quote:Op maandag 7 december 2009 13:06 schreef Piles het volgende:
Het nieuws van 2009? Wie er in het huis gaat natuurlijk
http://www.3fm.nl/page/3fm_liveplayer/cam/quote:Op maandag 7 december 2009 13:07 schreef CamelNLD het volgende:
Doet de webcam bij jullie? Ik heb hier een zwart beeld.
De dj's zitten niet op je toilet hoorquote:Op maandag 7 december 2009 13:08 schreef Beaudelaire het volgende:
Ik moet plassen, maar ik durf niet.
hehe, nee, ik ben bang dat ik het mis.quote:Op maandag 7 december 2009 13:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De dj's zitten niet op je toilet hoor
4 minuten moet toch lukkenquote:Op maandag 7 december 2009 13:08 schreef Beaudelaire het volgende:
Ik moet plassen, maar ik durf niet.
Ja, idd. Netjes gemaaktquote:Op maandag 7 december 2009 13:08 schreef TheArt het volgende:
De site van 3FM is nu ook aangepast, tenminste de homepage. Die keuzepagina ziet er wel chic uit.
Dat wel, maar ik vind die achtergrond op de site zelf zeer irritant. Veel te druk.quote:Op maandag 7 december 2009 13:08 schreef TheArt het volgende:
De site van 3FM is nu ook aangepast, tenminste de homepage. Die keuzepagina ziet er wel chic uit.
We hadden het vanmorgen nog over jequote:Op maandag 7 december 2009 13:10 schreef WebHawkjuh het volgende:
Schakel ik mij een partij perfect op tijd in...
Ga je weer t-shirtjes kopen dit jaar?quote:Op maandag 7 december 2009 13:10 schreef WebHawkjuh het volgende:
Schakel ik mij een partij perfect op tijd in...
Ja. En die verkoop ik dan weer. Dat geld hou ik zelf. Daarvan ga ik malariamuggen kweken.quote:Op maandag 7 december 2009 13:12 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Ga je weer t-shirtjes kopen dit jaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |