Nee, deze inderdaad niet.quote:
Ze hebben verloren! Dat is wat ze verkeerd gedaan hebben!quote:Op maandag 7 december 2009 11:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat hebben de Duitsers ooit verkeerd gedaan, hè? HÈ!?
Goed! Alhoewel net te weinig ontspanning. Maar dankzij inspanning wel weer brood op de plank. Met roomboter en spijs.quote:Op maandag 7 december 2009 11:58 schreef Noek het volgende:
Dus! Hoe was je weekend eigenlijk?
[ afbeelding ]
75 Euro per uur.quote:Op maandag 7 december 2009 11:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Verzin wat beters dan, met je tetten.
Oh....ga je doen dan?quote:Op maandag 7 december 2009 11:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ze hebben verloren! Dat is wat ze verkeerd gedaan hebben!
Ik ga vanmiddag naar Duitsland!
Aldi @ Kranenburg! Mits de bol.com meneer niet te laat langs komt!quote:
Ze maken een beetje grote klus nooit afquote:Op maandag 7 december 2009 11:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Opwindend hoorquote:Op maandag 7 december 2009 12:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Aldi @ Kranenburg! Mits de bol.com meneer niet te laat langs komt!
Laters!quote:Op maandag 7 december 2009 12:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
Opwindend hoor![]()
nouhou....ga ook ff wat doen hier....laterss
Dat moeten ze wel heel veel van je houdenquote:Op maandag 7 december 2009 11:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
Gert
[ afbeelding ]
En Pietje
[ afbeelding ]
Stonden mij al op te wachten toen ik hier kwam wonen
Ik heb geloof ik weer wat gemist.quote:Op maandag 7 december 2009 12:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat moeten ze wel heel veel van je houden
Ik weet het niet, 's nachts beginnen ze altijd rondom huis te rommelen en mij wakker te houdenquote:Op maandag 7 december 2009 12:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat moeten ze wel heel veel van je houden
Deze soms? btw Rammstein herkansing PINKPOP 2010quote:Op maandag 7 december 2009 12:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Er is een tuinkabouter naar me vernoemd, wat een eer.
Jasses! Je zal m achter je aan hebben....quote:Op maandag 7 december 2009 11:58 schreef Noek het volgende:
[..]
Dus! Hoe was je weekend eigenlijk?
[ afbeelding ]
Kan je ze dan niet over de heg naar de buren schoppen?quote:Op maandag 7 december 2009 12:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik weet het niet, 's nachts beginnen ze altijd rondom huis te rommelen en mij wakker te houden
Ah , wat lief,,ik smelt,,je avaquote:Op maandag 7 december 2009 12:26 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Jasses! Je zal m achter je aan hebben....
quote:Op maandag 7 december 2009 11:55 schreef Ian_Nick het volgende:
In Oost-Germany zekerquote:Op maandag 7 december 2009 12:47 schreef Ian_Nick het volgende:
WIE WIL D'R VANAVOND OP MIJN FEESTJE KOMEN!?
Ik heb heul tequila en cointreau enzeaux gekocht voor Margarita's!![]()
![]()
Je bent morgen jarig hequote:Op maandag 7 december 2009 12:47 schreef Ian_Nick het volgende:
WIE WIL D'R VANAVOND OP MIJN FEESTJE KOMEN!?
Ik heb heul tequila en cointreau enzeaux gekocht voor Margarita's!![]()
![]()
quote:Sachsenhausen was tijdens de Tweede Wereldoorlog een concentratiekamp in Nazi-Duitsland.
605km, no thanx.quote:Op maandag 7 december 2009 12:50 schreef Ian_Nick het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sachsenhausen_%28Waldeck%29
Waarom niet? Moet ik nou wat anders gaan halen?quote:Op maandag 7 december 2009 12:53 schreef Copycat het volgende:
Tequila en ik zijn geen goede combinatie meer.
569.24 kmquote:Op maandag 7 december 2009 12:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sachsenhausen_%28Waldeck%29
Omdat ik eerst out ging van pure tequila, met zout en lime en shit en vervolgens iets te diep in slammerglaasjes keek. Als ik het alleen al ruik of mensen het ritueel met zout en lime zie doen, krijg ik al kokhalsneigingen.quote:Op maandag 7 december 2009 12:53 schreef Ian_Nick het volgende:
Waarom niet? Moet ik nou wat anders gaan halen?
quote:
Ja dag, jij hebt niet eens die 605 km voor mij over die ik toch godverdomme moet afleggen voor die kutmeet van je?quote:
Ja leuk, ga ik meteen bij mjin schoonmoeder langs.quote:Op maandag 7 december 2009 12:51 schreef Ian_Nick het volgende:
En speciaal voor Gert:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sachsenhausen
[..]
Da's heul ergens anders hèquote:Op maandag 7 december 2009 12:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja leuk, ga ik meteen bij mjin schoonmoeder langs.
Not
Dat drama woont ook in Duitsland, maar volgens mij een stukje uit jouw Nähequote:
quote:Op maandag 7 december 2009 13:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat drama woont ook in Duitsland, maar volgens mij een stukje uit jouw Nähe
Correct.quote:Op maandag 7 december 2009 12:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Ja dag, jij hebt niet eens die 605 km voor mij over die ik toch godverdomme moet afleggen voor die kutmeet van je?
Ben ik al eens geweest op mijn ronde langs historische hoogtepunten.quote:Op maandag 7 december 2009 12:51 schreef Ian_Nick het volgende:
En speciaal voor Gert:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sachsenhausen
[..]
Nu komen ze zeker en vast!quote:
Marlous was beter.quote:Op maandag 7 december 2009 13:16 schreef Copycat het volgende:
Niks Marlous!
Het meisje van de oliebollenkraam!
Je hebt dat allemaal voor ons klaar gezet ?quote:
Sjezus.quote:Op maandag 7 december 2009 13:15 schreef Copycat het volgende:
Kutjebef. Mijn duimnagel is ingescheurd, onder mijn duimrand, dus als ik zo ergens aan blijf haken, gaat dat pijn doen. Van die kloppende.
Ik kan niet tegen duimnagelpijn.quote:
Komen er verder helemaal geen vriendjes en vriendinnetjes dan?quote:Op maandag 7 december 2009 13:10 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik zuip die Margarita's wel in mijn eentje op, stelletje haatdragende klootzakken!
Tuurlijk wel, maar zonder jullie is het feest toch niet compleet?quote:Op maandag 7 december 2009 13:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Komen er verder helemaal geen vriendjes en vriendinnetjes dan?![]()
En daar kom je nu pas achter dat je in een pauperwijk woont?quote:Op maandag 7 december 2009 13:22 schreef Laysa het volgende:
Ik woon echt in een pauperwijk!!!!
het zal mn straf wel zijn omdat ik zelf geen boom wil....hier zijn allemaal mensen bezig hun huizen gezellig te maken met lichtjes alá filmpje Noek ( zelfs ik vraag me af waarom die mensen niet gewoon naar hun werk zijn)...en kerstmannen in de tuin en op balkons....
...mn overbuurvrouw heeft gewoon een levensgrote kerstman op de ballustrade zitten....Zomg
Als de zon schijnt ziet alles er beter uit!!!quote:Op maandag 7 december 2009 13:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En daar kom je nu pas achter dat je in een pauperwijk woont?
Waarom vinden ze jou in dat Nijmegen topic allemaal zo'n klootzak?quote:Op maandag 7 december 2009 13:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En daar kom je nu pas achter dat je in een pauperwijk woont?
Doe er dan een pleister op, blijf je ook niet haken!quote:
Omdat ze mij kennen!quote:Op maandag 7 december 2009 13:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom vinden ze jou in dat Nijmegen topic allemaal zo'n klootzak?
Dat is uitstel van duimnagelexecutie. Duimnageldenial!quote:Op maandag 7 december 2009 13:29 schreef Gert het volgende:
Doe er dan een pleister op, blijf je ook niet haken!
Maak er eens foto's van en breng de kerstsfeer in de sc. Vooral die kerstman op het balkon!quote:Op maandag 7 december 2009 13:22 schreef Laysa het volgende:
Ik woon echt in een pauperwijk!!!!
het zal mn straf wel zijn omdat ik zelf geen boom wil....hier zijn allemaal mensen bezig hun huizen gezellig te maken met lichtjes alá filmpje Noek ( zelfs ik vraag me af waarom die mensen niet gewoon naar hun werk zijn)...en kerstmannen in de tuin en op balkons....
...mn overbuurvrouw heeft gewoon een levensgrote kerstman op de ballustrade zitten....Zomg
Viva la divaquote:
"Patricia maakt vriend bekend"
van onze redactie
AMSTERDAM - Patricia Paay onthult woensdag wie haar nieuwe partner is.
Dat zegt de zangeres tegen primeurjagers.nl.
Onlangs ging het gerucht dat Patricia het bed deelt met een voetballer, maar volgens de diva is dat onzin.
"Nee hoor, ik heb nog steeds hetzelfde vriendje. Tijdens het feestje van Playboy zal duidelijk worden om wie het gaat", belooft zij.
Zal dan toch de veel jongere danser Remco Bastiaansen de gelukkige zijn?
Wat ben jij aardig! Wie van ons is hier nu de klootzak?quote:Op maandag 7 december 2009 13:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat doe je dan hier, als je zo'n klootzak bent?
In één keer van je nagel trekken. Haakje tussen je tanden en rats. Zo doe ik dat. Daarna ga ik op pad om wat konijntjes te doden.quote:Op maandag 7 december 2009 13:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is uitstel van duimnagelexecutie. Duimnageldenial!
En je duimnageltje.quote:Op maandag 7 december 2009 13:38 schreef Copycat het volgende:
Ik ben uitgePaayd, met d'r menopausale gemuts.
Ach ja en dan is de nieuwe vriend weer boos want het is niet waar. Ook zijn vrouw komt dan weer not amused aan het woord. Same old, Same Pwtish.quote:Op maandag 7 december 2009 13:37 schreef Gert het volgende:
Oe! Ik lees net in De Telegraaf dat LA Paay weer iets verheffends heeft bedacht.![]()
[..]
Viva la diva
Maar hij is echt halverwege mijn nagel ingescheurd.quote:Op maandag 7 december 2009 13:39 schreef Noek het volgende:
In één keer van je nagel trekken. Haakje tussen je tanden en rats. Zo doe ik dat. Daarna ga ik op pad om wat konijntjes te doden.
Jij zegt zelf dat je een klootzak bentquote:Op maandag 7 december 2009 13:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat ben jij aardig! Wie van ons is hier nu de klootzak?
WTF'?quote:Op maandag 7 december 2009 13:37 schreef Gert het volgende:
Oe! Ik lees net in De Telegraaf dat LA Paay weer iets verheffends heeft bedacht.![]()
[..]
Viva la diva
Volgens de Awards ben ik niet aardig nee!quote:Op maandag 7 december 2009 13:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij zegt zelf dat je een klootzak bent
Ik vraag waarom ze zo'n hekel aan je hebben daar aangezien je
hier vrij normaal overkomt.
Daar zal La Paay dan in stijl, dus bij Jensen, op reageren. Met een minzame diva-blik: "Ach dat meisje. Die denkt dat mannen genoeg hebben aan één keer per week seks onder de dekens met het licht uit."quote:Op maandag 7 december 2009 13:40 schreef Noek het volgende:
Ook zijn vrouw komt dan weer not amused aan het woord. Same old, Same Pwtish.
De Awards waren een hoax?quote:Op maandag 7 december 2009 13:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Volgens de Awards ben ik niet aardig nee!
Schijn bedriegt!
Sterkte! Huil hier maar hard uit. Maar gewoon, hup, rats!quote:Op maandag 7 december 2009 13:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar hij is echt halverwege mijn nagel ingescheurd.
Ik krijg flashbacks naar de tijd dat ik thuis woonde en een halve dag met een harspleister op mijn bovenlip liep. Tot mijn moeder doodziek werd van mijn gejammer dat ik 'm er niet eraf durfde te trekken en 'm in een haal zo ratsj wegtrok.
Ik ga even moed verzamelen. En konijntjes.
Ja ja ja. Nou hop, niet janken maar doén!quote:Op maandag 7 december 2009 13:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik krijg flashbacks naar de tijd dat ik thuis woonde en een halve dag met een harspleister op mijn bovenlip liep. Tot mijn moeder doodziek werd van mijn gejammer dat ik 'm er niet eraf durfde te trekken en 'm in een haal zo ratsj wegtrok.
Nee, die Awars waren geen hoax! En pietje is een baas ja!quote:Op maandag 7 december 2009 13:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De Awards waren een hoax?
Dus we kunnen er ook niet meer van uit gaan dat Pietje juist leuk is!?
Echt hè?quote:Op maandag 7 december 2009 13:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar zal La Paay dan in stijl, dus bij Jensen, op reageren. Met een minzame diva-blik: "Ach dat meisje. Die denkt dat mannen genoeg hebben aan één keer per week seks onder de dekens met het licht uit."
Niet rukken!quote:Op maandag 7 december 2009 13:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ga even moed verzamelen. En konijntjes.
Jouw collega's hadden met een voorutiziende blik mijn post gelezenquote:Op maandag 7 december 2009 13:59 schreef Copycat het volgende:
Mijn collega's hebben mijn duimnagel geanalyseerd en het advies was: heel kort afknippen en het scheurtje wegvijlen. En dat heb ik net gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |