Gaat hij weer iets doen, net zoals vorig jaar?quote:
Op zijn blote knieën van maastricht naar groningen kruipenquote:Op maandag 7 december 2009 12:23 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Gaat hij weer iets doen, net zoals vorig jaar?
Sander is gelukkig voor jou geen kandidaatquote:Op maandag 7 december 2009 12:24 schreef Vlindur het volgende:
Ik wil geen Timur, geen vrouwen en geen Sander en Giel.![]()
Maar natuurlijk krijgen we dan juist wel die combinatie
Wel actie in de tent als Veenstra en Giel in het huis komenquote:Op maandag 7 december 2009 12:30 schreef Gizmo112 het volgende:
Giel, Ekdom en Veenstra Veenstra.
Dat laatstequote:Op maandag 7 december 2009 12:32 schreef broer het volgende:
Is er eigenlijk bekend waar de keuze op gebaseerd is? Had ik kunnen stemmen, of zo? Of is er een groep van wijze, oude mannen een maand in conclaaf gegaan om het beste team samen te stellen?
Het laatste, geloof ik (afgaande op wat Giel vanochtend zei). Wat de selectie criteria is weet ik niet. Kan er wel wat bedenken, maar ja dan is het nog super onduidelijk wie ze hebben gekozenquote:Op maandag 7 december 2009 12:32 schreef broer het volgende:
Is er eigenlijk bekend waar de keuze op gebaseerd is? Had ik kunnen stemmen, of zo? Of is er een groep van wijze, oude mannen een maand in conclaaf gegaan om het beste team samen te stellen?
grappig, maar waarom? Streetview Ehv is pas live gegaan! Ff nieuwe pics maken van de stukken die ze gemist hebben en/of weg hebben moeten halen? Maar dat 'blend' niet lekker in dat geval, de huidige pics zijn allemaal in de zomer gemaakt.quote:Op maandag 7 december 2009 11:48 schreef Dichterbijer het volgende:
Alert! Google Maps StreetView auto rijd weer door Eindhoven!
Geen idee.. maar hij reed hier echt.quote:Op maandag 7 december 2009 12:35 schreef mutzenbacher het volgende:
[..]
grappig, maar waarom? Streetview Ehv is pas live gegaan! Ff nieuwe pics maken van de stukken die ze gemist hebben en/of weg hebben moeten halen? Maar dat 'blend' niet lekker in dat geval, de huidige pics zijn allemaal in de zomer gemaakt.
met op de achtergrond SR, gelijk opvoeden dat kindquote:Op maandag 7 december 2009 12:29 schreef Vlindur het volgende:
Wanneer is de SR nou eigenlijk? Ik hoop echt wel dat ik er wat van mee ga krijgen, maar waarschijnlijker zit ik alleen maar verliefd naar mn versbakken zoon te staren
Rijden wil niet zeggen opnames maken.quote:Op maandag 7 december 2009 12:36 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Geen idee.. maar hij reed hier echt.
Dat is misschien maar beter ook. Dan kunnen ze tenminste rekening houden met zaken waar de luisteraar geen weet van heeft, zoals onderlinge spanningen, en zo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |