Ik ben een vrouw, slimmerd.quote:
Oh, dan kun je geen homo zijn?quote:
... en neanderthalerquote:
Eens. Homofobenquote:Op maandag 7 december 2009 18:09 schreef Mr.Cooper het volgende:
Mensen die hele tijd moeten bewijzen zijn nog wel het ergste, en vooral extra aanduiden dat ze toch echt geen homo zijn, net zoals homofoben. Het is niet voor niets dat ze het extra moeten aanduiden, waarschijnlijk verbergen ze hun geaardheid of zo.
Maargoed, ik ben wel hetero.
Eensch met deze topuser, no homo.quote:Op maandag 7 december 2009 18:09 schreef Mr.Cooper het volgende:
Mensen die hele tijd moeten bewijzen zijn nog wel het ergste, en vooral extra aanduiden dat ze toch echt geen homo zijn, net zoals homofoben. Het is niet voor niets dat ze het extra moeten aanduiden, waarschijnlijk verbergen ze hun geaardheid of zo.
Maargoed, ik ben wel hetero.
Ik geef wel toe dat ik toch echt wel een hetero stelletje zie zoenen dan een gaystel, maar waarschijnlijk is het andersom ook zo dus dat maakt ook weer niet uit.quote:Op maandag 7 december 2009 18:11 schreef NanKing het volgende:
Ik heb niets tegen hetero's, maar dat gezoen in 't openbaar
Doe dat lekker thuis ofzoot![]()
Jaquote:Op maandag 7 december 2009 18:06 schreef Fascination het volgende:
Waarom moeten jullie CONTINU laten weten dat jullie hetero zijn? Ik word er echt moe van. Seksuele opmerkingen, grapjes met seksuele ondertoon; ik hoor het de hele dag. Waarom? Zijn jullie echt van die oversekste neanderthalers?
Ben je nog steeds homo is een kortere versie van Homofiel' komt van het Grieks homoios (gelijk) plus filein (houden van)quote:
quote:Op maandag 7 december 2009 18:11 schreef NanKing het volgende:
Ik heb niets tegen hetero's, maar dat gezoen in 't openbaar
Doe dat lekker thuis ofzoot![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |