quote:Op maandag 7 december 2009 14:31 schreef error_404 het volgende:
De grap van dit topic is natuurlijk dat 78% van de Fokkers zijn hyves gaat checken.
Als ik niet op hyves mag hoe kan ik dan een profiel hebben aangemaakt?quote:Op maandag 7 december 2009 14:31 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Je bent gewoon te lelijk voor een profiel, daarom mag je niet op HIVes
Na beoordeling van je foto, Sherlock of denk je dat ze door je beeldscherm heen kunnen kijkenquote:Op maandag 7 december 2009 14:32 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
Als ik niet op hyves mag hoe kan ik dan een profiel hebben aangemaakt?
LEG DAT MAAR ES UIT!!!!1quote:Op maandag 7 december 2009 14:32 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
zwak excuus om je belachelijke uitspraak recht te zettenquote:Op maandag 7 december 2009 14:33 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Na beoordeling van je foto, Sherlock of denk je dat ze door je beeldscherm heen kunnen kijken
Ze kunnen niet alles controleren. Ze zien het nu pasquote:Op maandag 7 december 2009 14:32 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
Lelijkerdquote:Op maandag 7 december 2009 14:33 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
zwak excuus om je belachelijke uitspraak recht te zetten
Ja, maar dan gewoon Hyves algemeen.quote:Op maandag 7 december 2009 14:31 schreef error_404 het volgende:
De grap van dit topic is natuurlijk dat 78% van de Fokkers zijn hyves gaat checken.
Oh jij bent blijkbaar wel aantrekkelijk genoeg....... pics van je tieten aubquote:Op maandag 7 december 2009 14:42 schreef Ratelslangetje het volgende:
TS is een liegbeest.Hyves is niet offline.
Die had je toch al?quote:Op maandag 7 december 2009 14:44 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Oh jij bent blijkbaar wel aantrekkelijk genoeg....... pics van je tieten aub
18 19quote:Op maandag 7 december 2009 14:44 schreef BorusBulldog het volgende:
TS, ik hoop dat je de vingertyfus krijgt zodat je in het vervolg alleen nog maar terug kan denken aan hoe het was om te fappen op 12-jarige meisjes op hyves.
Ik zal eens ff kijken.quote:Op maandag 7 december 2009 14:51 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja maar die nieuwe, met die nieuwe dong van je
Ander woord voor dildoquote:Op maandag 7 december 2009 14:53 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik zal eens ff kijken.![]()
Wat is een dong trouwens?
Ja, thanks alvast, je bent een schatquote:Op maandag 7 december 2009 14:55 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Oja, dat had ik je beloofd he.
Aart Slagdrol?quote:Op maandag 7 december 2009 14:48 schreef KeizerKuzco het volgende:
Kuthyves heeft mijn profiel verwijderd. Stelletje prutsers.
Nee, onze trouwe vechtjapanner natuurlijk!quote:
Zure-vechtjapannerquote:Op maandag 7 december 2009 15:12 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Nee, onze trouwe vechtjapanner natuurlijk!
quote:Op maandag 7 december 2009 15:14 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Zure-vechtjapanner![]()
Had nog niet eens gezien dat die ook weer offline was
En niet eens 'niet ok' ofzo, meteen verwijderdquote:Op maandag 7 december 2009 15:14 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Zure-vechtjapanner![]()
Had nog niet eens gezien dat die ook weer offline was
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |