Vandaar dat het land zo goed als falliet is.quote:Op maandag 7 december 2009 17:40 schreef Confetti het volgende:
Omdat Amerika een superieure cultuur heeft.
Jij houdt wel van sporters in strakke broekjes?quote:Op maandag 7 december 2009 17:40 schreef Confetti het volgende:
quote:Op maandag 7 december 2009 17:40 schreef Confetti het volgende:
Omdat Amerika een superieure neppe cultuur heeft.
Dit dusquote:Op maandag 7 december 2009 17:44 schreef Joachim het volgende:
Die hele schreeuwerige kermis wil je er toch niet omheen hebbenDoe maar gewoon de lekkere nuchtere, rustige en to the point aanpak van de Nederlandse TV, vele malen beter naar mijn mening.
Ik dacht dat vreten dé cultuur was in Amerika.quote:Op maandag 7 december 2009 17:49 schreef Veritaz het volgende:
Sport is in Amerika gewoon dé cultuur, daar leven mensen voor.
Er is een superieur groepje dat veel doet sporten en de rest kijkt er al vretend naarquote:Op maandag 7 december 2009 17:52 schreef APK het volgende:
[..]
Ik dacht dat vreten dé cultuur was in Amerika.
Dat superieure groepje vreet wel gewoon ongestraft anabolen en andere shit om 'fit' te blijven.quote:Op maandag 7 december 2009 17:54 schreef DuTank het volgende:
Er is een superieur groepje dat veel doet sporten en de rest kijkt er al vretend naar
Dit dus inderdaadquote:Op maandag 7 december 2009 17:44 schreef Joachim het volgende:
Die hele schreeuwerige kermis wil je er toch niet omheen hebbenDoe maar gewoon de lekkere nuchtere, rustige en to the point aanpak van de Nederlandse TV, vele malen beter naar mijn mening.
Sinds wanneer zijn luidruchtige mensen superieur?quote:Op maandag 7 december 2009 17:40 schreef Confetti het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |