http://www.zondertransportstaatallesstil.nl/quote:Op maandag 7 december 2009 13:38 schreef Lariekoek het volgende:
Vrachwagens moeten verbannen worden tijdens de spits.
Inderdaad zeg, stelletje paupers.quote:Op maandag 7 december 2009 13:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Oja, moet je je collega truckers maar niet inhalen omdat jij 1 km/u sneller rijdt dan hem!!
Sluit me hier volledig bij aan! Zelfde overigens ook voor mensen met een caravan of aanhangwagen die met minimaal snelheidsverschil gaan inhalenquote:Op maandag 7 december 2009 13:39 schreef Irritatie100 het volgende:
Inhalende vrachtwagens op 2-baans wegen waar de ene 80 rijdt en de andere 82 terwijl je 120 mag
Precies, terwijl het ons wel tijd scheelt als we een 4 minuten langer 80 rijden ipv 100quote:Op maandag 7 december 2009 13:42 schreef LePoo het volgende:
[..]
Inderdaad zeg, stelletje paupers.
Die 1 km/u gaat je op je hele kut rit geen uren schelen.![]()
Even aangepast.quote:Op maandag 7 december 2009 13:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Precies, terwijl het ons wel tijd scheelt als we een 4 minuten langer 80 rijden ipv 100 120+ (waar dat mag)
Ik ook hoor. We hebben amper tijd om pauze te houden. Nu worden we wel verplicht, maar soms heb je gewoon geen keuze. Besides.. Koffie drinken en boterham eten achter het stuur kan zonder problemen..quote:Op maandag 7 december 2009 13:41 schreef Lano het volgende:
Eens hoor tsEr zitten er ook zeker tussen die wel hun best doen om zo veilig mogelijk te rijden, maar denk dat 90% idd regelmatig een bak koffie of een hele maaltijd naar binnen werkt.
Hoeveel zal dat schelen denk je..? Minder dan je denkt..quote:Op maandag 7 december 2009 13:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Precies, terwijl het ons wel tijd scheelt als we een 4 minuten langer 80 rijden ipv 100
en met transport staat ook alles stil. in de file wel te verstaan.quote:Op maandag 7 december 2009 13:41 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
http://www.zondertransportstaatallesstil.nl/
Ik dacht dat vrachtwagenchauffeurs juist wel behoorlijke pauze's hadden? T lijkt me sowieso geen pretje om tegenwoordig op de vrachtwagen te zitten, toen mijn opa het vroeger was toen was het nog leukquote:Op maandag 7 december 2009 13:45 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik ook hoor. We hebben amper tijd om pauze te houden. Nu worden we wel verplicht, maar soms heb je gewoon geen keuze. Besides.. Koffie drinken en boterham eten achter het stuur kan zonder problemen..
[..]
Hoeveel zal dat schelen denk je..? Minder dan je denkt..
En uhm, kan het weer on-topic. Dus over de oorzaak van ongelukken waar een vrachtwagen bij is betrokken..?
Ja leuk, maar niet tijdens de spits dus.quote:Op maandag 7 december 2009 13:41 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
http://www.zondertransportstaatallesstil.nl/
Heerlijk onderbouwdquote:Op maandag 7 december 2009 13:48 schreef ShaoliN het volgende:
Levensgevaarlijke kut vrachtwagens. Alleen in de nacht laten rijden die stomme boeren.
Het blijft gewoon leuk hoor. Je bent welkom als je een keertje mee wilt..quote:Op maandag 7 december 2009 13:49 schreef Lano het volgende:
[..]
Ik dacht dat vrachtwagenchauffeurs juist wel behoorlijke pauze's hadden? T lijkt me sowieso geen pretje om tegenwoordig op de vrachtwagen te zitten, toen mijn opa het vroeger was toen was het nog leuk
quote:Op maandag 7 december 2009 13:48 schreef ShaoliN het volgende:
Levensgevaarlijke kut vrachtwagens. Alleen in de nacht laten rijden die stomme boeren.
checkt fobo. Chick nd the duckquote:Op maandag 7 december 2009 13:55 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Het blijft gewoon leuk hoor. Je bent welkom als je een keertje mee wilt..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |