iFail?quote:Op maandag 7 december 2009 17:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
Oeps de tt is stuk gegaan op de iphone
EN ANNEMIEKE! Waaaarom.quote:Op maandag 7 december 2009 17:07 schreef Derek010 het volgende:
Ik hoor pas net dat Gerard, Giel en Annemieke in het Glazen Huis gaan. Hmm, altijd Giel, waarom niet Michiel ipv Giel, was veel leuker geweest vind ik.
quote:Op maandag 7 december 2009 17:26 schreef TheZapster het volgende:
Ik voorspel de hit van de komende SR.De nieuwe van Zanger Rinus![]()
![]()
![]()
Dammit, we hebben gewoon dezelfde muzieksmaakquote:Op maandag 7 december 2009 14:24 schreef 3FMaster het volgende:
Als we het over de Anthem gaan hebben:
Ritsie bie Ritsie Baa Ritsie boem!
Dan kom ik Giel Beelen eigenhandig vermoordenquote:Op maandag 7 december 2009 17:26 schreef TheZapster het volgende:
Ik voorspel de hit van de komende SR.De nieuwe van Zanger Rinus![]()
![]()
![]()
Als je een vrouw was zou ik met je trouwenquote:Op maandag 7 december 2009 17:27 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
[..]
Dammit, we hebben gewoon dezelfde muzieksmaak
Ik zou daarvoor niet helemaal naar Grunn gaan hoor, veel te ver!quote:Op maandag 7 december 2009 17:29 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Dan kom ik Giel Beelen eigenhandig vermoorden
Prachtig jaquote:Op maandag 7 december 2009 17:30 schreef gerbenp het volgende:
http://www.stubru.be/media/kabouterwesleyforlife![]()
Ik blijf in ieder geval wel komen. Ik kan mijn planning niet van de weeromstuit overhoop gooien, ook al zit Giel in het huis.quote:Op maandag 7 december 2009 13:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
Hier ga ik niet voor de trein richting Groningen instappen.
Hans gaat nu vast zijn vrije dagen terugdraaien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |