Ach, die real life soap New kids zegt voldoende lijkt me zoquote:Op maandag 7 december 2009 14:53 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Dat vond ik nu juist niet. Ik heb me zelden zo onwelkom gevoeld als in brabant. Als je daar iets afwijkt van de norm ben je al raar en buiten d egroep, terwijl in amsterdam dat juist omarmd wordt
Nee, dat zie je verkeerd.quote:Op maandag 7 december 2009 14:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Is dat uniek dan? Daar hebben wij een woord voor: Brabanders!
Ik heb mazzelquote:Op maandag 7 december 2009 14:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat vind ik vooral van Limburgers. Brabo's zijn wel het meest relaxed.
Maar jouw accent is dan ook echt vreselijk...
Aandachtshoerquote:
het zeewater er al uit laten stromen?quote:Op maandag 7 december 2009 14:53 schreef RaXz het volgende:
M'n film is binnen, helemaal uit de V.S. overgekomen.![]()
![]()
Ik vind Amsterdams echt een van de ergste accenten van Nederland. Maar ik kan het wel leuk nadoen, lekker melig in Noord-Limburg/Oost-Brabant dit weekend.quote:
quote:Op maandag 7 december 2009 14:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Is dat uniek dan? Daar hebben wij een woord voor: Brabanders!
Dat klopt. Dat heb je hier niet zo erg. Maar als ik in Amsterdam ben, dan heb ik dat idd altijd.quote:Op maandag 7 december 2009 14:50 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook altijd, dat er allerlei mensen tegen je aan komen kletsen. Dat vind ik idd erg leuk aan amsterdam
Dit is een echte dvd of blue ray he? Je bent toch niet zo blij omdat je een film gedownload hebt van een user in de US hoop ik.quote:Op maandag 7 december 2009 14:53 schreef RaXz het volgende:
M'n film is binnen, helemaal uit de V.S. overgekomen.![]()
![]()
Bestel een biertje met eeen zachte g boven de rivieren en je wordt arrogant uitgelachen.quote:Op maandag 7 december 2009 14:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, ook daar is wel doorheen te prikken. Ik vind juist zuiderlingen, die zichzelf zo open en gastvrij noemen vaak echt zo verdomde xenofoob. Bestel een biertje met een Amsterdam accent onder de rivieren en je hebt ruzie.
blijheid omdat het gelukt isquote:Op maandag 7 december 2009 14:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dit is een echte dvd of blue ray he? Je bent toch niet zo blij omdat je een film gedownload hebt van een user in de US hoop ik.
Ik ging eik automatisch uit van een download toen ik het lasquote:Op maandag 7 december 2009 14:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dit is een echte dvd of blue ray he? Je bent toch niet zo blij omdat je een film gedownload hebt van een user in de US hoop ik.
Bullshit, de hele stad draait op dagjesmensen en toeristen, we weten niet beterquote:Op maandag 7 december 2009 14:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bestel een biertje met eeen zachte g boven de rivieren en je wordt arrogant uitgelachen.
De grote stad? Brabanders die graag die brabantse gemoedelijkheid kunnen waarderen gaan doorgaans stappen in Den Bosch, Tilburg, Breda, Eindhoven.quote:Op maandag 7 december 2009 14:53 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Nee, dat zie je verkeerd.
Brabanders dringen zich op, gaan in de trein met je kletsen terwijl je in een stilte coupe zit, gaan met een hele groep "op stap in de grote stad" en lopen bezopen tegen je aan te lallen dat het stappen in Brabant "egt keiveel leuker is".
*kruipt weer onder steen*quote:
Jij gaat uit van de slechtheid van de mens? sommige mensen kopen nog dvd'squote:Op maandag 7 december 2009 14:55 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik ging eik automatisch uit van een download toen ik het las
Ook in Amsterdam word je er voor op je bek gemept. Maar dan wel op een extravagante vrije manier!quote:Op maandag 7 december 2009 14:53 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Dat vond ik nu juist niet. Ik heb me zelden zo onwelkom gevoeld als in brabant. Als je daar iets afwijkt van de norm ben je al raar en buiten d egroep, terwijl in amsterdam dat juist omarmd wordt
Ja, leuk is datquote:Op maandag 7 december 2009 14:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat klopt. Dat heb je hier niet zo erg. Maar als ik in Amsterdam ben, dan heb ik dat idd altijd.
Laatst nog een keer, was ik in Adam met een vriendin, wij op een gegeven moment in zo'n klein kroegje wat gaan drinken, heb ik samen met 2 van die oude amsterdamse mannetjes een half uur zitten kleppen over Ajax en Feyenoord.
'quote:Op maandag 7 december 2009 14:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bestel een biertje met eeen zachte g boven de rivieren en je wordt arrogant uitgelachen.
Boven de rivieren bestel je doorgaans een biertje van onder de rivieren!quote:Op maandag 7 december 2009 14:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, is me een keer gebeurd. Maar dat was geen amsterdammer, maar een brabo op vrijgezellenuitjequote:Op maandag 7 december 2009 14:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ook in Amsterdam word je er voor op je bek gemept. Maar dan wel op een extravagante vrije manier!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |