Ze is superleuk en onebreikbaar jaquote:Op maandag 7 december 2009 12:52 schreef H.FR het volgende:
Terechte klacht, erg mooi is ze niet. Maar vooral erg onbereikbaar.
Je gaat er zelfs slecht van spellen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
Precies! Ze is wel van mijquote:Op maandag 7 december 2009 12:59 schreef marcodej het volgende:
Hoewel ze op de eerste foto een verschrikkelijk knurftgezicht trekt, is Lisa echt welinderdaad. Terechte klacht
Meisjes die hun telefoon niet aan hebbenquote:Op maandag 7 december 2009 12:52 schreef H.FR het volgende:
Terechte klacht, erg mooi is ze niet. Maar vooral erg onbereikbaar.
Precies. Daarom stuur ik d'r ook sexmailsquote:Op maandag 7 december 2009 13:07 schreef zoefschildpad het volgende:
[..]
Meisjes die hun telefoon niet aan hebben
Ze is niet lelijk, alleen ook niet dat ik zeg, superknap.quote:Op maandag 7 december 2009 12:54 schreef Hardrebel het volgende:
Mensen die haar lelijk vinden. Sorry hoor maar IRL is dit best wel een stoor als je vergelijkt met het andere waar.
Jij ook.quote:Op maandag 7 december 2009 12:57 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Je gaat er zelfs slecht van spellen.![]()
O ja, ik vind er lelijk.![]()
idd een grafkopquote:Op maandag 7 december 2009 14:18 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ze is niet lelijk, alleen ook niet dat ik zeg, superknap.
Maar ze heeft wel iets...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet terugplaatsen @admin
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
Dat dus tot de afbeelding (http://lisa.hetklokhuis.nl/data/media/db_images/big/615586_387e1d.jpg) in onderstaande post mijn vraag al beantwoordde.quote:
Het klokhuis blijkt ook niet meer wat het geweest is.quote:Op maandag 7 december 2009 14:34 schreef Apebeer het volgende:
Oprotten met dit kuttopic
[ afbeelding ]
Zo lekker dat kuttopic weggeschopt![]()
quote:
Ze presenteert een kinderprogramma op maandagavond.quote:Op maandag 7 december 2009 15:14 schreef afcajos het volgende:
[..]
Hop hop hop, ik zou em daar kankerhard injagen, zeker wel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waar kennen we lisa van? Even googlen.
quote:
En een welgemeendequote:Op maandag 7 december 2009 15:26 schreef UnderSiege het volgende:
Gadverdamme wat een gedrocht.
Spijker hoeven aan haar klauwen en poten en ze kan zo door als paard.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |