Wat gaan we eraan doen jongeman!?quote:
Nee dat is hofnar op zijn engelsquote:
Ik kan er ook wel wat mee hoor, BABS.quote:Op maandag 7 december 2009 16:09 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Ik sta vet heet op deze pic Tally, speciaal voor jou
[ afbeelding ]
Eindelijk meer daden dan woorden.quote:Op maandag 7 december 2009 16:09 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[ afbeelding ]
Welke vrouw is dat niet?quote:Op maandag 7 december 2009 16:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
Eerst jetsers posten, dan pas verder lullen hier!
^^ dat bedoel ik nu!mijn droomvrouw!
Tja, actieplan opzetten?quote:Op maandag 7 december 2009 16:09 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wat gaan we eraan doen jongeman!?
Dat zien we graagquote:Op maandag 7 december 2009 16:09 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 december 2009 16:09 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[ afbeelding ]
Lieve BadAssBitchSmutquote:Op maandag 7 december 2009 16:09 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je het nu over Barb? Uit Eindhoven? Zo ja. Dan nee.quote:
Ja, ik heb er zo weinig aan 100km verderop. Maar wel top dat je ze hebt. Dus.quote:Op maandag 7 december 2009 16:06 schreef Kluts het volgende:
Op zich?
Hey, ik heb hele leuke tietjes hoor.quote:
Bwhehehehehequote:Op maandag 7 december 2009 16:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Welke vrouw is dat niet?![]()
Ooh ja, ik. Gelukkig.
Wellicht, maar hier op FOK! zijn tieten jesters. Tenzij je een kutnewbie bent natuurlijk. Vraag maar aan Tally.quote:
I know!quote:Op maandag 7 december 2009 16:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hey, ik heb hele leuke tietjes hoor.
Nou jezus, ik zit ook zo op mn werk hoor, zit niet in een spoilertag op kantoorquote:Op maandag 7 december 2009 16:10 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Lieve BadAssBitchSmut
Zou je uitdagende foto's in een spoilertje kunnen doen?![]()
Niet echt fijn als ik op werk zit te scrollen en er komen ineens een goed stel tieten langs
Ksst, het is inderdaad jester. Ken je klassiekersquote:Op maandag 7 december 2009 16:09 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wat gaan we eraan doen jongeman!?
[..]
Nee dat is hofnar op zijn engels
och.. ik kan niet tegen bloed, dus het scheeltquote:Op maandag 7 december 2009 16:08 schreef RaXz het volgende:
[..]
Nee nee, daar moet ik niet aan denken.
Naar beneden is natuurlijk een ander verhaal.
quote:Op maandag 7 december 2009 16:11 schreef UIO_AMS het volgende:
Wellicht, maar hier op FOK! zijn tieten jesters. Tenzij je een kutnewbie bent natuurlijk. Vraag maar aan Tally.
quote:
Had je een goed punt. De akoestiek in de GelreDome was echt 3 keer niks.quote:Op maandag 7 december 2009 16:04 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Was het wat? Ik had geen zin ze in een stadion te bekijken
Ach nou een hofnar is ook vermaak zullen we maar zeggenquote:Op maandag 7 december 2009 16:11 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Wellicht, maar hier op FOK! zijn tieten jesters. Tenzij je een kutnewbie bent natuurlijk. Vraag maar aan Tally.
Nee het was echt bedoeld als kijk-mn-tieten-foto hoorquote:Op maandag 7 december 2009 16:11 schreef Kreator het volgende:
Zelf zo'n 'geile' ik moet poepenfoto plaatsen. Beetje jammer, Babs. Wel goeie jetsers trouwens.
J.E.T.S.E.R.S.quote:Op maandag 7 december 2009 16:12 schreef UIO_AMS het volgende:
Dus met deze TT verkracht ik 10 jaar aan fokgeschiedenis?quote:Op maandag 7 december 2009 16:11 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Ksst, het is inderdaad jester. Ken je klassiekers
Om het even lekker ordinair te zeggen: ik zou je kapot neuken en op moment van klaarkomen spuit ik je gezichtje onder. Maar goed, ik ben dus sinds gisteren geen single meer, nu mag het niet meer he.quote:Op maandag 7 december 2009 16:09 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[ afbeelding ]
would you care?quote:Op maandag 7 december 2009 16:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dus met deze TT verkracht ik 10 jaar aan fokgeschiedenis?
Is er ook bewegend beeld? Of live bezichtiging?quote:Op maandag 7 december 2009 16:13 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Nee het was echt bedoeld als kijk-mn-tieten-foto hoor
You are doing a great jobquote:Op maandag 7 december 2009 16:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dus met deze TT verkracht ik 10 jaar aan fokgeschiedenis?
Eerst maar eens ontmaagd worden hequote:Op maandag 7 december 2009 16:15 schreef DuTank het volgende:
[..]
Om het even lekker ordinair te zeggen: ik zou je kapot neuken en op moment van klaarkomen spuit ik je gezichtje onder.
eensch.quote:Op maandag 7 december 2009 16:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
J.E.T.S.E.R.S.
Jestsers is bedacht door een amoebe in onzin die 4 microseconden aandacht kreeg.
Het is zeker ook niet de park checken?quote:Op maandag 7 december 2009 16:14 schreef Kreator het volgende:
J.E.T.S.E.R.S.
Jestsers is bedacht door een amoebe in onzin die 4 microseconden aandacht kreeg.
uhu tuurlijkquote:Op maandag 7 december 2009 16:16 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Eerst maar eens ontmaagd worden he
Je bent ook een loser.quote:Op maandag 7 december 2009 16:15 schreef DuTank het volgende:
[..]
Om het even lekker ordinair te zeggen: ik zou je kapot neuken en op moment van klaarkomen spuit ik je gezichtje onder. Maar goed, ik ben dus sinds gisteren geen single meer, nu mag het niet meer he.
Kutnewbies!quote:Op maandag 7 december 2009 16:11 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dat is ie toch al? door die 15 jongens....quote:Op maandag 7 december 2009 16:16 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Enkel op afspraak.quote:Op maandag 7 december 2009 16:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
Is er ook bewegend beeld? Of live bezichtiging?
You are killing me!quote:Op maandag 7 december 2009 16:16 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |