Dat wordt een spervuur aan vragen!quote:Op maandag 7 december 2009 19:19 schreef Sirolf het volgende:
Oh help, nu staat m'n nick hier ook al in de OP...
Nou, ben benieuwd wat Nolius en Martijn te vragen hebben...
Zie je wel, de mensen willen Miley horenquote:Op maandag 7 december 2009 20:19 schreef Piles het volgende:
Zal ik dan ook maar eens inschakelen, 't wordt wel weer eens tijd
Mag ik hem voor je gevenquote:Op maandag 7 december 2009 20:24 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ik heb wel een mening maar geen telefoon tot mijn beschikking.
ja dat mag je.quote:
Dankjewel voor deze eerquote:
skypen kan ookquote:Op maandag 7 december 2009 20:24 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ik heb wel een mening maar geen telefoon tot mijn beschikking.
quote:Op maandag 7 december 2009 20:23 schreef Peterselieman het volgende:
Het glazen huis staat al in Groningen, namelijk op het Hereplein
Het duurde wel even hoorquote:
Hoe zou Paul klinken??!!quote:Op maandag 7 december 2009 20:34 schreef muisje-eliza het volgende:
Paul gaat over mij vertellen...zegt ie
Zo bijzonder is het niet hoorquote:Op maandag 7 december 2009 20:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Als je zou luisteren zou je het nu weten
dit was juicyhil.quote:Op maandag 7 december 2009 20:42 schreef 9611Niels het volgende:
Wat, is dit Paultjuuuh? Hij klinkt helemaal niet als een josti
Paultjuh zat daarvoor, en die klonk ook redelijk normaal gek genoeg...quote:Op maandag 7 december 2009 20:42 schreef 9611Niels het volgende:
ja goedquote:
http://www.twitter.com/actionradioquote:Op maandag 7 december 2009 20:39 schreef MissHobje het volgende:
hey FOK!radio hebben jullie eigenlijk twitter?
hij heeft iets te melden om kwart over 9 vertelde ie mequote:Op maandag 7 december 2009 20:42 schreef 9611Niels het volgende:
Oh.quote:
Hoe klinken nichten dan?quote:Op maandag 7 december 2009 20:46 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Oh.
Hij klonk helemaal niet als een nicht.
Als Albert Verlindequote:
OH MY GOSHquote:
Kwaliteit, geen kwantiteit, dear.quote:
Ik mag het land niet uit omdat ik mn paspoort ben verloren.quote:Op maandag 7 december 2009 20:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Minpuntje dat je niet naar Groningen durft te komen
tegen de tijd dat je die wel gevonden hebt is Groningen al afgestoken en weggedreven denk ikquote:Op maandag 7 december 2009 20:51 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik mag het land niet uit omdat ik mn paspoort ben verloren.
Je mag wel een paar dingen van mij overnemen hoorquote:
Miley Cyrus kan stikken in strontquote:Op maandag 7 december 2009 20:54 schreef Juicyhil het volgende:
MILEY CYRUS IS MET PARTY IN THE USA OP TMF ::DDD::DD
PARDON?quote:Op maandag 7 december 2009 20:56 schreef BorlandFreak het volgende:
[..]
Miley Cyrus kan stikken in stront
Als Disney figuur wat naaktfototjes verspreiden of, zoals enkele dagen geleden, nog effe "per ongeluk" een niplleslip + die baggere commerciële troepquote:
I doubt it, zonder HAKKUH-halfuurtje van Paul...quote:Op maandag 7 december 2009 20:59 schreef Piles het volgende:
Mensen posten liever in het topic:
[ afbeelding ]
Kijken of we over de piek van vorig jaar heen gaan
Ik wist trouwens niet dat ze die tegenwoordig vantevoren al kozen...quote:Op maandag 7 december 2009 21:07 schreef Sirolf het volgende:
Rigby - One Song, mooie keuze als themasong. Ben wel benieuwd wat de 3 DJ's als anthem gaan kiezen. Hopelijk dit jaar weer eens een fatsoenlijke plaat...
schop eens samen met mij bryan adams omhoog, we zijn toch steeds op hetzelfde aan het stemmen.quote:
Er zit een verschil tussen de themasong en de anthem. De themasong is het nummer wat de actie omlijst en wat dus ook in de TV-reclame te horen is (vorig jaar was het Novastar - Waiting So Long). De anthem ontstaat wél in de week (en dat was vorig jaar dus Jordy).quote:Op maandag 7 december 2009 21:08 schreef FOKradio het volgende:
[..]
Ik wist trouwens niet dat ze die tegenwoordig vantevoren al kozen...
Die staat al bovenaan.quote:Op maandag 7 december 2009 21:09 schreef racingweirdo het volgende:
[..]
schop eens samen met mij bryan adams omhoog, we zijn toch steeds op hetzelfde aan het stemmen.
doen ze ook niet.quote:Op maandag 7 december 2009 21:08 schreef FOKradio het volgende:
[..]
Ik wist trouwens niet dat ze die tegenwoordig vantevoren al kozen...
volgens mij is het n rapnummerquote:Op maandag 7 december 2009 21:13 schreef MissHobje het volgende:
grr dat nummer kom er echt niet op
iemand weet wat Paultje bedoeld en dan de titel wel weet? wil het nu ook weten
Niet helemaal dacht ik..althans.. tis wel een apart nummer.. met heel intro aan muziek in het beginquote:Op maandag 7 december 2009 21:14 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
volgens mij is het n rapnummer
we are on the same songquote:Op maandag 7 december 2009 21:16 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Niet helemaal dacht ik..althans.. tis wel een apart nummer.. met heel intro aan muziek in het begin
Maar dat schiet ook niets op.. en zo;n telefoon stem erin ofzo.
Ok cool dan komen we al iets verder tochquote:
GOT ITquote:Op maandag 7 december 2009 21:18 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ok cool dan komen we al iets verder toch
zit me suf te denken
Weet zeker dat ik dat nummer ergens op oude pc heb.. probleem alleen dat die gecrashed is.
Thankssssssssssss echt goedquote:Op maandag 7 december 2009 21:20 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
GOT IT
edit: en nu kan ik rustig slapen![]()
Oooh okquote:
echt helemaal niemand anders blij...volgens mij zijn we enige twee luisteraarsquote:Op maandag 7 december 2009 21:22 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Thankssssssssssss echt goed![]()
ik straks dus ook
Lijkt er bijna op hequote:Op maandag 7 december 2009 21:28 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
echt helemaal niemand anders blij...volgens mij zijn we enige twee luisteraars
Pm dan dudequote:Op maandag 7 december 2009 21:36 schreef racingweirdo het volgende:
knjip ze alleen puisten uit bij de schouders, of ook puisten op wat lagere plaatsen?
Jupquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |