oke. en nu?quote:
hahahah ik gelukkig nietquote:
Dit melodietje zit nu ook mijn hoofdquote:Op maandag 7 december 2009 12:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
rietsiepie rietsiepa rietsie *boem*
Lekker nummer.
De dikzak met zijn verlepte hoofdquote:Op maandag 7 december 2009 12:23 schreef BrickTamland het volgende:
Rinus is mijn vader.
Briljant gevonden.quote:Op maandag 7 december 2009 12:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Lekker nummer.
Was ook mijn eerste gedachte..quote:Op maandag 7 december 2009 12:23 schreef wise het volgende:
is hij die oliebol dan? De dikzak met zijn verlepte hoofd
Ik ook. En nu is mijn IQ verdwenen. Rietsie Bi, Rietsie Ba, Rietsie Boem.quote:
quote:Op maandag 7 december 2009 12:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Lekker nummer.
wat let je?quote:Op maandag 7 december 2009 12:28 schreef Gupje het volgende:
[..]
Hier moet een gifje van gemaakt worden
Dit is een ander nummer van Dikke Leo en de Slijpers.quote:
quote:Op maandag 7 december 2009 12:31 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Volgens mij staat hij op 2.50 met een semi-erect geslachtsdeel in zijn gele broek te zingen
Ze heeft wel twee mooie oliebollen!quote:Op maandag 7 december 2009 12:35 schreef Gupje het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit oliebollen meisje dit nummer wel waard?
http://gabry-wiljemij.hyves.nl/
Kijkend naar haar huidige vriend... ja.quote:Op maandag 7 december 2009 12:35 schreef Gupje het volgende:
[ afbeelding ]
Ritsie pie ritsie pa ritsie BOEM!quote:Op maandag 7 december 2009 12:35 schreef Gupje het volgende:
[ afbeelding ]
Ja ik zou hem er wel in ritsie pie ritsen! Boem!quote:Op maandag 7 december 2009 12:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ritsie pie ritsie pa ritsie BOEM!
Mooi meiske toch?!
quote:Op maandag 7 december 2009 12:56 schreef Falco het volgende:
Ik kijk nu al uit naar de catfight tussen Gabry en Marlous
Doe de Rinus!quote:Op maandag 7 december 2009 12:28 schreef boem-dikkie het volgende:
Ah! Hij doet dat beroemde dansje van 'm ook weer. Volgens mij heet dat dansje 'de rinus'.
Is dit een verkapte doodsverwensing?? HMMquote:
quote:Op maandag 7 december 2009 13:06 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Is dit een verkapte doodsverwensing?? HMM
Heb je kamer vragen?quote:Op maandag 7 december 2009 13:12 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Kunnen dit soort mensen niet preventief geruimd worden?
Er waren zon 70 jaar geleden ook mensen die dat dachten en uitvoerden. We herdenken hun nog elk jaar.quote:Op maandag 7 december 2009 13:12 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Kunnen dit soort mensen niet preventief geruimd worden?
Ja, we herdenken de mensen die dat deden nog steedsquote:Op maandag 7 december 2009 13:13 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
Er waren zon 70 jaar geleden ook mensen die dat dachten en uitvoerden. We herdenken hun nog elk jaar.
Volgens mij geilt hij ook echt op ze.quote:Op maandag 7 december 2009 12:56 schreef MASD het volgende:
Wat een gozer is het ook. Met elk liedje een ander meisje stalken, incluis t-shirts met foto's van die meisjes. Verbazingwekkend dat hij nog geen straatverbod heeft gekregen.
Een tokkiequote:Op maandag 7 december 2009 13:23 schreef Bragi het volgende:
[..]
Volgens mij geilt hij ook echt op ze.
Maar hij heeft een vriendin. Een hele lelijke.
Goed topic.quote:Op maandag 7 december 2009 13:01 schreef TheFrankey het volgende:
En dan nog even dit: Gabry is een kermiskind
Baas.quote:Op maandag 7 december 2009 14:58 schreef Ensaf het volgende:
Ik wil even wijzen op het topic Ik heb een handtekening van Rinus!
Kijk mijn handtekening dan:
[ afbeelding ]
Ik ken die gozers op de achtergrondquote:Op maandag 7 december 2009 17:12 schreef The6thgate het volgende:
O ja dit was het. Hier is hij dus ook te vinden::
WTFquote:Op maandag 7 december 2009 17:12 schreef The6thgate het volgende:
quote:Op maandag 7 december 2009 17:12 schreef The6thgate het volgende:
Ik vraag me af waarom die mensen klappen op 't einde. Zo van: 'YES afgelopen!' ofzo?quote:Op maandag 7 december 2009 17:12 schreef The6thgate het volgende:
Da's een Russische Nquote:Op maandag 7 december 2009 14:58 schreef Ensaf het volgende:
Ik wil even wijzen op het topic Ik heb een handtekening van Rinus!
Kijk mijn handtekening dan:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 december 2009 19:30 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Op 1.33 tot 1.40 heeft ie een klein stijfje
Dezelfde Bwlurgh-truien inderdaadquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:30 schreef koningdavid het volgende:
Hans Spekman (Tweede Kamerlid PVDA) lijkt echt veel op Zanger Rinus trouwens.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Dat wijf op 3:52 heeft dringend prozac nodig.quote:Op maandag 7 december 2009 20:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom die mensen klappen op 't einde. Zo van: 'YES afgelopen!' ofzo?
Was me nooit opgevallen!quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:30 schreef koningdavid het volgende:
Hans Spekman (Tweede Kamerlid PVDA) lijkt echt veel op Zanger Rinus trouwens.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik heb 'm eens ontmoet!quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:37 schreef Nikmans het volgende:
Nee even serieus maar die Rinus *moet* wel haast een beetje een geestelijke achterstand hebben.
ikquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:41 schreef Ensaf het volgende:
Wie wil er niet met Rinus onder de douche?
Het is duidelijk dat die werkplaats een mogelijke link is tussen Zangeres Sharon, Marlous en Rinus. Ze zijn alle 3 geestelijk wat achter, figureren in elkaars clips en komen uit Friesland.quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:47 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Ik heb 'm eens ontmoet!
Hij zal geen hoogleraar worden, dat staat vast.
Hij werkt bij Caparis, een sociale werkplaats.
Marlous komt uit Assen!quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:00 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat die werkplaats een mogelijke link is tussen Zangeres Sharon, Marlous en Rinus. Ze zijn alle 3 geestelijk wat achter, figureren in elkaars clips en komen uit Friesland.
Maar ook zij figureert in die clip van Zangeres Sharon toch? Ze moeten elkaar uit het circuit kennen.quote:
Kenners weten: De Marlous uit de clip is niet de Marlous over wie het liedje gaat.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:11 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Maar ook zij figureert in die clip van Zangeres Sharon toch? Ze moeten elkaar uit het circuit kennen.
Want die uit die clip wil niemand onder de douche of je bent ook zwakzinnigquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:23 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Kenners weten: De Marlous uit de clip is niet de Marlous over wie het liedje gaat.
Graag met wat meer respect over de vriendin van Rinus spreken.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:38 schreef Gupje het volgende:
[..]
Want die uit die clip wil niemand onder de douche of je bent ook zwakzinnig
Dat maakt die gast ook zo baasquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:45 schreef Maikuuul het volgende:
Hij is ook in de clip te zien van zangeres Sharon ( laatst @ FP)
Met zijn stoere armbeweging
Ja die Gabry zou ik ook wel willen inzepenquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:14 schreef pagadder het volgende:
Waar halen ze zulke exemplaren toch altijd vandaan?
Maar Gaby is wel een verbetering tegenover Marlous.![]()
Joh.quote:Op maandag 28 december 2009 15:17 schreef Dirk het volgende:
Opletten mensen.
Dat mens uit de eerste clip is niet Marlous, dat is zijn echt vriendin genaamd Debora.
De Marlous waar het liedje over gaat ziet er zo uit:
[ afbeelding ]
Daar zijn de meningen dan toch over verdeeld.quote:
quote:Op maandag 7 december 2009 12:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Lekker nummer.
Preventief ruimen, voordat wij het ook krijgen!quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:05 schreef Sodeju het volgende:
Ik raakte Rinus vorige week aan in het postkantoor
Ik was mijn vinger nooit meer!quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:06 schreef sinadO het volgende:
[..]
Preventief ruimen, voordat wij het ook krijgen!
Omdat dat allemaal nep-artiesten zijn. Die doen het alleen maar voor het geld. Geldwolf Borsato, Commerciele hoer Adele zouden betere namen voor hen zijn. Zanger Rinus is een artiest in hart en nieren, het performen zit hem in het bloed, hij kan simpelweg niet anders. Daarom.quote:Op dinsdag 29 december 2009 10:27 schreef sinadO het volgende:
Maar los daarvan, waarom staat er dan in de top40 niet zangeres Adele, zanger Marco Borsato, zanger James Morrisson etc.? Nou?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |