Dat zou prachtig zijn ja.quote:Op maandag 7 december 2009 12:06 schreef Beaudelaire het volgende:
Dan maar luisteren via de stream.
Michiel en Gerard, doe die maar
Ligt het shaken aan de koorts of aan de spanningquote:Op maandag 7 december 2009 12:11 schreef Briggy het volgende:
Goedemiddag
Kheb mijn zieke lijf uit bed getrokken voor de DJ-bekendmaking![]()
Ik vind het spannend
Doe dan Kristel die is stuk lekkerder qua vleesquote:Op maandag 7 december 2009 12:14 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Vrouwlijk vlees denk ik... maar verder... euhhh
Precies, zo'n huppel-kijk-mij-eens-vrolijk-doen. Bart & Domien hebben daar ook trekjes van.quote:Op maandag 7 december 2009 12:14 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Vrouwlijk vlees denk ik... maar verder... euhhh
Hoeft voor mij ook niet zo nodig. Maar ik ben dan ook echt zo'n kantoortijdenluisteraar die alleen Giel, Gerard, Rob, Paul, Coen en Sander kent. Ja, en Michiel, want die is tof. En in het weekend wil ik Verschuuren!Verschuuren! nog wel eens horen.quote:
Hopelijk niet. Prima voor wat reportages, maar verder.... Nee, dankje. Die komt toch niet verder dan opmerkingen over katers, drank en boodschappen doen.quote:
Dat is politiek correct, een vrouw in het glazen huisquote:
So truequote:Op maandag 7 december 2009 12:15 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Precies, zo'n huppel-kijk-mij-eens-vrolijk-doen. Bart & Domien hebben daar ook trekjes van.
En door Groningen!quote:Op maandag 7 december 2009 11:48 schreef Dichterbijer het volgende:
Alert! Google Maps StreetView auto rijd weer door Eindhoven!
Zal Gerard leuk vinden, dat boodschappenspel.quote:Op maandag 7 december 2009 12:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hopelijk niet. Prima voor wat reportages, maar verder.... Nee, dankje. Die komt toch niet verder dan opmerkingen over katers, drank en boodschappen doen.
quote:Op maandag 7 december 2009 12:20 schreef Vlindur het volgende:
Goeiemorgen!
Ook ik wacht met spanning wie er in het huis komen!
Stenders komt er dus niet in. Want die gaat de top2000 doen.
Die wil zelf niet zei hijquote:
nee 30 sec laterquote:Op maandag 7 december 2009 12:22 schreef Beaudelaire het volgende:
Is de internetstream eigenlijk vroeger dan de normale radio?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |