Vandaar dat het land zo goed als falliet is.quote:Op maandag 7 december 2009 17:40 schreef Confetti het volgende:
Omdat Amerika een superieure cultuur heeft.
Jij houdt wel van sporters in strakke broekjes?quote:Op maandag 7 december 2009 17:40 schreef Confetti het volgende:
quote:Op maandag 7 december 2009 17:40 schreef Confetti het volgende:
Omdat Amerika een superieure neppe cultuur heeft.
Dit dusquote:Op maandag 7 december 2009 17:44 schreef Joachim het volgende:
Die hele schreeuwerige kermis wil je er toch niet omheen hebbenDoe maar gewoon de lekkere nuchtere, rustige en to the point aanpak van de Nederlandse TV, vele malen beter naar mijn mening.
Ik dacht dat vreten dé cultuur was in Amerika.quote:Op maandag 7 december 2009 17:49 schreef Veritaz het volgende:
Sport is in Amerika gewoon dé cultuur, daar leven mensen voor.
Er is een superieur groepje dat veel doet sporten en de rest kijkt er al vretend naarquote:Op maandag 7 december 2009 17:52 schreef APK het volgende:
[..]
Ik dacht dat vreten dé cultuur was in Amerika.
Dat superieure groepje vreet wel gewoon ongestraft anabolen en andere shit om 'fit' te blijven.quote:Op maandag 7 december 2009 17:54 schreef DuTank het volgende:
Er is een superieur groepje dat veel doet sporten en de rest kijkt er al vretend naar
Dit dus inderdaadquote:Op maandag 7 december 2009 17:44 schreef Joachim het volgende:
Die hele schreeuwerige kermis wil je er toch niet omheen hebbenDoe maar gewoon de lekkere nuchtere, rustige en to the point aanpak van de Nederlandse TV, vele malen beter naar mijn mening.
Sinds wanneer zijn luidruchtige mensen superieur?quote:Op maandag 7 december 2009 17:40 schreef Confetti het volgende:
Dan ken je de Amerikaanse TV niet. Daar hebben ze het lullen over sport uitgevonden.quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:24 schreef Synthesist het volgende:
in Amerika hebben ze ook geen oude mannen die hele avonden rond een tafel spelerstransfers zitten te bespreken. daar ziet men het echt nog als een spelletje, in europa zijn die voetballertjes halve goden
Daar wordt gelukkig niet geouwehoerdquote:Op dinsdag 8 december 2009 23:56 schreef flyguy het volgende:
Amerikaanse sportshows? Nou, nee. Britse daarentegen!
quote:Op maandag 7 december 2009 17:44 schreef Joachim het volgende:
Er kijken volgens mij veel meer mensen naar de Premier League dan naar die domme Amerikaanse sporten en daar houden ze de graphics ook eenvoudig.quote:Op woensdag 9 december 2009 00:41 schreef Asskicker14 het volgende:
Er gaat veel meer geld om in de Amerikaanse sporten.
Die zenders trekken een vast bereik van tientallen miljoenen kijkers.
Aan zijn posthistorie te zien is het een soort Lambiekje, maar dan de Turkse variant.quote:Op woensdag 9 december 2009 02:04 schreef thingamajig het volgende:
TS is dik gepowned, heb hem ook niet meer gezien na de OP![]()
![]()
Er zijn wel meer reclameblokken, maar ze zijn een stuk korter. Soms maar 2 of 3 commercials in een blok.De rest van de post komt na deze korte onderbreking van mijn sponsor.quote:Op maandag 7 december 2009 18:01 schreef thingamajig het volgende:
Ik vind Amerikaanse sportprogramma's maar fucking irritant. Al dat geschreeuw en gebler... Komt nog eens die reclame om de 3 minuten bij ook...
![]()
Bovendien zijn ook de Amerikaanse sporten zelf kut. American Football en Baseball, het is gewoon nog saaier dan het Europese voetbal![]()
![]()
![]()
Alleen Basketball is nog wel leuk...
Wie niet.quote:Op maandag 7 december 2009 17:43 schreef APK het volgende:
[..]
Jij houdt wel van sporters in strakke broekjes?
Kermissen hebben vooral appeal voor joelende volkswijk tokkies.quote:Op maandag 7 december 2009 17:36 schreef thloreg het volgende:
Klacht? NL sportprogramma's kunnen beter afgeschaft worden want als je
die vergelijkt met de Amerikaanse dan is het alsof je bij de nederlandse bij
de ingang van een kale grot staat en bij de Amerikaanse bij een echte kermis.
Als je naar Die Sprotschau kijkt moet je eerst een uurlang derderangs wedstrijden uit de tweede bundesliga verstouwen. Dan reclame en Journaal. Dan de bundesliga waar elk doelpunt als traumtor wordt bestempeld.quote:Op woensdag 9 december 2009 08:31 schreef de_boswachter het volgende:
Sportschau vergeleken met Studio Sport is al een wereld van verschil.
Als je om 19:00 op zondagavond met je bord op schoot voor de TV zit lijkt het net alsof je 40 jaar in de tijd wordt teruggeworpen.
Mart met zijn kabeltruien, Tom met zijn kekke vestje en last but not least Toine met zijn oldskool kostuum
Om nog maar te zwijgen van hoe de inzending in elkaar steekt.
Ja geweldig die anti-kritische houding.quote:Op woensdag 9 december 2009 08:59 schreef z3bra het volgende:
Amerikaanse sportshows zijn beduidend beter dan de Nederlandse! Lijkt me erg duidelijk!
Ik bedoel, zet een Johan Derksen naast een willekeurige presentator en het verschil is duidelijk en ook hoorbaar! Waar Johan chagrijnig zit te mompelen hebben de Amerikanen ten minste nog wat schwung in hun spraak en taalgebruik.
Dat is niet anti-kritisch, ze zijn absoluut kritisch, bijvoorbeeld in het eerder genoemde College Football, daarin bespreken ze juist regelmatig wat er verkeerd ging, of wat ze beter/anders moeten doen.quote:Op woensdag 9 december 2009 10:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja geweldig die anti-kritische houding.
Als Derksen iets niet goed vindt zegt ie dat. Als een willekeurige Amerikaanse verslaggever iets niet goed vindt bespreken ze het niet.
3.LIGA is nog altijd beter dan het merendeel van de staartteams in de Eredivisie.quote:Op woensdag 9 december 2009 10:00 schreef tong80 het volgende:
Als je naar Die Sprotschau kijkt moet je eerst een uurlang derderangs wedstrijden uit de tweede bundesliga verstouwen.
Nog erger is de finale van het honkbal Worldseries noemen.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:34 schreef Chapulin het volgende:
NFL is sowieso een dikke faal. Kut amerikanen die een sport American Football gaan noemen terwijl ze die bal (ik dacht altijd dat een bal rond was) 90 procent van het spel in de handen hebben.
Verder hoef ik niet al die superieure grafische technische hoogstandjes te zien als ik de uitslag wil weten van een wedstrijd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |