Oh ja, om zichzelf te bewerken natuurlijkquote:Op maandag 7 december 2009 15:59 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Met haar wil je niet stoeienZij vecht vies en gemeen en ze heeft messen
Handzaam pakketjequote:
Heb hier nog een fles vol tannines en andere rommel staanquote:Op maandag 7 december 2009 16:01 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Fuck het is al fucking 16:00
Over 2 uurtjes kan ik ook weer aan de drugs
Tieten zijn speelgoed!quote:Op maandag 7 december 2009 16:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Van tieten naar speelgoed.
Wijs jongens, erg wijs
Nee, bij 12jarige brugklassers... Maar het zit toevallig in m'n geheugenquote:Op maandag 7 december 2009 16:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En dat bij volwassen mensen. Ik heb daar nooit iets van gesnapt.
Best ukkiequote:
quote:
Dat is wel zwak iddquote:Op maandag 7 december 2009 16:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik schrok van mijn laatste rekening
Daar stonden er maar 475 ofzo op
Verder onder mijn niveau
ik ben krasvrijquote:Op maandag 7 december 2009 16:01 schreef DuTank het volgende:
[..]
Oh ja, om zichzelf te bewerken natuurlijk
quote:
Ik snap wel dat er zoveel single blijvenquote:
Nah, ze is geen zelfsnijder, slechts emoquote:Op maandag 7 december 2009 16:01 schreef DuTank het volgende:
[..]
Oh ja, om zichzelf te bewerken natuurlijk
quote:
Juist back to business! Tieten!quote:Op maandag 7 december 2009 16:02 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
wilde net zeggen, back to tieten!
Was het wat? Ik had geen zin ze in een stadion te bekijkenquote:Op maandag 7 december 2009 16:02 schreef El_Matador het volgende:
Nog ff nagenieten van Rammstein gisteren.![]()
Sommige snijden liever in anderen.quote:Op maandag 7 december 2009 16:03 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Nah, ze is geen zelfsnijder, slechts emo
Post je tieten esquote:Op maandag 7 december 2009 16:02 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
wilde net zeggen, back to tieten!
Wat een wanprestatie!quote:
Ik ben ook blij dat je tieten hebt. Op zich.quote:Op maandag 7 december 2009 16:04 schreef Kluts het volgende:
Toch ben ik wel blij dat ik ze heb, die tieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |