abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75688224
quote:
Op woensdag 16 december 2009 13:36 schreef RockabeIIa het volgende:
Oh Gotskie, doen ze dat allemaal? Hier dito, met melk aan de wangen en alsof het een of ander trekdropjebetreft laat ie zich heel dramatisch en volgepompt van mijn borst achterover vallen om te zeggen dat hij tot de nok aan toe en nog een extra mondje vol zit

Huup, als ik m'n bh losmaak, roept N. vaak: "Go go Gadget nippel!"
pi_75689080
quote:
Op woensdag 16 december 2009 14:29 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Huup, als ik m'n bh losmaak, roept N. vaak: "Go go Gadget nippel!"
dat dus hahahaha

Oooh rocka haha herkenbaar! Handje in dramastand op het voorhoofd erbij?
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75695335
Even van me afschrijven.
Ik heb nu een astma-aanval. Dat heb ik niet zo vaak, maar als ik het heb is het vrijwel altijd na een verkoudheid(svirus). Ik heb een kuurtje prednisolon gekregen een een inhalatiediskus met daarin medicatie die bestaat uit twee bestanddelen, waarvan één L2 en één L3 op de lijst van Hale.
Meestal red ik het wel met de prednisolon (L2) en nemen de klachten na een dag af, dus die diskus is eigenlijk bedoeld om te gebruiken als ik weer verkouden word zodat de astma in toom gehouden kan worden. De apotheker raadde mij aan om de diskus nu ook te gebruiken, 14 dagen lang.

Nou heb ik even aan de huisarts gevraagd of de medicatie mocht met borstvoeding. Hij vond van niet en stelde dat prednisolon sterker is (voor mij) en dus slechter. Toen ik dat hoorde had ik niet zoveel zin in de rest van de discussie. Hij vond ook dat ik wel in één keer kon overstappen op flesvoeding. Ik heb niet zoveel gezegd (ik had ook niet zoveel adem ) maar ik vond het helemaal niet tof dat hij dat zei. Het is echt een hele fijne arts (en leuke man) en nou valt hij van zijn voetstuk. Ah well, dat is natuurlijk niet mijn grootste probleem nu.
Nu denk ik dus dat ik die diskus maar links laat liggen omdat ik het de vorige keren ook met prednisolon alleen heb gered. Jammer van de ¤70,60 die het ding gekost heeft. Al met al:

[ Bericht 0% gewijzigd door Jore op 16-12-2009 18:58:33 ]
pi_75695666
Ah Jore dat is echt shit aan alle kanten. Van de astma tot aan je huisarts. Ik hoop dat ie zich vanavond onder het eten toch een beetje gaat schamen dat 'ie een astmatische moeder heeft aangeraden te stoppen met borstvoeding.
pi_75695976
Jore, wat vervelend dit. iig beterschap!

iemand de reclameborden van VGZ al gezien? schattige foto, hoor, van een kindje aan de borst. alleen jammer dat dat babietje met getuite lippen alleen de tepel in de mond heeft en dus een hele slechte reclamefoto voor bv is
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_75696016
quote:
Op woensdag 16 december 2009 17:47 schreef miss_sly het volgende:

iemand de reclameborden van VGZ al gezien? schattige foto, hoor, van een kindje aan de borst. alleen jammer dat dat babietje met getuite lippen alleen de tepel in de mond heeft en dus een hele slechte reclamefoto voor bv is
Haha, viel me ook op.
pi_75697960
Jore, da's shit zeg... Je zou een medicatieconsult bij Gonneke kunnen overwegen of een belletje naar de LLL-lijn. Vragen over medicijnen worden daar doorgestuurd naar een speciale vrijwilligster die een medische achtergrond heeft en inzage heeft in de meeste publicaties over BV en medicatie.
pi_75703261
quote:

Ikke niet... Foto?
Lotte!
Noah!
pi_75703746
Kan geen foto vinden.

KOm eens in het babietjestopic vertellen hoe het met jou en je meisje gaat!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_75704033
He Jore, wat rot zeg!! Ik hoop met je mee dat de prednisolon alleen gewoon gaat werken
pi_75705068
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:51 schreef miss_sly het volgende:
Kan geen foto vinden.

KOm eens in het babietjestopic vertellen hoe het met jou en je meisje gaat!
U vraagt, wij draaien.

Jore, wat een vervelende situatie. Kan je verder geen tips geven ofzo, maar dan maar een voor jou
Lotte!
Noah!
pi_75706702
Jore wat vervelend. Als de diskus niet mag, kun je het misschien idd eerst even met het andere medicijn alleen proberen of informatie vragen bij een expert of er uitwijk mogelijkheden, dus andere medicijnen zijn.

Ik heb ook dergelijke problemen gehad met oogdruppels. Ik weet hoe het voelt. Hopelijk vind je een goede oplossing.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  donderdag 17 december 2009 @ 08:29:04 #263
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_75716511
Oooww, en ik maar denken dat ik iets verkeerd deed! Haha, Rocka en Huups, ik heb me rotgelachen om jullie posts Miss_Sly, thnx voor de tip, proberen te anticiperen dus.. En Ssserpente, dat "AU!" brullen gaat hier ook geheel vanzelf, maar hij vind het echt niet boeiend ofzo..

Jore, jeumig wat naar zeg Erg vervelend ook dat je huisarts niet echt zijn best deed om even met je mee te denken maar gewoon al voor je besloten heeft dat je dan maar moet stoppen met de BV. Ik hoop dat je het inderdaad afkunt met dat ene medicijn of op een andere, goede oplossing kunt komen, bijv. via de kanalen die Owlet heeft geschreven. Dikke voor jou en veel sterkte met je astma!

En nee, dat bord heb ik nog niet gezien, nu ben ik wel nieuwsgierig!
3!
  donderdag 17 december 2009 @ 09:34:05 #264
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_75718165
quote:
Ja, ik heb de borden ook gezien. Ik vond het erg mooi. En van dat mondje was me niet opgevallen en ik denk dat het maar erg weinig mensen zal opvallen. 't Ziet er toch een heel stuk beter uit dan zo'n frummeltje met een fles in de mond!
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_75720748
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 11:25 schreef Troel het volgende:
En meiden, denk ook gewoon aan het moedermelknetwerk he
Daar kun je ook melk doneren als je kindje al wat ouder is. Ik heb mij net opgegeven maar ik denk dat we wat laat zijn
hier dus
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_75830236
Ik vind voeden met dit weer stiekem echt ontzettend gezellig
lekker onder het dekbed 's avonds/'s nachts en 's morgensvroeg. Zo knus

Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75830386
Jore is het nog gelukt met alleen de prednisolon?

Huup wat lief Die mooie grote ogen

Timo valt tegenwoordig élke keer in slaap tijdens het voeden en ergens anders dan aan mij borst wil hij ook niet meer slapen
pi_75831711
Bah Jore wat shit zeg! Zo flauw hoe veel mensen stoppen met bv als eerste oplossing noemen en niet verder denken. Hoe is het nu met je, is de benauwdheid al minder?

LOL Rocka Niels doet precies hetzelfde! Idd met een gezichtje onder de melk en half stoned.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_75835273
Doen jullie kindjes dit ook? Perse zelf aan willen happen en dan verkeerd happen, met de bovenlip naar binnen bijvoorbeeld, en als je het dan wilt verbeteren boos worden. Steeds weer loslaten en opnieuw aanhappen. Mijn tepels vinden het niet leuk
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  zondag 20 december 2009 @ 14:29:13 #270
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_75836863
quote:
Op zondag 20 december 2009 13:53 schreef Twinkly het volgende:
Doen jullie kindjes dit ook? Perse zelf aan willen happen en dan verkeerd happen, met de bovenlip naar binnen bijvoorbeeld, en als je het dan wilt verbeteren boos worden. Steeds weer loslaten en opnieuw aanhappen. Mijn tepels vinden het niet leuk
herkenbaar... en dan heel druk gaan doen inderdaad....

ik zie dat ik helemaal niet meer had gemeld hoe het nu gaat met Evie.
Wij zijn afgelopen donderdag eindelijk thuis gekomen na bijna 2 weken ziekenhuis. Ons meisje is gestart met moedermelk via de fles. En dat ging zo goed dat ze mee mocht. Ook het gewicht nam dusdanig toe dat de kinderarts er vertrouwen in had dat het goed zou gaan.
Inmiddels zijn we een aantal dagen verder en gaat het goed.
Bij elke voeding leg ik haar eerst aan de borst; tot ze zelf loslaat... de ene keer drinkt ze super; de andere keer gaat het zoals bovenstaand. Na de borst krijgt ze nog een flesje met moedermelk om voldoende intake te krijgen. En dat gaat allemaal een stuk ontspannender dan in het ziekenhuis,
En; Evie zat gister bijna weer op geboortegewicht! (op 5 gram na).
de verwachting is dat ze uiteindelijk sterk genoeg is en voldoende energie heeft om alleen aan de borst te drinken.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zondag 20 december 2009 @ 15:46:00 #271
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_75839999
quote:
Yup, dat is echt náár! Mijn linkertepel doet op dit moment sowieso erg pijn als hij drinkt, ik ga dinsdag naar het CB als het weer het toelaat, daar hebben ze dan bv-spreekuur en ik hoop tips te krijgen om dat te verbeteren. Ik heb geen kloven ofzo, maar ik denk dat hij daar minder goed drinkt/aanhapt i.v.m. zijn voorkeurshouding. Hij laat daar ook veel vaker los en doet dat meestal door zijn kop in zijn nek te gooien en dan pas los te laten, ook zo pijnlijk Heb jij dat probleem ook erger aan één kant? Ik las dat Niels ook een voorkeurshouding heeft?

BJ, wat goed zeg! voor Evie, zet 'm op meissie, nog maar een paar gram te gaan! Ik vind je verhaal inderdaad superhoopvol klinken joh, echt respect dat je zo doorzet, nog even en je meissie drinkt gewoon lekker bij jou!

[edit]En Jore, inderdaad, hoe is het nu met jou? [/edit]
3!
  zondag 20 december 2009 @ 16:55:13 #272
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_75842636
Incan, ik denk wel eens dat vrouwen altijd een zure en een zoete kant hebben
Hier ook eentje met voorkeurshouding maar ik merk dat niet bij het voeden.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_75844246
quote:
Ja! Je krijgt er ook van die gezellige smakgeluiden bij, gevolgd door ontevreden grommen en kreunen. Ik vind het wel grappig. (Net als dat plotseling naar achter gooien van het hoofdje zonder los te laten. )

Ik heb trouwens het idee dat het niet zozeer een kwestie van verkeerd aanhappen is, maar van verkeerd aanbieden. Onder een net iets andere hoek gaat het hier ineens wel goed.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_75844914
quote:
Op zondag 20 december 2009 17:34 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ja! Je krijgt er ook van die gezellige smakgeluiden bij, gevolgd door ontevreden grommen en kreunen. Ik vind het wel grappig. (Net als dat plotseling naar achter gooien van het hoofdje zonder los te laten. )

Ik heb trouwens het idee dat het niet zozeer een kwestie van verkeerd aanhappen is, maar van verkeerd aanbieden. Onder een net iets andere hoek gaat het hier ineens wel goed.
Jaa dat! En dat gesmak! Ik dacht zelfs aan spruw gisteren. Zou best kunnen dat hij dan net anders ligt dan normaal inderdaad.

Icantrix Niels doet het vooral rechts, dus dan ligt hij met zijn hoofdje links en zijn voorkeurshouding is naar rechts. Ik denk dat dat best wel eens de oorzaak kan zijn!
  zondag 20 december 2009 @ 18:09:31 #275
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_75845525
ons kleintje heeft ook een voorkeur voor de ene borst.. heel bijzonder.. daar drinkt ze tnt wel veel beter uit.
Maar ik blijf elke voeding wisselen; ze moet toch ook echt leren aan beide borsten goed te drinken
nog even een gewichtupdate; bloot gewicht voor het eerst boven geboortegewicht!
2800 gram!!! jeujjjjj!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')