Nee, deze inderdaad niet.quote:
Ze hebben verloren! Dat is wat ze verkeerd gedaan hebben!quote:Op maandag 7 december 2009 11:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat hebben de Duitsers ooit verkeerd gedaan, hè? HÈ!?
Goed! Alhoewel net te weinig ontspanning. Maar dankzij inspanning wel weer brood op de plank. Met roomboter en spijs.quote:Op maandag 7 december 2009 11:58 schreef Noek het volgende:
Dus! Hoe was je weekend eigenlijk?
[ afbeelding ]
75 Euro per uur.quote:Op maandag 7 december 2009 11:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Verzin wat beters dan, met je tetten.
Oh....ga je doen dan?quote:Op maandag 7 december 2009 11:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ze hebben verloren! Dat is wat ze verkeerd gedaan hebben!
Ik ga vanmiddag naar Duitsland!
Aldi @ Kranenburg! Mits de bol.com meneer niet te laat langs komt!quote:
Ze maken een beetje grote klus nooit afquote:Op maandag 7 december 2009 11:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Opwindend hoorquote:Op maandag 7 december 2009 12:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Aldi @ Kranenburg! Mits de bol.com meneer niet te laat langs komt!
Laters!quote:Op maandag 7 december 2009 12:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
Opwindend hoor![]()
nouhou....ga ook ff wat doen hier....laterss
Dat moeten ze wel heel veel van je houdenquote:Op maandag 7 december 2009 11:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
Gert
[ afbeelding ]
En Pietje
[ afbeelding ]
Stonden mij al op te wachten toen ik hier kwam wonen
Ik heb geloof ik weer wat gemist.quote:Op maandag 7 december 2009 12:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat moeten ze wel heel veel van je houden
Ik weet het niet, 's nachts beginnen ze altijd rondom huis te rommelen en mij wakker te houdenquote:Op maandag 7 december 2009 12:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat moeten ze wel heel veel van je houden
Deze soms? btw Rammstein herkansing PINKPOP 2010quote:Op maandag 7 december 2009 12:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Er is een tuinkabouter naar me vernoemd, wat een eer.
Jasses! Je zal m achter je aan hebben....quote:Op maandag 7 december 2009 11:58 schreef Noek het volgende:
[..]
Dus! Hoe was je weekend eigenlijk?
[ afbeelding ]
Kan je ze dan niet over de heg naar de buren schoppen?quote:Op maandag 7 december 2009 12:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik weet het niet, 's nachts beginnen ze altijd rondom huis te rommelen en mij wakker te houden
Ah , wat lief,,ik smelt,,je avaquote:Op maandag 7 december 2009 12:26 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Jasses! Je zal m achter je aan hebben....
quote:Op maandag 7 december 2009 11:55 schreef Ian_Nick het volgende:
In Oost-Germany zekerquote:Op maandag 7 december 2009 12:47 schreef Ian_Nick het volgende:
WIE WIL D'R VANAVOND OP MIJN FEESTJE KOMEN!?
Ik heb heul tequila en cointreau enzeaux gekocht voor Margarita's!![]()
![]()
Je bent morgen jarig hequote:Op maandag 7 december 2009 12:47 schreef Ian_Nick het volgende:
WIE WIL D'R VANAVOND OP MIJN FEESTJE KOMEN!?
Ik heb heul tequila en cointreau enzeaux gekocht voor Margarita's!![]()
![]()
quote:Sachsenhausen was tijdens de Tweede Wereldoorlog een concentratiekamp in Nazi-Duitsland.
605km, no thanx.quote:Op maandag 7 december 2009 12:50 schreef Ian_Nick het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sachsenhausen_%28Waldeck%29
Waarom niet? Moet ik nou wat anders gaan halen?quote:Op maandag 7 december 2009 12:53 schreef Copycat het volgende:
Tequila en ik zijn geen goede combinatie meer.
569.24 kmquote:Op maandag 7 december 2009 12:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sachsenhausen_%28Waldeck%29
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |