abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98326085
http://www.snoozebabycorner.nl/

9,95

Ik heb ze hier ook liggen. Maar aangezien Sofie begint te schateren als ze dr doekkie ziet.... (ik heb er voor het geval dat maar 5 gekocht)
*poef* nu is het weg
  zaterdag 18 juni 2011 @ 09:58:44 #104
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_98326110
Ik heb 2 van die labeldoekjes liggen, maar helaas wel de roze variant....
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 18 juni 2011 @ 10:23:37 #105
147316 crew  DJMO
#trut
pi_98326470
Ik kan die camelkleurige / bruine die ik bedoel er niet vinden KJ ?? Ik zal waarschijnlijk weer eens met m'n neus zoeken :')
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_98326615
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 10:23 schreef DJMO het volgende:
Ik kan die camelkleurige / bruine die ik bedoel er niet vinden KJ ?? Ik zal waarschijnlijk weer eens met m'n neus zoeken :')
is het niet die hippo grey?
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 18 juni 2011 @ 10:38:57 #107
147316 crew  DJMO
#trut
pi_98326739
nee, het is echt camel / beige
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_98326860
DJMO, volgens mij is die van de Ikea. We hebben hem hier ook, maar is in gebruik.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 18 juni 2011 @ 11:22:29 #109
147316 crew  DJMO
#trut
pi_98327657
Ik heb hem gevonden op marktplaats! Hij is van super de boer werd ik op Twitter getipt, , heb inmiddels een bod gedaan, en ga de super de boer ook even mailen of ze ze nog hebben liggen toevallig O+

pi_98499497
Ik ben voor een vriendin op zoek naar dit knuffeltje. Iemand enig idee waar ik dit zou kunnen vinden of dat iemand hem toevallig heeft liggen en er niets mee doet?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 4 juli 2011 @ 14:04:39 #111
147316 crew  DJMO
#trut
pi_99020232
drama -O- ik ben z'n labeldoekje waarschijnlijk vergeten op het consultatiebureau; hopelijk ligt hij daar ... anders heeft ie pech ;(

maandag 4 juli 2011 @ 14:38:16 #112
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_99021406
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 10:08 schreef As1981 het volgende:
Ik ben voor een vriendin op zoek naar dit knuffeltje. Iemand enig idee waar ik dit zou kunnen vinden of dat iemand hem toevallig heeft liggen en er niets mee doet?
[ afbeelding ]
Zoeken op 'doek dumbo' in Google levert dan helaas niet het gewenste knuffeltje op, we komen er echter wel wat bekenden tegen :D :

Balen DJMO!
pi_99022584
heeeej, dat ben ik daar :o
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 4 juli 2011 @ 15:31:14 #114
147316 crew  DJMO
#trut
pi_99023525
het doekje is (al) weer terecht! hij lag idd op het CB, (lang leve email) morgen ga ik 'm ophalen, kom er dan toch praktisch langs onderweg naar de fysio met Geert.

pi_99024185
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 10:08 schreef As1981 het volgende:
[ afbeelding ]
Niet helemaal dezelfde maar mischien ook ok ;)
http://www.disney-winkel.nl/catalog/images/1_11/nt79733.jpg

of is t deze? kan tn iet goed zien, maar er staat als tekst bij " met doekje"
pi_99026264
Geen idee bla_bla_bla of dat ze zijn of dat ze goed geniet zijn. Ga het in ieder geval doorgeven. Thanks!
  maandag 4 juli 2011 @ 19:27:59 #117
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_99033151
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 15:08 schreef simmu het volgende:
heeeej, dat ben ik daar :o
haha en meeeee ;)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_99035572
Of dat nou iets is om trots op te zijn als er gezocht wordt op dumbo... :P
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  maandag 4 juli 2011 @ 20:48:25 #119
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_99036561
quote:
12s.gif Op maandag 4 juli 2011 20:27 schreef Poppedein het volgende:
mag hopen dat het kwam door het eerste zoekwoord ;)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_99038692
quote:
12s.gif Op maandag 4 juli 2011 20:27 schreef Poppedein het volgende:
:6

ik ben daar juist lekker slank! nu niet meer :')
pi_99111649
Helaas moet het exact hetzelfde knuffeltje zijn. Andere versies hebben we ook al geprobeerd maar werkte niet gaf ze aan.
Wel bedankt voor het meedenken/zoeken.
pi_100569379
Ik ben op zoek naar een knuffeltje van Difrax die in deze kleurstelling hier niet meer te verkrijgen is, wellicht nog ergens anders wel

Hij is blauw met licht blauw, het is de kleine versie (is ook nog een hele grote te verkrijgen).

Bij deze webwinkel kunnen ze helaas niet garanderen welke kleur je krijgt }:|
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 10 augustus 2011 @ 22:22:27 #123
147316 crew  DJMO
#trut
pi_100570661
staat ie hier niet tussen mrien: http://www.knuffelcentrale.nl/difrax.html (even naar beneden scrollen)

pi_100570920
quote:
12s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 22:22 schreef DJMO het volgende:
staat ie hier niet tussen mrien: http://www.knuffelcentrale.nl/difrax.html (even naar beneden scrollen)
mm moet ik geloof ik morgen even kijken met knuffel in m'n handen..lijkt er wat anders uit te zien geloof ik
thx
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 10 augustus 2011 @ 22:56:42 #125
147316 crew  DJMO
#trut
pi_100572573
http://www.reprint.nl/difrax-tutpopje-soft.html kan dit 'm zijn Mrien? Ik kan alleen niet ontdekken of deze kleur ook daadwerkelijk geleverd word (er staat een vergelijkbaar knuffeltje bij hen op de site, in een andere kleurstelling, die ook te bestellen is)

pi_100573487
quote:
12s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 22:56 schreef DJMO het volgende:
http://www.reprint.nl/difrax-tutpopje-soft.html kan dit 'm zijn Mrien? Ik kan alleen niet ontdekken of deze kleur ook daadwerkelijk geleverd word (er staat een vergelijkbaar knuffeltje bij hen op de site, in een andere kleurstelling, die ook te bestellen is)
*O*
Ik heb er 3 besteld, nu hopen dat het inderdaad die kleur is
pi_100680758
wij zoeken een extra exemplaar van 'woeffie'. Woeffie is een hondje van Happy Horse, grijs en met een halsband om de nek waar REX op staat. Hij is nu verkrijgbaar onder andere namen in wit, wit met stippen, bruin en blond, maar nergens meer in grijs. Het gaat om het kleinste, liggende beestje, maar dan dus in het GRIJS (Driekus is ziek, dus Woeffie even afgeven is er niet bij...)

* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_100684913
Wat een schattig hondje Mefke! Ik zal eens rondkijken, volgens mij hebben ze die ook bij de V&D of niet?

En helaas waren de knuffels van het linkje van DJMO het niet, althans..niet degene die ze me opgestuurd hadden, want dat waren namelijk totaal andere knuffels :( die kunnen dus weer terug en hun hebben mail
pi_100685952
Mefke, Hier hebben ze wel rex zn neefje sam (tenminste ik denk dat het deze is?)
Er staat nl in de advertentie dat deze ook een neefje rex heeft. Mischien dat ze wel via deze webshop nog aan het rex model kunnen komen?

http://www.knuffelwereld.(...)9bd38eceb4e335fe7d5f
pi_100686258
Bla, thanks, ik heb ze gemaild! En al antwoord terug, geen rex meer te krijgen. Dus...wie helpt me aan rex?!

[ Bericht 61% gewijzigd door mefke79 op 14-08-2011 14:08:35 ]
pi_100769889
ik heb het voorlopig op dreumesmanier opgelost: zelfde hondje in andere kleur gekocht en hij lijkt het gewoon te accepteren. Maar, als iemand nog een grijze vindt, graag!
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 00:26:42 #132
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_100789092
Mef, ze hebben er bij ons kinderdagverblijf een paar van, maar geen idee of er ook een rex tussen zit. In geval van nood kan ik wel vragen of ze die tegen een ander model willen ruilen?
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_100887626
verkeerde topic
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_101903300
Hoiiiiii,

Ik zoek :

Robijntje van ongeveer 20 cm!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_101905522
Hoi :)
Is er hier iemand die een tijdje terig kleertjes heeft gekocht bij ikenmijnkind.nl en ook deze beer er gratis bij heeft gekregen?
Dit is nl Dana's favoriet en hi jwordt echt overal mee naar toe gesleept.
Hij is al gerepareerd dus ik moet toch maar op zoek naar een resrve exemplaar :)
Ik zag dat hij ook te koop is in dezelfde winkel, maar ik dacht, als iemand van hier hem heeft liggen en er niks mee doet :)
pi_103851055
Dank Lijnloos voor het juiste topic.

Marit is afgelopen week haar favoriete knuffellapje kwijtgeraakt :'( . Gelukkig hadden we er twee, maar nu is er dus geen reserve meer. Ik vraag me af of iemand hier er misschien eentje ongebruikt heeft liggen die ik voor een redelijk bedrag zou mogen overnemen.

Het gaat om een knuffellapje met een muizenkopje, met een verrukkelijke neus :') . Hij is er in grijs en wit, maar de kleur maakt voor Marit niet uit. Ze zijn even lekker. De muis is van Evora en werd ooit verkocht bij het Kruidvat. Geen idee in welke periode.

Bij deze nog een plaatje:
pi_103866051
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 21:43 schreef Kursor het volgende:
Dank Lijnloos voor het juiste topic.

Marit is afgelopen week haar favoriete knuffellapje kwijtgeraakt :'( . Gelukkig hadden we er twee, maar nu is er dus geen reserve meer. Ik vraag me af of iemand hier er misschien eentje ongebruikt heeft liggen die ik voor een redelijk bedrag zou mogen overnemen.

Het gaat om een knuffellapje met een muizenkopje, met een verrukkelijke neus :') . Hij is er in grijs en wit, maar de kleur maakt voor Marit niet uit. Ze zijn even lekker. De muis is van Evora en werd ooit verkocht bij het Kruidvat. Geen idee in welke periode.

Bij deze nog een plaatje:
[ afbeelding ]
Nu begin ik te twijfelen of het de zelfde is.. Maar hier bij het kruidvat zag ik zo iets liggen en toen dacht ik "hee, die zocht iemand" Maar daar stond bambino op dus weet ik niet of het wel de zelfde is. Hier bij het kruidvat in ieder geval nog te verkrijgen voor 4 euro. dus mocht het de zelfde zijn en bij jou in de buurt niet te verkrijgen dan wil ik hem wel voor je halen en opsturen..

Edit: nou ik er op google zie ik dat het waarschijnlijk een konijn/haas is, dus zonder verrukkelijke neus, helaas dus..

[ Bericht 3% gewijzigd door hilliebillie op 02-11-2011 10:12:55 ]
pi_103911612
Lief Hilliebillie dat je aan m´n oproepje hebt gedacht! Als ik zo je edit lees is de kans erg klein dat het echt om dezelfde gaat.
pi_104279376
hullo, oproep namens selene en ravi!!!!!

selene heeft haar mimi (ook wel bekend als professor papjes van bambix :P ). die heeft ze al dubbel, een voor boven en een voor beneden. helaas hebben we sinds kort een fanatieke mimi-jager in huis (die heet ravi) wat dus een snifje een dagelijks terugkerend conflict geeft. selene en ik hebben nu bedacht dat we dan maar meer mimi's in huis moeten hebben zodat iedereen mimi kan knuffelen :+ O+

dussss. wie oh wie heeft extra mimi's voor ons?

zo ziet mimi eruit:

pi_105607995
kick!

niemand met een extra professor papjes voor ons?
  Licht Ontvlambaar donderdag 15 december 2011 @ 10:23:44 #141
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_105608453
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 17:09 schreef mefke79 het volgende:
wij zoeken een extra exemplaar van 'woeffie'. Woeffie is een hondje van Happy Horse, grijs en met een halsband om de nek waar REX op staat. Hij is nu verkrijgbaar onder andere namen in wit, wit met stippen, bruin en blond, maar nergens meer in grijs. Het gaat om het kleinste, liggende beestje, maar dan dus in het GRIJS (Driekus is ziek, dus Woeffie even afgeven is er niet bij...)

[ afbeelding ]
Heb je al een vervanging gevonden? Ik kwam deze tegen op MP:

linkje
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_105609136
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 10:03 schreef simmu het volgende:
kick!

niemand met een extra professor papjes voor ons?
lamaar :P

my, die bambixservice is snel :o
5 minuten nadat ik het vragenformulier ingevuld had hing er iemand van klantenservice aan de lijn met de mededeling dat er nu geen acties zijn en dat ze dus wel eentje opsturen :Y ben geen bambixfan, maar dit is dan wel weer tof :)
  donderdag 12 juli 2012 @ 18:19:54 #143
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_114118620
Voor de mensen die nog op zoek zijn naar een reserve knuffel...
http://knuffelland.iland.nl/default.asp
  woensdag 18 juli 2012 @ 11:56:34 #144
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_114355096
Voor het dochtertje van een vriendin ben ik op zoek naar onderstaande knuffel. Het betreft een ijsbeertje van de Hema, van ongeveer 26 cm. Heeft iemand die toevallig liggen en wordt er niks mee gedaan?! Dan hoor ik het graag! :)
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_116015217

Help! Deze worden niet meer gemaakt blijkt nu, Muppet is laatst haar monsieur Lapin kwijt geraakt en goddank hadden we een reserve. Bij Bol waren ze destijdsnog in overvloed verkrijgbaar.. Maar je raadt het al... Hij heet de rabbit sue van happy horse.

We zijn dus echt dringend op zoek.... Wie heeft deze bij toeval liggen en doet er niks mee? Bij voorkeur de 28 cm versie.... Of weet waar we deze nog kunnen kopen? Ik heb heel internet land al afgezocht....

HELP
!!
pi_116015561
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2012 09:34 schreef Gerberaatje het volgende:
[ afbeelding ]

Help! Deze worden niet meer gemaakt blijkt nu, Muppet is laatst haar monsieur Lapin kwijt geraakt en goddank hadden we een reserve. Bij Bol waren ze destijdsnog in overvloed verkrijgbaar.. Maar je raadt het al... Hij heet de rabbit sue van happy horse.

We zijn dus echt dringend op zoek.... Wie heeft deze bij toeval liggen en doet er niks mee? Bij voorkeur de 28 cm versie.... Of weet waar we deze nog kunnen kopen? Ik heb heel internet land al afgezocht....

HELP
!!
http://www.ebay.de/itm/Ha(...)&hash=item19d41412a6

Edit: dit is de liggende versie staat erbij... kan op de foto nu niet zo goed zien of het 2 verschillende zijn of dat de knuffel zowel kan liggen als zitten?
  zondag 26 augustus 2012 @ 11:48:04 #147
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_116017397
Handig topic!

Ik zoek een reserve tijger. Vorig jaar juni gekocht bij de AH en nu dus niet meer te krijgen.

Deze dus:
pi_116018002
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2012 09:34 schreef Gerberaatje het volgende:
[ afbeelding ]

HELP
!!
Ik zoek me ook rot naar het grote Sue konijn dus mocht je weten waar ze te krijgen zijn dan hoor ik het graag!
Daniqie is er gek mee en haar huidige konijn begint een beetje uit elkaar te vallen!
pi_116019106
Ik heb zelfs happy horse zelf gemaild... (ik zoek dus het kleine konijn..)
pi_116019534
quote:

HELP
!!
hier?
pi_117463992
Ik ga zometeen draad en naald in "Kindje" zetten.. Helaas blijkt ze niet van al te beste kwaliteit...

Iemand toevallig nog een reservekindje liggen die niet gebruikt wordt??
Het was promotiemateriaal van het schoenenmerk Clarks...

O. heeft een stuk of 5 inner crowd knuffels waar "kindje" zeer zeker bij hoort...

Het gaat om de zwart witte bij haar buik...
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_117467972
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2012 12:09 schreef Frups het volgende:

[..]

Ik zoek me ook rot naar het grote Sue konijn dus mocht je weten waar ze te krijgen zijn dan hoor ik het graag!
Daniqie is er gek mee en haar huidige konijn begint een beetje uit elkaar te vallen!
Ik heb ze gevonden bij een Duitse eBay shop!!! Maar weet niet of ze ook de grote hebben?

Wij hebben er in elk geval 2 bij O+ (en muppet moet ze nog niet echt want ze zijn nog te nieuw :'))
  zondag 11 november 2012 @ 11:45:39 #153
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_119079147
Heeft er iemand toevallig dit girafje (belabberde foto, maar is ongeveer 10 cm hoog ofzo) in huis of nog gezien bij een Hema in de buurt? Hier helemaal uitverkocht en online bij Hema ook niet te vinden. Ik heb er dus maar 1 en het is echt Anouk haar "knuffie" om mee te slapen O+ Ik zou er graag wat meer hebben, want wanneer gewassen heeft hij geen tijd om te drogen, moet gelijk weer mee naar bed :X

Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  zondag 11 november 2012 @ 11:47:47 #154
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_119079190
Ik zal de volgende keer bij de Hema in ieder geval even kijken :Y
Ik heb je lief mijn hele leven
  zondag 11 november 2012 @ 11:51:00 #155
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_119079247
Yes please! :* Laatst had ze hem mee naar het cb, en je raad het al, onderweg had ze hem laten vallen! Ik in de stress, snel teruggelopen en gelukkig lag dat arme beest ergens onderweg nog op de stoep.... Mijn hart ging te keer! :D
  zondag 11 november 2012 @ 15:39:19 #156
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_119087005
Shit Susie, ik dacht 'm te hebben maar het is een net wat andere versie...
  zondag 11 november 2012 @ 15:53:02 #157
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_119087591
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 15:39 schreef twentemeisje het volgende:
Shit Susie, ik dacht 'm te hebben maar het is een net wat andere versie...
Ze hadden hem afgelopen winter nog, maar met wat langere poten en nek dacht ik...stom dat ik die toen toch niet meegenomen heb.
  zondag 11 november 2012 @ 16:00:35 #158
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_119087898
quote:
1s.gif Op zondag 11 november 2012 15:53 schreef Susie het volgende:

[..]

Ze hadden hem afgelopen winter nog, maar met wat langere poten en nek dacht ik...stom dat ik die toen toch niet meegenomen heb.
Ik heb 'm even op je FB gegooid, dat ging sneller dan de foto eerst naar een website uploaden ;).
  zondag 11 november 2012 @ 16:24:04 #159
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_119089014
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 16:00 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

Ik heb 'm even op je FB gegooid, dat ging sneller dan de foto eerst naar een website uploaden ;).
O+ Ja die dus! Is toch bijna hetzelfde? Zou hem graag ontvangen!
  zondag 11 november 2012 @ 17:31:50 #160
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_119091590
quote:
1s.gif Op zondag 11 november 2012 15:53 schreef Susie het volgende:

[..]

ik heb hier ook een hema giraf maar die ziet er wel iets anders uit. geloof ik.
  zondag 11 november 2012 @ 17:39:15 #161
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_119091827
quote:
17s.gif Op zondag 11 november 2012 17:31 schreef Kyara het volgende:

[..]

ik heb hier ook een hema giraf maar die ziet er wel iets anders uit. geloof ik.
Maar deze is al wat verwassen natuurlijk :D
  zondag 11 november 2012 @ 17:41:07 #162
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_119091900
quote:
1s.gif Op zondag 11 november 2012 17:39 schreef Susie het volgende:

[..]

Maar deze is al wat verwassen natuurlijk :D
ja, maar ook op je fb ziet ie er anders uit. Mijnes heeft geen hoorntjes bijvoorbeeld.
  zondag 11 november 2012 @ 19:18:26 #163
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_119095685
quote:
17s.gif Op zondag 11 november 2012 17:41 schreef Kyara het volgende:

[..]

ja, maar ook op je fb ziet ie er anders uit. Mijnes heeft geen hoorntjes bijvoorbeeld.
Wat een rare giraf dan! :D En juist die hoorntjes, die zijn het interessants! Hoe klein die ook zijn, daaraan moet je dat ding vastpakken natuurlijk :?
pi_119130300
Ik zoek voor een vriendin die kindercoach is een IKEA Struisvogel Handpop, zwart met wit en roze.
Ik kan het kreng alleen nergens vinden en ze hebben een aantal jaren daarna ook een struisvogel met rammelaar gemaakt (dus die zie ik overal).

Wie o wie weet waar ik verder nog kan zoeken? Hij is namelijk een dankbaar voorwerp voor kinderen die wat verlegen zijn.
pi_119131469
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 16:55 schreef kahlie het volgende:
Ik zoek voor een vriendin die kindercoach is een IKEA Struisvogel Handpop, zwart met wit en roze.
Ik kan het kreng alleen nergens vinden en ze hebben een aantal jaren daarna ook een struisvogel met rammelaar gemaakt (dus die zie ik overal).

Wie o wie weet waar ik verder nog kan zoeken? Hij is namelijk een dankbaar voorwerp voor kinderen die wat verlegen zijn.
Staat ie hier tussen?

http://www.ebay.com/sch/i(...)=ostrich+hand+puppet
(niet heel goedkoop hoor :X )
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
pi_119131550
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 17:22 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Staat ie hier tussen?

http://www.ebay.com/sch/i(...)=ostrich+hand+puppet
(niet heel goedkoop hoor :X )
Ja! Het is idd de 2de of de 3de. Bijna $50 zit denk ik wel buiten het budget, die van $25 is misschien wel te doen, je kan ook "Best Offer" doen. In ieder geval weet ik nu ook hoe hij heet! (was al van de label af). Dank je wel!
pi_119131623
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 17:25 schreef kahlie het volgende:

[..]

Ja! Het is idd de 2de of de 3de. Bijna $50 zit denk ik wel buiten het budget, die van $25 is misschien wel te doen, je kan ook "Best Offer" doen. In ieder geval weet ik nu ook hoe hij heet! (was al van de label af). Dank je wel!
Graag gedaan, succes! *O*
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
pi_119131800
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 17:27 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Dank je wel! Heb er al eentje in duitsland gevonden voor ¤8 (vanaf bieden). Dus dat wordt hem dan misschien wel. Super *O*
  maandag 12 november 2012 @ 17:34:27 #169
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_119131900
Die bovenste van dat rijtje is wel heel erg mooi, trouwens O+

Maar ja, ik moet juist knuffels wegdoen en vooral niet nieuwe kopen :X
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  dinsdag 13 november 2012 @ 07:48:30 #170
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_119154173
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 11:45 schreef Susie het volgende:
Heeft er iemand toevallig dit girafje (belabberde foto, maar is ongeveer 10 cm hoog ofzo) in huis of nog gezien bij een Hema in de buurt? Hier helemaal uitverkocht en online bij Hema ook niet te vinden. Ik heb er dus maar 1 en het is echt Anouk haar "knuffie" om mee te slapen O+ Ik zou er graag wat meer hebben, want wanneer gewassen heeft hij geen tijd om te drogen, moet gelijk weer mee naar bed :X

[ afbeelding ]
Ik heb hem,geloof ik!

Nog interesse? Als ik goed zoek,zou ik ook nog een 2e moeten hebben.
  dinsdag 13 november 2012 @ 07:52:11 #171
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_119154192
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2012 07:48 schreef kapiteinpannekoek het volgende:

[..]

Ik heb hem,geloof ik!

Nog interesse? Als ik goed zoek,zou ik ook nog een 2e moeten hebben.
Ik krijg er al 1 van Twentemeisje, maar nog 1 is zeker welkom! Tof en thanks! :* Ik zal je mijn adres pm-en!
pi_119594915
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 17:27 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Struis is binnen *O*

Bedankt allemaal!
pi_123108438
Ik zoek voor iemand een Bumbalu knuffeldoekje!
pi_123109175
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 10:46 schreef Kleurdoos het volgende:
Echt de rode? Ik heb wel de bumba.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_123117677
nee echt de rode ;(
pi_123117708
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 16:44 schreef McLaura het volgende:
Hoiiiiii,

Ik zoek :

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Robijntje van ongeveer 20 cm!
volgens mij heb ik die, mocht je nog zoeken
pi_123137560
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 14:38 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

volgens mij heb ik die, mocht je nog zoeken
Mwah, 1,5 jaar later vindt jochie van kwestie (inmiddels 6) andere dingen leuk ;)

Evengoed bedankt!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_123137892
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 10:46 schreef Kleurdoos het volgende:
Via de webshop van studio100 (waar bumba ondervalt) kon je hem voorheen bestellen misschien als ze contact opnemen met de klantenservice dat ze nog iets kunnen betekenen voor die mensen. Ook werden ze verkocht via babynu.nl misschien dat ze daar nog wat kan vinden.
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_123654645

Ik ben nog steeds dringend op zoek naar deze voor Jelte. Ze komen bij de Zeeman vandaan (periode november december 2011) en ze worden voor zover ik weet niet meer verkocht. Ik heb er twee, maar hij slaapt met ze allebei dus ik heb er echt meer nodig. Heeft iemand toevallig zo een liggen? of wordt hij bij jou Zeeman nog wel verkocht? Neem er ajb twee voor mij mee!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_127361975
Ik zoek nog steeds bovenstaande knuffellap voor Jelte.

Weet iemand site's waar ze knuffels aanbieden?
pi_127362054
quote:
4s.gif Op maandag 3 juni 2013 15:40 schreef Vlindur het volgende:
Ik zoek nog steeds bovenstaande knuffellap voor Jelte.

Weet iemand site's waar ze knuffels aanbieden?
Ik ga even zoeken in mijn mail. Ik heb er een reserve pooh vandaan. Die bleek niet het juiste formaat te hebben maar dat was mijn eigen schuld

Edit gevonden
http://ramjam.marktplaza.nl/?q=pooh&x=0&y=0&q-l=#shop

Succes
pi_127362416
Dank je!
Dan kunnen deze 2 net even wat vaker in de was ;)

Ha! hij staat er 2x. Ik heb er op geboden.
Had hem ook al gevonden op marktplaats, ben benieuwd of het lukt!
  maandag 3 juni 2013 @ 22:02:17 #183
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_127380270
Wat een heerlijke foto, Vlindur O+
Ik wil spontaan ook zo'n lekker doekje om mee te slapen, zo ontspannen ziet het eruit ;) :z
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_127380707
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 15:50 schreef Vlindur het volgende:
Dank je!
Dan kunnen deze 2 net even wat vaker in de was ;)

[ afbeelding ]

Ha! hij staat er 2x. Ik heb er op geboden.
volgens mij gaat met een redelijk bod al akkoord. En voor jou niet relevant maar ze kunnen ze zo vacuum verpakken dat ze door de brievenbus passen
  donderdag 13 juni 2013 @ 22:18:18 #185
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_127769486
Kick voor danic
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_127770854
Thanks Rocka.
Ik ben op zoek naar een extra egel van happy horse. Hij is niet meer verkrijgbaar in de winkel en Eva is er zo'n beetje mee getrouwd :') we hebben al een reserve, maar die is ook al aardig afgeknuffeld.
Het gaat om het grote exemplaar van 20 cm. Deze:

pi_127780848
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 15:50 schreef Vlindur het volgende:
.
Was het nog gelukt? Ik zie hem toevallig net op mp voorbij komen

http://www.marktplaats.nl(...)40d2&previousPage=lr
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_127781465
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 10:04 schreef geppie het volgende:

[..]

Was het nog gelukt? Ik zie hem toevallig net op mp voorbij komen

http://www.marktplaats.nl(...)40d2&previousPage=lr
Dank je! ^O^
Ik heb er inmiddels 1 bij en die knakker van de link van FR reageert nergens op dus ik heb deze ook gemaild!
pi_127792328
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 10:25 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Dank je! ^O^
Ik heb er inmiddels 1 bij en die knakker van de link van FR reageert nergens op dus ik heb deze ook gemaild!
boh wat stom ik had heel snel een reactie toen.
Probeer ik ook eens te helpen schiet het niet op -O-
pi_127792636
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 22:43 schreef danic het volgende:
Thanks Rocka.
Ik ben op zoek naar een extra egel van happy horse. Hij is niet meer verkrijgbaar in de winkel en Eva is er zo'n beetje mee getrouwd :') we hebben al een reserve, maar die is ook al aardig afgeknuffeld.
Het gaat om het grote exemplaar van 20 cm. Deze:

[ afbeelding ]
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr

http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_127814614
quote:
Hij heeft de status "niet op voorraad". Logisch, want hij wordt niet meer geleverd.
pi_127814706
quote:
^O^
De 1e is een rammelaar, maar die 2e is hem wel.
Als er hier niemand is die er afstand van wil doen kan ik deze eens benaderen idd.
pi_127819524
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 00:18 schreef danic het volgende:

[..]

Hij heeft de status "niet op voorraad". Logisch, want hij wordt niet meer geleverd.
ow sorry zo ver had ik dan weer niet gekeken schijnbaar :)
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 22:00:39 #195
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_130177870
Haai! Na de grootscheepse zoekactie naar een reserve-Mauw voor Stef een paar jaar terug kom ik nu opnieuw langszeilen voor de kleine meid. Heeft iemand toevallig dít:

doekje nog liggen? Het is van de rabobank en Isabel is erg fan van degene die ze heeft gekregen.

Mijn dank is groot! :)
3!
pi_130178334
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 22:00 schreef Incantrix het volgende:
Haai! Na de grootscheepse zoekactie naar een reserve-Mauw voor Stef een paar jaar terug kom ik nu opnieuw langszeilen voor de kleine meid. Heeft iemand toevallig dít:

[ afbeelding ]

doekje nog liggen? Het is van de rabobank en Isabel is erg fan van degene die ze heeft gekregen.

Ik moet hem nog hebben liggen ergens maar zou moeten zoeken waar..
Na de zolderverbouwing ligt niet alles meer waar ik het gelaten had.. Als ik hem eerdaags tegen kom laat ik het je weten
pi_130178369
Iemand een tutteldoekje van bonbebe een wit muisje?

Inca, heb je al gekeken of ze ze toevallig nog hebbe. Op een van de kantoren? Misschien kan je er 1 kopen of krijg je een nieuwe als je er een rekening hebt
pi_130178509
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 22:00 schreef Incantrix het volgende:

[ afbeelding ]

Volgens mij wel. Moet ik morgen even nakijken.
pi_130178543
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 22:11 schreef Sam1993 het volgende:
Iemand een tutteldoekje van bonbebe een wit muisje?

Inca, heb je al gekeken of ze ze toevallig nog hebbe. Op een van de kantoren? Misschien kan je er 1 kopen of krijg je een nieuwe als je er een rekening hebt
Die zou ook nog ergens moeten zijn. Kijk ik ook morgen even na.
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 22:20:44 #200
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_130178773
Oh, top, als jullie even zouden willen kijken O+

Sam, had ik ook bedacht idd, maar ik heb er geen rekeningen lopen dus dacht dat ik het eerst wel ff hier kan proberen ;)
3!
pi_130179589
Zon muisje heb ik volgens mij ook nog wel liggen maar moet ook gezocht worden..
pi_130180159
Ik hoor het wel :-)

Ik heb hier nog een blauw beertjes doekje uit de zwanger doos iemand die nodig?
pi_130189514
Incantrix ik heb hem hier. Wil je dat ik hem op stuur of spreken we af? Volgens mij woon je in de buurt toch?

Sam voor jou moet ik nog kijken maar de kleine slaapt nu.
pi_130191375
Sam ik heb de muis ook!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')