Achtergrondinfo kun je hier vindenquote:Op maandag 7 december 2009 11:53 schreef Copycat het volgende:
Vertel eens wat achtergrondinfo over deze mensen. Wie weet is het dan wel interessant.
Zo dan, de hele teringzooi gekopieërd omdat je te lui bent om te klikkenquote:
Right, ik had de google-translate link opgegevenquote:Op maandag 7 december 2009 12:13 schreef Copycat het volgende:
Ik klikte wel! Maar mijn Servisch is een beetje roestig.
Ik zeg niet dat google translate perfect isquote:Op maandag 7 december 2009 12:16 schreef Copycat het volgende:
En daarom lees ik dit:
agrljaj za dobro jutro
6 uur geleden
Karlo je i jutros ustao pre ostalih ukućana, po¨to je pro¨etao po dvori¨tu skuvao je sebi kafu. Ubrzo su ustali Enis i ...
Ukućani ljuti na Manuela zbog Kiki (Blic)
9 uur geleden
Nakon ¨to je na veoma ru¸an način raskinuo sa Kiki, ukućani su promenili mi¨ljenje o mladom Piroćancu. Kiki ne ¸eli da ...
¦ta nas briga ¨ta drugi ka¸u
17 uur geleden
Po¨to su zavr¨ili igru pantomime, ostali ukućani su oti¨li svako na svoju stranu. Samo su Arsa i Danica u uglu dnevne ...
Prva reč, druga reč
19 uur geleden
Odmor u spavaćoj sobi im je dobro do¨ao, i izgleda kao da su se lepo odmorili i napunili baterije. Okupili su se u ...
Vraag dan ook niet om achtergrondinfoquote:Op maandag 7 december 2009 12:21 schreef Copycat het volgende:
En dus laat ik die Serviërs voor wat ze zijn: onverstaanbare Serviërs.
en bedanktquote:Op maandag 7 december 2009 12:25 schreef Copycat het volgende:
Ik probeerde je topic levensvatbaar te maken, maar hey, zoek het lekker uit!
Stoofpeertjes, deels afgekloven?quote:
Geen idee, ik begin ook net te kijkenquote:Op maandag 7 december 2009 12:28 schreef Gert het volgende:
Uh ja... dit topic is (nog) niet echt pakkend en meeslepend. Maar dat is ook best een hoop werk, voor een RLS uit zo'n communistisch land vol oorlogsmidadigers. Wordt er nog geneukt daar, en zijn daar filmpjes of plaatjes van? Die Mirjana, die ziet eruit als een spermatank.![]()
En hebben ze ook leuke gezamelijke hobbies?
Lijken op van die zurige paprikapepers.quote:
Is dat John?quote:Op maandag 7 december 2009 12:32 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eet je dat als ontbijt?quote:Op maandag 7 december 2009 12:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lijken op van die zurige paprikapepers.
Ik dacht net al, wat doet ze krampachtigquote:Op maandag 7 december 2009 12:37 schreef spapaars het volgende:
Jovana was eens onvoorzichtig.
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
http://rapidshare.com/fil(...)-_Saturday_pussy.mp4
Maar nu niet meer.
Vanochtend.
Wél als het een opdracht is waarmee je een geheel verzorgde vakantie naar Srebrenica kunt winnen.quote:
Het zal wel een opdracht zijnquote:Op maandag 7 december 2009 12:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Wél als het een opdracht is waarmee je een geheel verzorgde vakantie naar Srebrenica kunt winnen.
Ik niet. Maar ik ben ook geen onverstaanbare Serviër.quote:
Jaquote:Op maandag 7 december 2009 12:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat daar op tafel ligt, is dat wat ik denk dat het is?![]()
Voor livestream BB Israël alleen IE gebruiken.quote:Op maandag 7 december 2009 12:42 schreef Gert het volgende:
Waarom staat er eigenlijk een link naar BB Israel in de OP?
Ik dacht een apart topic loopt vast niet, misschien kunnen we ze combineren in dit topicquote:Op maandag 7 december 2009 12:42 schreef Gert het volgende:
Waarom staat er eigenlijk een link naar BB Israel in de OP?
Hebben ze er gewoon naaktmodel ingezet? lekker makkelijk scorenquote:Op maandag 7 december 2009 13:13 schreef spapaars het volgende:
Jovana voor BB.
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
De stream(s) had ik al een tijdje terug vermeld.quote:Op maandag 7 december 2009 13:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hebben ze er gewoon naaktmodel ingezet? lekker makkelijk scoren
En waarom kwam je nu pas met die stream terwijl je het al een tijdje volgt?
ohwquote:Op maandag 7 december 2009 13:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
De stream(s) had ik al een tijdje terug vermeld.
Tuinfluiter heeft ze geplaatst in 10 jaar RLS.
Mooie vrouw zeg, wow!quote:Op maandag 7 december 2009 13:13 schreef spapaars het volgende:
Jovana voor BB.
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 december 2009 13:50 schreef HiDiHo het volgende:
Ik heb die Mako.exe geinstalleerd zonder toolbar(kun je uitvinken)
Ik weet niet wat het doet, maar mijn cpu verbruik is 100% en er gebeurt geen reet
Mmmmmmmooi! Die mankpoten heb je geen flikker aan in de oorlog.quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:44 schreef spapaars het volgende:
Eenbenige Tatjana eruit gestemd.
[ afbeelding ]
John is Jovana,quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:44 schreef Dottey het volgende:
Naam: John Pavlovic heeft een vrouw als foto..
en ik zie twee keer dezelfde knakker in een andere hoek met een gek rood plukske op zijn kopmaar met een andere naam
![]()
zou dat een tweeling kunnen zijn![]()
ik had gisteren of zo al iets vernomen over een insmeer beurt en een cameltoe..
is der al wat schokkends gebeurd?
allebei met een rood plukje?.quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
John is Jovana,
Ze heeft een geheime opdracht, ongezien stelen.
Het is inderdaad een tweeling, 1 is er vorige week uit gestemd.
Er zat daar ook tweelingzusters, daarvan er ook 1 uit gestemd.
Niet veel gebeurd.quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Mmmmmmmooi! Die mankpoten heb je geen flikker aan in de oorlog.
Verder nog wat gebeurd? Jankend van het toilet af, na dat "ontbijt"?![]()
veel bloot he?quote:
Op dit moment alleen een blote pop.quote:Op dinsdag 8 december 2009 01:02 schreef Dottey het volgende:
[..]
veel bloot he?
Ik denk dat ik toch maar eens meer ga verdiepen
quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Niet veel gebeurd.
Kristina heeft last van vaginale jeuk, gynaecoloog heeft er even naar gekeken, vermoedelijk heeft ze dat van Manuel, die zijn handen niet heeft gewassen.
Elke ochtend om 10.00 uur gaat het licht en alarm aan, vanochtend een politie sirene.quote:Op dinsdag 8 december 2009 09:44 schreef HiDiHo het volgende:
Het zijn al net zulke uitslapers als hier in BB
Oh, vandaar die sirene. Maar wat is de opdracht?quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Elke ochtend om 10.00 uur gaat het licht en alarm aan, vanochtend een politie sirene.
Ook eens met Thriller.
Jovana moet ongezien gaan jatten.quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Oh, vandaar die sirene. Maar wat is de opdracht?
Een soort van rook-politie, maar dan andersquote:Op dinsdag 8 december 2009 12:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Jovana moet ongezien gaan jatten.
Als zij slaagt hebben ze een week goed eten en meer luxe in huis.
update!quote:
Google translation, gebruik ik voor het BB forum, die bij de livestream zitquote:Op donderdag 10 december 2009 10:44 schreef HiDiHo het volgende:
En toch is het jammer dat ik ze niet versta
Geil!quote:
quote:Op maandag 14 december 2009 02:12 schreef snetje het volgende:
[ afbeelding ]
je zou haast zeggen dat het een zusje is van Jaap...
het lukt mij alleen niet om hier te cappen
Terwijl ze er zogenaamd was uitgestemd?quote:Op maandag 14 december 2009 23:47 schreef spapaars het volgende:
Het was een fake uitzetting.
Dragica had de opdracht flink te gaan roddelen over haar huisgenoten.
Ze overdreef bij de uitslag door een gat in de lucht te springen (althans een poging tot)quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Terwijl ze er zogenaamd was uitgestemd?
En wist ze dat de rest kon meekijken?
Zo niet, dan zal ze nu wel enórm geliefd zijn, bij de rest van de groep.![]()
Da's het echte streamen hè, naar een bewegende deken, overtrek, dekzeil etc. kijken.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:18 schreef spapaars het volgende:
Vladimi en Danica zijn vindingrijk voor hun privé momenten.
[ afbeelding ]
Lijkt me meer een Google Translate foutje, haar echte naam is IIRC Jovana.quote:Op maandag 7 december 2009 12:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Is dat John?
Rare naam trouwens voor een slet, "John" . Of is het een soort Kelly, die al van alles heeft verbouwd behalve haar naam?
Ze konnen alles horen en waren "not amused" wat je op de foto's ook wel kunt zien.quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Terwijl ze er zogenaamd was uitgestemd?
En wist ze dat de rest kon meekijken?
Zo niet, dan zal ze nu wel enórm geliefd zijn, bij de rest van de groep.![]()
De namen die de bewoners voor elkaar hebben wijken soms af van de officiële namenquote:Op zondag 20 december 2009 10:29 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Lijkt me meer een Google Translate foutje, haar echte naam is IIRC Jovana.
Het klopt ook dat namen veranderen middels Google vertaling.quote:Op zondag 20 december 2009 11:46 schreef LintuxCx het volgende:
Yep, ik weet 't. Maar haar profiel zegt "Ime i prezime: Jovana Pavlović" dus dit is toch echt een vertaalfoutje. De bijnaam lijkt Joca te zijn.
Ik heb altijd geleerd dat namen nooit worden vertaaldquote:Op zondag 20 december 2009 11:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het klopt ook dat namen veranderen middels Google vertaling.
Karlo wordt Charles, en dat is correct , in het Nederlands is het Karel.
Daarom vind ik het eigenaardig dat Jovana wordt vertaald als John.
Da's wel lekker meán van de groep, om aanvankelijk te doen alsof ze het niet wisten. En het dan langzaam uit te spelen.quote:Op zondag 20 december 2009 10:46 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Ze konnen alles horen en waren "not amused" wat je op de foto's ook wel kunt zien.Toen ze terugkwamen deden ze alsof ze niks gehoord hadden (dat was ws ook haar eerste vraag) en besloten dat een tijdje zo te houden, en in plaats daarvan hebben ze zo nu en dan door laten schemeren dat ze het toch wel konden horen met vage verwijzingen naar dingen die ze verteld heeft. Twee dagen later viel het kwartje wel zo ongeveer en draaide ze helemaal door.
Dragica is een enorm verrot figuur, het is niet verwonderlijk dat ze haar uitgekozen hebben voor deze stunt.
Ze kunnen er weinig aan doen.quote:Op woensdag 23 december 2009 10:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's wel lekker meán van de groep, om aanvankelijk te doen alsof ze het niet wisten. En het dan langzaam uit te spelen.
btw.quote:
Lekkere tepelsquote:
Die heeft wel een winaars-kop!quote:
Maar ze hebben alle ledematen nog.. het kán erger straks...quote:Op woensdag 30 december 2009 17:14 schreef Gert het volgende:
De redactie haalt wel smerige streken uit daar zeg! Je kunt wel merken dat die Serven een zootje oorlogsmisdadigers zijn.
Stukje geüpload.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:14 schreef Gert het volgende:
De redactie haalt wel smerige streken uit daar zeg! Je kunt wel merken dat die Serven een zootje oorlogsmisdadigers zijn.
Bij de volgende versie mag Jigsaw de opdachten maken...quote:
Waarom heeft hij gewonnen?quote:Op woensdag 30 december 2009 23:58 schreef spapaars het volgende:
Vladimir is de winnaar.
[ afbeelding ]
Ze gingen een tijdje terug echt te ver volgens velen, toen moest Kiki (volgens mij?) kiezen wie het huis uit moest: Viki (haar tweelingzusje) of Karlo (haar nieuwe vlam). Ze heeft Karlo eruit laten gaan maar liep de rest van de avond flink herrie te maken. De rest van het huis was volgens mij ook "not amused".quote:Op woensdag 30 december 2009 17:14 schreef Gert het volgende:
De redactie haalt wel smerige streken uit daar zeg!
Geen idee, alles wat je benoemt kan het zijn, een meisjes idool, een gewone jongen , hij is taxi chauffeur en de meeste andere studeren.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Waarom heeft hij gewonnen?
Meisjes-idool? Jongen van het volk? Beiden? Of juist de outsider, de underdog, die dáárom zoveel stemmen kreeg?
Weet je iets over de kijkcijfers in Servië?
Wel smeuïg!quote:Op donderdag 31 december 2009 10:01 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Ze gingen een tijdje terug echt te ver volgens velen, toen moest Kiki (volgens mij?) kiezen wie het huis uit moest: Viki (haar tweelingzusje) of Karlo (haar nieuwe vlam). Ze heeft Karlo eruit laten gaan maar liep de rest van de avond flink herrie te maken. De rest van het huis was volgens mij ook "not amused".
Volgens mij bleek het later die avond toch een experiment te zijn en mocht 'ie weer terug het huis in.
Ga je die ook volgen?quote:Op donderdag 31 december 2009 17:46 schreef spapaars het volgende:
Nu oud en nieuw in BB Filipijnen
Stream.
http://www.realitytv.nfo.ph/ls2/
quote:Op donderdag 31 december 2009 17:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Wel smeuïg!
[..]
Ga je die ook volgen?
Moedig jij nou mijn pogingen om wat RLS in dit RLS-forum te krijgen aan?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|