Niet zolang hij zijn preken verder verkondigd in het openbaar.quote:Op maandag 7 december 2009 15:53 schreef Zapper het volgende:
Ze sluiten Giel op. Da's positief toch?
Inderdaad, niet hypocriet zijn, dan ook alle andere nadelen van Afrika erbij..quote:Op maandag 7 december 2009 15:54 schreef Sapstengel het volgende:
Gaat Giel Beelen er weer in? En zo ja, kan iemand dan zorgen dat hij omkomt van de honger? Of een koolmonoxide-vergiftiging of iets dergelijks.
En ze hem uiteindelijk weer vrij laten.quote:Op maandag 7 december 2009 15:55 schreef o.us het volgende:
[..]
Niet zolang hij zijn preken verder verkondigd in het openbaar.
Een grote kijkdoos kan natuurlijk een huis zijn.quote:Op maandag 7 december 2009 15:54 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Kan een huis wel van glas zijn? Is het dan niet gewoon een grote kijkdoos?
eenschquote:Op maandag 7 december 2009 17:25 schreef Beavis het volgende:
Giel zit er weer in?
Kan ook bijna niet anders. Hij is de grootste attention whore die er rondloopt
Dat was Lamon toch al?quote:Op maandag 7 december 2009 17:25 schreef Beavis het volgende:
Giel zit er weer in?
Kan ook bijna niet anders. Hij is de grootste attention whore die er rondloopt
* Ofyles2 er zelfs een half uur langer over doet.quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:00 schreef Rookert het volgende:
Ach rot op cultuurbarbaren![]()
Alsof jullie liever billboardkoppen als Edwin Evers of andere 538/Q-Music bobo's willen zien. Het levert tenminste een goede sfeer en leuke tv op, bovendien: Kerst![]()
Ik ga wel even 2 uur treinen om te kijken hoor
ik ben er met 10min fietsenquote:Op dinsdag 8 december 2009 00:02 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
* Ofyles2 er zelfs een half uur langer over doet.
En ondertussen geeft Radio 538 deze week gratis shoppen in Londen weg. Hoezo commercieel?![]()
quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:00 schreef Rookert het volgende:
Ik ga wel even 2 uur treinen om te kijken hoor
Ik zou zeggen, trek de tegels maar vast uit de stoep...quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:05 schreef TonyMalony het volgende:
Zolang het Glazen Huis niet hier in Groningen komt, vind ik alles prima!
Met vrienden naar een studentenstad waar de sfeer prima is op een donderdag met een studenten-OV, what's not to likequote:
quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:05 schreef TonyMalony het volgende:
quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:05 schreef TonyMalony het volgende:
kan Stefan het geld heenbrengenquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:33 schreef Ensaf het volgende:
Als jullie allemaal geld gaan geven, ga ik uit de kleren!
Omdat het kan!quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:38 schreef BasEnAad het volgende:
Wat ik ook niet snap. Dan zie je op tv dat glazen huis he, en dan staan daar buiten allemaal mensen verkleumd en ingepakt voor zich uit te staren!! Naast dat huis! Het ziet er zo tragisch uit, waarom ga je daar in godsnaam staan??
Dit jaar zie ik anders maar heel weinig mensen staan bij het huis. Zal wel door het weer komen...quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:38 schreef BasEnAad het volgende:
Wat ik ook niet snap. Dan zie je op tv dat glazen huis he, en dan staan daar buiten allemaal mensen verkleumd en ingepakt voor zich uit te staren!! Naast dat huis! Het ziet er zo tragisch uit, waarom ga je daar in godsnaam staan??
quote:Op zondag 20 december 2009 11:26 schreef Ferrari_Tape het volgende:
De regering geeft aan het eind ook een paar miljoen, van ONS BELASTINGGELD!!!!
Betalen die stakkers die nu geld geven dus eigenlijk dubbel !!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |