volgens mij heb ik die, mocht je nog zoekenquote:Op dinsdag 13 september 2011 16:44 schreef McLaura het volgende:
Hoiiiiii,
Ik zoek :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Robijntje van ongeveer 20 cm!

Mwah, 1,5 jaar later vindt jochie van kwestie (inmiddels 6) andere dingen leukquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:38 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
volgens mij heb ik die, mocht je nog zoeken

Via de webshop van studio100 (waar bumba ondervalt) kon je hem voorheen bestellen misschien als ze contact opnemen met de klantenservice dat ze nog iets kunnen betekenen voor die mensen. Ook werden ze verkocht via babynu.nl misschien dat ze daar nog wat kan vinden.quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:46 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik zoek voor iemand een Bumbalu knuffeldoekje!

Ik ga even zoeken in mijn mail. Ik heb er een reserve pooh vandaan. Die bleek niet het juiste formaat te hebben maar dat was mijn eigen schuldquote:Op maandag 3 juni 2013 15:40 schreef Vlindur het volgende:
Ik zoek nog steeds bovenstaande knuffellap voor Jelte.
Weet iemand site's waar ze knuffels aanbieden?

volgens mij gaat met een redelijk bod al akkoord. En voor jou niet relevant maar ze kunnen ze zo vacuum verpakken dat ze door de brievenbus passenquote:Op maandag 3 juni 2013 15:50 schreef Vlindur het volgende:
Dank je!
Dan kunnen deze 2 net even wat vaker in de was
[ afbeelding ]
Ha! hij staat er 2x. Ik heb er op geboden.
Had hem ook al gevonden op marktplaats, ben benieuwd of het lukt!

we hebben al een reserve, maar die is ook al aardig afgeknuffeld.
 we hebben al een reserve, maar die is ook al aardig afgeknuffeld. 

Was het nog gelukt? Ik zie hem toevallig net op mp voorbij komenquote:Op maandag 3 juni 2013 15:50 schreef Vlindur het volgende:
.
Had hem ook al gevonden op marktplaats, ben benieuwd of het lukt!

Dank je!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:04 schreef geppie het volgende:
[..]
Was het nog gelukt? Ik zie hem toevallig net op mp voorbij komen
http://www.marktplaats.nl(...)40d2&previousPage=lr

boh wat stom ik had heel snel een reactie toen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:25 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Dank je!
Ik heb er inmiddels 1 bij en die knakker van de link van FR reageert nergens op dus ik heb deze ook gemaild!

http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lrquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:43 schreef danic het volgende:
Thanks Rocka.
Ik ben op zoek naar een extra egel van happy horse. Hij is niet meer verkrijgbaar in de winkel en Eva is er zo'n beetje mee getrouwdwe hebben al een reserve, maar die is ook al aardig afgeknuffeld.
Het gaat om het grote exemplaar van 20 cm. Deze:
[ afbeelding ]

Hij heeft de status "niet op voorraad". Logisch, want hij wordt niet meer geleverd.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:24 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Kijk eens danic
http://www.prenatal.nl/sh(...)g-86096.htm?id=86096

quote:

ow sorry zo ver had ik dan weer niet gekeken schijnbaarquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:18 schreef danic het volgende:
[..]
Hij heeft de status "niet op voorraad". Logisch, want hij wordt niet meer geleverd.

Ik moet hem nog hebben liggen ergens maar zou moeten zoeken waar..quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:00 schreef Incantrix het volgende:
Haai! Na de grootscheepse zoekactie naar een reserve-Mauw voor Stef een paar jaar terug kom ik nu opnieuw langszeilen voor de kleine meid. Heeft iemand toevallig dít:
[ afbeelding ]
doekje nog liggen? Het is van de rabobank en Isabel is erg fan van degene die ze heeft gekregen.
Mijn dank is groot!

Volgens mij wel. Moet ik morgen even nakijken.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:00 schreef Incantrix het volgende:
Haai! Na de grootscheepse zoekactie naar een reserve-Mauw voor Stef een paar jaar terug kom ik nu opnieuw langszeilen voor de kleine meid. Heeft iemand toevallig dít:
[ afbeelding ]
doekje nog liggen? Het is van de rabobank en Isabel is erg fan van degene die ze heeft gekregen.
Mijn dank is groot!

Die zou ook nog ergens moeten zijn. Kijk ik ook morgen even na.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:11 schreef Sam1993 het volgende:
Iemand een tutteldoekje van bonbebe een wit muisje?
Inca, heb je al gekeken of ze ze toevallig nog hebbe. Op een van de kantoren? Misschien kan je er 1 kopen of krijg je een nieuwe als je er een rekening hebt

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |