Niet zolang hij zijn preken verder verkondigd in het openbaar.quote:Op maandag 7 december 2009 15:53 schreef Zapper het volgende:
Ze sluiten Giel op. Da's positief toch?
Inderdaad, niet hypocriet zijn, dan ook alle andere nadelen van Afrika erbij..quote:Op maandag 7 december 2009 15:54 schreef Sapstengel het volgende:
Gaat Giel Beelen er weer in? En zo ja, kan iemand dan zorgen dat hij omkomt van de honger? Of een koolmonoxide-vergiftiging of iets dergelijks.
En ze hem uiteindelijk weer vrij laten.quote:Op maandag 7 december 2009 15:55 schreef o.us het volgende:
[..]
Niet zolang hij zijn preken verder verkondigd in het openbaar.
Een grote kijkdoos kan natuurlijk een huis zijn.quote:Op maandag 7 december 2009 15:54 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Kan een huis wel van glas zijn? Is het dan niet gewoon een grote kijkdoos?
eenschquote:Op maandag 7 december 2009 17:25 schreef Beavis het volgende:
Giel zit er weer in?
Kan ook bijna niet anders. Hij is de grootste attention whore die er rondloopt
Dat was Lamon toch al?quote:Op maandag 7 december 2009 17:25 schreef Beavis het volgende:
Giel zit er weer in?
Kan ook bijna niet anders. Hij is de grootste attention whore die er rondloopt
* Ofyles2 er zelfs een half uur langer over doet.quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:00 schreef Rookert het volgende:
Ach rot op cultuurbarbaren![]()
Alsof jullie liever billboardkoppen als Edwin Evers of andere 538/Q-Music bobo's willen zien. Het levert tenminste een goede sfeer en leuke tv op, bovendien: Kerst![]()
Ik ga wel even 2 uur treinen om te kijken hoor
ik ben er met 10min fietsenquote:Op dinsdag 8 december 2009 00:02 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
* Ofyles2 er zelfs een half uur langer over doet.
En ondertussen geeft Radio 538 deze week gratis shoppen in Londen weg. Hoezo commercieel?![]()
quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:00 schreef Rookert het volgende:
Ik ga wel even 2 uur treinen om te kijken hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |