde toch weer. Misschien moet ik maar eens aan mijn huiswerk.
Ik heb dat geteisem zo van mij af geslagen
Daar ga je de fout in.quote:Op maandag 7 december 2009 20:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
MBO is kut en daar gedraag ik me dan ook naar. Vavo (tl niveau) gaat mij prima af. Alleen Engels moet ik wat bijspijkeren. Volgend jaar stroom ik voltijd in.
MBO doe ik letterlijk en figuurlijk niets meer aan, ben fysiek aanwezig maar zit alleen maar wat op FOK! te koekeloeren.
Ik snap ook wel dat je graag wil verder gaan op een hoger niveau, maar dan moet je niet de fout maken om je huidige opleiding helemaal te verneuken. Dat kan in je nadeel werken als je naar de vavo oid gaat.![]()
Ga je ook al tegen me schreeuwen?quote:Op maandag 7 december 2009 20:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
BLIJF!
Ik heb dat geteisem zo van mij af geslagen![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: