quote:Op maandag 7 december 2009 19:30 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Stoer verhaal, hoe oud ben je 15?
Laat die liefde maar deze kant opvloeien.quote:Op maandag 7 december 2009 19:33 schreef MilfLover het volgende:
[..]
![]()
Hier moest ik om lachen.
De rest gewoon zonde van de tijd. Leer fucking nederlands mongool!
Maak Skylark nou niet aan het huilen man!quote:Op maandag 7 december 2009 19:48 schreef zoalshetis het volgende:
volgens mij staat er toch duidelijk op dat bordje dat je niet mag praten met de chauffeur als ie aan het rijden is. daar had dat meisje wat over moeten zeggen. en iedereen wordt natuurlijk kotsmisselijk van kebap in de ochtend in een bus.
hij weet dat ik het een puik topic vind.quote:Op maandag 7 december 2009 19:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maak Skylark nou niet aan het huilen man!
Sowieso kebabquote:Op maandag 7 december 2009 19:48 schreef zoalshetis het volgende:
volgens mij staat er toch duidelijk op dat bordje dat je niet mag praten met de chauffeur als ie aan het rijden is. daar had dat meisje wat over moeten zeggen. en iedereen wordt natuurlijk kotsmisselijk van kebap in de ochtend in een bus.
quote:Op maandag 7 december 2009 19:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
[..]
Laat die liefde maar deze kant opvloeien.
mwoa. lekker hoor. zeker van leeman in amsterdam. maar wel als ik het zelf eet en niet iemand in de bus in de ochtend loopt te stinken met dat ding.quote:
nou ts! als dat geen reupen wordt!quote:Op maandag 7 december 2009 19:53 schreef deepart het volgende:
Whehe jammer dat ik pas zo laat in dit topic kom binnen wandelen want nu maakt het niks meer uit wat ik post omdat iedereen van het forum zijn mening al heeft gepost.
Misschien toch maar even zeggen dat ik dit een baas topic vind.
Nou dankjewel dat ik alsnog mijn zegje mocht doen in dit topic en ik hoor echt dat iemand nog een beetje doet #caren ensow
quote:Op maandag 7 december 2009 19:33 schreef MilfLover het volgende:
[..]
De rest gewoon zonde van de tijd. Leer fucking nederlands mongool!
Jij huilt dalijk als je corpulente reet niet uit dit topic haalt.quote:Op maandag 7 december 2009 19:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maak Skylark nou niet aan het huilen man!
Begin jij nu ook al dat ik last van corpulentie heb?quote:Op maandag 7 december 2009 20:59 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jij huilt dalijk als je corpulente reet niet uit dit topic haalt.
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! want we benadelen mensen die geloven netzoals zij ons benadeelden. maar dan zonder bloedvergieten, radbraken, heksenjacht maar met woorden.quote:Op maandag 7 december 2009 21:23 schreef koningdavid het volgende:
Ben ik de enige die die paint zo klein ziet?
Een gewaagde uitspraak voor iemand die ontbijt met hosties.quote:Op maandag 7 december 2009 17:39 schreef koningdavid het volgende:
Ik vat mijn mening over de OP samen in 3 punten:
1. Ontbijten met kebab.
2. Je bemoeien met het eetgedrag van een medepassagier.
3. Paint is te klein
Er zijn zoveel dingen die niet kloppen aan je opmerkingen dat ik niet eens weet waar te beginnen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:55 schreef Rafelbaard het volgende:
[..]
Een gewaagde uitspraak voor iemand die ontbijt met hosties.
Pffshht!quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:08 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Er zijn zoveel dingen die niet kloppen aan je opmerkingen dat ik niet eens weet waar te beginnen.
Je bedoelt dit denk ik.quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:26 schreef Rafelbaard het volgende:
[..]
Pffshht!
Het is algemeen bekend dat katholieken iedere ochtend beginnen met een kom Albran sugar frosted body of Christ.
quote:Op maandag 7 december 2009 21:47 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! want we benadelen mensen die geloven netzoals zij ons benadeelden. maar dan zonder bloedvergieten, radbraken, heksenjacht maar met woorden.
Nope.quote:Op maandag 7 december 2009 21:23 schreef koningdavid het volgende:
Ben ik de enige die die paint zo klein ziet?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |