Ik ook kan niet wachten tot 13.15 maar zal wel weer uitlopenquote:
Ze heeft wel last van privehuisje die ze de laatste tijd moet sluiten Mozambique en Argentiniëquote:
Ik hoop het niet. Mijn ouders komen zo en die snappen vast niet waarom ik zo loop te stuiteren bij de uitslagquote:Op maandag 7 december 2009 12:52 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik ook kan niet wachten tot 13.15 maar zal wel weer uitlopen
Dat zou dom zijn, ze moeten juist de populairste djs er in zetten dat zijn op dit moment Giel,Gerard en Michiel daar verdien je het meeste meequote:Op maandag 7 december 2009 12:54 schreef Dichterbijer het volgende:
Zul je zien...straks geen Ekdom...
Annemieke breekt helemaal doormidden als die een week niet gegeten heeftquote:Op maandag 7 december 2009 12:39 schreef broer het volgende:
[..]
Dat is misschien maar beter ook. Dan kunnen ze tenminste rekening houden met zaken waar de luisteraar geen weet van heeft, zoals onderlinge spanningen, en zo.
Ik gok op Ekdom, Veenstra en Schollaardt.
Dat kan toch bijna niet anders, zou je denken...quote:Op maandag 7 december 2009 12:54 schreef Dichterbijer het volgende:
Zul je zien...straks geen Ekdom...
Daar heeft Roel wel een puntquote:Op maandag 7 december 2009 12:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Annemieke breekt helemaal doormidden als die een week niet gegeten heeft. Komt ze uit het Huis, waait ze weg
quote:Op maandag 7 december 2009 12:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Annemieke breekt helemaal doormidden als die een week niet gegeten heeft. Komt ze uit het Huis, waait ze weg
Dat zou voor een hoop mensen hier toch een reden moeten zijn om haar er juist wél in te willen.quote:
Verwacht ook dat ze het wat gaan uitstellen, maar ik hoop het niet!!quote:Op maandag 7 december 2009 12:52 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik ook kan niet wachten tot 13.15 maar zal wel weer uitlopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |