quote:Op maandag 7 december 2009 16:18 schreef Otis2.0 het volgende:
Whehehe TS z'n hele reet zit onder schijt.
quote:Op maandag 7 december 2009 16:18 schreef Otis2.0 het volgende:
Whehehe TS z'n hele reet zit onder schijt.
Juist niet, als je hem dan weer open vouwt zit er helemaal geen systeem meer in.quote:Op maandag 7 december 2009 16:22 schreef intraxz het volgende:
Daarom moet je ook een propje maken in plaats van het te vouwen, autist.
Jaa ik ga mijn wcpapier opvouwen en weer openvouwen! JAAAquote:Op maandag 7 december 2009 16:25 schreef AnusCocainus het volgende:
[..]
Juist niet, als je hem dan weer open vouwt zit er helemaal geen systeem meer in.
Je hebt een uitgescheurde anusquote:Op maandag 7 december 2009 16:26 schreef AnusCocainus het volgende:
[..]
Nee nee, schattig sloggi kontje, dat is het probleem niet.
Je anus is een beetje in de war. Gebruik je hem ook als ingang ofzo?quote:Op maandag 7 december 2009 16:29 schreef AnusCocainus het volgende:
[..]
Dan zou alles er eerder netjes in 1 hap uitvallen *plof*.
Zou m'n anus te klein zijn dan?
Nou ik kijk altijd even naar m'n papiertje om te checken offie helemaal schoon is. Welke smeerlap veegt nou 2x en gaat er maar van uit dat het schoon is. bahbah.quote:Op maandag 7 december 2009 16:27 schreef intraxz het volgende:
[..]
Jaa ik ga mijn wcpapier opvouwen en weer openvouwen! JAAA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet echt, hoogstens 1 kootje af en toe. Niks bijzonders dus.quote:Op maandag 7 december 2009 16:29 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Je anus is een beetje in de war. Gebruik je hem ook als ingang ofzo?
Ja maar als je off-centre begint dat is het einde zoek natuurlijk.quote:Op maandag 7 december 2009 16:32 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Ik denk dat je het drukpunt moet repositioneren voor een strakke streep in het midden.
Jezus veeg jij nooit je reet af ofzo, dat haalt toch helemaal niks uit.quote:Op maandag 7 december 2009 16:34 schreef Anywhere het volgende:
Probeer het eens met ander wc-papier.
Autistquote:Op maandag 7 december 2009 16:27 schreef AnusCocainus het volgende:
[..]
Omdat ik het irritant vind als de streep niet in het midden zit
Nee nee, want dan zou het aan beide kanten van de anus zitten.quote:Op maandag 7 december 2009 16:35 schreef Salatrel het volgende:
whehehe TS knijpt tijdens het poepen zijn billetjes tegen elkaar zodat zn kont helemaal onder zit
Maar bij bijvoorbeeld dit papier zal je in verhouding altijd dichter bij het midden zitten:quote:Op maandag 7 december 2009 16:35 schreef AnusCocainus het volgende:
[..]
Jezus veeg jij nooit je reet af ofzo, dat haalt toch helemaal niks uit.
Papier is papier.
Kijk hier kan ik wat mee, enig idee welke webshop die leipe vellen verkoopt?quote:Op maandag 7 december 2009 16:38 schreef Anywhere het volgende:
[..]
Maar bij bijvoorbeeld dit papier zal je in verhouding altijd dichter bij het midden zitten:
Vouw het papier en een \/\/ vorm en draai het papier 90 graden. Breder papier en evenlange oppervlakte. Zo kan je off centre vegen. Ik stel voor om met 0,5 cm te beginnen en later uit te breiden naar max 2,1 cm.quote:Op maandag 7 december 2009 16:33 schreef AnusCocainus het volgende:
[..]
Ja maar als je off-centre begint dat is het einde zoek natuurlijk.
Ook weet je van te voren nooit aan welke bil-kant wat meer zit, gevaarlijk plan.
Gast je bent GENIAAL! Dan heb je 3 drukpunten (1voor elke vinger), middelvinger poetst de anus en de wijs en ring-vinger regelen de buitenkant.quote:Op maandag 7 december 2009 16:40 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
Vouw het papier en een \/\/ vorm en draai het papier 90 graden. Breder papier en evenlange oppervlakte. Zo kan je off centre vegen. Ik stel voor om met 0,5 cm te beginnen en later uit te breiden naar max 2,1 cm.
http://cgi.ebay.com/TRITO(...)?hash=item230424bb54quote:Op maandag 7 december 2009 16:39 schreef AnusCocainus het volgende:
[..]
Kijk hier kan ik wat mee, enig idee welke webshop die leipe vellen verkoopt?
Hebben ze die niet in W vorm?quote:Op maandag 7 december 2009 16:45 schreef Anywhere het volgende:
[..]
http://cgi.ebay.com/TRITO(...)?hash=item230424bb54
kan zo geen andere vinden
Dat kan je zelf ook makenquote:Op maandag 7 december 2009 16:45 schreef AnusCocainus het volgende:
[..]
Hebben ze die niet in W vorm?
Dan heb ik allerlei gereedschap nodig, ik heb NU hulp nodig!quote:Op maandag 7 december 2009 16:47 schreef Anywhere het volgende:
[..]
Dat kan je zelf ook maken![]()
http://members.casema.nl/(...)ng/Handleidingpa.pdf
Zucht. *gaap*quote:Op maandag 7 december 2009 16:49 schreef Radio-silence het volgende:
TS is te dom om normaal te kunnen schijten danwel te kunnen vegen.
Dus dan zou ik plakband mee moeten nemen naar de wc? hmm.quote:Op maandag 7 december 2009 16:52 schreef Anywhere het volgende:
Je kan natuurlijk ook gewoon je schijt aan het wc-papier afvegen en daarna het papier zó scheuren dat de bruine vlek in het midden komt te zitten
Je kan er ook alleen stukjes afhalen. Dan gooi je de kleine overgebleven stukjes gewoon wegquote:Op maandag 7 december 2009 16:52 schreef AnusCocainus het volgende:
[..]
Dus dan zou ik plakband mee moeten nemen naar de wc? hmm.
Het lijkt er wel op, waarvoor dank natuurlijk.quote:Op maandag 7 december 2009 16:54 schreef Anywhere het volgende:
Ben ik de enige die een beetje serieus meedenkt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |