Vast wel, het wijst zich vanzelf en anders heb je nog genoeg tijd om het even uit te zoekenquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:20 schreef Susi het volgende:
Die optie kan ik nu nog niet vinden op de site, maar dat zal vanaf morgen dan wel los gaan.
Ik kreeg gewoon papieren kaartjes zonder aan te klikken dat ik een Belg was.quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:13 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Andersom juist, Nederlanders konden alleen een e-ticket bestellen (al kon ook je ook gewoon aanvinken dat je belg was en dan kreeg je gewoon een acceptgiro en dan kreeg je een gewoon kaartje). En met dat e-ticket stond je dus ook op camping A3 (of was het A2), andere campings waren in eerste instantie niet mogelijk, totdat ze erachter kwamen dat die camping vol begon te raken en er nog honderden mensen in de rij stonden...
Er werd aan het begin gevraagd of je een Belg was of niet als ik het goed heb. Als je geen Belg was moest je volgens de site e-tickets bestellen. Geloof dat dit later weggehaald was, maar weet het niet helemaal zeker. Bij mij werd het iig wel gevraagd. Ging er toen maar vanuit dat als de accept giro mijn huis kon bereiken, de kaartjes dat vast ook konden.quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik kreeg gewoon papieren kaartjes zonder aan te klikken dat ik een Belg was.
Ik ook niet, toch maar eens een keer aanvragen :p.quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:57 schreef Broekpaling het volgende:
Ik hoop het, ben niet in bezit van een CC.
Klopt inderdaad, na verloop van tijd was dit veranderd.quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:42 schreef CoenH het volgende:
[..]
Er werd aan het begin gevraagd of je een Belg was of niet als ik het goed heb. Als je geen Belg was moest je volgens de site e-tickets bestellen. Geloof dat dit later weggehaald was, maar weet het niet helemaal zeker. Bij mij werd het iig wel gevraagd. Ging er toen maar vanuit dat als de accept giro mijn huis kon bereiken, de kaartjes dat vast ook konden.
E-tickets.
Ja vorig jaar was het inderdaad pas in Maart uitverkochtquote:Op zaterdag 12 december 2009 16:00 schreef Bayswater het volgende:
Is altijd dag 1, denk in maart pas uitverkocht ofzo. Daarbij is de zwarthandel in Belgie stukken minder omdat het strafbaar is.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:18 schreef bloodymary het volgende:
Ik ook, je kunt ze maar vast hebben! Ben alleen, beetje suf, de campingtickets vergeten en die kun je niet los bestellen. Nou ja, maandag maar even bellen of ik ze alsnog bij kan bestellen.
Ik heb nog nooit campingtickets beteld maar altijd aan een camping ingang een camping ticket gekocht. Kan dat dit jaar dan niet meer?quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:18 schreef bloodymary het volgende:
Ik ook, je kunt ze maar vast hebben! Ben alleen, beetje suf, de campingtickets vergeten en die kun je niet los bestellen. Nou ja, maandag maar even bellen of ik ze alsnog bij kan bestellen.
Ddan zou ik ook van te voren al die drank tickets moeten bestellen maar ook daar ben ik te lui voor.quote:Op maandag 14 december 2009 09:29 schreef bloodymary het volgende:
Jawel hoor, maar ik vind het makkelijk om ze vast te hebben en ze zijn geloof ik ook 5 Euro per stuk goedkoper.
Vorig jaar na 3/4 maanden dacht ik?quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:03 schreef thettes het volgende:
Enig idee wanneer het ongeveer uiteverkocht raakt? Vorig jaar was ik er al vroeg bij met kaartjes, maar nu twijfel ik nog over Sziget.. aangezien ik mn geld maar 1 keer kan besteden valt dan dus werchter af.
Vorig jaar was het begin april uitverkocht.quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:03 schreef thettes het volgende:
Enig idee wanneer het ongeveer uiteverkocht raakt? Vorig jaar was ik er al vroeg bij met kaartjes, maar nu twijfel ik nog over Sziget.. aangezien ik mn geld maar 1 keer kan besteden valt dan dus werchter af.
Op 5 april vorig jaar was het uitverkocht... Volgens mij begon de voorverkoop op 14 februari.quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:04 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Vorig jaar na 3/4 maanden dacht ik?
Ah oké, dacht dat het later pas was uitverkocht, maar dan mogen we er dit jaar ook weer snel bij zijn.quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:36 schreef Olieeee het volgende:
[..]
Op 5 april vorig jaar was het uitverkocht... Volgens mij begon de voorverkoop op 14 februari.
Kaartje zou ik sowieso gewoon kopen, anders raak je hem toch wel weer kwijt. Maar verder nog geen nieuwe geruchten voor zover ik weet.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:11 schreef Mavro het volgende:
Ik wacht eerst nog een paar namen (en mijn eerstvolgende salaris) af om de kaartjes te kopen. Zijn er al weer meer geruchten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |