wat is het nummer van de klantenservice?quote:
*mompelt iets over normen en waarden*quote:Op maandag 7 december 2009 16:15 schreef DuTank het volgende:
[..]
Om het even lekker ordinair te zeggen: ik zou je kapot neuken en op moment van klaarkomen spuit ik je gezichtje onder. Maar goed, ik ben dus sinds gisteren geen single meer, nu mag het niet meer he.
Jawel die is er nog steedsquote:Op maandag 7 december 2009 16:16 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Het is zeker ook niet de park checken?
quote:
Zegt iemand die heel de dag in het Singles-topic zitquote:Op maandag 7 december 2009 16:17 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Geeft niks knul. Ooit wil er misschien wel eens een vrouw aan je piemel zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Ripley, ik begin steeds meer van je te houden op deze manierquote:Op maandag 7 december 2009 16:16 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Eerst maar eens ontmaagd worden he
Hou je grote muil dan, je zou trillen als een rietje als ik je een keer onder handen zou nemen.quote:
Hoezo? Ze werkt niet naar behoren?quote:Op maandag 7 december 2009 16:17 schreef djayzz het volgende:
[..]
wat is het nummer van de klantenservice?
quote:Op maandag 7 december 2009 16:15 schreef DuTank het volgende:
[..]
Om het even lekker ordinair te zeggen: ik zou je kapot neuken en op moment van klaarkomen spuit ik je gezichtje onder. Maar goed, ik ben dus sinds gisteren geen single meer, nu mag het niet meer he.
quote:Op maandag 7 december 2009 16:18 schreef DuTank het volgende:
[..]
Zegt iemand die heel de dag in het Singles-topic zitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
quote:Op maandag 7 december 2009 16:18 schreef DuTank het volgende:
[..]
Zegt iemand die heel de dag in het Singles-topic zitIk heb een hele grote vriend hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wie niet Babs. Wie niet.quote:Op maandag 7 december 2009 16:18 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Hou je grote muil dan, je zou trillen als een rietje als ik je een keer onder handen zou nemen.
Loser.
Nu nog meerquote:Op maandag 7 december 2009 16:17 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Geeft niks knul. Ooit wil er misschien wel eens een vrouw aan je piemel zitten
dat dan weer wel.quote:Op maandag 7 december 2009 16:16 schreef UIO_AMS het volgende:
Het is zeker ook niet de park checken?
Al swaffelendquote:Op maandag 7 december 2009 16:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Sla er dan nog eventjes 15 K.O.
Met kerst wordt zijn erecte lucifer weer jaarlijks gewassen...quote:
quote:Op maandag 7 december 2009 16:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
[matig]
Tarzan is geen vriend, maar een hulpmiddel.
[/matig]
Ik ook. Hij heet Tarzan en is 20 cm lang.quote:
Ik vind hem nou niet breed ofzoquote:
en tieten heeftquote:Op maandag 7 december 2009 16:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ook. Hij heet Tarzan en is 20 cm lang.
En als hij een strak shirtje aanheeft, lijkt het net of hij heel breed is.
Whehequote:Op maandag 7 december 2009 16:18 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Hou je grote muil dan, je zou trillen als een rietje als ik je een keer onder handen zou nemen.
Loser.
Ik heb nooit 15 man K.O. geslagen. 2 maar.quote:Op maandag 7 december 2009 16:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Sla er dan nog eventjes 15 K.O.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |