quote:Op woensdag 16 december 2009 13:36 schreef RockabeIIa het volgende:
Oh Gotskie, doen ze dat allemaal?Hier dito, met melk aan de wangen en alsof het een of ander trekdropjebetreft laat ie zich heel dramatisch en volgepompt van mijn borst achterover vallen om te zeggen dat hij tot de nok aan toe en nog een extra mondje vol zit
quote:Op woensdag 16 december 2009 14:29 schreef Ssserpente het volgende:
[..]![]()
Huup, als ik m'n bh losmaak, roept N. vaak: "Go go Gadget nippel!"
Haha, viel me ook op.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:47 schreef miss_sly het volgende:
Jore, wat vervelend dit. iig beterschap!
iemand de reclameborden van VGZ al gezien? schattige foto, hoor, van een kindje aan de borst. alleen jammer dat dat babietje met getuite lippen alleen de tepel in de mond heeft en dus een hele slechte reclamefoto voor bv is
Ikke niet... Foto?quote:Op woensdag 16 december 2009 17:47 schreef miss_sly het volgende:
Jore, wat vervelend dit. iig beterschap!
iemand de reclameborden van VGZ al gezien? schattige foto, hoor, van een kindje aan de borst. alleen jammer dat dat babietje met getuite lippen alleen de tepel in de mond heeft en dus een hele slechte reclamefoto voor bv is
U vraagt, wij draaien.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:51 schreef miss_sly het volgende:
Kan geen foto vinden.
KOm eens in het babietjestopic vertellen hoe het met jou en je meisje gaat!
Ja, ik heb de borden ook gezien. Ik vond het erg mooi. En van dat mondje was me niet opgevallen en ik denk dat het maar erg weinig mensen zal opvallen. 't Ziet er toch een heel stuk beter uit dan zo'n frummeltje met een fles in de mond!quote:Op woensdag 16 december 2009 17:47 schreef miss_sly het volgende:
Daar kun je ook melk doneren als je kindje al wat ouder is. Ik heb mij net opgegeven maar ik denk dat we wat laat zijnquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:25 schreef Troel het volgende:
En meiden, denk ook gewoon aan het moedermelknetwerk he
herkenbaar... en dan heel druk gaan doen inderdaad....quote:Op zondag 20 december 2009 13:53 schreef Twinkly het volgende:
Doen jullie kindjes dit ook? Perse zelf aan willen happen en dan verkeerd happen, met de bovenlip naar binnen bijvoorbeeld, en als je het dan wilt verbeteren boos worden. Steeds weer loslaten en opnieuw aanhappen. Mijn tepels vinden het niet leuk
Yup, dat is echt náár! Mijn linkertepel doet op dit moment sowieso erg pijn als hij drinkt, ik ga dinsdag naar het CB als het weer het toelaat, daar hebben ze dan bv-spreekuur en ik hoop tips te krijgen om dat te verbeteren. Ik heb geen kloven ofzo, maar ik denk dat hij daar minder goed drinkt/aanhapt i.v.m. zijn voorkeurshouding. Hij laat daar ook veel vaker los en doet dat meestal door zijn kop in zijn nek te gooien en dan pas los te laten, ook zo pijnlijkquote:Op zondag 20 december 2009 13:53 schreef Twinkly het volgende:
Doen jullie kindjes dit ook? Perse zelf aan willen happen en dan verkeerd happen, met de bovenlip naar binnen bijvoorbeeld, en als je het dan wilt verbeteren boos worden. Steeds weer loslaten en opnieuw aanhappen. Mijn tepels vinden het niet leuk
Ja! Je krijgt er ook van die gezellige smakgeluiden bij, gevolgd door ontevreden grommen en kreunen. Ik vind het wel grappig. (Net als dat plotseling naar achter gooien van het hoofdje zonder los te laten.quote:Op zondag 20 december 2009 13:53 schreef Twinkly het volgende:
Jaa dat! En dat gesmak! Ik dacht zelfs aan spruw gisteren. Zou best kunnen dat hij dan net anders ligt dan normaal inderdaad.quote:Op zondag 20 december 2009 17:34 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja! Je krijgt er ook van die gezellige smakgeluiden bij, gevolgd door ontevreden grommen en kreunen. Ik vind het wel grappig. (Net als dat plotseling naar achter gooien van het hoofdje zonder los te laten.)
Ik heb trouwens het idee dat het niet zozeer een kwestie van verkeerd aanhappen is, maar van verkeerd aanbieden. Onder een net iets andere hoek gaat het hier ineens wel goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |