George moet zijn 7 joints per dag toch ergens van betalenquote:Op maandag 7 december 2009 10:32 schreef Uro het volgende:
Het meest uitgemolken seizoensnummer ooit...!
En wanneer dit (of andere) kerstnummers weer op de radio komen is er elke dag wel soortgelijk topic te vinden.quote:
Jongen! Draai niet door he!quote:Op maandag 7 december 2009 10:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ik draai hem nonstop hier! op mn draaitafel
Dat is "Driving home for christmas" van Chris Rea...quote:Op maandag 7 december 2009 10:46 schreef 3keernix het volgende:
Klacht: mensen die de beste kerstplaat niet kunnen waarderen
Alsof jij ooit kans maaktquote:Op maandag 7 december 2009 11:07 schreef zovty het volgende:
[..]
Zullen we op onze eerste date naar een kerstmarkt gaan?
Goed ideequote:Op maandag 7 december 2009 11:07 schreef zovty het volgende:
[..]
Zullen we op onze eerste date naar een kerstmarkt gaan?
In Duitsland blijkt het heel gezellig te zijnquote:Op maandag 7 december 2009 11:15 schreef zovty het volgende:
[..]
Ja toch?
In Belgie, of Duitsland? Of Nederland?
Het lijkt een contradictie.quote:Op maandag 7 december 2009 11:16 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
In Duitsland blijkt het heel gezellig te zijn
quote:
Ik ken er 2..maar dat zijn Duitse Turken..of Turkse Duitsers?quote:Op maandag 7 december 2009 11:31 schreef zovty het volgende:
[..]
Duitsers en gezelligheid hebben het imago te botsen.
Maar ik ken weinig duitsers.
Nooit een imago waar ik van gehoord heb. Ben je bekend met de Duitse kerstmarkten? En Duitse Carnaval en Oktoberfesten zijn ook goede voorbeelden.quote:Op maandag 7 december 2009 11:31 schreef zovty het volgende:
[..]
Duitsers en gezelligheid hebben het imago te botsen.
Maar ik ken weinig duitsers.
Goede anti-klachtquote:Op maandag 7 december 2009 10:30 schreef AMDB het volgende:
Anti-klacht: Radio 2 draait nu nog meer Beatles en Paul McCartney ivm zijn optreden woensdag
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |