Ik vind het raar dat ze het telefonisch afdoet.... En zeker dat ze je een soort doorverwijst naar het CB...quote:Op maandag 7 december 2009 13:37 schreef Incantrix het volgende:
Ok, duidelijk, ik had wel eens gehoord dat bloot' voeden meer zeer kon doen ofzo, dus nouja, was toch benieuwdOndertussen heeft de lactatiekundige me teruggebeld en we hebben afgesproken dat ik inderdaad verder ga met het voeden vanuit 2 borsten en ga proberen het tepelhoedje af te bouwen, omdat het hem inderdaad meer kracht kost om met dat hoedje erop te drinken. Nu dus bij elke voeding beginnen met het hoedje en na enkele minuten het hoedje eraf halen en zonder proberen. Als het goed is moet het CB nu ook snel bellen voor een intake dus dan zou het vanuit daar ook begeleid moeten gaan worden. En ik mag haar altijd weer terugbellen bij twijfel of als het niet gaat, fijne gedachte
Mijn broertje heeft nu trouwens uitgerekend dat Stef nog steeds 5,5 % onder zijn geboortegewicht zit en dat vind ik best veel, morgen is hij 2 weken. Ik ben erg benieuwd naar de volgende voeding..
Het punt is een beetje, hoe meer zich ermee bemoeien, hoe meer meningen en tips je krijgt die elkaar dan misschien ook nog gaan tegen spreken, hoe onzekerder jij gaat worden. En dat heb je nu echt niet nodig.quote:Op maandag 7 december 2009 13:47 schreef Incantrix het volgende:
Ow, jammer, ik vind het juist wel fijn om meer meningen te horen, zo kan ik voor mijn idee toch wat meer standpunten belicht zien ofzo.. Maar misschien is dat dan ook weer niet goed. Oh zucht, ik kijk gewoon de komende voeding maar weer aan..
daarom heb ik het voedingskussen snel in een hoek gesmeten, ik voed zonder kussens, krijg je spierballen vanquote:Op maandag 7 december 2009 17:47 schreef Incantrix het volgende:
Ticootje, ik vind aanleggen zonder hulp echt nog lastig inderdaad, heb vaak ruzie met een instortend voedingskussen en maaiende armpjes.. Ging dat bij jou snel beter?
ik dacht dat dta misschien kwam doordat hij een beetje een voorkeurshouding naar rechts heeft.quote:Twinkly, bij mij is rechts ook altijd moeilijker als linksRaar he?
je kan hem in eeen hydrofieldoek wikkelen dat de armpjes even weg zijn. iig dat je rustig kunt aanleggen.quote:Op maandag 7 december 2009 17:47 schreef Incantrix het volgende:
Ticootje, ik vind aanleggen zonder hulp echt nog lastig inderdaad, heb vaak ruzie met een instortend voedingskussen en maaiende armpjes.. Ging dat bij jou snel beter?
Twinkly, bij mij is rechts ook altijd moeilijker als linksRaar he?
quote:Op maandag 7 december 2009 20:12 schreef Jelief het volgende:
hiep hiep hoera voor moeders met lef!
hiep hiep hoera voor kindjes die zonder hoedje drinken!'
hiep hiep hoera voor dit fijne topic!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |